Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2490 Dátum: 2007. augusztus 06. 20:25:08 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #2491 Dátum: 2007. augusztus 06. 21:34:31 pm » |
|
Az odabaszós toronymerevitő!!!!
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #2492 Dátum: 2007. augusztus 06. 21:40:16 pm » |
|
uuu bazze ... ez aztán a kőkekmény viagra a toronynak!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:53:09 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #2493 Dátum: 2007. augusztus 06. 23:48:52 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:53:17 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Begi
Vendég
|
|
« Válasz #2494 Dátum: 2007. augusztus 07. 07:25:15 am » |
|
Azt hittem ez valami tuningolt tárcsafék, ja de így már mindjárt más.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:53:25 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2495 Dátum: 2007. augusztus 07. 07:42:17 am » |
|
Hát ez az új EU konform beépített gyűrődőzónával rendelkező toronymerevítő. Arra pont jó, hogy ha szerelsz valamit, akkor a kéztörlő rongyot ráakaszd.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:53:35 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #2496 Dátum: 2007. augusztus 07. 10:03:37 am » |
|
Ezek berozsáltak volna,ha akkoriban begurul közéjük egy e21 turbo!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #2497 Dátum: 2007. augusztus 08. 10:08:16 am » |
|
éppen nem rég néztem meg ... milyen konfig van a cápi alatt?
Nos utánna kérdeztem, nem akartam hülyeséget írni.... Ahogy mondtam, Katonanánál készült a cucc.. Állítható keménységű Bilstein az alap. Körülötte KW rugó figyel, persze állítható magassággal Természetesen szilentezve is van rendesen, az (Besnyi) Tomiéknál készült....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:53:55 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #2498 Dátum: 2007. augusztus 08. 10:16:00 am » |
|
Gratula, jó kis műsor! Szépen teszi a dolgát a járgány! Ja és végre ismét egy ember, aki megértette, hogy futómű nélkül nem létezik jó autó. Engem csak 1 dolog zavar, az égtelen csikorgás, elnyomja a motor hangját. Meg kellene próbálni régi, kemény keverékű pályaslickkel, azok már abszolút nem fognak úgy mint 1 rally slick. Volt ilyenem, driftre tökéletes. Nem füstöl és nem ordít, nekem jobban tecc. Ráadásul nevetséges áron hoztam 1 rakással. Igaz versenyzésre (rally) alkalmatlan, de driftre tök jó.
Nemtudom.... Biztos érdemes lenne kipróbálni! Bár én még marhára nem tartok ott ... Majd felvetem a srácoknál... Bár gumiért nemigen szokásu(n)k pénzt adni Láttunk már versenyzőt slickkel az meggyőző volt de nemtudom, hogy milyen slick volt //öreg-új// Még amire kíváncsi lennék, hogy meddig bírja az öreg slick... A rendes utcai, de már öreg gumikkal sajna elég rossz a tapasztalat.... Hiába van rajtuk minta, ahelyett hogy szépen kopna sokszor darabkák törnek le belőle, morzsolódik az egész... Van hogy idő előtt ledobja a futófelületet
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:54:11 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #2499 Dátum: 2007. augusztus 08. 11:31:30 am » |
|
Az attól is függ,hogy mennyi idő alatt lett elhsználva a gumi.Ha ritkán járnak vele,állásában is elöregszik,akkor uez a végeredmény.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:54:38 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2500 Dátum: 2007. augusztus 08. 21:23:13 pm » |
|
Volt idő, mikor rendszersen hívtak ügyességi versenyre, betét ként, ami azt jelenti, hogy beszabadultam és mint az ominózus Karcag rally-n, keresztbe-kasul büntettem. nem igazi drift volt, de nem is burnout. Volt időm kitapasztalni, hogy melyik gumó mit bír. Nálam a Viking és a Michelin volt a favorit. Igaz nem próbáltam Klebert, Uniroyalt, Nokiant...de a szokásos, ismert márkákat igen. A Dunlop jó volt, de rendszeresen szétesett, a Bridgestone és a Conti nagyon csúszós, a Barum 1 forintot nem ér...erre a célra. Egyszer egy halálra itélt slick-et próbáltam és az nagyon bejött. A pályagumik ugyanis (lévén hogy hosszab távra készültek) elég nehezen melegednek fel és elég sokat bírnak. A rally slickek viszont pont hogy nagyon hamar elérik az üzemit, de képesek 8-10km alatt elkopni, kritikus mértékben. Ha egy slick sokat áll, akkor elkezd öregedni, ami által keményebb lesz. Egy öreg versenyző mérete váltott és a használt slickeit nem nagyon árulta. rajta maradt kb 30db. Jelképes összegért elhoztam. Volt benne kuka bőven, még Himizolinak is jutott belőle...szegény nem jutott messzire vele. Szóval lepukannak áltában, elég rendesen. Ami fényvédett helyen volt, az viszont sokáig szolgált a kocsimon. Bár nem fog akkorát, mint egy rally slick, de mérföldekkel jobb, mint egy utcai. Driftre is jó volt, mert nem füstölt annyira és nem ordított. Lehet hogy hülye vagyok, de engem szó szerint idegesít, ha sivít a gumi, mint az állat. A slick csöndben végzi a dolgát. Van egy 60-70 db-os utcai gumi gyüjteményem. A rosszakat már kidobáltam közüle, de a maradéktól egyben megválnék. Érdekelhet ez Titeket? Méretek 14"-17". Bár tudom, nem szántok rá pénzt, de ezek nem csak füstölni való szütykok. A java része sok kört kibírna.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:54:55 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #2501 Dátum: 2007. augusztus 09. 09:57:36 am » |
|
Egyre jobban kíváncsivá tettél a slicken driftelés kapcsán .... Ki kellene próbálni Azt hogy sír a gumi, az annyira nem idegesít úgy gondolom, hogy az vele jár.... Érdekes mert van amelyik tök csöndes, van ami tényleg sivít mint állat! Viszont füstölni füstöljön ám mint a szemét Ebben többnyire a téli gumák jeleskednek Készlet: Ha jól értem akkor ezek sima utcai amiket mi használunk... Vagy van közte kuka slick is ?? Nemtudom, megkérdezhetem hátha.... Ehhez egy sac/kb árat szeretnék kérni //jöhet privátban is// illetve, hogy adott esetben megvállnál-e pl adott mérettől is?? Pl azt mondják, hogy mittom én csak a 16" kell .....?? A szállítás lehet még bajos ..... Mindenesetre köszönjük, meg fogom kérdezni!! Várom az infókat!! ...:::: Üdv!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:56:03 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2502 Dátum: 2007. augusztus 09. 19:58:32 pm » |
|
Megnézem, hogy maradt-e még slick. Csinálok pár fotót és megpróbálom összeírni, hogy most mik vannak. Ha egyben megveszitek pl. 3-4-en, akkor bagóra kijön/fő és akkor egyben leszállítom BP-re. Képek után dobok egy árat, de kb 500/db alatt lesz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #2503 Dátum: 2007. augusztus 12. 17:58:21 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2504 Dátum: 2007. augusztus 12. 21:48:42 pm » |
|
Pfúj, ocsmány nehéz lendkerék:))) Viszont Havassy tudta, hogy az alukartel felejtős. +
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:56:48 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #2505 Dátum: 2007. augusztus 12. 21:54:47 pm » |
|
Pfúj, ocsmány nehéz lendkerék:))) Ami nemsokára nálad landol!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:56:59 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2506 Dátum: 2007. augusztus 12. 22:51:15 pm » |
|
Hová lett a bódé?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:57:27 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #2508 Dátum: 2007. augusztus 13. 07:17:13 am » |
|
A zudvar közepén,mert nem fértem el tőle!! Nyugi!! Az is a te "bevált team"-edhez kerül majd!!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:58:00 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2509 Dátum: 2007. augusztus 13. 17:07:40 pm » |
|
ja igaz, minek kiszedni, te bódéval együtt kikönnyíted Héliummal töltöm:)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:58:17 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2510 Dátum: 2007. augusztus 18. 21:59:53 pm » |
|
Akiket izgat egy jó kis hegyi sprint, azoknak javaslom a 26.-i (vasárnap) Zagyvaróna-Cered között megrendezendő versenyt. Minden valószínűséggel a fehérke is rjthoz áll. Ma még simítottunk a gyujtáson, az új programmal sikerült egy kis +teljesítményt faragnunk az alsó tartományban. Remélem minden rendben lesz vele. Pár infó itt: 2007. augusztus 26-án Hegyi Rallysprintet rendez a Kobak MSC Zagyvarónától felfelé 4 km-es jó minőségű aszfalt úton. A versenyzőknek 4x kell teljesíteniük a távot. Helyszín: Salgótarján Zagyvaróna Cered összekötő út Salgótarján vége táblától Cered irányába a jó minőségű részen (a rally első osztály is ezen az úton megy). Időpont: 2007.08.26. A verseny jellemzői:4x4 km minőségű aszfaltos közút melyet percenkénti indításban rajtszám szerint történik. Pályabejárás egyénileg, szombaton vagy a hét bármely napján a közút szabályainak betartásával. A verseny napján pályabejárás nincs! Feltétel: bukósisak , biztonsági öv, poroltó és alkoholmentes állapot. jogosítvány, forgalmi nem szükséges (kivéve cső nélkül indulóknak). Adminisztrációs átvétel: Csatókút Vigadó 2007.08.26-án (Zagyvaróna , Zagyva út 76) 6:50-től 7:10-ig (aláírások, ellenőrzése, rajtszám osztás, Kötelező matricák felragasztása ) Gépátvétel: Szúrópróbaszerűen. Pályazárás: 7:30 órától kb. 16 óráig . Nevezés: Előnevezéssel, rózsaszínű csekken, vagy utalással a Budapest bank: 10103726-58536200-01000006 számlaszámra 14.000Ft nevezési díj befizetésével az alábbi címre Kovács Tamás 3104 Salgótarján Batsányi út 14 , a nevezési lappal (innen letölthető) együtt kitöltve elküldeni vagy faxon 06 32/788-439 telefonszámra. Nevezési határidő 2007.08.16. éjfél! Helyszíni nevezés nincs, maximális nevezői létszám 80 fő!!! Szerviz: A mezőny első felének a cél utáni róna falui focipályán a második felének a rajtgyülekező előtti részen legfeljebb 30 autó. Értékelés: 4 futam fotocellával mért 3 legjobb idő összesítet ideje alapján, versenyzőt és navigátort egyaránt kategóriánként és abszolútot is értékeljük 1-3.helyig serleg 4-6-ig oklevél. Kategóriák: G1:0-tól 900 ccm –ig G4:1601 - 2000 ccm -ig G2:901 - 1300 ccm -ig G5:2000-fölött összkerekes G3:1301 - 1600 ccm -ig Eredményhirdetés: Rónabányai Orgona espressoban. Az utolsó autó célba érkezése után ½ órával kb.16-óra. Fontos: Figyelem! Megkérek minden versenyzőt és nézőt, aki a helyszínre látogat, óvja és védje a természet tisztaságát! Versenyzőknek a szerelőponyva használata kötelező! Információ: Kovács Tamás 20/416-00-86 vagy kobak77@freemail.huAz email cím védve van a spam botoktól, a megtekintéséhez a JavaScript bekapcsolása szükséges , kobak.tarjaninfo.hu Minden érdeklődőt szeretettel várok!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #2511 Dátum: 2007. augusztus 19. 08:31:28 am » |
|
Ez külön tetszett benne: "Eredményhirdetés: Rónabányai Orgona espressoban." )
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:58:38 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #2512 Dátum: 2007. augusztus 19. 11:07:09 am » |
|
Könnyitésre előkészülve!!! Most 6.4kg,majd lesz méreckedés fogyókura után is!!!!
|
steffe
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #2513 Dátum: 2007. augusztus 19. 11:19:07 am » |
|
A sugárhajtómű a kilövőálláson!!!! Készen áll a megújulásra,és megszépülésre!!!! Ezért is szpeciál thenksz tú Himizoli!!!
|
steffe
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #2514 Dátum: 2007. augusztus 19. 17:49:38 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #2515 Dátum: 2007. augusztus 19. 18:07:48 pm » |
|
Elég kemény...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:59:11 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
feribmw
Nem elérhető
Hozzászólások: 217
csak BMW és Bmw.
|
|
« Válasz #2516 Dátum: 2007. augusztus 19. 22:11:32 pm » |
|
No nem kemény egy kis fanatizmus megszállotság és kitartás a létrehozására ennyi és megoldható, na meg mani és rengeteg idő valamint tudás mit és miért. ennyi a többiről meg lehet vitatkozni és akármi.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:59:19 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #2517 Dátum: 2007. augusztus 20. 08:15:11 am » |
|
Nekem tetszik,de nem vitatkozok róla: )
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:59:29 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #2518 Dátum: 2007. augusztus 21. 22:41:27 pm » |
|
Pfúj, ocsmány nehéz lendkerék:))) Viszont Havassy tudta, hogy az alukartel felejtős. +
mi baj az alu karterrel?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:59:39 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2519 Dátum: 2007. augusztus 21. 23:20:27 pm » |
|
Próbáld ki, majd rájössz:) Viccet félretéve: 1. Bárhol felütüd, azonnal elreped és elfolyik az olaj, még mielőtt megállnál a kocsival. 2. Formája miatt könnyen ellibben benne az olaj, ezért pl. egy ringes büntetésnél a célegyenes bevezetőjénél, ahol alaposan taposod, főtengelyes lesz a gép egy pillanat alatt. Kopterék nem a bajnoki címért mentek (én sem), de 2 motorjuk bánja ha jól tudom. Ja és nem is a ringen mentek.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:59:48 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
|