fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #2520 Dátum: 2007. augusztus 22. 12:47:10 pm » |
|
köszi ... az elsőről tudtam, de gondoltam úgyis lesz majd kartervédő ... de a másodikról nem tudtam, nem is gondoltam volna ... éppen esedékes lesz a csere, szóval jól jött az infó ...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:00:08 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #2521 Dátum: 2007. augusztus 22. 12:55:45 pm » |
|
Hát nem tudom. Driftre mindenki alukartert tesz M20ra........Állítólag jobban leadja az olaj hőjét, mint a vaskarter.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:00:25 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #2522 Dátum: 2007. augusztus 22. 13:19:08 pm » |
|
De sztem itt az m10 -ről van szó. Egyébként az alukartel sem szokta hirtelen kihugyozni az olajat, hanem inkább kis repedések szoktak keletkezni ajta, amik lassan csöpögtetik el az olajat, legalábbis én eddig ilyenekkel találkoztam.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:00:36 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #2523 Dátum: 2007. augusztus 22. 13:35:14 pm » |
|
Szerintem az alukarter is lehet jo meg a lemez is...az utcara!! versenyre mar nem mindig jo a gyari kialakitas igy azt modositani kell....pl:a karter holeadasa nem is fontos szerintem mert ha van egy kis eszze versenyzonek akkor olaj hutot szerel fel...fontosabb viszont az olajat a megfelelo iranyba terelni...nna ez a nem mindegy ,most nemtom hol de lattam tobb verseny kartert es azokon belul sok terelo csatorna kialakitas van...a kartervedo is nagyon hasznos versenyautos kellek... ...nagyobbat is szoktak csinallni hogy tobb olaj legyen a karterban jobban viseli a hot es a tobb olaj kesobb farad el... diohejban ennyi
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:00:48 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #2524 Dátum: 2007. augusztus 22. 15:00:34 pm » |
|
köszönöm az infókat ... jegyzetelek, jegyzetelek
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2525 Dátum: 2007. augusztus 22. 16:47:53 pm » |
|
Szerintem az alukarter is lehet jo meg a lemez is...az utcara!! ...
Pontosan így van. Lehet jó ez-is az is. A széria alu felejtős, mert rossz a formája racsinghoz. Driftre még elmegy, mert ott a kocsi farol, elől nem más szögben tolul az olaj, nem libben úgy el. Nagy fordulaton elég ha csak 1 másodpercre nem szív olajat, mindjárt megvan a baj. Én m20-ra is az acélt dobtam, de inkább azért, mert rallyban könnyen le lehet verni. Pályán is előfordulhat, mert a rázókő elég magas. A tuti az, ha szárazkarteles az olajzás, akkor lehet alu. Gyógyír még az (amit említettél), ha lamellák vannak a kartelben. Olyasmi, mint a szívbillentyű. Beengedi az oilt, de ki nem, így a centrifugális erő nem préseli úgy a falhoz. A hővezetést meg jól mondod, az a tuti, ha van külön hűtő.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:01:25 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2526 Dátum: 2007. augusztus 22. 16:52:27 pm » |
|
De sztem itt az m10 -ről van szó. Egyébként az alukartel sem szokta hirtelen kihugyozni az olajat, hanem inkább kis repedések szoktak keletkezni ajta, amik lassan csöpögtetik el az olajat, legalábbis én eddig ilyenekkel találkoztam.
Az a baj, hogy ha odavered a gyorsasági elején, akkor könnyen megesehet hogy azonnal, de a végére biztosan elfogy az oil. Mire a lámpa jelez, már majdnem biztos hogy késő. Ha kevesebb az oil, az még könnyeben elliben. Acélt vertem már fel, de csak behorpad. Alum sosem volt, öreg rókák előrre szóltak. Viszont ebből kifolyólag tartottam otthon jópár alut, amit mindig el tudtam adni. Te is tudod tapasztalatból, hogy miért.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:02:44 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #2527 Dátum: 2007. augusztus 22. 19:40:52 pm » |
|
nekem acél van, de a leeresztő csavarnál vérzik ... gondolom fel lett ütve, mert elég alacsony az eleje ... viszont most azon gondolkodom, hogy nem is biztos, hogy a leeresztő csavarnál enged, mert ugye az a legalacsonyabb pont a karteren ... és bárhol is vérzik, lehet, hogy oda gyűl össze ...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:03:10 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #2528 Dátum: 2007. augusztus 22. 20:03:18 pm » |
|
Hát nekem elég jól bírja eddig az alu, pedig a kertből való kiállásnál mindíg leér... De lehet pont ezért kéne egy acélteknő.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:03:22 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2529 Dátum: 2007. augusztus 23. 09:23:31 am » |
|
Arra gondoltam, amikor kölcsön adtad a kocsidat.... Nem a malter ért le és tört el?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:03:36 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #2530 Dátum: 2007. augusztus 23. 09:48:08 am » |
|
Hát őőőő nah igen, kitört a csavar, és percek alatt kihugyozta az olajat a rakpartra. Utána tök jó volt hazahúzni szegényt....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:03:48 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #2531 Dátum: 2007. augusztus 23. 15:19:19 pm » |
|
Ugyan minek kellett húzni? Most láttam egy filmet a neten hogy egy Honda civicbe ráöntöttek fél vödör vizet a benne levő olajra, aztán küldték tiltásig, úgy gözölt mint egy mozdony. Nem tudom a snittek között mennyi idő telt el de hogy legalább 10 percig bírta álló helyben tiltásig forgatva, az biztos.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #2532 Dátum: 2007. augusztus 23. 15:27:04 pm » |
|
ez is poen? nincsolaj akkor nemken,ha van vmennyi akkor ken...mi ebben a bonyolult??
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:04:06 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #2534 Dátum: 2007. augusztus 27. 14:15:51 pm » |
|
az eredménylistát hol lehet megtekinteni?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:04:18 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #2535 Dátum: 2007. augusztus 27. 16:07:47 pm » |
|
Boge, köszi a segítséget, benn vannak a skodri motortartók. Egyébként miután leengedtem az autót, rögtön bement a stabrúd furatába a csavar, szal az volt a baj hogy lógott a lengőkar és emiatt nem ment a helyére. Egyébként érezhetően stabilabb lett, habár tempósabb kereszteket még nem mentem vele, csak egy körforgalmat támadtam be, de ott jól muzsikált. Jah és az egész projekt kb 1300 Ft -ba volt, szal minden E21 tulajnak csak ajánlani tudom!
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #2536 Dátum: 2007. augusztus 27. 17:25:29 pm » |
|
remélem begyakoroltad a szerelési folyamatát ... hogy sikerült kiszedni a régit?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:04:38 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2537 Dátum: 2007. augusztus 27. 19:06:04 pm » |
|
Vazz, a legfontosabb trükköt elfelejtettem mondani. Holnap majd telcsizünk.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:04:53 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #2538 Dátum: 2007. augusztus 27. 19:39:47 pm » |
|
remélem begyakoroltad a szerelési folyamatát ... hogy sikerült kiszedni a régit? Be hát, szal majd a tiedet is megcsinálhatjuk ha erre gurulsz vele. Alul a kis gumiszarokat odafogó csavar könnyen kijött, csak felül kellett egy villáskulccsal elenntartani, mert ugye forog az egész a lengőkarban. Maga a szár már nehezebben jött ki, mert ugye csak felül van csavar, ezért alul ráfogtam egy papagályfogóval és azzal tekertem ki, azért rendesen elkékült a fejem mire megindult.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:05:20 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #2539 Dátum: 2007. augusztus 27. 19:40:35 pm » |
|
Vazz, a legfontosabb trükköt elfelejtettem mondani. Holnap majd telcsizünk.
Okés majd felhívlak.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:05:33 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #2540 Dátum: 2007. augusztus 27. 20:08:45 pm » |
|
... feltöltöttem a telómat, úgyhogy holnap én is, ha ráérsz ...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:05:44 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #2541 Dátum: 2007. augusztus 27. 20:13:05 pm » |
|
Be hát, szal majd a tiedet is megcsinálhatjuk ha erre gurulsz vele. Alul a kis gumiszarokat odafogó csavar könnyen kijött, csak felül kellett egy villáskulccsal elenntartani, mert ugye forog az egész a lengőkarban. Maga a szár már nehezebben jött ki, mert ugye csak felül van csavar, ezért alul ráfogtam egy papagályfogóval és azzal tekertem ki, azért rendesen elkékült a fejem mire megindult.
zsír ... a hét második felében majd legördülök ... aztán neki eshetünk az elejének is ...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:05:56 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2542 Dátum: 2007. augusztus 28. 20:57:07 pm » |
|
Okés majd felhívlak.
Mél ment!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:06:23 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #2543 Dátum: 2007. augusztus 28. 21:00:14 pm » |
|
boge,van eredménylista a legutóbbi versenyről?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:06:31 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2544 Dátum: 2007. augusztus 28. 21:12:27 pm » |
|
Van vazze. Már egyenesen utáltak amiatt, hogy nem esek kis soha. Na most ez a 2 éves folyamat lezárult. Kiestem:((( Amúgy jó lett volna: a kocsi baszott erős volt, gumi atomot fogott, a hajtás meg félig eltűnt a 3. rajtnál, gumimelegítés közben:( Még nem szedtem szét a difit, nem tudom, hogy mi történt. Elvileg az áttétel megmaradt, mert haza jött a drága, de csak az egyik kerék hajtott. Remélem a belső csonk tört ketté, mert az nekem 2 darabból van. Talán az lenne a legkisebb kár. Esetleg a lamellák fogaztak le valamit. Majd kiderül. Mindenesetre a motor most ereje teljében van, azt bebizonyította. Ha valami eltört a difiben, akkor valószínű váltanom kell hátsó traktust, mert ez már a 2. lenne, ami megadja magát.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:06:56 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #2545 Dátum: 2007. augusztus 28. 21:24:04 pm » |
|
hát azt hogy a motor ereje teljében van,azt a diffievés is bizonyítja és hol találok eredményistát,mert kerestem és még nem leltem. Ja és ameddig versenyben voltál,addig gondolom aláztad a népet mi?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:07:24 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2546 Dátum: 2007. augusztus 28. 21:40:02 pm » |
|
Ezt a népet én sohasem fogom alázni!!! Egy olyan ember, aki rendszeresen lecsúszik a kategória dobogóról (egyébként jobb nálam), az abszolút 8. időt ment előfutóként a rally 2-ben. Szóval felénk egy amatőr verseny egy picit kemény! De hasonló van Miskolc és Pécs környékén is. Ez a 3 "rally fellegvár". Itt nem egyszerű pilóták vannak, sokat kell még tanulnom.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:07:35 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2547 Dátum: 2007. augusztus 28. 21:45:30 pm » |
|
Íme az eredmény lista: http://www.nadi.video.hu/07_08_26_2_tankina_vegeredmeny.pdfA Duent felejtsd el, már csak a sznob versenyekre megy. Amíg versenyben voltunk, 2.49-et mentünk. Ez az első és legrosszabb idő (mint a legtöbb embernek), nem tudom később mennyi jött volna össze, de ez biztosan. A 10-15. abszolútra tenném magunkat. Amíg mentem, ismét elvertem a 25-ösöket:)))) Ez mindig a vágyam. Kivétel Martin, de Ő ix, 24V és sokkal ügyesebb mint én...ja és asszem 17 éves.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2548 Dátum: 2007. augusztus 28. 21:59:30 pm » |
|
ne szerénykedj Boge
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:07:55 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #2549 Dátum: 2007. augusztus 28. 22:01:03 pm » |
|
Íme az eredmény lista: http://www.nadi.video.hu/07_08_26_2_tankina_vegeredmeny.pdfA Duent felejtsd el, már csak a sznob versenyekre megy. Amíg versenyben voltunk, 2.49-et mentünk. Ez az első és legrosszabb idő (mint a legtöbb embernek), nem tudom később mennyi jött volna össze, de ez biztosan. A 10-15. abszolútra tenném magunkat. Amíg mentem, ismét elvertem a 25-ösöket:)))) Ez mindig a vágyam. Kivétel Martin, de Ő ix, 24V és sokkal ügyesebb mint én...ja és asszem 17 éves. martin asszem 15,(17 én vagyok,de nincs meg az anyagi keret hozzá,hogy Martin-szintű autóm legyen sajnos )nemtudtam hogy neki 24V a mocija, néztem pár belsőfelvételt róla, jól megy, de szerintem nincs benne semmi verhetetlen,max a kocsija szerintem. az az igazság hogy itt vasadon is elég kemény a mezőny,nagyon ügyes pilóták vannak akik megállnák a helyüket HA lenne pénzük, szerintem ott felétek is. és Te is megállnád a helyed magasabb szinten, HA lenne pár fölös 10milliód feljebb menni,vagy a MOL lenne a főszponzorod azért Gratulálok, mert bár balszerencséd volt, de amíg tehetted, helytálltál,és ismét megmutattad hogy egy cápa van olyan jó mint a Zeharminc,sőt még jobb is
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
|