|
davidbmw
Vendég
|
|
« Válasz #2581 Dátum: 2007. szeptember 05. 14:29:38 pm » |
|
Egykori motorom úgy látom már ismét más kocsiban van:
hy!:) Ha jól lártom ez egy 6 hengeres moci 3 weberrel ha nem is weber akkor valami 2 torku karbik. Mit lehet tudni az ilyen mocikról röviden? Épités? A drágább vagy olcsobb kategoriába tartozik ez az építés? Fogyasztása biztos de hobby auto szinten elfogadható-e? Fogyasztás lóerő költségek aránya? Érdemes ilyent épiteni? köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2582 Dátum: 2007. szeptember 06. 23:33:42 pm » |
|
Építés oka: akkor nem találtam 2 hónap keresgélés után sem 23i L-jet-et csak 50 és 60 között. Na ezen jót röhögtem, tipikus bontós árak. Valaki 4A1-et rakott rá, ami nem akart életre kelni, bepróbáltam a nagytorkú tesóját, de az sem volt jó. Felidegesíttettem magam és vettem 3 Dellortót. Csináltam hozzá egy szépnek nem nevezhető, de hibátlanul működő csonkot és gázrudazatot. A hangja kárpótolt mindent, de semmi több. Nem hiszem hogy sokkal jobb, mint egy L-jet, de szépen szól és még nem találkoztam ilyennel. Ha jól tudom, máig nincs párja. Amúgy nem egy nagy durranás. A fogyasztást nem mértem, mert pár nap után el is adtam a mocit, ez volt a tervem. A motoron kisebb hengerfej munka volt, így a karbikkal egy picit jobb volt egy utcainál. Nem ez a tuning legjobb módja, főlg ha érzékenyen érint a fogyi, de szerintem csodás érzés hallgatni és nem túl drága. Szerencsés esetben kijön 40-50-ből az egész.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:14:12 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2583 Dátum: 2007. szeptember 06. 23:37:22 pm » |
|
Valahogy igy kell ezt csinalni emberek.. joo kis izelito volt. ui:Boge hanyadikban fordultal?mert a tobbiek mind valtottak a szakaszon amit latunk A többiek egy része tolós váltóval megy (tök más a gangok kiosztása, keresztben nyeli a legjobb utcai BMW sportváltót). Mások gyenge géppel nyomták és kívánta az 1-est. Én 2-ben hagytam, így nyugton maradt az autó és hála a 4 hengernek, nekem már alulról egész jól megy a moci és sokáig elforog, szóval nekem ez így sikerült, de közel sem a legjobban. Vannak sokkal jobb felvételek erről a kanyarról.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:14:58 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
davidbmw
Vendég
|
|
« Válasz #2584 Dátum: 2007. szeptember 07. 16:30:52 pm » |
|
Építés oka: akkor nem találtam 2 hónap keresgélés után sem 23i L-jet-et ...
okés!!! Köszi a választ! Ugy is meg szeretném kérdezni hogy egyátalán érdemes e 6 hengerest elláltni 3 weberrel?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:15:30 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
riczkoi17
Vendég
|
|
« Válasz #2585 Dátum: 2007. szeptember 09. 09:46:06 am » |
|
A többiek egy része tolós váltóval megy...
Szia boge! Neked milyen váltó van alatta? mik az áttételeid?Szerinted egy tds váltó 4.27-es difivel nem lenne durván rövid??? Haladna még előrre is vagy csak váltogatnék mint a barom? Ilyen áttétel számogatós táblázatotok nincs véletlenül?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:15:46 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #2586 Dátum: 2007. szeptember 09. 19:16:24 pm » |
|
Örülök, hogy a tegnapi drift edzésen sikerült összefutni pár cápással innen a fórumról!! Jó volt dumálni egy kicsit! Remélem, jöttök máskor is!! ...:: Üdv!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #2587 Dátum: 2007. szeptember 09. 19:19:26 pm » |
|
Máriapócson találkozunk!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:16:00 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #2588 Dátum: 2007. szeptember 09. 19:20:53 pm » |
|
Máriapöcsön
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:16:10 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #2589 Dátum: 2007. szeptember 09. 19:25:57 pm » |
|
Örülök, hogy a tegnapi drift edzésen sikerült összefutni pár cápással innen a fórumról!! Jó volt dumálni egy kicsit! Remélem, jöttök máskor is!! ...:: Üdv! én is nagyon örültem! kisebb talinak is mondhatnánk ... 5-en voltunk remélem eljutunk pócsra
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #2590 Dátum: 2007. szeptember 09. 19:30:57 pm » |
|
Remélem ott lesztek!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:16:22 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2591 Dátum: 2007. szeptember 09. 19:58:51 pm » |
|
Szia boge! Neked milyen váltó van alatta? mik az áttételeid?...
245 sport-om van. Amit írtál szerintem nem rossz, bár én nem szeretem a tds váltót, mert bár rövidebb, de az 1-es is sokkal rövidebb. Szóval csöbörből vödörbe. Rafi 4.40-el és sporttal megy, neki kell dugni az 5.-et, de gondolom Te ezt nem sűrűn teszed. És Rafinak nem egy pörgős a motorja, mert nagylöketűsítve van, így 3ezres. Szóval Ő inkább elváltogat, mert neki alul erősebb. A Te mocidhoz jobban illik a pörgetés, tehát nem sok a 4.27. A tds váltó miatt azonban kieshet az 1-es (túl rövid lenne), ami nem jó, mert ilyen alapon mehetne bele egy 4 gangos is, annak is 1:1 a vége.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:16:58 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #2592 Dátum: 2007. szeptember 09. 20:05:33 pm » |
|
Szerintem nagyon rövid lesz 4.27 -es difi TDS váltóval. Nekem TDS van benne és még 3.45 -el is baszott rövid, legalábbis utcára. Az 1-est nem is szoktam használni, csak ha nagyot akarok indulni.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:17:17 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2593 Dátum: 2007. szeptember 09. 20:11:29 pm » |
|
Na jó, de Ő neki ez versenyautó, csöves meg minden...szóval az utca szóba sem jön. Én anno a 23-al 4.10 és sporttal nyomtam, hát nagyjóból jó volt. Most 4.75 és sport és ez rallyra pont jó. 180 a vége, annél gyorsabban úgy sem mehetnék az erdőbe:))) Gyorsaságira, pályára ez nem jó, de most ezt ki is hagyom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2594 Dátum: 2007. szeptember 09. 20:38:10 pm » |
|
"Az 1-est nem is szoktam használni, csak ha nagyot akarok indulni."
Ezt mondtam én is. Ezért nem szeretem a tds váltót.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
riczkoi17
Vendég
|
|
« Válasz #2595 Dátum: 2007. szeptember 10. 10:45:21 am » |
|
Hű ha tényleg csak a baj van... ejjj ha egyszer lenne egy olyan a bmw-re mint a tolós a zsiguliba lenne öröm:-)) Értem mit mondasz de egy getrag 260-240-hez képest a tds-ben a 2,3,4,5, fokozatkiosztása sokkal kevesebbet ejt nem mint a getrag 240-260,ha jól néztem az m3-é is hasonló mint a tds 2-3-4-5 áttétele! Szóval így is 4 telivel megyek mert 5-ik lassító 0.81 áttétel:-( Akkor ha kiesik az egyes ugye 4 sebességem maradna de azok jobban elosztva mint a getrag 240-60-ban nem??? Na meghát azért egy 20 akárhány éves sport getrag nem tudom mennyire szereti az üttetést slickkel...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:17:47 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2596 Dátum: 2007. szeptember 10. 20:14:25 pm » |
|
Pillanatnyilag a 245S-nél nincs jobb, ami elérhető, akárhonnan nézzük. Voltál a mátrában a hétvégén? Az a Nissan, aki annyira ment, annak tolósa van. Igaz a biguli tolós 140-250 között van, neki meg 4 kiló volt, de mint láthatod megéri. A váltó (áttétel) tuning többet ér, mint + 50 le, mert nem lesz tőle kiélezettebb a motor, nem lesz rövidebb élettartamú...csak sokba kerül:( A 245 már 4 éve trónol a kocsimba, minden gond nélkül. Nézd meg Niesz Feri belsőit, a régieket, amikor még titán szinkron nélkül nyomta 245-el. Kemény. Nekem is a tolós az álmom, nekem is megcsinálja a srác Erken, de nincs rá kes és azt sem látom mikorra jön össze, mert most család project van.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:18:02 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #2597 Dátum: 2007. szeptember 10. 20:25:20 pm » |
|
niesz feri belsőket hol lehet találni? ?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:18:38 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
riczkoi17
Vendég
|
|
« Válasz #2598 Dátum: 2007. szeptember 11. 10:02:38 am » |
|
Pillanatnyilag a 245S-nél nincs jobb, ami elérhető, akárhonnan nézzük. Voltál a mátrában a hétvégén?... Most nem voltam de korábban indultam s jót is ment csodáltam hogy hogya faszba van de már értem:-) Az biztos hogy többet ér mint 50 le ezzel így vagyok én is,hát a kesről meg nem is szólok egyetemistaként gyűjtögethetek én tolósra szerintem:-) Itt egerben 300 pénzről hallottam csinálnak na de... azóta is készül.. meg garancia se sok minden van!! Vagy a ladáét kéne ráfaragni valahogy nem?? Vagy nagyon reménytelen?Vagy lehet nem is bírná a biguli váltó?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:19:22 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2599 Dátum: 2007. szeptember 11. 15:29:17 pm » |
|
Bírjam mert ha Bene turbósát bírta (230Le), akkor asszem ezt is. A gond a fejlesztéssel van. Már 2 szer belevágtam, végül letettem róla. Már megvolt az abarth tokozott kulisszás, hosszú váltója, ami ahoz kell, hogy a váltókarok ugyan oda essenek., megvolt a tolós, megvolt a donor, de végül eladtam mindent. Nincs hangulatom ennyit fejleszteni, meg próbálkozni. Majd egyszer...talán, de inkább az erki váltó, az drágább, de garanciás és a gyári házban van minden.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:19:34 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #2600 Dátum: 2007. szeptember 11. 15:35:27 pm » |
|
Há tolos váltú kell tesvirem!!! Mi nem ezé keszted!! Van it kettű a garácsba,azt gyűvő,osztan oda tulod ahuvá ákárod!!
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2601 Dátum: 2007. szeptember 11. 15:53:07 pm » |
|
Köszönöm bácsi:)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:19:54 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2602 Dátum: 2007. szeptember 11. 16:05:18 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #2603 Dátum: 2007. szeptember 12. 21:54:26 pm » |
|
Hogy ebből mikor lesz motor,nem tudom!!!
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #2604 Dátum: 2007. szeptember 13. 01:22:51 am » |
|
Hogy ebből mikor lesz motor,nem tudom!!! hhu huu de szeretnek most ott lenni segiteni..
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #2605 Dátum: 2007. szeptember 13. 10:54:30 am » |
|
Majd ha összeraktad
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Begi
Vendég
|
|
« Válasz #2606 Dátum: 2007. szeptember 13. 12:02:21 pm » |
|
Kinek mi a véleménye a bioetanollal kapcsolatban? Olcsóbb és 30%-al megnöveli a teljesítményt, ugyanakkor többet fogyaszt vele az autó és állítólag korrodálja a motor belső alkatrészeit. Esetleg keverve 95-össel milyen arányban lenne érdemes tankolni? Fele-fele, 1/3 etanol, 2/3 benzin biztosan nem károsítja a motort. Vagy mégis? A zsigulisok már ezt nyomatják: http://index.hu/gazdasag/magyar/biet070913/
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2607 Dátum: 2007. szeptember 13. 13:19:38 pm » |
|
Kinek mi a véleménye a bioetanollal kapcsolatban? Olcsóbb és 30%-al megnöveli a teljesítményt, ugyanakkor többet fogyaszt vele az autó és állítólag korrodálja a motor belső alkatrészeit. Esetleg keverve 95-össel milyen arányban lenne érdemes tankolni? Fele-fele, 1/3 etanol, 2/3 benzin biztosan nem károsítja a motort. Vagy mégis? A zsigulisok már ezt nyomatják: http://index.hu/gazdasag/magyar/biet070913/Az tiszta alkohol korróziós hatását alátámasztom, de többet én nem tudok. Mivel ez egy kevert elegy, nem tudom, hogy így okoz-e korróziót vagy sem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Begi
Vendég
|
|
« Válasz #2608 Dátum: 2007. szeptember 13. 17:23:54 pm » |
|
Motorsporthoz tartozik:
Kizárták a Mclarent a Forma-1ből idén és jövőre is...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #2609 Dátum: 2007. szeptember 13. 17:27:08 pm » |
|
Motorsporthoz tartozik:
Kizárták a Mclarent a Forma-1ből idén és jövőre is...
Jipiáéééééééééééééééééé!!!!
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
|