CápaBMW fórum
2024. november 23. 23:31:50 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 [87] 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2592348 alkalommal)
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #2580 Dátum: 2007. szeptember 04. 13:33:55 pm »

Hangszórókat élesíteni, hangerőt feltekerni!! Smiley
Érdekes felvételt tettem fel a drifter.hu -ra!!
Puci barátunk belső felvétele a rettenetes 4.6 V8 Alpina blokkos szörnnyel!! Issszonyat ahogy szúrja fel negyedikbe és a motor meg sem érzi!! Shocked
http://www.drifter.hu/video/videoPlayer.wm.php?video_id=367

Most hétvégén lesz egy edzésünk Tökölön, ott menet közben is látható hallható majd a szerkezet Smiley infót itt olvashattok: http://www.drifter.hu/index2.php?h=157&m=2

Fontos, hogy aki szívesen jönne, nézöként is kell regisztrálni, mégpedig itt: http://www.cosworth.hu/feliratkozas/pages/t_spect/index.php

Nézőknek nincs beugró!
Naplózva
davidbmw
Vendég
« Válasz #2581 Dátum: 2007. szeptember 05. 14:29:38 pm »

Egykori motorom úgy látom már ismét más kocsiban van:




hy!:) Ha jól lártom ez egy 6 hengeres moci 3 weberrel ha nem is weber akkor valami 2 torku karbik. Mit lehet tudni az ilyen mocikról röviden? Épités? A drágább vagy olcsobb kategoriába tartozik ez az építés? Fogyasztása biztos de hobby auto szinten elfogadható-e? Fogyasztás lóerő költségek aránya? Érdemes ilyent épiteni?
köszi
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2582 Dátum: 2007. szeptember 06. 23:33:42 pm »

Építés oka: akkor nem találtam 2 hónap keresgélés után sem 23i L-jet-et csak 50 és 60 között. Na ezen jót röhögtem, tipikus bontós árak. Valaki 4A1-et rakott rá, ami nem akart életre kelni, bepróbáltam a nagytorkú tesóját, de az sem volt jó. Felidegesíttettem magam és vettem 3 Dellortót. Csináltam hozzá egy szépnek nem nevezhető, de hibátlanul működő csonkot és gázrudazatot. A hangja kárpótolt mindent, de semmi több. Nem hiszem hogy sokkal jobb, mint egy L-jet, de szépen szól és még nem találkoztam ilyennel. Ha jól tudom, máig nincs párja. Amúgy nem egy nagy durranás. A fogyasztást nem mértem, mert pár nap után el is adtam a mocit, ez volt a tervem. A motoron kisebb hengerfej munka volt, így a karbikkal egy picit jobb volt egy utcainál. Nem ez a tuning legjobb módja, főlg ha érzékenyen érint a fogyi, de szerintem csodás érzés hallgatni és nem túl drága. Szerencsés esetben kijön 40-50-ből az egész.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:14:12 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2583 Dátum: 2007. szeptember 06. 23:37:22 pm »

Valahogy igy kell ezt csinalni emberek..Smiley joo kis izelito volt.Smiley  ui:Boge hanyadikban fordultal?mert a tobbiek mind valtottak a szakaszon amit latunk
A többiek egy része tolós váltóval megy (tök más a gangok kiosztása, keresztben nyeli a legjobb utcai BMW sportváltót). Mások gyenge géppel nyomták és kívánta az 1-est. Én 2-ben hagytam, így nyugton maradt az autó és hála a 4 hengernek, nekem már alulról egész jól megy a moci és sokáig elforog, szóval nekem ez így sikerült, de közel sem a legjobban. Vannak sokkal jobb felvételek erről a kanyarról.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:14:58 pm írta Promega » Naplózva
davidbmw
Vendég
« Válasz #2584 Dátum: 2007. szeptember 07. 16:30:52 pm »

Építés oka: akkor nem találtam 2 hónap keresgélés után sem 23i L-jet-et ...
okés!!! Köszi a választ! Smiley Ugy is meg szeretném kérdezni hogy egyátalán érdemes e 6 hengerest elláltni 3 weberrel?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:15:30 pm írta Promega » Naplózva
riczkoi17
Vendég
« Válasz #2585 Dátum: 2007. szeptember 09. 09:46:06 am »

A többiek egy része tolós váltóval megy...
Szia boge! Neked milyen váltó van alatta? mik az áttételeid?Szerinted egy tds váltó 4.27-es difivel nem lenne durván rövid??? Haladna még előrre is vagy csak váltogatnék mint a barom? Ilyen áttétel számogatós táblázatotok nincs véletlenül?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:15:46 pm írta Promega » Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #2586 Dátum: 2007. szeptember 09. 19:16:24 pm »

Örülök, hogy a tegnapi drift edzésen sikerült összefutni pár cápással innen a fórumról!! Jó volt dumálni egy kicsit! Remélem,  jöttök máskor is!! Wink Smiley

...:: Üdv!
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #2587 Dátum: 2007. szeptember 09. 19:19:26 pm »

Máriapócson találkozunk! Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:16:00 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
sixpack525i
Vendég
« Válasz #2588 Dátum: 2007. szeptember 09. 19:20:53 pm »

Máriapöcsön Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:16:10 pm írta Promega » Naplózva
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #2589 Dátum: 2007. szeptember 09. 19:25:57 pm »

Örülök, hogy a tegnapi drift edzésen sikerült összefutni pár cápással innen a fórumról!! Jó volt dumálni egy kicsit! Remélem,  jöttök máskor is!! Wink Smiley

...:: Üdv!

én is nagyon örültem! kisebb talinak is mondhatnánk ... 5-en voltunk Smiley remélem eljutunk pócsra Wink
Naplózva

DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #2590 Dátum: 2007. szeptember 09. 19:30:57 pm »

Remélem ott lesztek!! Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:16:22 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2591 Dátum: 2007. szeptember 09. 19:58:51 pm »

Szia boge! Neked milyen váltó van alatta? mik az áttételeid?...
245 sport-om van.
Amit írtál szerintem nem rossz, bár én nem szeretem a tds váltót, mert bár rövidebb, de az 1-es is sokkal rövidebb. Szóval csöbörből vödörbe. Rafi 4.40-el és sporttal megy, neki kell dugni az 5.-et, de gondolom Te ezt nem sűrűn teszed.
És Rafinak nem egy pörgős a motorja, mert nagylöketűsítve van, így 3ezres. Szóval Ő inkább elváltogat, mert neki alul erősebb. A Te mocidhoz jobban illik a pörgetés, tehát nem sok a 4.27. A tds váltó miatt azonban kieshet az 1-es (túl rövid lenne), ami nem jó, mert ilyen alapon mehetne bele egy 4 gangos is, annak is 1:1 a vége.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:16:58 pm írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #2592 Dátum: 2007. szeptember 09. 20:05:33 pm »

Szerintem nagyon rövid lesz 4.27 -es difi TDS váltóval. Nekem TDS van benne és még 3.45 -el is baszott rövid, legalábbis utcára. Az 1-est nem is szoktam használni, csak ha nagyot akarok indulni.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:17:17 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2593 Dátum: 2007. szeptember 09. 20:11:29 pm »

Na jó, de Ő neki ez versenyautó, csöves meg minden...szóval az utca szóba sem jön.
Én anno a 23-al 4.10 és sporttal nyomtam, hát nagyjóból jó volt.
Most 4.75 és sport és ez rallyra pont jó. 180 a vége, annél gyorsabban úgy sem mehetnék az erdőbe:)))
Gyorsaságira, pályára ez nem jó, de most ezt ki is hagyom.
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2594 Dátum: 2007. szeptember 09. 20:38:10 pm »

"Az 1-est nem is szoktam használni, csak ha nagyot akarok indulni."

Ezt mondtam én is. Ezért nem szeretem a tds váltót.
Naplózva
riczkoi17
Vendég
« Válasz #2595 Dátum: 2007. szeptember 10. 10:45:21 am »

Hű ha tényleg csak a baj van... ejjj ha egyszer lenne egy olyan a bmw-re mint a tolós a zsiguliba lenne öröm:-)) Értem mit mondasz de egy getrag 260-240-hez képest a tds-ben a 2,3,4,5, fokozatkiosztása sokkal kevesebbet ejt nem mint a getrag 240-260,ha jól néztem az m3-é is hasonló mint a tds 2-3-4-5 áttétele!
Szóval így is 4 telivel megyek mert 5-ik lassító 0.81 áttétel:-( Akkor ha kiesik az egyes ugye 4 sebességem maradna de azok jobban elosztva mint a getrag 240-60-ban nem??? Na meghát azért egy 20 akárhány éves sport getrag nem tudom mennyire szereti az üttetést slickkel...
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:17:47 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2596 Dátum: 2007. szeptember 10. 20:14:25 pm »

Pillanatnyilag a 245S-nél nincs jobb, ami elérhető, akárhonnan nézzük.
Voltál a mátrában a hétvégén?
Az a Nissan, aki annyira ment, annak tolósa van. Igaz a biguli tolós 140-250 között van, neki meg 4 kiló volt, de mint láthatod megéri. A váltó (áttétel) tuning többet ér, mint + 50 le, mert nem lesz tőle kiélezettebb a motor, nem lesz rövidebb élettartamú...csak sokba kerül:(
A 245 már 4 éve trónol a kocsimba, minden gond nélkül. Nézd meg Niesz Feri belsőit, a régieket, amikor még titán szinkron nélkül nyomta 245-el. Kemény.
Nekem is a tolós az álmom, nekem is megcsinálja a srác Erken, de nincs rá kes és azt sem látom mikorra jön össze, mert most család project van.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:18:02 pm írta Promega » Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #2597 Dátum: 2007. szeptember 10. 20:25:20 pm »

niesz feri belsőket hol lehet találni?Huh?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:18:38 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
riczkoi17
Vendég
« Válasz #2598 Dátum: 2007. szeptember 11. 10:02:38 am »

Pillanatnyilag a 245S-nél nincs jobb, ami elérhető, akárhonnan nézzük.
Voltál a mátrában a hétvégén?...
Most nem voltam de korábban indultam s jót is ment csodáltam hogy hogya faszba van de már értem:-) Az biztos hogy többet ér mint 50 le ezzel így vagyok én is,hát a kesről meg nem is szólok egyetemistaként gyűjtögethetek én tolósra szerintem:-) Itt egerben 300 pénzről hallottam csinálnak na de... azóta is készül.. meg garancia se sok minden van!!
Vagy a ladáét kéne ráfaragni valahogy nem?? Vagy nagyon reménytelen?Vagy lehet nem is bírná a biguli váltó?

« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:19:22 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2599 Dátum: 2007. szeptember 11. 15:29:17 pm »

Bírjam mert ha Bene turbósát bírta (230Le), akkor asszem ezt is. A gond a fejlesztéssel van. Már 2 szer belevágtam, végül letettem róla. Már megvolt az abarth tokozott kulisszás, hosszú váltója, ami ahoz kell, hogy a váltókarok ugyan oda essenek., megvolt a tolós, megvolt a donor, de végül eladtam mindent.
Nincs hangulatom ennyit fejleszteni, meg próbálkozni. Majd egyszer...talán, de inkább az erki váltó, az drágább, de garanciás és a gyári házban van minden.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:19:34 pm írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2600 Dátum: 2007. szeptember 11. 15:35:27 pm »

Há tolos váltú kell tesvirem!!!
Mi nem ezé keszted!!
Van it kettű a garácsba,azt gyűvő,osztan oda tulod ahuvá ákárod!! grin
Naplózva

steffe
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2601 Dátum: 2007. szeptember 11. 15:53:07 pm »

Köszönöm bácsi:)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:19:54 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2602 Dátum: 2007. szeptember 11. 16:05:18 pm »

A versenykevelők részére:

http://www.nogradrallye.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=218&Itemid=43

Remélem felépül addigra a fehérke.
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2603 Dátum: 2007. szeptember 12. 21:54:26 pm »

Hogy ebből mikor lesz motor,nem tudom!!! smiley



* Kép442.jpg (104.28 KB, 1600x1200 - megtekintve 1264 alkalommal.)

* Kép443.jpg (92.9 KB, 1600x1200 - megtekintve 1194 alkalommal.)

* Kép444.jpg (103.9 KB, 1600x1200 - megtekintve 1243 alkalommal.)

* Kép448.jpg (107.84 KB, 1600x1200 - megtekintve 1192 alkalommal.)
Naplózva

steffe
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #2604 Dátum: 2007. szeptember 13. 01:22:51 am »

Hogy ebből mikor lesz motor,nem tudom!!! smiley


hhu huu de szeretnek  most ott lenni segiteni.. Smiley
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #2605 Dátum: 2007. szeptember 13. 10:54:30 am »

Majd ha összeraktad smiley
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Begi
Vendég
« Válasz #2606 Dátum: 2007. szeptember 13. 12:02:21 pm »

Kinek mi a véleménye a bioetanollal kapcsolatban? Olcsóbb és 30%-al megnöveli a teljesítményt, ugyanakkor többet fogyaszt vele az autó és állítólag korrodálja a motor belső alkatrészeit. Esetleg keverve 95-össel milyen arányban lenne érdemes tankolni? Fele-fele, 1/3 etanol, 2/3 benzin biztosan nem károsítja a motort. Vagy mégis?

A zsigulisok már ezt nyomatják:

http://index.hu/gazdasag/magyar/biet070913/
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2607 Dátum: 2007. szeptember 13. 13:19:38 pm »

Kinek mi a véleménye a bioetanollal kapcsolatban? Olcsóbb és 30%-al megnöveli a teljesítményt, ugyanakkor többet fogyaszt vele az autó és állítólag korrodálja a motor belső alkatrészeit. Esetleg keverve 95-össel milyen arányban lenne érdemes tankolni? Fele-fele, 1/3 etanol, 2/3 benzin biztosan nem károsítja a motort. Vagy mégis?

A zsigulisok már ezt nyomatják:

http://index.hu/gazdasag/magyar/biet070913/


Az tiszta alkohol korróziós hatását alátámasztom, de többet én nem tudok. Mivel ez egy kevert elegy, nem tudom, hogy így okoz-e korróziót vagy sem.
Naplózva
Begi
Vendég
« Válasz #2608 Dátum: 2007. szeptember 13. 17:23:54 pm »

Motorsporthoz tartozik:

Kizárták a Mclarent a Forma-1ből idén és jövőre is...
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #2609 Dátum: 2007. szeptember 13. 17:27:08 pm »

Motorsporthoz tartozik:

Kizárták a Mclarent a Forma-1ből idén és jövőre is...

Jipiáéééééééééééééééééé!!!! Grin Grin Grin
Naplózva

Bence
Oldalak: 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 [87] 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!