CápaBMW fórum
2024. május 01. 10:21:53 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 [135] 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2328347 alkalommal)
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #4020 Dátum: 2009. március 01. 20:48:31 pm »

Udv.
Szerintem,egyik sem jo mert azt gondolom legalabb 2db weber kell egy normalis 4hengeres autora.
uff.
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #4021 Dátum: 2009. március 01. 22:20:26 pm »

Nem vagyok szakértő az ilyesmiben, de sztem DCOE45-ből egy is elég lehet....
http://www.youtube.com/watch?v=FNkp-3crBb0

Info hozzá:
http://209.85.129.132/search?q=cache:UGHbUYNA-mIJ:www.zsiguli.hu/index.php%3Faction%3Dcikk%26id%3D239+lada+weber+dcoe+45&hl=hu&ct=clnk&cd=1&gl=hu&lr=lang_hu&client=firefox-a

Mondjuk itt sok más dolgot átalakítottak...
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4022 Dátum: 2009. március 02. 09:46:20 am »

ezeket már ismerem, de köszi!
egyébként a zsiguli.hu-ról kiindulva jött az ötlet...
1 db 40-es solex addeh40-es 32-es venturival, inkább nyomatékra hangolva

ehhez kapcsolódva: létezik olyan 1 karbis szívócsonk, aminek akkora a hengerfejre menő keresztmemszete, mint a befecskendezős hf-ek nyílása?
ja mindez m10-nél?

mert a sima karbis szívócsonkok pont annyival kisebbek, hogy felbővítés után eltűnne a falvastagság

« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:02:19 pm írta Promega » Naplózva
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274


« Válasz #4023 Dátum: 2009. március 02. 10:18:05 am »

Fényképen már láttam.
De ha már 1 karbi, akkor miért nem álló Weber? A 320 karbis szívócsonkra rámegy, hozzáférhető, stb.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:02:38 pm írta Promega » Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4024 Dátum: 2009. március 03. 11:26:44 am »

Az álló webert konkretizálnád? milyen fajtára gondolsz pontosan?
A 320 karbis szívócsonk mennyire hozzáférhető?

A fekvő solex meg egyrészt jobban tetszik, mint az alló karbik, másrészt ez van polcon (ezen tudom, hogy könnyen lehetne segíteni, de itt jön a képbe az előző érvem Cool )
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:02:53 pm írta Promega » Naplózva
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274


« Válasz #4025 Dátum: 2009. március 03. 17:37:54 pm »

Az e30 316os karbis szívócsonkja esetleg?
A solexekkel az a "baj", hogy nehezen tudod  a motorhoz hangolni, mert nincs lehetőség fúvókázni. Ezért preferálják a Dell'Orto-t v a Webert.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:03:12 pm írta Promega » Naplózva
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #4026 Dátum: 2009. március 04. 22:01:28 pm »

Ezt jó tudni a Solexel kapcsolatban... értem már miért mondta vki azt hogy de rég is volt, de szar is volt....
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:03:24 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4027 Dátum: 2009. március 05. 12:34:20 pm »

Persze, egy idióta nem is ért hozzá. Na ebből sok van, rámondják, hogy értenek hozzá. Én maximálisan elégedett voltam a Mikuni-Solexekkel. Igaz azok nem utcai karbik, de szerettem őket. Nem reped el rendszeresen a mebrán, nem csöpögött be...na ezek mind előfordulnak a Webernél. a Dellorto nem rossz, de 40-felett nem jellemző. Utcai cucc, arra pont jó.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:03:36 pm írta Promega » Naplózva
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274


« Válasz #4028 Dátum: 2009. március 05. 13:21:59 pm »

Kevesen értenek hozzá, az tuti. Futottam bele én is okosba...
A Solex is jó, csak általában megvásárolható Solex-ek mind gyári autókról, gyári beállításokkal rendelkeznek. Egy Weberhez, Dell'Orto-hoz könnyebben kapni fúvókákat, keverőcsövet stb, ami ahhoz kellhet, hogy egy módosított motorhoz be lehessen állítani. Például egy 2 literes alfáról levett Dell'Orto teljesen alkalmatlan volt az 1.6os motoromhoz.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:03:58 pm írta Promega » Naplózva
Roland635
Papír ami

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1213



« Válasz #4029 Dátum: 2009. március 05. 15:57:43 pm »

 shocked  shocked Láttam már a videót  Shocked Viszont mindig elcsodálkozok, hogy mennyire kicsapta az oszlopot, elrepült az is a francba...
Naggyon durva! Mint egy fogpiszkáló basszus...
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:04:17 pm írta Promega » Naplózva

E24 bedobozolva a szekrény mélyén
+36 20 233 63 66
+43 68 8949 51 41
Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #4030 Dátum: 2009. március 06. 15:02:44 pm »

hello! valaki tankolt már turbos 23-ba bio etanolt?? e85?Huh
elvileg ez 30%-os alkoholtartalmú üzemanyag de van teljesen tiszta is nem???
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #4031 Dátum: 2009. március 26. 08:31:20 am »

Szép menet.

http://www.youtube.com/watch?v=-GUQLRCLvrM

1:14-nél szépet korrigál. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
korponaiz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #4032 Dátum: 2009. április 09. 08:00:06 am »

Hali.
Úgy tudom E21-hez a gyári sperr difi ritka mint a fehér holló. Ami az meg elég drága. Milyen lehetőségek vannak a sperr beépítésre? 5-ös vagy 7-é hátsó átalakítással, vagy E21 difit lehet sperr-é átalakítani?
 
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #4033 Dátum: 2009. április 09. 08:07:46 am »

E30 talán a legegyszerűbb. Boge alakított komplett E30 hátsó hidat E21 alá, illetve bmdgy most farag E30 diffit E21 hídba.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:04:42 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #4034 Dátum: 2009. április 09. 10:02:22 am »

Kering még egy olyan pletyka is hogy az e36 bolygóműve belefér az e21 házba,csak egy kicsit reszelni kell rajta!!
Láttam ilyen e21-et menni!!!
Naplózva

steffe
moneytoo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 691



« Válasz #4035 Dátum: 2009. április 12. 12:54:24 pm »

M1 Procar,
De jó hangja van.

http://www.youtube.com/watch?v=rVkY8oA3RlE

http://www.youtube.com/watch?v=GbkkxwzK9HE&feature=related
Naplózva
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #4036 Dátum: 2009. április 15. 13:07:46 pm »

..és milyen erőben van, nagyon komoly!!  409 409 409
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:05:01 pm írta Promega » Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4037 Dátum: 2009. április 15. 20:47:20 pm »

Kering még egy olyan pletyka is hogy az e36 bolygóműve belefér az e21 házba,csak egy kicsit reszelni kell rajta!!
Láttam ilyen e21-et menni!!!

Nem pletyka, de e30-assal is mehet a dolog. csak tudni kell mihez nyúlsz.
Naplózva
blnt

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Válasz #4038 Dátum: 2009. április 21. 14:20:33 pm »

Haverom fenykepezte Spanyolorszagban ezt az e21-est es gondoltam megosztom veletek. Valami veteran rallyba sikerult botlania.
Ha tovabbi -nem BMW- csemegekre vagytok, akkor katt az kovetkezo linkre (van meg egy 2002-es is azert): http://www.flickr.com/photos/norkabizi


* e21esp1.jpg (56.98 KB, 1024x386 - megtekintve 705 alkalommal.)
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4039 Dátum: 2009. április 22. 06:56:07 am »

Hali.
Úgy tudom E21-hez a gyári sperr difi ritka mint a fehér holló. Ami az meg elég drága. Milyen lehetőségek vannak a sperr beépítésre? 5-ös vagy 7-é hátsó átalakítással, vagy E21 difit lehet sperr-é átalakítani?
 

Bencének van eladó..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Zsombor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



« Válasz #4040 Dátum: 2009. április 27. 09:46:46 am »

Valaki nem tud véletlenül megbízható gépműhelyt 6hengeres főtengely könnyítés-centírozáshoz?
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4041 Dátum: 2009. április 27. 11:47:42 am »

Bencének van eladó..
Meggondoltam magam... 3 év keresgélés után végre a kocsi alatt van a cucc és hiába vagyok most pénzzavarban nem kótyavetyélem el ... Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:05:39 pm írta Promega » Naplózva

Bence
Zottya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 479



« Válasz #4042 Dátum: 2009. április 27. 14:31:20 pm »

Ez a beszéd! 25
Naplózva

Zoli


 "A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem
annyira, mint a tolószék."

 47°20'20.57"N  18°58'4.30"E

tel:+36 20 4468504
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4043 Dátum: 2009. április 27. 17:22:42 pm »

Meggondoltam magam... 3 év keresgélés után végre a kocsi alatt van a cucc és hiába vagyok most pénzzavarban nem kótyavetyélem el ... Smiley
Egy hónapja épp ebben a dilemmában voltam..Aztán úgy döntöttem, ha már nem kevés pénzért megszereztem, akkor igenis használni akarom! Úgyhogy csatlakozom az előttem szólóhoz..
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:06:01 pm írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4044 Dátum: 2009. április 28. 19:32:00 pm »

Egy hónapja épp ebben a dilemmában voltam..Aztán úgy döntöttem, ha már nem kevés pénzért megszereztem, akkor igenis használni akarom! Úgyhogy csatlakozom az előttem szólóhoz..
Nálam mindig-minden eladó...csak nem mindegy mennyiért.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:06:31 pm írta Promega » Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4045 Dátum: 2009. április 28. 19:34:07 pm »

a Fehérkére akkor kell lecsapni, amikor épp alágyújtanál  Grin akkor épp 8 számjegy alatt lenne az ára - gondolom  smiley
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4046 Dátum: 2009. április 28. 19:44:17 pm »

Nálam mindig-minden eladó...csak nem mindegy mennyiért.
Nálam  nem minden.Két autó nem,még ha az árokban alszom is..
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:06:52 pm írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4047 Dátum: 2009. április 28. 19:48:16 pm »

Na jó, meggyőztél. A Zöldike tényleg nem eladó!! SOHA!
Minden más igen.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:07:06 pm írta Promega » Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4048 Dátum: 2009. április 28. 19:51:42 pm »

Na, ezt vártam:Smiley)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:07:17 pm írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4049 Dátum: 2009. április 28. 19:52:08 pm »

a Fehérkére akkor kell lecsapni, amikor épp alágyújtanál  Grin akkor épp 8 számjegy alatt lenne az ára - gondolom  smiley

Sztem sosem voltam rá dühös, sosem akartam alágyújtani, úgyhogy erről ne is álmodj. Tongue
A 8 számjegytől nagyon messze áll......bár ahogyan megyünk a lejtőn lefeleé, lehet újabb Pengő szindróma lesz majd és akkor 170milliárdbill-Forintért megválok tőle:) 250Billpengőm van, de tényleg, megyjegyzem, ez 1 db papírpénz!!!!!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 [135] 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!