CápaBMW fórum
2024. április 19. 17:16:05 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2320778 alkalommal)
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #630 Dátum: 2007. január 07. 22:02:09 pm »

Majd odafele elmondom, hogy miért mondtam, hogy rá lehet tenni, de nem egyszerű, mert furkálni kell. Mondjuk akivel én beszéltem az csak 20is-t tett fel M10-re.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:57:25 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #631 Dátum: 2007. január 07. 22:14:05 pm »

Boge!

Lenne képed csak a leömlődről? Ha van, légyszi' tegyél fel.

Köszi.
Naplózva

m10b20 L-jet
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #632 Dátum: 2007. január 11. 23:03:59 pm »

Boge! Jól sejtem, hogy a Te autód csövezése látható itt?? Smiley

http://kovary.racing.hu/simon%2Dcar/index.php?mode=bukocso&almenu=bmw_e21
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #633 Dátum: 2007. január 11. 23:17:52 pm »

DonDrift
Jaja!

Ayt
Itt a kért kép. Azóta kicsit meggyötört lett szegény:(


* P2140016.JPG (76.82 KB, 1600x1200 - megtekintve 611 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2007. január 11. 23:23:44 pm írta Boge » Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #634 Dátum: 2007. január 11. 23:32:19 pm »

Boge! Jól sejtem, hogy a Te autód csövezése látható itt?? Smiley

http://kovary.racing.hu/simon%2Dcar/index.php?mode=bukocso&almenu=bmw_e21

Egyik haveromnak nemrég készítettek csövet e30-ba, nagyon szép, igényes munkát végeztek! Ahogy elnézem, a tiéd sem sikerült rosszul Wink
Naplózva
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #635 Dátum: 2007. január 12. 12:46:54 pm »

DonDrift
Jaja!

Ayt
Itt a kért kép. Azóta kicsit meggyötört lett szegény:(


Köszi Boge. Csak azért kértem a képet, mert ötleteket gyűjtök arra az esetre, ha véletlenül lesz időm csinálni az autómat.
Naplózva

m10b20 L-jet
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #636 Dátum: 2007. január 13. 21:22:56 pm »

kicsit off de motorsport,es veszellyes de jo!!!!

http://videos.streetfire.net/category/Compilations/5/741879ee-250e-42ae-8707-984d00d9fa21.htm
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #637 Dátum: 2007. január 16. 10:20:41 am »

Kopter!

Jól látom, hogy eladjátok a versenyautót???

http://www.duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz&hirkod=f9c682bfaa2dff6a9bf900b33f5a310e&s=401&a
Naplózva
kopter

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



« Válasz #638 Dátum: 2007. január 16. 11:12:19 am »

Hát úgy tűnik...  Ez most engem is meglepett egy kicsit. Na megyek beszélek Zsoltival.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:58:08 pm írta Promega » Naplózva
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #639 Dátum: 2007. január 16. 17:58:54 pm »

Szia Kopter!
Az alkatrészek között nincsen véletlenül új homlokfal?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:58:20 pm írta Promega » Naplózva

m10b20 L-jet
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #640 Dátum: 2007. január 16. 19:44:42 pm »

Idézet AYT-tól
Sziasztok!

Én abszolut nem vagyok szakember, azért teszem fel a következő kérdést: Miért van az, hogy a köszörült/verseny vez.tengely beszerelése után át kell hangolni az egész L-jetet? (a motorsport topicban is jöhet a válasz)

A választ Te Magad is tudod, csak gondolj bele.

Adott egy gyári tengely, egységes nyitási idővel és emelési magassággal. A gyáriból köszörült tengely módosított nyitási időt és emelési magasságot eredményez. Ha a Te gyári befecsk. fejeid egységnyi időben befecskendezik a benyát, akkor a tovább nyitott szelep miatt több levegő jut be, de ugyanannyi benzin, tehát elszegényedik a benzin-levegő keverék, ami ügye nem jó. Megoldás:
nagyobb fejek, de inkább módosítható vezérlés.
Csak hogy tudd, a köszörült tengelyek módosított excentereket igényelnek, másképp nem megy!!!
Naplózva
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #641 Dátum: 2007. január 16. 21:51:13 pm »

Igen, ez utóbbiról (excenterek) tudok, de a módosítható vezérlésről semmit nem tudok. Az mi fán terem?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:58:59 pm írta Promega » Naplózva

m10b20 L-jet
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #642 Dátum: 2007. január 16. 22:22:11 pm »

Íme a mai szerzemény! Smiley

Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #643 Dátum: 2007. január 16. 23:13:29 pm »

...
Csak hogy tudd, a köszörült tengelyek módosított excentereket igényelnek, másképp nem megy!!!
Én csak annyit füznék hozzá, hogy a gyújtási szöget is módosítani kell, hogy normális legyen.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:59:22 pm írta Promega » Naplózva
papilio
Vendég
« Válasz #644 Dátum: 2007. január 17. 07:49:04 am »

Íme a mai szerzemény! Smiley




ÓÓÓÓÓÓ, de szép BMW-s nadrágtartó !!!!!!!
Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #645 Dátum: 2007. január 17. 11:13:20 am »

Igen!! Remélem elég biztosan fogja tartani a nacit Cool
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:59:34 pm írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #646 Dátum: 2007. január 17. 22:39:43 pm »

Érdeklődnék,hogy az m10-es váltót szétlehet-e szedni annyira,hogy lelehessen festeni rendesen!!!
Bonyolult dolog?Huh
Vagy arra gondoltam,hogy fogom leeresztem belőle az olajat és fejreállitom!!
Kiszedem a csavarokat  és lefestem,majd a csavarokat sargahorganyoztatnám és összrak!!!
Vélemény?
Naplózva

steffe
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #647 Dátum: 2007. január 18. 00:28:56 am »

Sztem ne szedd szét. Elég,ha csak az olajat lecsapolod belőle,ahogyan írtad.
Mondjuk,ha meg szétszeded,akkor legalább meglehet csapágyazni,meg a szimmeringeket kicserélni,ha egyáltalán szükséges. Smiley

« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:59:55 pm írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #648 Dátum: 2007. január 18. 07:53:00 am »

A szimmeringeket ki kellene cserélni, mert csöpögni fog,
Ha kell tutok neked segíteni Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:00:07 pm írta Promega » Naplózva
Begi
Vendég
« Válasz #649 Dátum: 2007. január 18. 09:06:03 am »

Versenyző Urak, ismeri valaki őket?

http://timeslip.hu

Állítólag ingyen mérik a teljesítményt, ha felrakhatják az adatokat a honlapra. Mérnek féktávot is meg minden mást is. Nem rossz! ?
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #650 Dátum: 2007. január 18. 09:54:28 am »

Urak!

Tudja valaki, hogy az M20-as motor dugói különböznek-e valamiben az M30-as moci dugóitól? Főleg a hajtókarhoz való csatlakozás érdekelne.
Naplózva

Főmordor.
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #651 Dátum: 2007. január 18. 11:08:34 am »

Versenyző Urak, ismeri valaki őket?

http://timeslip.hu

Állítólag ingyen mérik a teljesítményt, ha felrakhatják az adatokat a honlapra. Mérnek féktávot is meg minden mást is. Nem rossz! ?

Szia!

Én csak közvetve ismerem őket, több ismerősöm méretett már ott! Úgy tudom fizettek valamit, de ahogy rémlik nem volt valami vészes összeg. Azt még tudni kell, hogy a teljesítményt azt a gyorsulási adatokból számolják //ugyanis gyorsulás érzékelő van a műszerben// Ahhoz hogy pontos telj. adatot kapj kell pontos tömeg adat az autódról, tehát érdemes egyet mérlegelni a mérés előtt Smiley Amit kapsz adat az ugye keréken mért LE abból lehet vissza számolni esetleg főtengelyre... Kézdéssel bátran fordulhatsz Ave-hoz //timeslip.hu // biztosan segít Wink
Naplózva
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #652 Dátum: 2007. január 18. 18:17:31 pm »

A szimmeringeket ki kellene cserélni, mert csöpögni fog,
Ha kell tutok neked segíteni Smiley
Majd szépen beállsz a sorba!  grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:00:55 pm írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #653 Dátum: 2007. január 18. 18:47:11 pm »

Én vagy Zolka??
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:01:05 pm írta Promega » Naplózva

steffe
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #654 Dátum: 2007. január 18. 18:48:36 pm »

A szimmeringeket ki kellene cserélni, mert csöpögni fog,
Ha kell tutok neked segíteni Smiley
Igen ez szimeringcserés lesz az biztos,mert amiatt volt ilyen genyós!!!!!!
Majd esztmecserélünk!!!!
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:01:18 pm írta Promega » Naplózva

steffe
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #655 Dátum: 2007. január 18. 19:57:12 pm »

Te!  smiley  ( Az én váltóm is Nála van ezügyből kifolyólag)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:03:48 pm írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #656 Dátum: 2007. január 18. 19:59:37 pm »

Éste hogy akarod lepucolni,lefesteni?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:04:02 pm írta Promega » Naplózva

steffe
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #657 Dátum: 2007. január 18. 20:11:33 pm »

Én szépen lepucoltam brigéciollal. ( A harang belső oldalát nem. Bocs Zoli!) Gondolkodtam, hogy lefessem-e(elég jó alu hatású spray-ket lehet kapni). Aztán rájöttem, ha a festék megkopik tök csúnya lesz és soha többé nem lehet letakarítani rendesen a sok borda miatt. Legfeljebb homokfújással. Az meg tönkreteszi a felületet és csak festve lesz szép újra. Úgyhogy vettem puhaszőrű(fém), apró, fúróba fogható keféket és amennyire tudom avval kisuvickolom.
Ez a helyzet állt fenn a diffi deklijével is. Azt is csak kisuvickoltam.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:04:21 pm írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #658 Dátum: 2007. január 18. 20:14:19 pm »

Én megprobálkozok a festéssel,csak ahoz kikéne venni a csavarokat csak akkor attól félek szétesik az egész!!!
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:04:44 pm írta Promega » Naplózva

steffe
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #659 Dátum: 2007. január 18. 20:19:35 pm »

Ne szedd ki a csavarokat, hanem vegyél szépen Tesa maszkolószalagot és takard ki, a festeni nem kívánt részeket.
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!