CápaBMW fórum
2024. április 24. 02:42:15 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2323215 alkalommal)
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #690 Dátum: 2007. január 22. 21:37:07 pm »


Az miben nyílvánul meg?


Lerekül róla a gyári leömlő+katalitátor (mert szerintem egy vicc)
És kap egy hengerenkéntit Smiley


* DSC03312_resize.JPG (228.2 KB, 800x600 - megtekintve 801 alkalommal.)

* d4_1.jpg (26.2 KB, 400x300 - megtekintve 609 alkalommal.)
Naplózva
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #691 Dátum: 2007. január 22. 21:38:04 pm »

Hippodrom!!
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:20:57 pm írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #692 Dátum: 2007. január 22. 21:40:10 pm »

Most csenben elfordulok és kibőgőm magam!!! grin
Nem kell mellre szivni korral jár Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:21:09 pm írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #693 Dátum: 2007. január 22. 21:41:50 pm »

Admin!!! Kitörölni az ilyen lázító, közösségellenes közveszélyes képeket!!! fúj-fúj!!! Monjon le!!! /mamíííííí!!!!!/

Ok vissza is teszem a 2,0 Solexet és ezt a motort kitolom a kukába Smiley
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #694 Dátum: 2007. január 22. 21:45:48 pm »

Megyek guberálni!! grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:21:24 pm írta Promega » Naplózva

steffe
Begi
Vendég
« Válasz #695 Dátum: 2007. január 22. 22:02:20 pm »

Egy "Fedél nélkül"-t adok érte... Wink
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #696 Dátum: 2007. január 22. 22:20:56 pm »

Még annyit sem és mert sem nem vas és nem aluminium így a MÉHbe sem adnak érte semmit.
valami kotvány ötvözet.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:21:36 pm írta Promega » Naplózva
papilio
Vendég
« Válasz #697 Dátum: 2007. január 23. 15:06:59 pm »

Lerekül róla a gyári leömlő+katalitátor (mert szerintem egy vicc)
És kap egy hengerenkéntit Smiley
Húúúú, de komoly ez a leömlő!!! Nagyon veszélyesen alakul...
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:21:46 pm írta Promega » Naplózva
brothaD

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 314



« Válasz #698 Dátum: 2007. január 24. 09:53:08 am »

Lerekül róla a gyári leömlő+katalitátor (mert szerintem egy vicc)
És kap egy hengerenkéntit Smiley
te! az originál kipuff erősen hasonlít a gázkazánunk belsejére Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:22:17 pm írta Promega » Naplózva
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #699 Dátum: 2007. január 25. 09:58:17 am »

Még annyit sem és mert sem nem vas és nem aluminium így a MÉHbe sem adnak érte semmit.
valami kotvány ötvözet.
Spiáter az anyag neve.
Egy gusztustalan ötvözet,se heggelni,se forrasztani,és ragasztani sem igazán lehet.
Ha jól emlékszem alu és horgany keveréke.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:22:31 pm írta Promega » Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #700 Dátum: 2007. január 25. 15:57:16 pm »

Ne vicceskedjünk kérem, ez nem zsiguli hűtőrács:)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:22:41 pm írta Promega » Naplózva
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #701 Dátum: 2007. január 25. 19:32:41 pm »

Azt hittem a karbiról van szó.....
smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:22:51 pm írta Promega » Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #702 Dátum: 2007. január 26. 21:45:32 pm »

Urak!

Ki mit tud az elektromos Turbókról? Valami csigaszerű dolog, amit elektromos motor hajt. Most ez kompresszor csak cifrázzák a megnevezést vagy van is valami különbség?
Naplózva

Főmordor.
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #703 Dátum: 2007. január 27. 00:38:43 am »

hy.
azt tapasztaltam,hogy az egyik ismerosom probalkozott egy e36-ba tette bele de meg bolondult az alapjarat es az igert hatas is elmaradt....
amugy egy rem egyszeru dolog,szimpla ventilator egy csoben,.....nagyvonalakban.vmi ijesmi
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:23:07 pm írta Promega » Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
sixpack525i
Vendég
« Válasz #704 Dátum: 2007. január 27. 18:11:37 pm »

Urak!

Kinek mi a véleménye a direktszűrőkről? Nekem volt az e28on, vásárlás után azonnal le is dobtam róla, majd föl a gyári szűrőházat papírszűrővel. De most visszagondolva, baromi jó szívóhangja volt, csak féltem tőle, hogy a motor beszív tőle minden szart, aztán pár ezer km múlva heló a kompressziónak........Szóval tapasztalatok, vélemények?
Naplózva
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #705 Dátum: 2007. január 27. 20:18:26 pm »

A szívóhangon kívül én sem tapasztaltam változást, de a haverom, akinek 1,6-os, karbis Sciroccoja van, azt mondja, hogy régebben fékezéskor alapjáraton fulladt a kocsija, majd ez a probléma direkt szőrővel megszűnt.  Tehát nyilván könnyebben vesz levegőt a szerkezet.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:23:20 pm írta Promega » Naplózva

m10b20 L-jet
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #706 Dátum: 2007. január 27. 20:32:29 pm »

Hangerőt tessék feltekerni!!!! Cheesy http://youtube.com/watch?v=JcJu6kmRy0E
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #707 Dátum: 2007. január 27. 20:53:25 pm »

Rnie kolléga M3 6-os váltója



* DSC03359_resize.JPG (179.29 KB, 800x600 - megtekintve 804 alkalommal.)

* DSC03353_resize.JPG (185.97 KB, 800x600 - megtekintve 781 alkalommal.)

* DSC03350_resize.JPG (164.69 KB, 800x600 - megtekintve 758 alkalommal.)
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #708 Dátum: 2007. január 27. 21:01:19 pm »

Látok kis fémforgácsot... mit evett meg ? Huh
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:24:05 pm írta Promega » Naplózva

Bence
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #709 Dátum: 2007. január 27. 21:07:25 pm »

A léptető villa eltörött. Annak a maradványai.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:24:39 pm írta Promega » Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #710 Dátum: 2007. január 27. 21:38:45 pm »

kieg: 198.000km van benne óra szerint, úgy tudom, nagyjából ez realis (2000 körül (H-s rendszám) került be az országba 100.000km környékén, előttem egy magyar tulaj, akitől lassan két éve 178.000-el vettem). Lassan beérik a motor, és mehet rá a turbó!!:) (vagy kompresszor? Smiley))
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:25:07 pm írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #711 Dátum: 2007. január 27. 21:48:32 pm »

Lesz legalább ellenefél az elkészülő M535i V8 biturbónk ellen Smiley Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:25:20 pm írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #712 Dátum: 2007. január 27. 22:06:44 pm »

Mi a fa**??Már biturbó és nem kompresszor???
Nekünk hamar beszélnünk kell!!!! smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:25:31 pm írta Promega » Naplózva

steffe
rnie
Vendég
« Válasz #713 Dátum: 2007. január 27. 22:09:16 pm »


Lesz legalább ellenefél az elkészülő M535i V8 biturbónk ellen Smiley Smiley

Annak keményebb ellenfelet szánok, persze a megvalósítás nem fog egyedül menni:))) Egy 635-ös kasztniba kellene egy 4.4 V8-at beleilleszteni:) persze tisztességes tüdővel (turbó? jó nagy, ami 3500 felett kapcsol, mivel van cc, hogy alul is menjen:))
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #714 Dátum: 2007. január 27. 22:14:28 pm »

Mi a fa**??Már biturbó és nem kompresszor???
Nekünk hamar beszélnünk kell!!!! smiley
Átszámoltam a dolgokat és a turbóval jobban járnánk Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:26:30 pm írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #715 Dátum: 2007. január 27. 22:15:55 pm »

Annak keményebb ellenfelet szánok, persze a megvalósítás nem fog egyedül menni:)))
Tudunk neked abban is segíteni, akár komplettan is Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:26:46 pm írta Promega » Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #716 Dátum: 2007. január 27. 22:26:24 pm »

Elkezdtem félrerakni:))) Jónak tűnő donor 6-os (rozsdamentes, késői évjárat, nem kasztnihibával) szerintem lesz 3000 euro környékén, motort is láttam annyiért már (2000 utáni-t:)) már csak az apróságok és a szervíz van a turbósítás előtt. vagy kompresszor? megnézem még milyen tuning kitt van:)
Nehéz helyzetben vagyok, mert V8-as autót szeretnék, és BMW-t, de nem új kasztnisat:) A B8 E36 Alpinak tetszenek még, Az E34 540 hatareset. a korabbiakban nincs V8:(((
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:26:58 pm írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #717 Dátum: 2007. január 27. 22:35:18 pm »

E12ben sem volt M5 motor, de már van. Smiley
E21ben sem volt 3.0 dupla Vanosos motor,  de már van Smiley
E28ban sem volt V8, de most lesz. (Az e28 és a hatos első futóműje ugyan az Smiley  )
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:27:13 pm írta Promega » Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #718 Dátum: 2007. január 27. 22:39:03 pm »

Biztatóan alakul:) És mekkora munka a beépítése? A 4.4 külmérete gondolom nem nagyobb a 4.0-nal...Smiley
egy 635-nél talán a futómű-fék sem olyan gyenge...
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:27:23 pm írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #719 Dátum: 2007. január 27. 22:58:27 pm »

Irtam privátot, ne untassuk itt a forumot.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:27:39 pm írta Promega » Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!