CápaBMW fórum
2024. április 20. 08:47:32 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2321064 alkalommal)
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #720 Dátum: 2007. január 27. 23:17:18 pm »

na na !!!  v8... szivatultetes sosem volt unalmas dolog..! SmileySmiley
  e21 v8..
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:27:48 pm írta Promega » Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #721 Dátum: 2007. január 27. 23:44:56 pm »

Rnie kolléga M3 6-os váltója



Kalapács arra az esetre, ha elb*szod és Rnie a kezedre ver:))))
Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #722 Dátum: 2007. január 28. 00:28:37 am »

ugyes fiu,biztos nemsokara keszis lessz!! SmileySmiley
meg felti a kezet... hihi
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:28:01 pm írta Promega » Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #723 Dátum: 2007. január 28. 08:31:38 am »

Háj!


Tegnap nekiugrottunk,lemertük a diffit.
Visszakerült egy sima gyári,erre leesett a hó.
Sperr nélkül elég hurka a helyzet.
Úgyhogy hamarosan vissza kell aplikálni a sperrt némi renbetétel után,mert ez így nem állapot smiley.
A váltót is ki szerettük volna cserélni,de akkor úgy láttuk jónak,hogy azt majd legközelebb,mert le kell bontani a fél alját.

Boge,megy egy priv a diffivel kapcsolatban.
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #724 Dátum: 2007. január 28. 09:50:45 am »

Zoli wazze!

Azt hiszem qrvára le vagyok maradva a gagyi fejlesztéseimmel, mint M20 meg M10.Smiley
Naplózva

Főmordor.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #725 Dátum: 2007. január 28. 10:15:09 am »

Na erről beszéltem.



http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ELETRIC-SUPERCHARGER-WILL-FIT-ANY-VEHICLE_W0QQitemZ170072455745QQihZ007QQcategoryZ33741QQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting

Van ennek valami értelme?
Naplózva

Főmordor.
Begi
Vendég
« Válasz #726 Dátum: 2007. január 28. 10:31:51 am »

Urak!

Kinek mi a véleménye a direktszűrőkről? Nekem volt az e28on, vásárlás után azonnal le is dobtam róla, majd föl a gyári szűrőházat papírszűrővel. De most visszagondolva, baromi jó szívóhangja volt, csak féltem tőle, hogy a motor beszív tőle minden szart, aztán pár ezer km múlva heló a kompressziónak........Szóval tapasztalatok, vélemények?

Tessék jó minőségű szűrőt venni és kéthavonta mosni, akkor semmi baja sem lesz a motornak. Nekem egy éve van rajta, az én tapasztalatom: alapjárat közeli fordulaton pl amikor kettesbe kanyarodsz be egy utcába és rányomsz a gázra sokkal élénkebben veszi a fordulatot, általánosságban kicsit jobban ugrik gázadásra. Letekert ablaknál 1500-3000 között nagyon szépen sziszeg.
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #727 Dátum: 2007. január 28. 10:36:52 am »

Urak!

Kinek mi a véleménye a direktszűrőkről? Nekem volt az e28on, vásárlás után azonnal le is dobtam róla, majd föl a gyári szűrőházat papírszűrővel. De most visszagondolva, baromi jó szívóhangja volt, csak féltem tőle, hogy a motor beszív tőle minden szart, aztán pár ezer km múlva heló a kompressziónak........Szóval tapasztalatok, vélemények?

Nekem egy halott M50B20-on volt, na annál semmit nem lehetett észrevenni, Sad viszont az iX-en K&N volt, 6 leömlővel, megpiszkálva, ott érezni lehetett, hogy rugalmasabb a motor vel, mint nélküle. Smiley

Szerintem ez nagyon függ attól, hogy mire rakod rá és milyen minőségűt. Ha olajozod rendszeresen és nem kergeted a teheneket a legelőn, akkor nagy baja nem lehet a motornak tőle.
Naplózva

Főmordor.
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #728 Dátum: 2007. január 28. 13:41:02 pm »

Irtam privátot, ne untassuk itt a forumot.
Gyerünk ki Bojkonurba és turkáljunk egy kicsit a közeli Sztyeppén, mert Titeket lassan már csak így lehet majd megelőzni:)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:29:10 pm írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #729 Dátum: 2007. január 29. 20:47:23 pm »

Haladni kell a korral apukám, nem leragadni a fakeréknél Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:29:18 pm írta Promega » Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #730 Dátum: 2007. január 29. 23:53:26 pm »

Urak!

A hengerfejben a szívójáratok polírozását mivel szokták csinálni?
Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #731 Dátum: 2007. január 30. 01:06:01 am »

turelemmel  SmileySmileySmileySmiley  polirpapir,mutatoujjj,furogep
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:29:28 pm írta Promega » Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
sixpack525i
Vendég
« Válasz #732 Dátum: 2007. január 30. 11:01:32 am »

Az ujjam nem fér be sad( Vmi kis fúrószerűség kéne, amnek a végén van korong, és cserélhető durvább/finomabbra. Hol lehet ilyet kapni?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:29:38 pm írta Promega » Naplózva
Mitya
Mitya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 402


Műanyagos


WWW
« Válasz #733 Dátum: 2007. január 30. 11:40:57 am »

Lamellás,csapos korong.
Szerszámbolt,csiszolástech.,stb..
Igazából levegős szerszámba kellene belerakni(fordulat miatt), de van aki fúróba teszi.
Van külömböző szemcseméretű.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:29:49 pm írta Promega » Naplózva

tel.sz.:06209163620
Begi
Vendég
« Válasz #734 Dátum: 2007. január 30. 14:24:28 pm »

Hol a rákban olvastam erről a polírozásos témáról??? Talán a Total Car-on, hogy az se jó, ha túl polírozod, meg az sem, ha túl durva, a kettő közti átmenetet kell eltalálni! Megvan, mindjárt belinkelem!!!
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #735 Dátum: 2007. január 30. 16:23:15 pm »

Az ujjam nem fér be sad( Vmi kis fúrószerűség kéne, amnek a végén van korong, és cserélhető durvább/finomabbra. Hol lehet ilyet kapni?
No az baj!:))))))))))))))))))))))))
Ha az öklöd is befér, az az igazi:)
Begi jól mondja, a full polír nem jó, olyan legyen mint a Robotzsaruban a matt rendőrautó.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:30:22 pm írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #736 Dátum: 2007. január 30. 19:59:00 pm »

Hol a rákban olvastam erről a polírozásos témáról??? Talán a Total Car-on, hogy az se jó, ha túl polírozod, meg az sem, ha túl durva, a kettő közti átmenetet kell eltalálni! Megvan, mindjárt belinkelem!!!

Aszem Németből hazafelé mondtad is.

Sixpack!

Ha nem akarod túl tükörre, akkor nekem szívóöntvénynél bejött az acél sodrony fúróba fogva. Ez azért jó, mert a sodrony méreténél fogva beljebb beér, bár ez HF-nél nem téma. Ja és kurva sok türelem!
Naplózva

Főmordor.
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #737 Dátum: 2007. január 30. 20:14:15 pm »

No az baj!:))))))))))))))))))))))))
Ha az öklöd is befér, az az igazi:)
Begi jól mondja, a full polír nem jó, olyan legyen mint a Robotzsaruban a matt rendőrautó.
Megér ez egyáltalán ennyi szopást?? Mert sztem nem ad érezhető többletteljesítményt, viszont belerokkansz mire végzel vele.... :S
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:31:00 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #738 Dátum: 2007. január 30. 20:29:03 pm »

Meg. Ha jó motort akarsz ez a legolcsóbb és legalapabb dolog, amit megtehetsz. Viszont önmagában ez nem ad érezhető teljesítménynövekedést. Viszont ha egyéb szívó és leömlő tuninggal együtt sokat dob a motoron.
Pl sportszűrő, növelt üzemanyag, polírozott szívócsonk, polírozott HF, hengerenkénti leömlő, már eléggé érezhető.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:31:11 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Begi
Vendég
« Válasz #739 Dátum: 2007. január 30. 21:17:24 pm »

Hol a rákban olvastam erről a polírozásos témáról??? Talán a Total Car-on, hogy az se jó, ha túl polírozod, meg az sem, ha túl durva, a kettő közti átmenetet kell eltalálni! Megvan, mindjárt belinkelem!!!

Nem találom sehol, bocsi, de még nem adtam fel...!!! Wink
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #740 Dátum: 2007. január 31. 08:59:22 am »

E12 áttétel módosítás sikeres vagy nem???


* 102_3792_resize.JPG (187.81 KB, 800x600 - megtekintve 755 alkalommal.)

* 102_3793_resize.JPG (181.6 KB, 800x600 - megtekintve 684 alkalommal.)
Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #741 Dátum: 2007. január 31. 09:47:44 am »

ebbol nem derul ki hogy jo vagy nem,de biztos mert jo kezekben van a dolog,meg hat nem most keszult a kep....az asztal  ket sarkan az a ket ize ami olyan lamellasnak nez ki az ,az amiregondolok,pl:sperrrrr....SmileySmileySmileySmiley,a hazat regen festetted,mikor, jol  nezki nem csamcsog a rozsda..Smiley
jo munkat
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:31:49 pm írta Promega » Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #742 Dátum: 2007. január 31. 20:35:54 pm »

Eddíg jó! Most jön a neheze...   smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:32:01 pm írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #743 Dátum: 2007. január 31. 23:34:06 pm »

Sajnos a Napkerék az egyiknél 10 csavaros a másiknál 8 csavaros igy nem lehet cserélni Sad
Igen az asztal sarkán a sperr powered by Boge Smiley
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #744 Dátum: 2007. február 02. 02:31:07 am »


Tényleg semmi infó? Vagy ennyire hülyeséget kérdeztem?
Naplózva

Főmordor.
stasis
Vendég
« Válasz #745 Dátum: 2007. február 02. 10:43:23 am »

Mike,
Google a barátod Smiley
http://forums.maxima.org/showthread.php?referrerid=58751&t=378318
http://www.hyundaiperformance.com/forums/forced-induction/3281-eletric-supercharger.html
http://www.automotivehelper.com/topic411249.htm
http://www.boosthead.com/faq.php
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:35:40 pm írta Promega » Naplózva
Begi
Vendég
« Válasz #746 Dátum: 2007. február 02. 11:18:34 am »

Ez egy elektromos meghajtású feltöltő, ami 10-15 másodpercig működik, 10-15 alkalommal egymás után, utána 6-10percig töltődik, mivel a gyorsulás során az akksija csontra kipurcan. A normál akksit le kell cserélni egy csúcsminőségűre, mivel az eredetivel nem hatékony. Azért jobb, mint egy átlagos turbó, mert itt nincs rákapcsolva a motorra, tehát nem parazita a motoron, nincs visszanyomás, nincs a feltöltő meghajtásából eredő teljesítmény veszteség. Amíg normális üzemben használod az autót, visszatöltődik az akksi. Az egész rendszer durván 40kg akksival együtt, kb annyi, mint egy profi turbószett. Bármilyen autóra kb 10 perc alatt felszerelhető. Kb. egy porszívó hangjával ér fel a működése és 5-6psi nyomást produkál, ezt egy átlag motor még elbírja. Az elektromotor 8 lóerős és egy 3000ccm-es motort 10-15 mp-re kb 400 lóerősre tud pumpálni.


* productimage155-full.jpg (162.85 KB, 500x374 - megtekintve 592 alkalommal.)
Naplózva
Begi
Vendég
« Válasz #747 Dátum: 2007. február 02. 11:19:46 am »

Az előző hsz-om egy fordítás a termék honlapjáról, az infók hitelességét alátámasztani nem tudom.
Naplózva
Begi
Vendég
« Válasz #748 Dátum: 2007. február 02. 11:47:25 am »

1700 Dollár, mai árfolyamon:330.000 Ft


* turbo.jpg (161.88 KB, 500x374 - megtekintve 700 alkalommal.)
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #749 Dátum: 2007. február 02. 11:49:39 am »

Köszike.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:36:39 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!