CápaBMW fórum
2024. november 24. 01:54:50 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 [85] 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2592583 alkalommal)
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #2520 Dátum: 2007. augusztus 22. 12:47:10 pm »

köszi ... az elsőről tudtam, de gondoltam úgyis lesz majd kartervédő ... de a másodikról nem tudtam, nem is gondoltam volna ... éppen esedékes lesz a csere, szóval jól jött az infó ... Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:00:08 pm írta Promega » Naplózva

sixpack525i
Vendég
« Válasz #2521 Dátum: 2007. augusztus 22. 12:55:45 pm »

Hát nem tudom. Driftre mindenki alukartert tesz M20ra........Állítólag jobban leadja az olaj hőjét, mint a vaskarter.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:00:25 pm írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #2522 Dátum: 2007. augusztus 22. 13:19:08 pm »

De sztem itt az m10 -ről van szó. Egyébként az alukartel sem szokta hirtelen kihugyozni az olajat, hanem inkább kis repedések szoktak keletkezni ajta, amik lassan csöpögtetik el az olajat, legalábbis én eddig ilyenekkel találkoztam.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:00:36 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #2523 Dátum: 2007. augusztus 22. 13:35:14 pm »

Szerintem az alukarter is lehet jo meg a lemez is...az utcara!! versenyre mar nem mindig jo a gyari kialakitas igy azt modositani kell....pl:a karter holeadasa nem is fontos szerintem mert ha van egy kis eszze versenyzonek akkor olaj hutot szerel fel...fontosabb viszont az olajat a megfelelo iranyba terelni...nna ez a nem mindegy ,most nemtom hol de lattam tobb verseny kartert es azokon belul sok terelo csatorna kialakitas van...a kartervedo is nagyon hasznos versenyautos kellek...Roll EyesSmiley...nagyobbat is szoktak csinallni hogy tobb olaj legyen a karterban jobban viseli a hot es a tobb olaj kesobb farad el... diohejban ennyi
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:00:48 pm írta Promega » Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #2524 Dátum: 2007. augusztus 22. 15:00:34 pm »

köszönöm az infókat ... jegyzetelek, jegyzetelek Smiley
Naplózva

Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2525 Dátum: 2007. augusztus 22. 16:47:53 pm »

Szerintem az alukarter is lehet jo meg a lemez is...az utcara!! ...
Pontosan így van. Lehet jó ez-is az is.  A széria alu felejtős, mert rossz a formája racsinghoz. Driftre még elmegy, mert ott a kocsi farol, elől nem más szögben tolul az olaj, nem libben úgy el. Nagy fordulaton elég ha csak 1 másodpercre nem szív olajat, mindjárt megvan a baj. Én m20-ra is az acélt dobtam, de inkább azért, mert rallyban könnyen le lehet verni. Pályán is előfordulhat, mert a rázókő elég magas. A tuti az, ha szárazkarteles az olajzás, akkor lehet alu. Gyógyír még az (amit említettél), ha lamellák vannak a kartelben. Olyasmi, mint a szívbillentyű. Beengedi az oilt, de ki nem, így a centrifugális erő nem préseli úgy a falhoz. A hővezetést meg jól mondod, az a tuti, ha van külön hűtő.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:01:25 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2526 Dátum: 2007. augusztus 22. 16:52:27 pm »

De sztem itt az m10 -ről van szó. Egyébként az alukartel sem szokta hirtelen kihugyozni az olajat, hanem inkább kis repedések szoktak keletkezni ajta, amik lassan csöpögtetik el az olajat, legalábbis én eddig ilyenekkel találkoztam.
Az a baj, hogy ha odavered a gyorsasági elején, akkor könnyen megesehet hogy azonnal, de a végére biztosan elfogy az oil. Mire a lámpa jelez, már majdnem biztos hogy késő. Ha kevesebb az oil, az még könnyeben elliben. Acélt vertem már fel, de csak behorpad. Alum sosem volt, öreg rókák előrre szóltak. Viszont ebből kifolyólag tartottam otthon jópár alut, amit mindig el tudtam adni. Te is tudod tapasztalatból, hogy miért.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:02:44 pm írta Promega » Naplózva
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #2527 Dátum: 2007. augusztus 22. 19:40:52 pm »

nekem acél van, de a leeresztő csavarnál vérzik ... gondolom fel lett ütve, mert elég alacsony az eleje ... viszont most azon gondolkodom, hogy nem is biztos, hogy a leeresztő csavarnál enged, mert ugye az a legalacsonyabb pont a karteren ... és bárhol is vérzik, lehet, hogy oda gyűl össze ...
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:03:10 pm írta Promega » Naplózva

Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #2528 Dátum: 2007. augusztus 22. 20:03:18 pm »

Hát nekem elég jól bírja eddig az alu, pedig a kertből való kiállásnál mindíg leér... De lehet pont ezért kéne egy acélteknő.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:03:22 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2529 Dátum: 2007. augusztus 23. 09:23:31 am »

Arra gondoltam, amikor kölcsön adtad a kocsidat....
Nem a malter ért le és tört el?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:03:36 pm írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #2530 Dátum: 2007. augusztus 23. 09:48:08 am »

Hát őőőő nah igen, kitört a csavar, és percek alatt kihugyozta az olajat a rakpartra. Utána tök jó volt hazahúzni szegényt.... Sad
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:03:48 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #2531 Dátum: 2007. augusztus 23. 15:19:19 pm »

Ugyan minek kellett húzni? Most láttam egy filmet a neten hogy egy Honda civicbe ráöntöttek fél vödör vizet a benne levő olajra, aztán küldték tiltásig, úgy gözölt mint egy mozdony. Nem tudom a snittek között mennyi idő telt el de hogy legalább 10 percig bírta álló helyben tiltásig forgatva, az biztos.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #2532 Dátum: 2007. augusztus 23. 15:27:04 pm »

ez is poen?
nincsolaj akkor nemken,ha van vmennyi akkor ken...mi ebben a bonyolult??
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:04:06 pm írta Promega » Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2533 Dátum: 2007. augusztus 24. 16:37:46 pm »

A hétvégi verseny nevezési listája. Sok cápa nincs rajta:(

http://www.nogradrallye.hu/doc/2tankina_nevlist.pdf
Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #2534 Dátum: 2007. augusztus 27. 14:15:51 pm »

az eredménylistát hol lehet megtekinteni?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:04:18 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #2535 Dátum: 2007. augusztus 27. 16:07:47 pm »

Boge, köszi a segítséget, benn vannak a skodri motortartók. Egyébként miután leengedtem az autót, rögtön bement a stabrúd furatába a csavar, szal az volt a baj hogy lógott a lengőkar és emiatt nem ment a helyére.

Egyébként érezhetően stabilabb lett, habár tempósabb kereszteket még nem mentem vele, csak egy körforgalmat támadtam be, de ott jól muzsikált.

Jah és az egész projekt kb 1300 Ft -ba volt, szal minden E21 tulajnak csak ajánlani tudom! Cheesy Cheesy
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #2536 Dátum: 2007. augusztus 27. 17:25:29 pm »

remélem begyakoroltad a szerelési folyamatát ... Roll Eyes hogy sikerült kiszedni a régit?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:04:38 pm írta Promega » Naplózva

Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2537 Dátum: 2007. augusztus 27. 19:06:04 pm »

Vazz, a legfontosabb trükköt elfelejtettem mondani. Holnap majd telcsizünk.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:04:53 pm írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #2538 Dátum: 2007. augusztus 27. 19:39:47 pm »

remélem begyakoroltad a szerelési folyamatát ... Roll Eyes hogy sikerült kiszedni a régit?
Be hát, szal majd a tiedet is megcsinálhatjuk ha erre gurulsz vele. Alul a kis gumiszarokat odafogó csavar könnyen kijött, csak felül kellett egy villáskulccsal elenntartani, mert ugye forog az egész a lengőkarban. Maga a szár már nehezebben jött ki, mert ugye csak felül van csavar, ezért alul ráfogtam egy papagályfogóval és azzal tekertem ki, azért rendesen elkékült a fejem mire megindult.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:05:20 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #2539 Dátum: 2007. augusztus 27. 19:40:35 pm »

Vazz, a legfontosabb trükköt elfelejtettem mondani. Holnap majd telcsizünk.
Okés majd felhívlak.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:05:33 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #2540 Dátum: 2007. augusztus 27. 20:08:45 pm »

... feltöltöttem a telómat, úgyhogy holnap én is, ha ráérsz ... Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:05:44 pm írta Promega » Naplózva

fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #2541 Dátum: 2007. augusztus 27. 20:13:05 pm »

Be hát, szal majd a tiedet is megcsinálhatjuk ha erre gurulsz vele. Alul a kis gumiszarokat odafogó csavar könnyen kijött, csak felül kellett egy villáskulccsal elenntartani, mert ugye forog az egész a lengőkarban. Maga a szár már nehezebben jött ki, mert ugye csak felül van csavar, ezért alul ráfogtam egy papagályfogóval és azzal tekertem ki, azért rendesen elkékült a fejem mire megindult.
zsír Wink ... a hét második felében majd legördülök ... aztán neki eshetünk az elejének is ... Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:05:56 pm írta Promega » Naplózva

Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2542 Dátum: 2007. augusztus 28. 20:57:07 pm »

Okés majd felhívlak.
Mél ment!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:06:23 pm írta Promega » Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #2543 Dátum: 2007. augusztus 28. 21:00:14 pm »

boge,van eredménylista a legutóbbi versenyről?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:06:31 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2544 Dátum: 2007. augusztus 28. 21:12:27 pm »

Van vazze. Már egyenesen utáltak amiatt, hogy nem esek kis soha. Na most ez a 2 éves folyamat lezárult. Kiestem:(((
Amúgy jó lett volna: a kocsi baszott erős volt, gumi atomot fogott, a hajtás meg félig eltűnt a 3. rajtnál, gumimelegítés közben:(
Még nem szedtem szét a difit, nem tudom, hogy mi történt. Elvileg az áttétel megmaradt, mert haza jött a drága, de csak az egyik kerék hajtott. Remélem a belső csonk tört ketté, mert az nekem 2 darabból van. Talán az lenne a legkisebb kár. Esetleg a lamellák fogaztak le valamit. Majd kiderül. Mindenesetre a motor most ereje teljében van, azt bebizonyította. Ha valami eltört a difiben, akkor valószínű váltanom kell hátsó traktust, mert ez már a 2. lenne, ami megadja magát.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:06:56 pm írta Promega » Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #2545 Dátum: 2007. augusztus 28. 21:24:04 pm »

hát azt hogy a motor ereje teljében van,azt a diffievés is bizonyítja Smiley Sad és hol találok eredményistát,mert kerestem és még nem leltem. Ja és ameddig versenyben voltál,addig gondolom aláztad a népet mi? Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:07:24 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2546 Dátum: 2007. augusztus 28. 21:40:02 pm »

Ezt a népet én sohasem fogom alázni!!!
Egy olyan ember, aki rendszeresen lecsúszik a kategória dobogóról (egyébként jobb nálam), az abszolút 8. időt ment előfutóként a rally 2-ben. Szóval felénk egy amatőr verseny egy picit kemény! De hasonló van Miskolc és Pécs környékén is. Ez a 3 "rally fellegvár". Itt nem egyszerű pilóták vannak, sokat kell még tanulnom.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:07:35 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2547 Dátum: 2007. augusztus 28. 21:45:30 pm »

Íme az eredmény lista:

http://www.nadi.video.hu/07_08_26_2_tankina_vegeredmeny.pdf

A Duent felejtsd el, már csak a sznob versenyekre megy.Sad

Amíg versenyben voltunk, 2.49-et mentünk. Ez az első és legrosszabb idő (mint a legtöbb embernek), nem tudom később mennyi jött volna össze, de ez biztosan. A 10-15. abszolútra tenném magunkat. Amíg mentem, ismét elvertem a 25-ösöket:)))) Ez mindig a vágyam. Kivétel Martin, de Ő ix, 24V és sokkal ügyesebb mint én...ja és asszem 17 éves.
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2548 Dátum: 2007. augusztus 28. 21:59:30 pm »

ne szerénykedj Boge Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:07:55 pm írta Promega » Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #2549 Dátum: 2007. augusztus 28. 22:01:03 pm »

Íme az eredmény lista:

http://www.nadi.video.hu/07_08_26_2_tankina_vegeredmeny.pdf

A Duent felejtsd el, már csak a sznob versenyekre megy.Sad

Amíg versenyben voltunk, 2.49-et mentünk. Ez az első és legrosszabb idő (mint a legtöbb embernek), nem tudom később mennyi jött volna össze, de ez biztosan. A 10-15. abszolútra tenném magunkat. Amíg mentem, ismét elvertem a 25-ösöket:)))) Ez mindig a vágyam. Kivétel Martin, de Ő ix, 24V és sokkal ügyesebb mint én...ja és asszem 17 éves.

martin asszem 15,(17 én vagyok,de nincs meg az anyagi keret hozzá,hogy Martin-szintű autóm legyen sajnos Sad )nemtudtam hogy neki 24V a mocija, néztem pár belsőfelvételt róla, jól megy, de szerintem nincs benne semmi verhetetlen,max a kocsija Cheesy szerintem. az az igazság hogy itt vasadon is elég kemény a mezőny,nagyon ügyes pilóták vannak akik megállnák a helyüket HA lenne pénzük, szerintem ott felétek is. és Te is megállnád a helyed magasabb szinten, HA lenne pár fölös 10milliód feljebb menni,vagy a MOL lenne a főszponzorod Smiley azért Gratulálok, mert bár balszerencséd volt, de amíg tehetted, helytálltál,és ismét megmutattad hogy egy cápa van olyan jó mint a Zeharminc,sőt még jobb is Smiley
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Oldalak: 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 [85] 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!