CápaBMW fórum
2024. november 23. 23:26:22 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2592335 alkalommal)
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3300 Dátum: 2008. március 03. 21:57:48 pm »

szerintem biztosan. ha más nem, akkor nézz vissza egy '98-as Le Mans-ra, és egyből rájössz, hogy miért! (ráadásul a magyar származású Anisits Ferencet is dícséreti illeti érte!)

Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #3301 Dátum: 2008. március 03. 22:36:37 pm »

szerintem meg a benzines feltámad poraiból,a dízeleket már nincs hova fejleszteni Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:42:26 am írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
VA E21
Vendég
« Válasz #3302 Dátum: 2008. március 04. 00:41:41 am »

E21 group 5 -nél nekem véget is ért a túraautózás Smiley
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3303 Dátum: 2008. március 04. 07:03:46 am »

Nem biztos, h jól emlékszem, de akkor verte sz@rrá a mezönyt a diesel Audi ??
nem az audik csak mostanában tolják..
akkor egy 320d nyert, mert mondjuk fele annyiszor kell kiállnia tankolni? (nyilván a fele az költői túlzás..)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:42:49 am írta Promega » Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3304 Dátum: 2008. március 04. 08:20:04 am »

szerintem meg a benzines feltámad poraiból,a dízeleket már nincs hova fejleszteni Roll Eyes
Ezt mondta a Mercedes is 83-ban, amikor kihozták a 90 lóerős 3 literes erőgépüket. Cheesy Cheesy Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:43:03 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #3305 Dátum: 2008. március 04. 14:24:54 pm »

A dieselé a jövő!!!
szerintem meg almát próbálunk körtével összehasonlítani, mert  dízelek jó ideje csak feltöltéssel készülnek, míg a benzinesek közt kifejezetten ritka a turbo (talán az utóbbi egy-két évre ez nem igaz, amikor elkezdték az 1200 köbcentis 1 le/lit körüli motorok gyártását), így két egymástól nagyon is különböző dolgot hasonlítgatunk össze
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:43:13 am írta Promega » Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #3306 Dátum: 2008. március 04. 19:40:04 pm »

Aki közlekedni akar,annak jó a dízel,aki AUTÓZNI,annak benzines.A tds-eknek toronymagas a nyomatékuk,de se teljesítmény,se karakterisztika,se egy normális kipufogóhang,semmi.Adott teljesítménykategóriát legalább négyféle egyéniségű benzinessel tudsz elérni.A dieselben meg max addig emeled a töltőnyomást,amíg gátas nem lesz a HF,meg el nem törik a turbó tengelye.
Kinek mire van szüksége.Csak azt nem tudom,h aki eleve td-t vesz(bmilyen márkát)az minek tuningol crazy2
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:43:35 am írta Promega » Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3307 Dátum: 2008. március 04. 20:14:21 pm »

Én 350000km-t tettem meg eddig Tds-sel, úgy hogy nem szólnék bele teljesítmény és karakterisztika vitába, felesleges vita lenne!
Miért csak olyan ember ír ilyeneket aki még nem használt TDS-t tartósan, sőt gyanítom még nem is nagyon ült benne!
Nem megsértődni!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:43:46 am írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3308 Dátum: 2008. március 04. 20:40:59 pm »

Hát nem tom...  mondhattok bármit én abszulut nem vagyok dieselpárti de Viktorral lenyomtunk a TDSében egy pár ausztriai még német utat már és engem meggyőzőtt az olajkályha...  afro
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:44:04 am írta Promega » Naplózva

Bence
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #3309 Dátum: 2008. március 04. 22:04:17 pm »

Engem meg a benzines turbós.... Grin Azn
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #3310 Dátum: 2008. március 05. 08:10:55 am »

Szereztem hibátlan vastagszárú Bilstein gátlót (e28) Smiley
Csak a porvédője rossz,  hol lehet ilyen porvédőt kapni Bp-en?
A Katonahoz nem akarok lemenni...
Naplózva
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #3311 Dátum: 2008. március 05. 09:03:03 am »

Kárászynál is van.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:44:20 am írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3312 Dátum: 2008. március 05. 11:00:25 am »


Én 350000km-t tettem meg eddig Tds-sel, úgy hogy nem szólnék bele teljesítmény és karakterisztika vitába, felesleges vita lenne!
Miért csak olyan ember ír ilyeneket aki még nem használt TDS-t tartósan, sőt gyanítom még nem is nagyon ült benne!
Nem megsértődni!

Én közel 200 ezret mentem felváltva 25tds, 1,9TDI, 25d és 30d common rail dízelekkel. Csatlakozom Viktorhoz. Utcára soha semmi mást.

A gyorsulása roszabb a végesebesség alacsonyabb, de bizonyos tartományokban jobb, mint egy benzines. Aki nem hiszi, annak néhány friss tény a bmw.hu oldalról:

gyorsulás 80-120

530d 5,1
530i  6,6
540i  6,2
550i  5,1

Naplózva

Főmordor.
rnie
Vendég
« Válasz #3313 Dátum: 2008. március 05. 11:32:29 am »

Fogadjunk, hogy 80-120 között egy 530i odaver egy papiron gyorsabb 30d-t? Van azokon az autókon egy sebességváltó nevezetű eszköz...Smiley Az más kérdés, hogy a szabvány mérés adott fokozat, adott sebességtartomány, de ugye ez bizonyos autóknak kedvez, másoknak nem.

A fogyasztás a dízelek előnye, vezethetőség meg stílusa váltogatja, engem pl. idegesít a dízel, mind, Viktornak, Mike-nak meg ez fekszik... (bár 30dA-t még nem vezettem, az lehet, h nem:))
Teljesítményben a benzines vezet, dizel F1 auto is csak akkor lesz, ha a szabályok kikényszerítik:)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:44:45 am írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3314 Dátum: 2008. március 05. 12:08:59 pm »

Fogadjunk! Cheesy

Sosem versenyeztem 30i-vel 30d ellenében, szóval nem tudom. Ezek olyan adatok melyet a gyár ad meg, hogy hogy mérik, mivel és milyen körülmények között azt nem tudom, ha valakinek van  ez ellen kifogása, akkor lehet a gyárnál reklamálni én csak bemásoltam.

Ami a sebváltót illeti a 25d-t egyszer lemértem, 3-ban nem kell váltani a 80 és 120 között.

1 biztos az utomata tds-emmel sok olyan autónak odavertem, amikről senki sem gondolná, hogy egyáltalán a közelébe érhetek. A 25d még 1 kategóriával gyorsabb, autópályán, vagy országúton menet közben, nem álló helyzetből indulva, oda merek állni nagyobb benzinesek mellé, nem fog szégyent vallani.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:44:59 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #3315 Dátum: 2008. március 05. 12:44:26 pm »

"....   Fogadjunk! Cheesy

Sosem versenyeztem 30i-vel 30d ellenében, szóval nem tudom....

Nyáron majd megyünk egyet az e21-el Smiley

Egyébként szerintem is a TD a királyság, főleg amióta van nekem is egy  Smiley
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3316 Dátum: 2008. március 05. 13:22:52 pm »

Jó addig be kell újítanom egy 30d-t. Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:45:19 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
rnie
Vendég
« Válasz #3317 Dátum: 2008. március 05. 13:29:07 pm »

E21 330d?  Az szép baleset lenne:))))
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:45:32 am írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3318 Dátum: 2008. március 05. 14:07:46 pm »

Hát nem is tudom. Ha már beletuszkoljuk az M50 blokkot, akkor inkább 35d és letépi a diffit a helyéről. Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:47:31 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #3319 Dátum: 2008. március 05. 15:33:47 pm »

35d ellen 35i a fair!!!! Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:47:40 am írta Promega » Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #3320 Dátum: 2008. március 05. 20:21:42 pm »

Akkor most vegyünk két azonos köbcentijü motort. egy Benzinest és egy Dieselt....És az első mozdulattal rugjuk is le a turbót a dieselről. Ezt valahogy elfelejtitek beleszőni a storyba Tongue ..vagy turbozzuk hozzá a benzinest is és úgy hasonlitgassunk Smiley
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #3321 Dátum: 2008. március 05. 20:27:41 pm »

A 35i az túrbós!!!!!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:47:56 am írta Promega » Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #3322 Dátum: 2008. március 05. 20:32:49 pm »

Nem figyeltem...akkor várok egy ilyen gyorsulást!  Azn
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:48:05 am írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3323 Dátum: 2008. március 05. 21:03:37 pm »

Az egyik mitől soros, a másik mitöl bi? Ezt nem értem.
Naplózva

Főmordor.
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #3324 Dátum: 2008. március 05. 21:10:56 pm »

A soros az egy kicsi egy nagy turbó soros kapcsolata. Alacsony fordulatszámon a kicsi megy majd a nagy is el kezd tölteni nagyobb fordulaton.
Előnye "nincsen" turbólyuk, csak bonyolult megcsinálni a vezérlést.

Biturbó két turbó párhuzamosan.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:48:20 am írta Promega » Naplózva
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #3325 Dátum: 2008. március 06. 13:28:01 pm »

Én beletenném a seggem egy 735D cápiba. Jól kipróbálnám aztán ha megfelel az igényeimnek, akkor jól megtartanám. Először az biztos, hogy az üzemanyagszintjelző mutatóval barátkoznék meg.
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #3326 Dátum: 2008. március 06. 15:16:55 pm »

Ja igen, én is lerúgnám a Wtcc-s Seatról minden cuccot...kiváncsi lennék mit menne a szívó diesel a szívó benzines ellen. Most utcán a dieselnek áll a zászló, főleg mert az emberek hajlamosak 1 millióval többet adni egy kocsiért, mert az 2 literrel kevesebbet fogyaszt:) így jut pénz bőven a fejlesztésre...valószínűleg ebből következik, hogy erőltetik "pici" pénzzel a dieseleket a pályákon. Megvan az az előnyük, hogy turbózhatnak. Kérem, így könnyű!
Erről kicsit az jut eszembe, ahogyan a GP-n elbántak a kétütemmel. Az nem baj, hogy kb a fele hengerűrtartalmuk volt?Huh És hogy nyert a Ducati párszor a superbike-on?? Mert a 2 hengeresnek lehet nagyobb a ccm??
Nem szeretem az ilyet.

Hétköznapra jó lehet a diesel, bizonyos kocsikba, de én bele nem ülnék ilyen versenyautóba, mert nincs hangja, ennyi az egész.
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #3327 Dátum: 2008. március 06. 16:08:17 pm »

..detto
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:49:13 am írta Promega » Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #3328 Dátum: 2008. március 06. 16:21:42 pm »

B*szki!
Ezt nem gondoltam, hogy egyszer még egyezni fog Indyvel a véleményem... Wink
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #3329 Dátum: 2008. március 06. 16:31:04 pm »

Nem vagy egyedül.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:49:26 am írta Promega » Naplózva
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!