Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #3600 Dátum: 2008. május 07. 23:00:16 pm » |
|
Amúgy bűn gyenge 320i lehet tényleg . Azért hagyja állva a Porsche-ket a rajtál hosszú egyessel.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:44:05 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3601 Dátum: 2008. május 08. 07:01:30 am » |
|
egy pályaversenyen ilyen csak úgy történhet, hogy a legjobb valamiért hátrakerül (pl: forma1-ben motorcsere, vagy ha valami technikai gond miatt nem sikerül az időmérőn normálisat futni) máshogy nem fordulhat ilyen elő ilyet én akkor láttam amikor a pancsiringen meklau (ő tartja a körrekordot) a gsx-r kupában utolsónak indult.. az első kör végén második volt, a másodikban cél végén már első.. de ez kb olyan, mintha a loeb indulna az észak-koreai ralibajnokságban..
Inkább olyan selejtező féle lehet ez a futam, mert van benn a nagytúrától a bevásárlókocsiig minden és valami miatt emberünk hátulról indult.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:44:59 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #3602 Dátum: 2008. május 09. 20:10:04 pm » |
|
Kolegák help! Van nékem egy 6leömlőm és szeretném végre felbiggyeszteni az autómra, de nem tudom hogyan kéne összehozni a csatlakozást a kipuffrendszeremmel. Ha jól tudom hengerenkénti leömlőnél fenn áll a veszélye hogy elreped ha ez nem megfelelő... Van vkinek tapasztalata ezzel kapcs?
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #3603 Dátum: 2008. május 09. 22:11:57 pm » |
|
Mindenképpen csinálj egy tehermentesítő konzolt a motor-váltó összefogó csavar környékére és a kipuff valamint a leömlő közé tegyél hálós vagy inkább rugós-csuklós kapcsolatot.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:45:31 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #3604 Dátum: 2008. május 09. 22:31:38 pm » |
|
Ehh sejtettem hogy nem lesz egyszerű Mondjuk az autón amiből kibontottam csak simán rá volt gyógyítva mindenféle sallang nélkül és bírta.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:45:54 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #3605 Dátum: 2008. május 11. 16:55:37 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #3606 Dátum: 2008. május 11. 17:47:39 pm » |
|
Nah ez nem szar! Mit tud ez a szekér?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:46:16 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #3607 Dátum: 2008. május 11. 17:55:58 pm » |
|
Most már keresztbe menni biztos
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:46:26 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
M52B25
Vendég
|
|
« Válasz #3608 Dátum: 2008. május 11. 18:00:18 pm » |
|
Heggesztett difi? Kicsit nem egyszerű.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:46:34 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3609 Dátum: 2008. május 11. 18:01:02 pm » |
|
ha ezt a húgom meglátja....
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3610 Dátum: 2008. május 11. 18:21:34 pm » |
|
Aztabüdöskurvaegetnekije! De szép. Ezért nem hívsz vissza 2 napja?
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #3611 Dátum: 2008. május 11. 19:47:32 pm » |
|
Szivesen!!! Jó a toronycsapágy is!!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #3612 Dátum: 2008. május 11. 20:36:57 pm » |
|
Hasonlít valamire a konfig???
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:47:02 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #3613 Dátum: 2008. május 11. 20:38:50 pm » |
|
dehogy is!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:57:56 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #3614 Dátum: 2008. május 12. 06:34:49 am » |
|
Hasonlít valamire a konfig??? Ennek a gazdája, névrokonom? Ő is Viktor? Hát sajna nem. Külhoni az illető. Nem látszik a kocsin?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:58:47 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #3615 Dátum: 2008. május 12. 20:04:06 pm » |
|
És Viktor is vitt Dedeoval ..egyik sem egy nagy dúr, nem vesztettél semmit A Dedeo az a kék-sárga festésű e21,amibe M52 B28 motor volt? Bocs,még nem voltam Viktornál
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:59:03 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #3616 Dátum: 2008. május 13. 10:37:15 am » |
|
az
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:59:16 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #3617 Dátum: 2008. május 14. 11:52:28 am » |
|
E32 750I-BE KELLENE MECHANIKUS VÁLTÓ. VAN VALAMI ÖTLETETETK A MEGOLDÁSRA ?A PRIVÁT EMAILEMRTE KÉRNÉM A TEMÉRDEK ÉPÍTŐ JELLEGŰ HOZZÁSZÓLÁST ! Köszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #3618 Dátum: 2008. május 14. 12:35:42 pm » |
|
Hát az egyetlen megoldás a 850i kéziváltója, de az meg ritka, mint a fehér holló világoskék sormintával, és ha akad is, nem olcsó.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:59:30 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #3619 Dátum: 2008. május 14. 12:53:50 pm » |
|
az utolsó amit láttam az 2500 euró volt, és utána még vagy 2kiló a kuplung!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:59:45 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.
Nem elérhető
Hozzászólások: 1558
06202342414
|
|
« Válasz #3620 Dátum: 2008. május 14. 12:57:12 pm » |
|
Az biztos, hogy nem olcsó a gyári. De ez talán segíthet: http://www.bmwpower.hu/forum/viewtopic.php?t=255&postdays=0&postorder=desc&start=0Csak annyit mondok, hogy a V8-as motor váltóját alakították át és rakták fel, de én nem igazán vágom pontosan hogyan....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:59:55 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #3621 Dátum: 2008. május 14. 13:03:12 pm » |
|
6 sebességes 540 kéziváltó sincs túl sok, szintén nem olcsó, az 530 V8-as 5 sebességesét meg záros határidőn belül megeszi a nyomaték. 450 Nm nem viccel. Nameg nagy nehezen szerez az ember egy 6 sebes 540 váltót, aztán nekiáll szétfaragni... belegondolni is rossz.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:00:09 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
M52B25
Vendég
|
|
« Válasz #3622 Dátum: 2008. május 14. 20:45:12 pm » |
|
Vagy egy titán szinkronos 20d vagy 30d váltóra kell felhekkelni a 50i ótómataváltó pajzsát... Valaki mintha már csinált volna nem keveset ilyent... 1.-Költséghatékony 2.-Gyors 3.-(viszonylag) Tartós 4.-Majdnem az egyetlen +oldás
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:00:45 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #3623 Dátum: 2008. május 14. 21:55:44 pm » |
|
Majdnem, mert azt is meg kell nézni, hogy a nyelstengely vége belepasszol e főtengely vécsapágyba. Mert pl az m20-nál 12mm az átmérő, a dízel váltóknál meg 15mm. Persze ezt is meg lehet oldani...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:01:05 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #3624 Dátum: 2008. május 14. 21:58:51 pm » |
|
Épp akartam mondani Amúgy az old M3/M5/M6 sportváltó is kiválló alap erre a célra...főleg, mert szerelhető harangos és 500 Le meg sem kottyan neki. Gruppe 5 ben is van aki ezt választja, nem a H kapcsolásút, pedig ott nem éppen széria verdák gurulnak.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:01:17 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
M52B25
Vendég
|
|
« Válasz #3625 Dátum: 2008. május 14. 22:24:57 pm » |
|
Tehát... Egy legjárhatóbb út. És,mivel nagy valószínűséggel kupplungos V12 lendkerék sem gurul minden lejtőn,így olyan lendkereket lehet rögtön legyártatni,ami nemcsak hogy könnyebb,de egy,a váltó nyelestengelyéhez passzoló szerkezetet is tud fogadni...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:01:32 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
BaltusE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
|
|
« Válasz #3626 Dátum: 2008. május 21. 08:21:47 am » |
|
Most már kiveséztétek a váltó témát,pihenéskép egy utcai cápadrift...na ez az amit sohase csinálj! Illetve szabad,csak lehetnek következményei... http://www.youtube.com/watch?v=aCADD4Tznu0Egy biztos: a srác érzi a gépet.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #3627 Dátum: 2008. május 21. 17:55:50 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:11:44 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #3628 Dátum: 2008. május 22. 00:01:04 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #3629 Dátum: 2008. május 22. 04:25:51 am » |
|
Ez a film meg van nekem, van benne egy külön fejezet a Cserkutiról és az ő E21-eséről. Az a címe, hogy Autóversenyzők, készült 1981-ben.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:12:01 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
|