CápaBMW fórum
2024. november 10. 20:42:44 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 [121] 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2583236 alkalommal)
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #3600 Dátum: 2008. május 07. 23:00:16 pm »

Amúgy bűn gyenge 320i lehet tényleg afro. Azért hagyja állva a Porsche-ket a rajtál hosszú egyessel.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:44:05 pm írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3601 Dátum: 2008. május 08. 07:01:30 am »

egy pályaversenyen ilyen csak úgy történhet, hogy a legjobb valamiért hátrakerül (pl: forma1-ben motorcsere, vagy ha valami technikai gond miatt nem sikerül az időmérőn normálisat futni)
máshogy nem fordulhat ilyen elő
ilyet én akkor láttam amikor a pancsiringen meklau (ő tartja a körrekordot) a gsx-r kupában utolsónak indult.. az első kör végén második volt, a másodikban cél végén már első.. de ez kb olyan, mintha a loeb indulna az észak-koreai ralibajnokságban..
Inkább olyan selejtező féle lehet ez a futam, mert van benn a nagytúrától a bevásárlókocsiig minden és valami miatt emberünk hátulról indult. Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:44:59 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #3602 Dátum: 2008. május 09. 20:10:04 pm »

Kolegák help! Van nékem egy 6leömlőm és szeretném végre felbiggyeszteni az autómra, de nem tudom hogyan kéne összehozni a csatlakozást a kipuffrendszeremmel. Ha jól tudom hengerenkénti leömlőnél fenn áll a veszélye hogy elreped ha ez nem megfelelő...
Van vkinek tapasztalata ezzel kapcs?
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #3603 Dátum: 2008. május 09. 22:11:57 pm »

Mindenképpen csinálj egy tehermentesítő konzolt a motor-váltó összefogó csavar környékére és a kipuff valamint a leömlő közé tegyél hálós vagy inkább rugós-csuklós kapcsolatot.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:45:31 pm írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #3604 Dátum: 2008. május 09. 22:31:38 pm »

Ehh sejtettem hogy nem lesz egyszerű Cry Mondjuk az autón amiből kibontottam csak simán rá volt gyógyítva mindenféle sallang nélkül és bírta.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:45:54 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #3605 Dátum: 2008. május 11. 16:55:37 pm »

Gazdát cserélt a difim. Ebbe a gépbe került, köszönhetően elsősorban Bentónak és Himizolinak.
 icon_slyuni icon_slyuni icon_slyuni icon_slyuni icon_slyuni


* bmw 2002 ti Gruppe 2 001m.jpg (69.89 KB, 1200x904 - megtekintve 1241 alkalommal.)

* bmw 2002 ti Gruppe 2 003m.jpg (73.96 KB, 1200x904 - megtekintve 1293 alkalommal.)

* bmw 2002 ti Gruppe 2 015m.jpg (96.16 KB, 1200x904 - megtekintve 1227 alkalommal.)

* bmw 2002 ti Gruppe 2 019m.jpg (98.64 KB, 1200x904 - megtekintve 1290 alkalommal.)
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #3606 Dátum: 2008. május 11. 17:47:39 pm »

Nah ez nem szar!  Shocked Mit tud ez a szekér?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:46:16 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #3607 Dátum: 2008. május 11. 17:55:58 pm »

Most már keresztbe menni biztos laugh
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:46:26 pm írta Promega » Naplózva
M52B25
Vendég
« Válasz #3608 Dátum: 2008. május 11. 18:00:18 pm »

Heggesztett difi?  Grin
Kicsit nem egyszerű.  jawdrop 574
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:46:34 pm írta Promega » Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3609 Dátum: 2008. május 11. 18:01:02 pm »

ha ezt a húgom meglátja....  laugh
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3610 Dátum: 2008. május 11. 18:21:34 pm »

Gazdát cserélt a difim. Ebbe a gépbe került, köszönhetően elsősorban Bentónak és Himizolinak.
 icon_slyuni icon_slyuni icon_slyuni icon_slyuni icon_slyuni

Aztabüdöskurvaegetnekije! De szép.

Ezért nem hívsz vissza 2 napja? Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #3611 Dátum: 2008. május 11. 19:47:32 pm »

Gazdát cserélt a difim. Ebbe a gépbe került, köszönhetően elsősorban Bentónak és Himizolinak.
 icon_slyuni icon_slyuni icon_slyuni icon_slyuni icon_slyuni

Szivesen!!!

Jó a toronycsapágy is!!!!
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #3612 Dátum: 2008. május 11. 20:36:57 pm »

Hasonlít valamire a konfig??? afro
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:47:02 pm írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #3613 Dátum: 2008. május 11. 20:38:50 pm »

dehogy is!!!  Lips Sealed Lips Sealed
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:57:56 pm írta Promega » Naplózva

steffe
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3614 Dátum: 2008. május 12. 06:34:49 am »

Hasonlít valamire a konfig??? afro
Ennek a gazdája, névrokonom?
Ő is Viktor?
Hát sajna nem. Külhoni az illető. Nem látszik a kocsin?  smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:58:47 pm írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #3615 Dátum: 2008. május 12. 20:04:06 pm »

És Viktor is vitt Dedeoval Tongue    ..egyik sem egy nagy dúr, nem vesztettél semmit  Evil
A Dedeo az a kék-sárga festésű e21,amibe M52 B28 motor volt? Bocs,még nem voltam Viktornál Sad
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:59:03 pm írta Promega » Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #3616 Dátum: 2008. május 13. 10:37:15 am »

az Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:59:16 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #3617 Dátum: 2008. május 14. 11:52:28 am »

E32 750I-BE KELLENE MECHANIKUS VÁLTÓ.
VAN VALAMI ÖTLETETETK A MEGOLDÁSRA ?

A PRIVÁT EMAILEMRTE KÉRNÉM A TEMÉRDEK
ÉPÍTŐ JELLEGŰ HOZZÁSZÓLÁST !    angel
Köszönöm.
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
Sabc
Vendég
« Válasz #3618 Dátum: 2008. május 14. 12:35:42 pm »

Hát az egyetlen megoldás a 850i kéziváltója, de az meg ritka, mint a fehér holló világoskék sormintával, és ha akad is, nem olcsó.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:59:30 pm írta Promega » Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3619 Dátum: 2008. május 14. 12:53:50 pm »

az utolsó amit láttam az 2500 euró volt, és utána még vagy 2kiló a kuplung!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:59:45 pm írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #3620 Dátum: 2008. május 14. 12:57:12 pm »

Az biztos, hogy nem olcsó a gyári. De ez talán segíthet:
http://www.bmwpower.hu/forum/viewtopic.php?t=255&postdays=0&postorder=desc&start=0
Csak annyit mondok, hogy a V8-as motor váltóját alakították át és rakták fel, de én nem igazán vágom pontosan hogyan....
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:59:55 pm írta Promega » Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #3621 Dátum: 2008. május 14. 13:03:12 pm »

6 sebességes 540 kéziváltó sincs túl sok, szintén nem olcsó, az 530 V8-as 5 sebességesét meg záros határidőn belül megeszi a nyomaték. 450 Nm nem viccel.  Smiley Nameg nagy nehezen szerez az ember egy 6 sebes 540 váltót, aztán nekiáll szétfaragni... belegondolni is rossz. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:00:09 pm írta Promega » Naplózva
M52B25
Vendég
« Válasz #3622 Dátum: 2008. május 14. 20:45:12 pm »

Vagy egy titán szinkronos 20d vagy 30d váltóra kell felhekkelni a 50i ótómataváltó pajzsát...  Roll Eyes
Valaki mintha már csinált volna nem keveset ilyent...  Smiley

1.-Költséghatékony
2.-Gyors
3.-(viszonylag) Tartós
4.-Majdnem az egyetlen +oldás
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:00:45 pm írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #3623 Dátum: 2008. május 14. 21:55:44 pm »

Majdnem, mert azt is meg kell nézni, hogy a nyelstengely vége belepasszol e főtengely vécsapágyba. Mert pl az m20-nál 12mm az átmérő, a dízel váltóknál meg 15mm. Persze ezt is meg lehet oldani...
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:01:05 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #3624 Dátum: 2008. május 14. 21:58:51 pm »

Épp akartam mondani afro
Amúgy az old M3/M5/M6 sportváltó is kiválló alap erre a célra...főleg, mert szerelhető harangos és 500 Le meg sem kottyan neki. Gruppe 5 ben is van aki ezt választja, nem a H kapcsolásút, pedig ott nem éppen széria verdák gurulnak.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:01:17 pm írta Promega » Naplózva
M52B25
Vendég
« Válasz #3625 Dátum: 2008. május 14. 22:24:57 pm »

Tehát...
Egy legjárhatóbb út.  36 kezfogas

És,mivel nagy valószínűséggel kupplungos V12 lendkerék sem gurul minden lejtőn,így olyan lendkereket lehet rögtön legyártatni,ami nemcsak hogy könnyebb,de egy,a váltó nyelestengelyéhez passzoló szerkezetet is tud fogadni...  Smileszerel
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:01:32 pm írta Promega » Naplózva
BaltusE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



« Válasz #3626 Dátum: 2008. május 21. 08:21:47 am »

Most már kiveséztétek a váltó témát,pihenéskép egy utcai cápadrift...na ez az amit sohase csinálj!  Illetve szabad,csak lehetnek következményei...
http://www.youtube.com/watch?v=aCADD4Tznu0
Egy biztos: a srác érzi a gépet.
Naplózva

bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #3627 Dátum: 2008. május 21. 17:55:50 pm »

vazzzzz!!!!  409 409 409 574 574 574 574
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:11:44 pm írta Promega » Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #3628 Dátum: 2008. május 22. 00:01:04 am »

A régi szép idők!!
Nagyon zord!!!  Evil Evil Evil

http://auto.indavideo.hu/video/Lada_palyaverseny
Naplózva

steffe
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3629 Dátum: 2008. május 22. 04:25:51 am »

Ez a film meg van nekem, van benne egy külön fejezet a Cserkutiról és az ő E21-eséről.
Az a címe, hogy Autóversenyzők, készült 1981-ben.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:12:01 pm írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Oldalak: 1 ... 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 [121] 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!