CápaBMW fórum
2024. november 01. 00:08:15 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3008746 alkalommal)
gim_e12
Vendég
« Válasz #1350 Dátum: 2009. december 07. 10:21:09 am »

Akkor még1x, mer voltak komolyabb problémák:

Kérdés: Az E32 sima első lökhárítójára felmegy a V8/V12 toldat/koptató mahinálás, kókányolás nélkül?

Aki válaszol: E32-ben jártas kollégák.

Előre is köszönöm!
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1351 Dátum: 2009. december 07. 13:37:40 pm »

Szerintem felmegy kokec nélkül, mert a toldatok külön is megvásárolhatóak, külön cikkszámuk is van. De ilyet még sosem szereltem fel, így fogalmam sincs.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
gim_e12
Vendég
« Válasz #1352 Dátum: 2009. december 07. 13:59:50 pm »

Szerintem felmegy kokec nélkül, mert a toldatok külön is megvásárolhatóak, külön cikkszámuk is van. De ilyet még sosem szereltem fel, így fogalmam sincs.

Köszi!

Itt egy másik, égetőbb probléma. Megpróbálom leírni laikusként és az eddig kapott infók felhasználásával.

Szombat este be a céghez, hogy autóval haza mert bevásárlás van iktatva.
Leérek az autóhoz (-3) és látom hogy valami folyadék a difi felől az első kerékig. (olajos kinézet és viszkozitás de csöppnyi benzinszag)
/Szombat előtt pár nappal voltam lenn az autónál (mindíg körbenézem) de akkor még semmi. Az autó már legalább 1 és 1/2 hete lent áll a fűtött garázsban./

Hívtam ismerősöm, mondtam mi van.
1. Difi olaj- próbáljak menni vele, meghallom ha száraz
2. Benzin - nem biztos, mivel elpárolog ezért gyűjtás-indítás (ha benzin vezeték akkor tolni fogja)

Párom előrébb állt és már láttam is, hogy a difitől a jobb kihajtás felé egy 5-10 centire kellemes iramban csöpög.

Mivel párommal voltunk és még vásárlás előtt már nem volt kedvem felbaszni magam idegileg, uh. hagytam a fenébe. Visszaálltunk és mentünk a dolgunkra. (persze máig agyaltam, idegeskedtem rajta)

Indyt mint hivatásos service-man-t még felhívtam vásárlás alatt, hogy neki mi ötlete van. Mondta hogy azon a környéken lehet sok minden (üzemanyag cső, AC, ..)
Mindenképpen az alánézést javasolta.

Most nemrég leszaladtam, kértem zseblámpát, gyári emelő (RULEZ), kollégát vittem magammal ha rámfeküdne a hetes.
Emel, alámász, csekkol - porszáraz minden cső. Piszkálom amit elérek: semmi.
Mondom biztos dolgoztatni kell: gyújtás rá, hallom AC bekezd - sehol semmi - nem csöpög, nem folyik.
Akkor mondom, menjünk vele picit előre, szombaton is úgy produkálta - semmi.
Persze, gondoltam. Akkor hintáztassuk meg a benzint a tankban, hátha egy bizonyos szint felett repedt - előre fék, hátra fék semmi.

Nagyon tudnám értékelni ha valakinek lenne ötlete, hogy mi folyhatott és most miért nem teszi - esetleg mit kellene még megnéznem a környéken. Vagy mivel lehetne forszírozni a hibajelenség előfordulását, hogy legalább tudjam mi a baj.

Előre is thx!
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #1353 Dátum: 2009. december 07. 14:02:11 pm »

Valaki szedett már szét e21 szervokormányművet és újított fel gyári tömitésgarniturával?
Van egy extra tömítés a felújítókészletben aminek nem találtam a helyét,
pedig már két szervokormányművet is szétszedtem  Sad

Dr.Google megoldotta  Wink
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1354 Dátum: 2009. december 07. 14:23:34 pm »

és mit mondott?
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1355 Dátum: 2009. december 07. 22:27:31 pm »

Gim

Autód katos, nem katos, esett-e az eső, mostad-e, az eset óta mentél-e vele, fékfolyadékod megvan-e, szintezős-e?

-lehet szintező olajcsöve (ha van)
- benzin cső oda. ill vissza
- tankszellőzés (ha nem katos)
- odacsapódó víz
- beázás és víz a csomi felől
- bizonyos folyamatos szint felett eresztő tankperem

Difiolaj az nem az a csorgós féle, az eléggé sűrű.Tud csöpögni,de folydogálni nem.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #1356 Dátum: 2009. december 07. 22:36:27 pm »

Öööö,ha megvan még a folt,szaglás,látás alapján esetleg azonosítható lehet a folyadék.A csomagtartóban nem tartasz tartalék olajat,fagyállót,benzint esetleg?Nekem mondeón fellazultak a tank tetején lévő kis csövek bilincsei,ahol a gumicső találkozik a vascsővel,rohadék módon megállt a gázolaj a gödörben,ahová a fedél tartozik,és mindig a megállás után csöpögött le,igaz folyamatos gázolajszag volt benne,mellette.
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 07. 23:09:21 pm írta collins » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #1357 Dátum: 2009. december 07. 22:45:43 pm »

Hétvégén kiszedtem az elakadásjelző kapcsolót, mert nem akadt már be a helyére és volt hogy úgy jöttem haza, hogy villogott az elakadásjelzőm csak úgy magától.
Ezután kitakarítottam a karbi fúvókáit, erre nekiáll 2hengerezni a kocsi mint egy kispók. Ma megjött az olajgomba, kicseréltem, és működik rendesen a lámpa, világít amikor kell és elalszik amikor kell.
Ma mentem volna el délután, röffent, megint 2 henger, megint kispók hang, picit nyomtam a gázt és néha hallottam h be-be puffog a maradék 2 henger is, de csak egy pillanatra. Ilyet azelőtt sosem csinált. Miután fölmelegedett életre kelt mind a 4 henger. Elindultam, kiálltam a kapun, bezárom, fordulnék ki az úttestre, index, aha ha működött volna. Se kép se hang, semmi relé kattogás. Elértem innen Csepelről Miklósra, ott voltam 2 órát, ugye totál lehűlt a kocsi, aztán idítok, és mind a 4 henger megy, semmi köhécselés.
Létezik az hogy attól a qrva elakadásjelzőtől ennyire megmarhult volna az eleltronika??? Az index nem működést annak tudom be, de akkor az index drótjai összefüggésben lennének az elakadásjelző kapcsolóval?Huh
Naplózva

Thommy
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1358 Dátum: 2009. december 07. 22:55:09 pm »

Igen a 21nél az elakadás jelző kihat az indexre és vissza Smiley pontos összefüggést nem tudom de egyszer engem is szívatott  huh
Naplózva

Bence
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1359 Dátum: 2009. december 07. 23:01:52 pm »

Tomi

Nézz már rá a gyertyákra, ill. a megszakítóra, kondenzátorra. Gyanús nekem,hogy gyuszi baj van.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #1360 Dátum: 2009. december 07. 23:09:16 pm »

Megszakítónál milyen elváltozást keressek? Mit nézzek rajta?
Naplózva

Thommy
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1361 Dátum: 2009. december 07. 23:14:42 pm »

Beégést, kontakt süllyedést,hézagot. 7500km-enként cserélni kell a megszakítót (1.3-as golf II-höz kérd,ugyanaz,mint az E21-é,csak ezt felismerik a boltok alkatrészprogramjai)
De tud ilyet okozni az elfáradt kondenzátor is. (szintén golf II) Én a helyedben kicserélném mindkettőt, összesen nincs 3000Ft.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
gim_e12
Vendég
« Válasz #1362 Dátum: 2009. december 08. 07:43:48 am »

Gim

Autód katos, nem katos: 92.03 M30B30
esett-e az eső, mostad-e, az eset óta mentél-e vele: a másfél hét állás előtt volt kint egy hétig, amikor voltak esőzések. (de mint írtam az autó több mint egy hete lent állt és az észlelés előtt 1-2 nappal voltam lent megnézni és akkor még nem láttam a foltot/folyást)
fékfolyadékod megvan-e, szintezős-e? Fékolajat majd megnézem, de amikor hintáztattam fogott jól a fék, nem esett be pedál... Nem szintezős.

-lehet szintező olajcsöve (ha van) - negatív
- benzin cső oda. ill vissza
- tankszellőzés (ha nem katos) - ha nem katos, akkor ezt részletezd már, mert ilyesmi ötlet támadt, hogy nem-e valami hőtágulás nyomott ki benyát (bár miért egy hét állás elteltével azt nem értem)
- odacsapódó víz - negatív, mert a folt észlelése után alánézve helyben nem csöpögött, csak mikor előrébb állt párom vele, akkor láttam hogy (megint) csöpög az említett környékről.
- beázás és víz a csomi felől - meg fogom nézni. Gondolom pótkerék tartó. vagy hol tud még megrekedni?
- bizonyos folyamatos szint felett eresztő tankperem - ezt tankolás után tudom tovább tesztelni...

Difiolaj az nem az a csorgós féle, az eléggé sűrű.Tud csöpögni,de folydogálni nem.
- A difim olajos egy kicsit és elképzelhetőnek tartom, hogy azt mosta előre a keresendő csöpögés. Mert ugye a benzin elpárolgott viszont az olajos folt maradt.

Köszönöm!
Naplózva
ujjtibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



« Válasz #1363 Dátum: 2009. december 08. 07:59:17 am »

Szerintem az is lehetséges, hogy a kipufogó középsö dobja valahol anyag hiányos, és a megrekedt kondenzvíz távozik csak el belőle.
Ugyan is nagy mennyiségű víz tud megrekedni a rendszerben, főleg ha sokat járunk városban.
A vízkicsapódásnak meg kedvez a hidegebb idő.
Csak egy ötlet volt, hátha nem kell egyből a legrosszabbra gondolni.
Naplózva

06-30-499-20-10
E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
gim_e12
Vendég
« Válasz #1364 Dátum: 2009. december 08. 08:19:20 am »

Öööö,ha megvan még a folt,szaglás,látás alapján esetleg azonosítható lehet a folyadék.A csomagtartóban nem tartasz tartalék olajat,fagyállót,benzint esetleg?Nekem mondeón fellazultak a tank tetején lévő kis csövek bilincsei,ahol a gumicső találkozik a vascsővel,rohadék módon megállt a gázolaj a gödörben,ahová a fedél tartozik,és mindig a megállás után csöpögött le,igaz folyamatos gázolajszag volt benne,mellette.

mint leírtam amit találtam alatta olajos, de mikor előrébb álltunk a csöpögés közel 100% hogy benya volt.
de ma megint lemegyek és megnézem az eddigi javaslatokat.

köszönöm!
Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #1365 Dátum: 2009. december 08. 08:23:11 am »

Szerintem az is lehetséges, hogy a kipufogó középsö dobja valahol anyag hiányos, és a megrekedt kondenzvíz távozik csak el belőle.
Ugyan is nagy mennyiségű víz tud megrekedni a rendszerben, főleg ha sokat járunk városban.
A vízkicsapódásnak meg kedvez a hidegebb idő.
Csak egy ötlet volt, hátha nem kell egyből a legrosszabbra gondolni.

Köszi, de a vizet kizárnám. Hacsak nem víz le/kimos valahonnan olyan mennyiségű benzint ami már érezhető szag alapján. A dob viszont helyileg sem nagyon stimmel.
Naplózva
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 259


« Válasz #1366 Dátum: 2009. december 08. 10:29:37 am »

Megszakítónál milyen elváltozást keressek? Mit nézzek rajta?

A megszakítót a csomagtartóan keresd, mert a motortérben nem találod.
Hall jeladós a gyújtása.
Naplózva
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #1367 Dátum: 2009. december 08. 10:31:35 am »

Jaaa, ezt jó tudni, amúgy este ezen gondolkodtam.  Cheesy
Naplózva

Thommy
gim_e12
Vendég
« Válasz #1368 Dátum: 2009. december 09. 07:54:27 am »

üdv:

tegnap még haza menetel előtt leugrottam és lemezig kibontottam a csomit + felszedtem a hátsó ülőlapot alányúltam a szigetelő anyagnak. Sehol semmi beázás, kifolyás, stb...
Azt hiszem kizárhatjuk ezt a fajta lehetőséget.
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1369 Dátum: 2009. december 09. 08:15:28 am »

Sztem parkolásnál tegyél alá egy vastagabb kartonlapot, nehogy vmi más kocsi nedvei miatt szíjjál...A szaga és az állaga 80%-ban segíteni fog a cuccnak...
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 09. 08:30:20 am írta collins » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
gim_e12
Vendég
« Válasz #1370 Dátum: 2009. december 09. 08:36:30 am »

Köszi Lütyő!

Névre szóló parkoló hely, ergo senki más nem áll oda. És mint említettem az autó mostmár 2 hete lent van, a folt pedig töb mint egy hetes állás után keletkezett.

A folyás pedig közel 100% hogy benzin volt, mivel akkor előrébb állt párom - észleltem a folyást - visszaállt párom és a friss csöpögés foltját "ujjazva" a viszkozitásból és szagból BENZIN kell hogy legyen.

(a folt pedig a benzin álltal elmosott difi olaj lehet - mivel úgy fest a difi is szivárog)
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7138


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1371 Dátum: 2009. december 09. 08:53:32 am »

a diffid annyira szivárog, hogy folyik belőle? az általában csak könnyezni szokott.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
ujjtibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



« Válasz #1372 Dátum: 2009. december 09. 09:05:35 am »

Köszi Lütyő!

Névre szóló parkoló hely, ergo senki más nem áll oda. És mint említettem az autó mostmár 2 hete lent van, a folt pedig töb mint egy hetes állás után keletkezett.

A folyás pedig közel 100% hogy benzin volt, mivel akkor előrébb állt párom - észleltem a folyást - visszaállt párom és a friss csöpögés foltját "ujjazva" a viszkozitásból és szagból BENZIN kell hogy legyen.

(a folt pedig a benzin álltal elmosott difi olaj lehet - mivel úgy fest a difi is szivárog)

Bocs figyelmetlen voltam.

Az egyik ismerősöm gépével jártam úgy, hogy ( E32 730) az üzemanyag szűrőjénél a benzincső el volt repedve és csak menet közben folyt erősen, vagy csak amikor álló helyzetben járatta emelt fordulaton.
Ezt követően cső csere és megszünt a folyás.
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 09. 09:32:46 am írta ujjtibor » Naplózva

06-30-499-20-10
E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
gim_e12
Vendég
« Válasz #1373 Dátum: 2009. december 09. 09:06:22 am »

a diffid annyira szivárog, hogy folyik belőle? az általában csak könnyezni szokott.

Hát igen. Jó lenne tisztán látni, hogy mizu. Enyhén szólva bosszant ez az egész...
Elszoktam én már az ilyen itt-ott folyiktól...
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #1374 Dátum: 2009. december 09. 13:03:51 pm »

Ó, Te szegény! Elszokott! Tongue Tongue Tongue
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
gim_e12
Vendég
« Válasz #1375 Dátum: 2009. december 09. 13:24:53 pm »

Ó, Te szegény! Elszokott! Tongue Tongue Tongue
Smiley A jóhoz könnyen hozzászokik az ember.
Naplózva
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #1376 Dátum: 2009. december 09. 19:25:24 pm »

Gyújtáselosztóban rotort mennyire macera cserélni? Csak kiveszem a régit és beteszem a másikat, vagy valamit utána is kell állítani?
Naplózva

Thommy
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1377 Dátum: 2009. december 09. 19:59:49 pm »

Semmit nem kell plug and play  Cool
Naplózva

Bence
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #1378 Dátum: 2009. december 09. 20:44:24 pm »

Oksa, köszi!
Mi a külömbség a 2 rotor közt?
http://www.unixauto.hu/TL_IMAGES/%5C00022%5C00022133.unk
http://www.unixauto.hu/TL_IMAGES/%5C00263%5C00263701.unk
Másik kérdésem, hogy vezlánc cseréhez tudtok valami rajzot amin rajta vannak a jelölések, hogy mi mikor van jelen és hány szemnek kell a 2 jel között lenni és melyik oldalon?
Jah és honnan lehet szerezni elakadásjelző kapcsolót?


Köszi, Én!
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 09. 22:06:23 pm írta Thommy » Naplózva

Thommy
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #1379 Dátum: 2009. december 09. 22:49:40 pm »

szerintem csak annyi, hogy a második leszabályzós
Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
Oldalak: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!