CápaBMW fórum
2024. november 10. 23:47:41 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3021105 alkalommal)
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #1380 Dátum: 2009. december 09. 23:08:47 pm »

És az mivel jobb/nem jobb mint a másik? Mert nekem most a sima T alakú van, de ha a verda szerint keresek unixnál, akor az alsót hozza ki.
Naplózva

Thommy
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1381 Dátum: 2009. december 10. 00:03:27 am »

És az mivel jobb/nem jobb mint a másik? Mert nekem most a sima T alakú van, de ha a verda szerint keresek unixnál, akor az alsót hozza ki.

Mert az való bele,azért. A sima T alakút azért használják előszeretettel, mert a legolcsóbb, cserébe nevetve forgatod a széria motort 7000 fölé, 8000 körülre is akár, mert semmi sem szabályozza le. Főleg, ha karbis a motor.

Otthon akarsz láncot cserélni?
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #1382 Dátum: 2009. december 10. 00:30:00 am »

Jaja, mindenki itt szarozik a chip-es computer-ekkel, hogy 7200-nál tiltson... Nekem beforgott 8000 alá az E21  Tongue Evil Cheesy Cheesy Nem kell ide semmi chip, csak egy M20 rajta egy solex 4A1-el  Cheesy Grin Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Roll Eyes

 laugh angel
Naplózva

70/627-5355
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1383 Dátum: 2009. december 10. 07:39:17 am »

Jaja, mindenki itt szarozik a chip-es computer-ekkel, hogy 7200-nál tiltson... Nekem beforgott 8000 alá az E21  Tongue Evil Cheesy Cheesy Nem kell ide semmi chip, csak egy M20 rajta egy solex 4A1-el  Cheesy Grin Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Roll Eyes

 laugh angel

Mert neked is ki volt szedve a rotorból a fordulatszámszabályzó!  Smiley Én vettem olyan rotort, amiben van és így 7000 fölött (kb 7200-nál), tilt.   Wink
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #1384 Dátum: 2009. december 10. 08:40:22 am »

Otthon akarsz láncot cserélni?
Itthon szeretnék. Nem ajánlod?
Naplózva

Thommy
gim_e12
Vendég
« Válasz #1385 Dátum: 2009. december 10. 09:32:26 am »

Hát igen. Jó lenne tisztán látni, hogy mizu. Enyhén szólva bosszant ez az egész...
Elszoktam én már az ilyen itt-ott folyiktól...

Voltam tegnap ZK-zni Imik-e-28-nál (perfect!) és megkértem ha már ott vagyok, hogy kukkancson már alá a vasnak, hogy ő nem-e lát valamit az említett környéken.

Hát jelentem semmi nyomát nem lelte benzin folyásnak/szivárgásnak még nyomokat sem talált a karosszérián amik erre utalnának.
Viszont megerősítette hogy a difi enged a leeresztő csavarnál és felhívta a figyelmemet hogy ne rugassam a vasat Smiley mert a hardy haldokló félben van, uh. az a következő csere-elem.

Így már azért megnyugodtam. Szerinte a tank felett lévő lemezben állhatott meg némi víz ami az előreállásnál produkálta a csepegést és talán víz moshatta előre az olajfoltot is amit az autó alatt találtam....

Szóval élünk virulunk. 2 év műszaki, 1 év ZK.

Mindenkinek nagyon köszönöm a hozzászólásokat/javaslatokat/segítséget!
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1386 Dátum: 2009. december 10. 13:11:54 pm »

Itthon szeretnék. Nem ajánlod?

háát. Nem lesz egyszerű,de itt írásban tudunk segíteni,ha kell. Igazából a főtengelyvég anyával lesznek bajok. Lazítani és meghúzni. Megfelelő szerszámok hiányában eléggé szopcsi  undecided
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #1387 Dátum: 2009. december 10. 13:41:42 pm »

sziasztok!

nem jött össze az l-jet, a motornak viszont nyárig ki kéne húznia, úgyhogy ismét visszatérek a k-jet basztatásához.

Azt tudom hogy a bemelegedésszabályozóm szar, mert 4 perc alatt úgy veszi vissza a fordulatot 1800-ról, hogy le is áll, ha meg újraindítom akkor 200 és 1300 között liftezik.

A pótlevegő se az igazi, mert 1500 alatt marha lassan ejti a fordulatot, de így legalább olyan 10-15 perc után már nem áll le. Nyáron meg semmikor nem áll le, csak liftezik az elején. A hideg nem barátja, na.

Deviszont amíg a bemelegedésszabáyozó üzemel, addig egy röccenés nincs(pedig a gyújtásra is gyanakodtam de ez szvsz kizárja a gyújtáshibát), ha ő végzett, akkor meg jön a szokásos döcögős alapjárat, 50-100-as fordulatesésekkel, meg 1100-1250 és 1600-1750 között a rángatás, meg néha 2100nál is berángatott, de eddig max kb 3-4 alkalommal.

Szóval a bemelegedésszabályozó el tudja annyira baszni a keveréket hogy így rángasson? talán túl dús lehet, mert eléggé benzinszaga van, plusz nyáron 1x-2x becsörrent, mondjuk az asszem akkor volt csak amikor 95-ös ment bele.

Viszont ennek ellenére elég jól fogyaszt, 100-120-es tempóval, településeken 60-al végig olyan 8-9 között, legutóbb meg a skodát kísértem 80-90 között, és nem volt több 7 liternél a fogyi. Igaz nem egzakt mérés volt, mert a mutatót ugyanúgy a 20-as osztásig tankoltam vissza, de akkora szórás nincs talán benne(másnap reggel ráadtam a gyújtást és ugyanúgy 20-at mutatott, szóval biztosan beállt addigra a szint), plusz a 100-110-es tempós mérés az telitankról volt. Annál meg biztos kevesebbet ivott.

Na mind1, szóval szerintetek mi a teendő?
Naplózva

V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #1388 Dátum: 2009. december 10. 14:01:05 pm »

szerintem sok mindent meg le kell ellenorizni..
-kap aramot a bemelegedesszab
-kap aramot a potlevego
-a hidegindito szelep is szokott szivatni ha rossz ess becsopog
-gyujasod jo hejen legyen kb 5-7fok
-benzinnyomas felso 2.7-3.2   also 4.0-4.8 kozott /asszem/
-neszivjon falsot vacuum csoveknel ,de a nivopalca gumigyuru is lehet rossz !!!  /legalabbis az en 1.8i amikor jol mukodott akkor erzekeny volt ra +oil beontosapka/
-hamar ottvagy szelepallitas
-benzinszuroo
-asszem az AC-nek 1perc alatt 2litert kellene nyomnia...
- levegoszuro


konnyen indul be az elso forddulatra???
kitartas Wink
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 728



« Válasz #1389 Dátum: 2009. december 10. 14:10:27 pm »

GabStar!

Az l-jet miért nem sikerült ha szabad tudni?
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #1390 Dátum: 2009. december 10. 14:13:08 pm »

Minden vákuumcsövet, kartergáz csövet és a légszűrő házat a szívócsővel összekötő gumiharangot ellenőrizz, nincs-e kirepedve? Az injektor fúvókákat ki kell pattintani, (egy gumi O-gyűrű tartja őket, csak ki kell húzni), és ha nem megfelelő állapotúak a rögzítő gyűrűk, cserélni kell őket. Ez mind azért fontos, mert ez a "k-jetronic" rendszerű injektor főként vákuum vezérlésű, és a "fals" levegő egészen meghülyíti.
Aztán ki kell mérni, hogy a motor elején található bemelegedés szabályzó kap-e áramot és testet, mikor jár a motor? Mert ebben található egy fűtő tekercs és egy bimetál lap, ami hidegindítás után a tekercs fűtése miatt változtatja a befecskendező fej vezérlő nyomását. Ha ez a cucc nem kap fűtést, (mondjuk a biztosíték tábla oxidációja miatt), felborul a melegüzemi mennyiség, és elsokall a motor, leeszi a hajadat.
Ha fűtőáram gondok vannak, a legegyszerűbb, hogy a szabályzó egyik kivezetését letesteled, a másiknak ideiglenesen gyújtás + áramot adsz, és így próbálod. Aztán meg kell keresni az áram eredeti útján a hibát, mert ez az áramkör vezérli a hidegindító szelepet is a szívócső végénél.
Közben nem árt a fojtószelepet és a légszűrő házban a gumiharang alatti vákuum érzékelő torlótárcsáját nitró higítós ronggyal óvatosan megtisztítani a kartergáz lerakódástól. Ezt követően a fojtószelep állítócsavarját teljesen vissza kell engedni, és úgy beállítani, mikor éppen eléri a gázkart + 1/2 fordulat. Az alapjáratot ezután meleg motoron a fojtószelepház hátulján, a tűzfal felől található mennyiségi csavarral kell beállítani.
A légszűrő házon az adagoló fej és a gumiharang közt található kis lukon át függőlegesen lefelé be lehet nyúlni egy kb. 15 cm-re hisszabbított 3-as imbuszkulccsal, ez állítja meleg motoron a CO-értéket. Ha óra járásával megegyező irányba forgatod, emeli a bespriccelt mennyiséget, mert a fúvókákon átáramló benzin nyomása nő. És ellenkező irányba forgatva csökken.
Ha nincs CO-mérő, ahogy melegszik a motor, úgy vedd vissza a CO-t, hogy simán járjon. Mikor meleg, addig állítsd vissza, hogy érezd a pontot, ahol a motor fulladni kezd, és onnan adj rá 1/4-1/2 fordulatot. Kb. ott lesz a jó. A pontos előgyújtásra is érzékeny ez a motor!
Az imbuszkulccsal úgy dolgozz, hogy ne emelj rá, és ne nyomd lefelé sem, mert a torlótárcsát megnyomva, vagy emelve változik a nyomás a rendszerben és lefullad a motor! Ha gázt adnál, hogy megpróbáld, mennyire harap a motor, előtte vedd ki az imbuszkulcsot, mert nem tud mozogni tőle a torlótárcsa!
Na, kb. csak ennyi. És már 5 km próbaút után hófehérre égnek a gyertyák, ha jól dolgoztál!
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
gim_e12
Vendég
« Válasz #1391 Dátum: 2009. december 10. 14:31:13 pm »

Igazából ilyenkor már szégyenlem magam, hogy ilyen nyúlfarkcnyi problémákat beírok az autószerelgető topicba.
Nem irígylek senkit aki komolyabb dolgokkal kinlódik.
Naplózva
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #1392 Dátum: 2009. december 10. 17:52:26 pm »

GabStar!

Az l-jet miért nem sikerült ha szabad tudni?

Mert akitől lett volna, az elállt az üzlettől. Pedig megvolt konkrétan hogy mikor megyek érte.

Most jön a téliszünet, vizsgám alig van, szabadidőm meg csomó, úgyhogy széjjelborítom.

Amúgy pöcc röff minden időben, eddig egyszer 1 hét állás után volt kb 1,5-2 másodperc indítózás.

A gyertgyáim meg tökéletesek, néztük, mintha a dobozból szedtük volna ki őket.
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 10. 17:57:34 pm írta GabStarDeLuxe » Naplózva

V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #1393 Dátum: 2009. december 10. 18:16:43 pm »

szerintem nem ojan nagy a baj mert,
-konnyen indul
-szepek a gyertyak
-jool fogyaszt

az egy ket sec inditozas nem rossz Cool..

alapos atnezes kell neki a draga dolgok szerintem nem rosszak..de majd jonnek a nagy tudosok es megmondjak...
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #1394 Dátum: 2009. december 10. 18:24:19 pm »

Tuti hogy vmi piszlicsáré szarság, egy kis repedés a leges legalsó csövön.

Amúgy tudok videót tolni róla hogy hogyan működik.

Akár még ma is, csak annyira nem fog látszani mert setét van Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 10. 20:56:51 pm írta collins » Naplózva

Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1395 Dátum: 2009. december 10. 20:06:56 pm »

Szerintem bemelegedésszabályzó. Nicolas is ugyanezzel a problémával küzd! Ha rájössz a hiba okára feltétlen áruld el!  Wink Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 10. 20:57:03 pm írta collins » Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #1396 Dátum: 2009. december 10. 21:45:07 pm »

Srácok!
Kormánymüvet lehet felújítani?vagy csere?
Kotyog,nagy a holtjáték(nem vészesen)és van hogy nagyobb utegyenetlenségeknél kopog.................................
lehet felújytókészletet venni hozzá?
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1397 Dátum: 2009. december 11. 08:08:28 am »

Srácok!
Kormánymüvet lehet felújítani?vagy csere?
Kotyog,nagy a holtjáték(nem vészesen)és van hogy nagyobb utegyenetlenségeknél kopog.................................
lehet felújytókészletet venni hozzá?


Lehet rajta állítani is. A szervóson nemtudom, hogy lehet-e, de a simán tuti.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1398 Dátum: 2009. december 11. 10:28:08 am »

Mert akitől lett volna, az elállt az üzlettől. Pedig megvolt konkrétan hogy mikor megyek érte.

Most jön a téliszünet, vizsgám alig van, szabadidőm meg csomó, úgyhogy széjjelborítom.

Amúgy pöcc röff minden időben, eddig egyszer 1 hét állás után volt kb 1,5-2 másodperc indítózás.

A gyertgyáim meg tökéletesek, néztük, mintha a dobozból szedtük volna ki őket.

A gyertya akkor épp nem jó,ha olyan, mintha a dobozból szedted volna ki, de már használt..Világos őzbarnán a jó...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #1399 Dátum: 2009. december 11. 11:22:59 am »

A gyertya akkor épp nem jó,ha olyan, mintha a dobozból szedted volna ki, de már használt..Világos őzbarnán a jó...

na most konkrétan már nem emlékszem, de azt tudom hogy a drótkefe fényesített rajta, szóval valamennyire volt színe, csak arra céloztam hogy semmi ráégés, lerakódás, meg ilyenek.

Naplózva

Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 259


« Válasz #1400 Dátum: 2009. december 11. 11:55:04 am »

sziasztok!

nem jött össze az l-jet, a motornak viszont nyárig ki kéne húznia, úgyhogy ismét visszatérek a k-jet basztatásához.

Azt tudom hogy a bemelegedésszabályozóm szar, mert 4 perc alatt úgy veszi vissza a fordulatot 1800-ról, hogy le is áll, ha meg újraindítom akkor 200 és 1300 között liftezik.

A pótlevegő se az igazi, mert 1500 alatt marha lassan ejti a fordulatot, de így legalább olyan 10-15 perc után már nem áll le. Nyáron meg semmikor nem áll le, csak liftezik az elején. A hideg nem barátja, na.

Deviszont amíg a bemelegedésszabáyozó üzemel, addig egy röccenés nincs(pedig a gyújtásra is gyanakodtam de ez szvsz kizárja a gyújtáshibát), ha ő végzett, akkor meg jön a szokásos döcögős alapjárat, 50-100-as fordulatesésekkel, meg 1100-1250 és 1600-1750 között a rángatás, meg néha 2100nál is berángatott, de eddig max kb 3-4 alkalommal.

Szóval a bemelegedésszabályozó el tudja annyira baszni a keveréket hogy így rángasson? talán túl dús lehet, mert eléggé benzinszaga van, plusz nyáron 1x-2x becsörrent, mondjuk az asszem akkor volt csak amikor 95-ös ment bele.

Viszont ennek ellenére elég jól fogyaszt, 100-120-es tempóval, településeken 60-al végig olyan 8-9 között, legutóbb meg a skodát kísértem 80-90 között, és nem volt több 7 liternél a fogyi. Igaz nem egzakt mérés volt, mert a mutatót ugyanúgy a 20-as osztásig tankoltam vissza, de akkora szórás nincs talán benne(másnap reggel ráadtam a gyújtást és ugyanúgy 20-at mutatott, szóval biztosan beállt addigra a szint), plusz a 100-110-es tempós mérés az telitankról volt. Annál meg biztos kevesebbet ivott.

Na mind1, szóval szerintetek mi a teendő?

M20as motor?
Naplózva
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #1401 Dátum: 2009. december 11. 12:24:38 pm »

M20as motor?

igen, m20b20.
Naplózva

Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 259


« Válasz #1402 Dátum: 2009. december 11. 16:49:39 pm »

igen, m20b20.

Ha gondolod, van egy e30 m20ról való l-jtem kpl. Szívósor, lmm, vezérlő.
Naplózva
csoribaba
Vendég
« Válasz #1403 Dátum: 2009. december 12. 15:34:33 pm »

Üdv Mindenkinek!
Megint egy kis segítségre lenne szügségünk!!
A gond az h az automataváltó (ZF 4hp 22)remélem jó kódot adtam meg a 4sebis automatának (e23 tompaorrú) hogy egyre durvábban vált, mondták h cseréljük le a szűrőt meg az olajat, ez megis történt, de nemigazán lett jobb Sad, ha vkinek van vmi tippje h mi lehet a probléma és hogy lehet kiküszöbölni akk kérem ne tartsa magában Smiley Köszönöm!!
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1404 Dátum: 2009. december 12. 16:53:12 pm »

Üdv Mindenkinek!
Megint egy kis segítségre lenne szügségünk!!
A gond az h az automataváltó (ZF 4hp 22)remélem jó kódot adtam meg a 4sebis automatának (e23 tompaorrú) hogy egyre durvábban vált, mondták h cseréljük le a szűrőt meg az olajat, ez megis történt, de nemigazán lett jobb Sad, ha vkinek van vmi tippje h mi lehet a probléma és hogy lehet kiküszöbölni akk kérem ne tartsa magában Smiley Köszönöm!!

Több dolog is lehet:nmeg kellene nézni, a bowdene mennyire jár könnyen..Az olaj belevaló,amit cseréltretek benne?Eklég lett beletöltve?(meleg,járó motornál kell nézni P állásban)..Valamint csak úgy van lecserélve rendesen, ha a citromból is ki van öntve a régi, de ez váltólevétellel jár...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #1405 Dátum: 2009. december 12. 17:15:09 pm »

Több dolog is lehet:nmeg kellene nézni, a bowdene mennyire jár könnyen..Az olaj belevaló,amit cseréltretek benne?Eklég lett beletöltve?(meleg,járó motornál kell nézni P állásban)..Valamint csak úgy van lecserélve rendesen, ha a citromból is ki van öntve a régi, de ez váltólevétellel jár...

Rosszabb esetben haldoklik benne az olajpumpa, ez pedig sajnos váltó felújítást fog igényelni.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #1406 Dátum: 2009. december 12. 22:00:02 pm »

Srácok!
Már nem aktuális,de meg szeretném kérdezni,mert ti tudjátok tutira a választ,hogy idén januárban amikor karácsony után visszajöttem londonba,elkezdett szarakodni az alapjáratom.Belgiumban nem akart beindulni,a gyertyák korom feketék voltak.Mire kiértem már csak egyszer tudtam beinditani akkoris alig volt alapjárat füstölt,és iszonyu benzinszaga volt.El kellett szállittatnni trailerrel,mert nem indult és hát automata.
Nos a szerelö a következöt mondta.Szar a gyujtotrafo.kicserélte egy használtra.Szar hangja volt a benzinpumpának,kicserélte.A szüröt is.Törött az elosztofedelem,vett másikat bele.Bedöglött a gyujtásmodul,szerzett bele egyet,valamint ekkor még mindig nem indult,hanem amikor kicserélte a  váltoharangban a nemtudom milyen érzékelöt utána indult be az auto.
Kérdésem,hogy ennyi minden be tud szarni egyszerre?vagy csak a klasszikus kicserélek mindent és ami után beindul,az volt a szar,dehát a többit is ki kellett fizetnem.................
Az üzemanyagpumpával kapcsolatban,ugyanolyan hangja volt mint legutobb amikor az üzemanyagnyomásszabályzo szelep ment tönkre.Végülis semmi baja sem volt a pumpának.Lehet akkor sem volt baja,de azért nem árt az uj?Huh?
Köszönöm
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1407 Dátum: 2009. december 13. 08:51:02 am »

Srácok!
Már nem aktuális,de meg szeretném kérdezni,mert ti tudjátok tutira a választ,hogy idén januárban amikor karácsony után visszajöttem londonba,elkezdett szarakodni az alapjáratom.Belgiumban nem akart beindulni,a gyertyák korom feketék voltak.Mire kiértem már csak egyszer tudtam beinditani akkoris alig volt alapjárat füstölt,és iszonyu benzinszaga volt.El kellett szállittatnni trailerrel,mert nem indult és hát automata.
Nos a szerelö a következöt mondta.Szar a gyujtotrafo.kicserélte egy használtra.Szar hangja volt a benzinpumpának,kicserélte.A szüröt is.Törött az elosztofedelem,vett másikat bele.Bedöglött a gyujtásmodul,szerzett bele egyet,valamint ekkor még mindig nem indult,hanem amikor kicserélte a  váltoharangban a nemtudom milyen érzékelöt utána indult be az auto.
Kérdésem,hogy ennyi minden be tud szarni egyszerre?vagy csak a klasszikus kicserélek mindent és ami után beindul,az volt a szar,dehát a többit is ki kellett fizetnem.................
Az üzemanyagpumpával kapcsolatban,ugyanolyan hangja volt mint legutobb amikor az üzemanyagnyomásszabályzo szelep ment tönkre.Végülis semmi baja sem volt a pumpának.Lehet akkor sem volt baja,de azért nem árt az uj?Huh?
Köszönöm


Sajnos a márkaszervizek is így dolgoznak...Ennyi minden egyszerre tutira nem szarik be...Sok benyát kapott,az tuti, de mivel többet nem nyom a pumpa, mint kellene, valószinüleg nem égett el rendesen, ezért a gyújtás lesz a ludas inkább..Lehet hogy az érzékelő volt a bibis, de ha mindent kicserél, akkor tutira beindul..Kicsi az esélye, hogy utánna minden kicserélt alkatrészt átnéz, melyiket volt felesleges kicserélni...Nekem a 320/6-nál próbálkozott így be egy szerelő, a végén szinte mindent kicserélt, és egy új karbit akart rá rendelni..Mondtam neki, hogy na azt felejtse el, és kiderült nem is az a baja, hanem a gyújtáskábelek világítottak a sötétben..Meg a negro is a szájában...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #1408 Dátum: 2009. december 13. 10:40:29 am »

Adott esetben egy lelkiismeretes szerelő meg tudja állapítani ha már csereérett egy még müködö alkatrész, de esetedben inkább a tippelgetéses-lehúzós módszer látszik valószinünek. Sajnos a szerelők zöme így csinálja, mert igyekszik lehúzni egy kissé, ráadásul nem akarja viszontlátni a problémásabb kocsikat. Embarrassed Hát így nem is fogja, a taktika bejön.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #1409 Dátum: 2009. december 13. 14:51:18 pm »

Hát igen.Ugy tünik tényleg a tototippelgetös volt a faszi.Azota nem vittem hozzá.Amugy nyáron még volt egy huzása,de akkor még mindig naiv voltam.Az elsö golyalábakat kellett cserélnem,mert atlyukasodott(na jo elrohadt,de ez nagyon csunya igy)szoval megérettek a cserére.Megkértem,hogy segitsen.Teltek a hetek,majd mondta,hogy vett két elsö lengéscsillapitot,fizessem már ki,és majd intézi a többit is.Kifizettem teltek a hetek,semmi.Azt mondta hát nem talál seholsem ilyet.Mondtam bazdmeg!felmentem az ebayra és két nap alatt bontottat szereztem.Mindegy.Sajnos befürödtem ezzel az emberrel.Most van két uj lengéscsillapitom ami nem kell.Ha esetleg valakit érdekel........
Most egy nagyon rendes szerelöm van szerencsére.
Egyszer egy temprám volt aminek a lambdaszonda biztije elszállt,persze a zöldkártyás egyböl katalizátor-lambdaszondacserét javasolt.A másik is és a harmadik is.Amikor véletlenül egy autovillamossági szerelönél jártam egy másik dolog kapcsán,megemlitettem neki és átnézte.2500 kért.Nem 30.000!!!!!!!!
Mindegy ez már tényleg nem ide tartozott.
Sajnos nehéz lelkiismeretes szerelüt találni.
Szervos kormánymüvet nem lehet felujitani?Csere lesz?
Köszönöm!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!