Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1470 Dátum: 2009. december 28. 21:33:04 pm » |
|
A Nokiámmal semmi baj nincs csak azzal hogy Symbianra még nincs IGO és a Garmin néha nincs a helyzet magaslatán Látom nem érted...A symbian volkt a problémám, mivel jelenleg az igo a legjobb navigáció, és symbianra nincs(lehet hogy nem is lesz)...Atomtom nincs frissítve, a garmin meg megbízhatatlan..Viszont én masszívat akartam, amit lehet normálisan frissíteni(az se baj, ha ingyen), és az igo ezt tudja.A windows mobilokra jó, így lett omnia a telefonom.
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1471 Dátum: 2009. december 28. 21:49:23 pm » |
|
Ami tuti naviban az IGO a legjobb. Nokia nekem bizonyított anno még az 5110 volt az első (még most is megvan egy 6150 társaságában ott figyel a szekrényben ) Bevállaltam a sybiant másfél éve és kompromisszumokkal de még azért jo a garmin mobilXT is. Településen belül semmi bajom vele. Csak az egyik városból másikba jó ha néha ránézel mit "kínál"... egyszer Promegával mentünk Feribmwhez (Aki igazából Cápaferi, szerk Promega)amikor csak reménykedzünk hogy még magyarországon legyünk (kis földút a jugo határnál)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 29. 17:17:44 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #1472 Dátum: 2009. december 28. 22:06:29 pm » |
|
Én is Garmint használok Nokián. Hát vannak apróbb hibái. Pl. mikor azt mondja hogy 250 m múlva fordulj jobbra és van vagy 150 m a kereszteződésig annyira gyorsan azért nem megyek Egyszer megzavarodott és az mondta hogy forduljak jobbra mikor balra kellett volna, gyors egymás utáni fordulóknál a pontatlanság miatt néha elveszti a fonalat. (Persze lehet csak nekem fut lassabban az N80-on.) A benzinkutakat jól ismeri az összeset, de miért csak a pesti ATM-eket ismeri? A koncepciója szerintem nem rossz, csak a kivitelezés nem tökéletes. A TomTom-ot még nem próbáltam, az jobb?
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1473 Dátum: 2009. december 28. 22:40:16 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #1474 Dátum: 2009. december 29. 19:08:11 pm » |
|
Hali! Olyat szeretnék megtudakolni hogy: Bárdinál és Wallothnál láttam kiírva olyat hogy lánc feszítő patron? ?? Benéztem Steffe garázsába és az első oldalon láttam szétszedve a motorját, ott nem láttam ilyen alkatrészt. Az most kell nekem vagy sem? (M10B18) Más: Valakinek nincs láncfeszítő íve? Mert minden megvan lassan csak az nincs, enyém nemtom milyen állapotban van, de sztem csereérett, Wallothtól meg nem akarok rendelni, mert majdnem többe van a leves mint a hús. Köszi, Thommy!
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #1475 Dátum: 2009. december 29. 21:43:38 pm » |
|
Hali! Olyat szeretnék megtudakolni hogy: Bárdinál és Wallothnál láttam kiírva olyat hogy lánc feszítő patron? ?? Benéztem Steffe garázsába és az első oldalon láttam szétszedve a motorját, ott nem láttam ilyen alkatrészt. Az most kell nekem vagy sem? (M10B18) Más: Valakinek nincs láncfeszítő íve? Mert minden megvan lassan csak az nincs, enyém nemtom milyen állapotban van, de sztem csereérett, Wallothtól meg nem akarok rendelni, mert majdnem többe van a leves mint a hús. Köszi, Thommy! ezen a képen a 14-es cucc az...azzal fesziti meg a rugó a láncvezetőt és ezáltal feszül meg a lánc.. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=1731&mospid=47168&btnr=11_0370&hg=11&fg=25
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1476 Dátum: 2009. december 29. 21:46:01 pm » |
|
Rugót is érdemes cserélni.
Amúgy meg nem értem miért kell minden apró szarral a wallothoz rohanni...mire ideér időben és pénzben... brrr
A feszítősín febiben hétezer körül van, gyáriban nincs kilencezer.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1477 Dátum: 2009. december 29. 22:26:12 pm » |
|
Semmi. Ecetes balta. Amúgy tényleg semmi, töltheted nyugodtan,van neki szellőzése. Persze szigorúan jól szellőző helyen, ételtől, állattól, részeg kamionsofőrtől távol tartandó
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #1478 Dátum: 2009. december 29. 22:58:42 pm » |
|
Rugót is érdemes cserélni.
Amúgy meg nem értem miért kell minden apró szarral a wallothoz rohanni...mire ideér időben és pénzben... brrr
A feszítősín febiben hétezer körül van, gyáriban nincs kilencezer.
Az rendben van, csak nem tudom hol lehet itthon ilyet találni. Unixnál és Bárdinál nincs, másokat per pillanat nem ismerek.
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #1479 Dátum: 2009. december 29. 23:25:44 pm » |
|
Az rendben van, csak nem tudom hol lehet itthon ilyet találni. Unixnál és Bárdinál nincs, másokat per pillanat nem ismerek.
ott van még a LángAutó is..,Meg a Startautó is www.langauto.huwww.startauto.huwww.zsu.hu (itt emailben tudsz árajánlatot kérni..megkeresik az egész országban a legolcsobbat) www.kovacsauto.hu (ez szegedi..talán Miki24V tud róla nyilatkozni...én rendeltem tőlük,semmi gond nem volt)
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #1480 Dátum: 2009. december 29. 23:54:35 pm » |
|
Áhh ez hiányzott, köszi!
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #1481 Dátum: 2009. december 30. 15:58:28 pm » |
|
|
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #1482 Dátum: 2009. december 30. 16:06:21 pm » |
|
Kox mindjárt megjelenik
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #1483 Dátum: 2009. december 30. 16:21:34 pm » |
|
A mäsik hogy az alätetek hogy älnak,mert nekem igy volt ahogy most van viszont talälkoztam forditva is vele?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #1485 Dátum: 2009. december 30. 21:53:44 pm » |
|
Majdnem megjártam, szerencsére csak majdnem. Apósoméknál voltunk és, vett 17 lepedőért egy ilyen csodaketyerét, amibe ha belecseppentünk egy csepp fagyállót akkor belenézve megmondja hogy hány fokig jó. Egye fene mondtam, nézzük meg az enyémet is kíváncsiságból hogy hány fokig jó. Megmértük. -8-ig. Megfagyott bennem is vér azonnal. 4 éve cseréltem is persze szereléseknél amikor le kellett ereszteni, és ami elveszett, melléfolyt, kb. fél egy liter azt mindig csak deszt vízzel pótoltam, aztán elfelejtkeztem persze róla. Ez 20.-a körül volt amikor pont -20 fokot mondott éjszakára, és apósoméknál persze az ég alatt alszik nem meleg garázsba. Ez du. volt már akkor is volt vagy -10 azonnal autóba vágtam magam és meg sem álltam a legközelebbi benzinkútig ami MOL volt. MOL fagyállót még sohasem használtam, kétfajta volt a kicsit drágábbat "modern" alumínium motorokba is ajánlotta, ezt vettem végül, de gőzőm sincs hogy jó-e BMW-be, remélem nem kell újból cserélnem nem eszik meg semmit.
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #1486 Dátum: 2009. december 30. 22:10:16 pm » |
|
Ez nagy mázli! Örüljünk neki! Hány fokot ír viszont rá? -60 körüli koktélt ajánlok, ugyanis -30 simán elképzelhető akár felénk is, és mivel a -40-esek megszoktak dermedni sajnos (valóban!) -30 körül, ezért érdemes tutira menni - szerintem.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 30. 22:43:40 pm írta collins »
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1487 Dátum: 2009. december 30. 22:41:23 pm » |
|
Én csak aluhoz valót használok(Prelix), mivel a hengerfej alumínium..Láttam már szétmartat belőle, nem szeretnék itthon is találkozni vele..
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 30. 22:43:14 pm írta collins »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #1488 Dátum: 2009. december 30. 22:45:18 pm » |
|
A fagyállóra az volt írva hogy 72 fok ha jól emlékszem 1:1 be higítottam utána megmértem megint és -34 fokos volt, annak már elégnek kell lenni szerintem. Amúgy valaki azt mondta hogy ha -8-fokos a fagyálló az úgy -14-15 fok körül tud úgy megfagyni hogy kárt okozzon, gondolom előbb a hűtő fagyna szét utána a motor bár azon van fagydugó, de azért nem szeretném ezeket kipróbálni.
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #1489 Dátum: 2009. december 31. 12:15:27 pm » |
|
Én mindig széjjelröhögöm magam mikor olvasom a bibliát: TERNAI: A GÉPKOCSI c könyvét. Ott kb olyanok a tanácsok hogy este az autótulajdonos leengedi a VIZET a teljes hütörendszerböl, reggel meg beinditja szárazon, (Kurblival mer az aksi az ugye nem birná) melegíti amig a konyhából kihozott melegviz beletöltve már nem fagy bele... Téboly belegondolni hogy ilyen 20-30 perces előkészületeket igényelt régen a téli üzemeltetés. Ehhez képest tényleg van némi fejlődés.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1490 Dátum: 2009. december 31. 17:48:42 pm » |
|
Megjegyezném,hogy 1988-89 magasságában,mikor a helyi termelő szövetkezetben építettem a szocializmust,az akkor25-30 éves uaz szervíz gépjármű,-30 fokban pöccre indult,a szurkozott tetejű talinyec akkumulátorral,86-os benzinnel...... .
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1491 Dátum: 2009. december 31. 18:04:21 pm » |
|
Régi szép idők.... 86os piros ólmozott benya.... Trabi hogy szerette....
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1492 Dátum: 2009. december 31. 18:17:09 pm » |
|
Megjegyezném,hogy 1988-89 magasságában,mikor a helyi termelő szövetkezetben építettem a szocializmust,az akkor25-30 éves uaz szervíz gépjármű,-30 fokban pöccre indult,a szurkozott tetejű talinyec akkumulátorral,86-os benzinnel...... . Nekik a 86-os olyan volt, mint ma a 100-as evo..ha jól emléxem, a zil-ek is 74-es oktánra voltak tervezve... Egyébként a régi kivezetéses ruszki akksik a legjobbak voltak, ezt állíthatom.Nekem volt a Trabiban, valami 11 éves volt, és bírta...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #1493 Dátum: 2009. december 31. 18:26:13 pm » |
|
Nekik a 86-os olyan volt, mint ma a 100-as evo..ha jól emléxem, a zil-ek is 74-es oktánra voltak tervezve... Egyébként a régi kivezetéses ruszki akksik a legjobbak voltak, ezt állíthatom.Nekem volt a Trabiban, valami 11 éves volt, és bírta...
es hänyszor mostad ki evente + savaztad ujra stb!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1494 Dátum: 2009. december 31. 18:28:41 pm » |
|
es hänyszor mostad ki evente + savaztad ujra stb! Őszintén?Sose..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1495 Dátum: 2009. december 31. 18:43:50 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1496 Dátum: 2009. december 31. 18:58:51 pm » |
|
Azaz...Azokban még ha kellett a cellákat is lehetett cserélni..De manapság az már nem jó, mert tartós..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #1497 Dátum: 2009. december 31. 20:46:42 pm » |
|
Azaz...Azokban még ha kellett a cellákat is lehetett cserélni..De manapság az már nem jó, mert tartós..
Ja-ja. A 81-es évjáratú Trabantunkba is olyan volt, hogy orosz vagy NDK azt nem tudom, de emlékszem a tetején az összekötésekre, illetve hogy szurkos volt a teteje és be lehetett nyomni, 8 évet bírt... Egyébként nemrég láttam valahol a neten hogy egy kis oldtimer cég újra gyárt ilyeneket, hogy korhű akksi legyen a veteránokba. Hogy mennyire tartós azt nem tudom. Esetleg az oroszok is gyárthatnak még valahol ilyet, elvégre a kocka ladát is csak most hagyták abba.
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1498 Dátum: 2009. december 31. 20:56:20 pm » |
|
Ja-ja. A 81-es évjáratú Trabantunkba is olyan volt, hogy orosz vagy NDK azt nem tudom, de emlékszem a tetején az összekötésekre, illetve hogy szurkos volt a teteje és be lehetett nyomni, 8 évet bírt... Egyébként nemrég láttam valahol a neten hogy egy kis oldtimer cég újra gyárt ilyeneket, hogy korhű akksi legyen a veteránokba. Hogy mennyire tartós azt nem tudom. Esetleg az oroszok is gyárthatnak még valahol ilyet, elvégre a kocka ladát is csak most hagyták abba.
Lehet hogy a kis oldtimer cég által gyártott annyiba kerül, mintha 3 évente teszel be egy márkásat...: (
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #1499 Dátum: 2010. január 01. 13:23:52 pm » |
|
Az már csak külsőre EMLÉKEZTET nyilván arra a régi jó akksira, mivel szerintem ma már nincsen olyan anyag amiböl azokat meg lehetne csinálni. Szerintem ma már az ólmot is "hígitják", talán a sav molekulákat nem tudják előre programozni hogy max. 2 évig adjanak rendes áramot. Amúgy az UAZ esetében szerintem a titok az volt hogy nem volt külön "hadseregnek való" meg "konzumer" termék, hanem egy féle volt, így kerülhettek jó akksik a kor civil jármüveibe is.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
|