CápaBMW fórum
2024. november 23. 22:27:40 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3032715 alkalommal)
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1920 Dátum: 2010. február 20. 22:19:38 pm »

A kartervédő engem érdekelne!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
pic
Vendég
« Válasz #1921 Dátum: 2010. február 20. 22:23:41 pm »

Szerintem fotózd le, mert engem is érdekel! angel
Naplózva
Buszos69
Vendég
« Válasz #1922 Dátum: 2010. február 20. 22:58:25 pm »

Srácok!Holnap lefotózom és megadom a méreteket is!Kell hozzá 10X20-as laposvas és 30X10 -es laposvas!
Nálam már holnap van.Az igért képek és méretek.
Ez a hat hengeres bölcsőhöz passzol.A bölcső alján van két lyuk,ahhoz passzoljanak a furatok.A pontos méretet a kocsi adja!
Ami nem látszik,csináljatok szintén 30x10-es laposvasból egy harminc centis darabot,amin van két M10-es menetes furat.
Ezt csak bele kell dugni a bölcsőbe és ehhez csavarozni a kartervédőt.
Elől a stabilizátor szilentjének a belső csavarjához kell felfogatni.
Ajánlott a kocsin összeállítani,mert úgy biztos passzol és minden oldalról meghegeszteni.
Elég ha az olajteknőtől 10mm-re van,de az olajleeresztő csavarnál bele kell köszörülni,hogy ne érjen hozzá.
Olyan erőss lesz,hogy akár megemelheted tőle a kocsit.A súlya kb.4,5kg.
Bocsi a csúnya méretezésért,de nem vagyok egy számítógép mágus!


* Kartervédő 1.JPG (57.11 KB, 640x480 - megtekintve 1105 alkalommal.)

* Kartervédő 2.JPG (53.07 KB, 640x480 - megtekintve 1088 alkalommal.)

* Kartervédő 3.JPG (43.07 KB, 640x480 - megtekintve 1074 alkalommal.)

* Kartervédő 4.JPG (46.27 KB, 640x480 - megtekintve 1068 alkalommal.)

* Kartervédő 5.JPG (40.61 KB, 640x480 - megtekintve 1128 alkalommal.)

* Kartervédő 6.JPG (49.7 KB, 640x480 - megtekintve 1119 alkalommal.)

* Kartervédő 7.JPG (46.89 KB, 640x480 - megtekintve 1091 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 21. 14:11:32 pm írta Buszos69 » Naplózva
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #1923 Dátum: 2010. február 22. 23:19:01 pm »

Mostanában fékezésnél gyakran csinálja azt az autóm hogy nagyon lecsökken az alapjárat, gyakran kétszázra és gyakran le is fullad. Megállás után ha nem fullad le visszamegy az alapjárat 6-800-ra. Lehetséges hogy ezt a devander hibája okozza?
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 23. 08:43:11 am írta fehércápa » Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1924 Dátum: 2010. február 23. 00:12:28 am »

Mostanában fékezésnél gyakran csinálja azt az autóm hogy nagyon lecsökken az alapjárat, gyakran kétszázra és gyakran le is fullad. Megállás után ha nem fullad le visszamegy az alapjárat 6-800-ra. Lehetséges hogy ezt a davander hibája okozza?

Lehet a devander is, de egyik munkámnál legutóbb a szövetborítású vákuumcső volt a ludas. Féket keményebb nyomni,mint eddig? Vagy ugyanolyan? Az is lehet,hogy az egyirányú szelep ment tönkre.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1925 Dátum: 2010. február 23. 07:47:39 am »

Úszószint a karbiban? huh
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #1926 Dátum: 2010. február 23. 08:47:05 am »

A féket nem keményebb nyomni mint eddig, az úszószinthez nem nyúltam.
Tényleg lehet hogy az egyirányú szelep szarakszik mert nem mindig csinálja.

Hogy tudom gyorsan kideríteni hogy a szelep vagy a devander membránja a lukas, akarom mondani ludas?
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1927 Dátum: 2010. február 23. 10:50:59 am »

Hátrafelé tolatsz és fékezel akkor is csinálja? Haver kispolszkijával volt ugyanez a hiba, előrefelé fékezésnél leállt a motor, az úszószint volt ott a baj...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #1928 Dátum: 2010. február 23. 19:56:17 pm »

Lekötöttem a szervót, és ledugóztam a szívócsövet. Holnap remélem kiderül. Csak bírjak megállni vele szervó nélkül ha kell. Cheesy
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 259


« Válasz #1929 Dátum: 2010. február 24. 09:20:28 am »

Mostanában fékezésnél gyakran csinálja azt az autóm hogy nagyon lecsökken az alapjárat, gyakran kétszázra és gyakran le is fullad. Megállás után ha nem fullad le visszamegy az alapjárat 6-800-ra. Lehetséges hogy ezt a devander hibája okozza?

Falsot szívhat a rendszer. "Szívd" meg a devander csövét, akkor kiderül, h az ereszt vagy sem.
Naplózva
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #1930 Dátum: 2010. február 24. 09:48:10 am »

Na, ma reggel bejöttem a melóhelyre ugyanolyan mint eddig, tehát nem a dob felől szív falsot.
Amire gyanakszom az a karburátor talptömítése, a múltkor úgy láttam mintha a vékony része egy helyen kijött volna, lehet hogy túl vékony is most rakok rá vékony kartont, és meglátom mi lesz. A fogyasztás is magasabb egyébként. Kurva szar szervó nélkül fékezni, rakom vissza azt is ma este.
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #1931 Dátum: 2010. február 25. 09:38:13 am »

A padlólemezen lévő dugókat mivel szokás beragasztani? jó bármilyen tömítő paszta(nem sziloplasztra gondolok, van itthon direkt autóhoz vmi tömítő cumóm, a nevét fejből nem vágom), vagy speckó anyag kell hozzá? E28-ról lenne szó.
Naplózva

Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1932 Dátum: 2010. február 25. 11:02:11 am »

Szilvalekvár.

Najó, nem. Karosszériatömítő Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #1933 Dátum: 2010. február 25. 11:04:29 am »

Szilvalekvár.

Najó, nem. Karosszériatömítő Smiley

A szilvalekvár az pont jó, akkor hagyok belőle Smiley

Naplózva

Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1934 Dátum: 2010. február 25. 11:07:41 am »

Egyébként azok a dugók mire jók? Nekem fixre be lettek heggesztve...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Zottya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 479



« Válasz #1935 Dátum: 2010. február 25. 11:16:18 am »

Ha már kasztnizol, és nem feltétlenül " mint az új"-ra hajtasz, hegezd be őket, csak az új autó gyártási, festési folyamatában lényegesek, utána már csak felesleges hiba-rozsdapontot jelent. A padlón, mint a hajón, nem kell semmiféle lyuk.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 25. 18:25:15 pm írta Gisti » Naplózva

Zoli


 "A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem
annyira, mint a tolószék."

 47°20'20.57"N  18°58'4.30"E

tel:+36 20 4468504
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #1936 Dátum: 2010. február 25. 11:24:32 am »

Engem nem zavarnak, plusz ha kihúztak huszonpár évet, akkor még talán kiszolgálnak engem is Smiley A hátsók be vannak hegesztve nekem is, de a donor padlólemezemen abszolút hibátlanok. Csak kiszedtem őket hogy biztos legyek a dologban, plusz az alvázvédőt is könnyebb volt így lekaparni.

Ezek a dugók meg gondolom azért voltak hogy amikor merítették a festékbe az autót, ezeken folyt ki a lé, meg esetleg üregvédeni lehet rajtuk keresztül. szvsz.
Naplózva

Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1937 Dátum: 2010. február 25. 11:25:02 am »

Akkor megnyugodtam, azthittem van valami funkciójuk is...  Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1938 Dátum: 2010. február 27. 15:09:40 pm »

Akkor megnyugodtam, azthittem van valami funkciójuk is...  Smiley

Mellesleg van nekik, de jó eséllyel arra nem lesznek használva...Karosszéria mérőpontok is egyébként.
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 02. 10:31:57 am írta Gisti » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1939 Dátum: 2010. február 27. 16:38:42 pm »



Az általunk ismert típusoknál éppen nem mérőpontok, hanem valóban technológiai nyílások.

Honnan tudom? Van rajzom a gyár által meghatározott mérőpontokról és egyik lyuk sincs köztük Wink
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 27. 16:48:52 pm írta Miki 24V » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1940 Dátum: 2010. február 27. 16:47:12 pm »


Ámen Wink
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 27. 16:49:26 pm írta Miki 24V » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1941 Dátum: 2010. február 28. 19:25:29 pm »

Ma kibontottam az AC-t a shedólány 28ból... Motronikos (volt) a kicsike, akkor ennek most milyen ACja van (nyomás?, esetleges másik kocsival komplatibilitás érdekel)
Naplózva

Bence
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1942 Dátum: 2010. február 28. 20:16:42 pm »

Lényegtelen,hogy motronicos, vagy sem...318-745-ig ugyanaz.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1943 Dátum: 2010. február 28. 20:18:10 pm »

Akkor pl jó egy E21 318ibe ?
Naplózva

Bence
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1944 Dátum: 2010. február 28. 20:28:27 pm »

Szerintem abba nem jó, mert a K-jetnek sok bar kell.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1945 Dátum: 2010. február 28. 20:55:20 pm »

Ja bocs, E30 L-jet 318i-re gondoltam. Elviszi a K-t is ,csak a csőcsatik mások.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
nimroad

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 127



« Válasz #1946 Dátum: 2010. március 01. 20:01:05 pm »

Régebben irtam,hogy valami ketyeg a motor eleje körül (M30B28) 528 i . Azóta nem sokat jártam vele.Most vettem elő megint a héten és mintha erősödött volna a ketyegés.A fordulatszám emelkedésével a ketyegés is gyorsul.Egyik ismerősöm azt mondta állitsam be a szelepeket 0,30 ra . Nem sok az egy kicsit,én ugy tudtam,hogy  0,25-re kell. Csak aaz a baj,hogy igy kezdődött a tavaly is mikor beleütött a dugó a szelepbe és összetört a dugó is meg a hengerfej is kuka lett. Kisértetiesen hasonlitanak a tünetek. Ja és az alapjáratom se valami egyenletes.
Naplózva

Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1947 Dátum: 2010. március 01. 21:39:00 pm »

Helyén van az a vezérlés? Egyébként az M30-nak tényleg szoros 0,30 kell hidegen.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
nimroad

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 127



« Válasz #1948 Dátum: 2010. március 02. 06:55:19 am »

Helyén van az a vezérlés? Egyébként az M30-nak tényleg szoros 0,30 kell hidegen.


Hát remélem,hogy a helyén van. Mondjuk a veztengelyen nem találtam jelet,de ugy állitottam be,hogy a veztengelyen az utolsó hengernél felfelé álljon a két bütyök. Hogy ez most mennyire pontos igy azt nem tudom.

Ja és a főtengely végén levő tárcsán aaz OT -t tettem a jelre. Mindenesetre ma megint átnézem.
Annyi a furcsa az egészben,hogy mikor összeraktam nem volt semmi hangja aztán ugy jött elő lassan és mind erősödött. Igaz az alapjáratom nem volt tökéletes első perctől.Gondoltam mivel frissen volt gyürüzve majd beáll miután kopik egy kicsit a gyűrü
Naplózva

Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #1949 Dátum: 2010. március 02. 17:55:55 pm »

Halihó!

Tudja valaki PONTOSAN, hogy melyik kocsira kötelező és melyikre nem a C típusú gumiabroncs??
Tippekből van bőven, kérem csak az írjon, aki biztosan tudja.

Köszönöm:
Naplózva
Oldalak: 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!