CápaBMW fórum
2024. november 01. 00:00:53 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 [66] 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3008739 alkalommal)
nimroad

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 127



« Válasz #1950 Dátum: 2010. március 02. 18:15:47 pm »

Halihó!

Tudja valaki PONTOSAN, hogy melyik kocsira kötelező és melyikre nem a C típusú gumiabroncs??
Tippekből van bőven, kérem csak az írjon, aki biztosan tudja.

Köszönöm:


Hát a teherszállitó furgonokra (Sprinter,Ford Tranzit,Renault stb.)meg mikrobuszokra.
Naplózva

Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #1951 Dátum: 2010. március 02. 18:25:33 pm »

Hát a teherszállitó furgonokra (Sprinter,Ford Tranzit,Renault stb.)meg mikrobuszokra.

Köszönöm, de van itt egy kis baj: ilyen kategória hogy furgon nincs. Bármelyik a fent felsorolt kocsiból van 3.0Tonnás, de akár 4.5Tonnás is, nyitot vagy zárt, személy vagy teher, ami ügye tök más kategória. Továbbra is keresek jogszabályt, de sehol sem lelem, csak a mintamélységre vonatkozókat találtam meg.
Naplózva
nimroad

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 127



« Válasz #1952 Dátum: 2010. március 02. 19:17:28 pm »

Valahol olvastam róla de csak annyit ir,hogy " a tehergépjármünek vizsgáztatott autókra kötelező a c-s gumi."
Naplózva

Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #1953 Dátum: 2010. március 02. 20:32:01 pm »

Valahol olvastam róla de csak annyit ir,hogy " a tehergépjármünek vizsgáztatott autókra kötelező a c-s gumi."

Én is így tudtam, de ez nem igaz, mert pl. az össze pick-up "C" jelzés nélküli, terep vagy egyéb gumi van gyárilag!!! Íg yhozzák forgalmoba és mindegyik, kivétel nélkül tehergépjármű!
Naplózva
bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #1954 Dátum: 2010. március 02. 20:35:55 pm »

minden guminak megvan adva a max teherbiräs! auto megengedett össztömeg osztva 4,6 stb szerintem!? huh
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #1955 Dátum: 2010. március 02. 20:59:45 pm »

minden guminak megvan adva a max teherbiräs! auto megengedett össztömeg osztva 4,6 stb szerintem!? huh

Ez érdekesen hangzik, megnézem a gumit, hátha találok rajta jelölést.
Naplózva
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 259


« Válasz #1956 Dátum: 2010. március 03. 07:35:27 am »

Ez érdekesen hangzik, megnézem a gumit, hátha találok rajta jelölést.

195/75R15C 102 S

102 = 850 kg terhelhetőség
S = 180 km/ó

Itt a táblázat: LI a terhelési jelölés a gumin.

LI     kg     LI     kg     LI     kg      LI     kg      LI      kg
70    335    80    450    90    600    100    800    110    1060
71    345    81    462    91    615    101    825    111    1090
72    355    82    475    92    630    102    850    112    1120
73    365    83    487    93    650    103    875    113    1150
74    375    84    500    94    670    104    900    114    1180
75    387    85    515    95    690    105    925    115    1215
76    400    86    530    96    710    106    950    116    1250
77    412    87    545    97    730    107    975    117    1285
78    425    88    560    98    750    108    1000    118    1320
79    437    89    580    99    775    109    1030    119    1360
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1957 Dátum: 2010. március 03. 07:59:22 am »

Ez érdekesen hangzik, megnézem a gumit, hátha találok rajta jelölést.


Elméletileg fel is van valahol tüntetve a rávaló gumiméret.De ha személykocsiként van vizsgáztatva, tudtommal nem kell rá c-s gumi.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #1958 Dátum: 2010. március 03. 10:18:56 am »

195/75R15C 102 S

102 = 850 kg terhelhetőség
S = 180 km/ó

Itt a táblázat: LI a terhelési jelölés a gumin.

LI     kg     LI     kg     LI     kg      LI     kg      LI      kg
70    335    80    450    90    600    100    800    110    1060
71    345    81    462    91    615    101    825    111    1090
72    355    82    475    92    630    102    850    112    1120
73    365    83    487    93    650    103    875    113    1150
74    375    84    500    94    670    104    900    114    1180
75    387    85    515    95    690    105    925    115    1215
76    400    86    530    96    710    106    950    116    1250
77    412    87    545    97    730    107    975    117    1285
78    425    88    560    98    750    108    1000    118    1320
79    437    89    580    99    775    109    1030    119    1360

Köfi!
Ez tök jó, de az igazi problémám a következő:
Adott egy tehergépkocsi, 3.5tonnás, tehát B-s jogsis. 4X4-es, tehát felejtős a teherautó gumi (azaz C-s) jó lenne terepgumit rálökni. Hol a jogszabály erre?? Az össze pick-up-on terepgumó van GYÁRILAG, egysem C-s, azok is teherautók és 3.5 alatt vannak. Akkor? Itt ragadtam le.
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1959 Dátum: 2010. március 03. 10:32:32 am »

Én azt találtam hogy a gumi súlyértékének max terheléssel azaz 3500kg-al kell megfelelnie 3500/4 -> min 875kgos gumma kell ami LI 103 súlyjelöléses. Viszon máshol meg azt találtam hogy ha teherautóként van vizsgáztatva kell a C nem elég ha csak a súlynak megfelelő a gumi.
Naplózva

Bence
bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #1960 Dátum: 2010. március 03. 10:37:24 am »

na persze van egy köztes gumi is a Reinforced!ez kimondottan Kisbusz Kisteherauto Terepjärokra van nagy teherbiräsu,de nem C-s !
es ez bir nagyobb nyomäst is!
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1961 Dátum: 2010. március 03. 10:44:59 am »

A reinforced nem azt jelenti hogy újrafutózott ?  Lips Sealed
Naplózva

Bence
nimroad

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 127



« Válasz #1962 Dátum: 2010. március 03. 10:50:33 am »

A reinforced nem azt jelenti hogy újrafutózott ?  Lips Sealed

Nem.azt jelenti hogy megerősitett.
Naplózva

Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #1963 Dátum: 2010. március 03. 10:52:15 am »

A reinforced nem azt jelenti hogy újrafutózott ?  Lips Sealed
az ujrafutozott az a runderneuert, a Reinforced vagy XL , erösitett!
Naplózva
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 259


« Válasz #1964 Dátum: 2010. március 03. 11:31:42 am »

Idézet
Köfi!
Ez tök jó, de az igazi problémám a következő:
Adott egy tehergépkocsi, 3.5tonnás, tehát B-s jogsis. 4X4-es, tehát felejtős a teherautó gumi (azaz C-s) jó lenne terepgumit rálökni. Hol a jogszabály erre?? Az össze pick-up-on terepgumó van GYÁRILAG, egysem C-s, azok is teherautók és 3.5 alatt vannak. Akkor? Itt ragadtam le.

Amivel a gyár szereli, olyat rakj rá. Méret és súlyindex stimmeljen.
Jogszabályt én nem találtam.
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1965 Dátum: 2010. március 03. 12:10:35 pm »

az ujrafutozott az a runderneuert, a Reinforced vagy XL , erösitett!
köszi igen közben én is utánanéztem .... reinforcment erősítés Sad   Azn Ma is tanultam valamit Smiley
Naplózva

Bence
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1966 Dátum: 2010. március 03. 14:21:26 pm »

köszi igen közben én is utánanéztem .... reinforcment erősítés Sad   Azn Ma is tanultam valamit Smiley

Amire te gondolsz,gondolom az a regroovable,de az se újrafutózott,hanem vágható...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1967 Dátum: 2010. március 03. 14:38:45 pm »

A futózottra gondoltam és a retreaded-el kevertem össze a reinforcedet.  afro

Németül azért jobban ment volna  angel
Naplózva

Bence
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #1968 Dátum: 2010. március 03. 19:11:17 pm »

Köszönöm mindenkinek!

Megszületett a döntés: terepgumó lesz, ha nem tetszik a hatóságoknak, akkor majd elhívom őket kocsit tolni terepre, mert országúti gumit nem teszek rá.
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #1969 Dátum: 2010. március 03. 19:40:42 pm »

Boge!

Áramszolgáltató kocsijaira (4X4 Iveco) a gumis barátomék a Hankook RT-01 gumit szerelik
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #1970 Dátum: 2010. március 04. 08:34:41 am »

Régebben irtam,hogy valami ketyeg a motor eleje körül (M30B28) 528 i . Azóta nem sokat jártam vele.Most vettem elő megint a héten és mintha erősödött volna a ketyegés.A fordulatszám emelkedésével a ketyegés is gyorsul.Egyik ismerősöm azt mondta állitsam be a szelepeket 0,30 ra . Nem sok az egy kicsit,én ugy tudtam,hogy  0,25-re kell. Csak aaz a baj,hogy igy kezdődött a tavaly is mikor beleütött a dugó a szelepbe és összetört a dugó is meg a hengerfej is kuka lett. Kisértetiesen hasonlitanak a tünetek. Ja és az alapjáratom se valami egyenletes.

Cikis! Nincsen véletlen elgörbülve az egyik szelepszár, vagy hasonló ok miatt nem szorulhat? Vélhetően a dugó segíti vissza a helyére...nem túl jó. undecided Minimum egy kompressziómérés kéne neki de így ne használd szerintem.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
nimroad

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 127



« Válasz #1971 Dátum: 2010. március 04. 10:22:39 am »

Cikis! Nincsen véletlen elgörbülve az egyik szelepszár, vagy hasonló ok miatt nem szorulhat? Vélhetően a dugó segíti vissza a helyére...nem túl jó. undecided Minimum egy kompressziómérés kéne neki de így ne használd szerintem.

Lehet,hogy igazad van már én is gondolkodtam rajta,de ahoz hogy biztos legyek le kénne vegyem a hengerfejet
Naplózva

Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1972 Dátum: 2010. március 04. 12:41:02 pm »

Érdekelne SOS hogy E30 325iből származó Tempomat egy az egybe bele cuppan-e a 28ba?
Naplózva

Bence
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #1973 Dátum: 2010. március 04. 14:14:03 pm »

Azt hiszem igen... Tesóm E28 M20ast tett az E30 M40-re, ott faragni kellett, de az M40-M20 miatt...
A többi része kompatibilis volt... Jah, meg konzolt kellett neki faragni, de szerintem az M20-nál az is adott...
Azért ne hallgass rám, nem tudom biztosan  Roll Eyes
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1974 Dátum: 2010. március 04. 18:35:37 pm »

Azt hiszem igen... Tesóm E28 M20ast tett az E30 M40-re, ott faragni kellett, de az M40-M20 miatt...
A többi része kompatibilis volt... Jah, meg konzolt kellett neki faragni, de szerintem az M20-nál az is adott...
Azért ne hallgass rám, nem tudom biztosan  Roll Eyes

M20-nál se adott,mert a kasznin is van,és csak a tempomatosokban.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #1975 Dátum: 2010. március 05. 11:43:43 am »

Üdvözlet!  79
Vajon mennyire lesznek hidegek még? Nem nagyon akarnék 2 liter fagyálló koncentrátumot megvenni, ha már nem csökken 0ig, vagy alá a hőmérséklet.
Naplózva

Thommy
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1976 Dátum: 2010. március 05. 19:11:04 pm »

Üdvözlet!  79
Vajon mennyire lesznek hidegek még? Nem nagyon akarnék 2 liter fagyálló koncentrátumot megvenni, ha már nem csökken 0ig, vagy alá a hőmérséklet.

azért azt ne felejtsd el,hogy nyáron is célszerű fagyállós keverékkel üzemeltetni,mrt a vízpumpának kell a kenés,és a hűtőrendszernek is kell korrózióvédelem miatt.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #1977 Dátum: 2010. március 06. 12:13:55 pm »

Persze, tudom én ezt, azért szeretnék csak 1et beletenni, mert most minek legyen benne -30 meg 50 fokos cucc, mikor már nem kell (remélem).
Naplózva

Thommy
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1978 Dátum: 2010. március 06. 12:25:49 pm »

Ma reggel pl megfagyott a kutya vize. Szerintem is kell oda az a fagyálló. Vegyél valami olcsót, egyelőre jó lesz azis, aztán ha lesz felesleges léd, veszel bele normálisat.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7138


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1979 Dátum: 2010. március 06. 12:36:37 pm »

olcsó meg a jó fagyálló között liter áron a különbség kb 200 ft. teszel bele két litert mondjuk egy unixosból, azzal semmi baj nem lesz.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Oldalak: 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 [66] 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!