CápaBMW fórum
2024. november 01. 00:00:03 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3008737 alkalommal)
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 259


« Válasz #2220 Dátum: 2010. április 09. 11:52:21 am »

Kompressziót mértél már? Ha hengerfejes, akkor meg szerintem hatványozottan érvényes a K-Jetre átalakítás felé hajlásom.  Wink Smiley

Ha eddig szopott a karbival, most szopjon a K-Jettel?
Naplózva
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #2221 Dátum: 2010. április 09. 12:50:59 pm »

Szerintem a k-jet vagy szar, vagy nem... Vagy piszkálták-akkor szar, vagy nem piszkálták, mert féltek tőle/misztikus a működése, jobb nem bántani.
Mondjuk elég beható átalakítás kéne a motoron kívül is... hátramenő benzincsövek bolygatása már alapból egy iszonyat szopás. Legalábbis én a csavarok 90%-át nem tudtam normálisan kitekerni. Légszűrőház konzol, hátsó elektromos AC cakumm pakk, ehhez kell ugye a kasztnihoz heggesztett konzol is, ha eredeti szerűre akarja csinálni. Oda kell áram is, szóval igen komolyan szét kell szedni az autót... Arról nem is beszélve, hogy most, hogy Indyvel szétszedtük a motoromat a 28 éves, eredetileg hajlékony csövek szilánkosra törtek, márpedig a k-jeten is van néhány csövecske... Ezeket mind cserélni, kipucolni a cuccokat, hogy ne az évtizedes dzsuvával menjen a helyére... Hát szóval szerintem a k-jetre alakítás se olcsó, és sok az extra szopás, mert nem karbi...
Szerintem tárgyalj Indyvel, van neki pár GsxR cumója Wink
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #2222 Dátum: 2010. április 09. 12:56:40 pm »

Egyetértek... HA nem buherált a K-jet nem lehet gond... Nekem 2 K-jetes is volt E21, sőt az egyik motor még a garázsban várja a kaszniját hobbiversenyverdának Smiley és sosem volt gondom egyikkel se... AC-ja döglött csak be egyszer, de azt kopóalkatrésznek mondanám, meg egyszer egyik injektorcsövet törtem el de az meg az én balfaszságom volt úgyhogy az sem számit  Evil
Naplózva

Bence
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #2223 Dátum: 2010. április 09. 14:04:27 pm »

Egyetértek, nekem is volt még érintetlen K-jetem, kiváló volt, csodálatos, mintha villanymotor lett volna az autóban. Csak a bemelegedésszabályzó és a pótlevegő szelep nagyon fontos, a többi az ezer év+1 napig jó. Szerintem a leg tartósabb és legjobb motor amit valaha a BMW épitett az az M10B18 Kjet. De ez csak az én privát véleményem, 17 év K-jetezés után.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #2224 Dátum: 2010. április 09. 15:07:53 pm »

 kezfogas
Én nem vagyok valami tapasztalt ilyen téren, mert csak M10-zel és M40-nel volt dolgom, meg ugye egy fél kör erejéig alkalmam volt kipróbálni az M30B28-at...
De az M10 a szívem csücske, az M30 pedig nagy álmom még.
Az autóm állapota köztudott, kapott bőven. Viszont az M10+K-jet páros igencsak jól dolgozott benne. Lépett is, keveset is fogyasztott, ha nem tapostam neki, én szerettem az egészet úgy, ahogy volt. Az M40B18 rengeteget eszik, az ecotronic meg rengeteget eszik és nem is megy. De az egy állandó problémákkal küszködő karbi, régen nagyon jó volt. De a k-jet... smitten Bízom benne, hogy felújítva újraértelmeződik bennem a vezetés élménye. Mert nekem lestrapáltan is élmény volt...
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2225 Dátum: 2010. április 09. 18:03:50 pm »

Ők értenek a K-Jethez azthiszem, foglalkoznak bem. szab. felújítással (35ezer Ft), mennyiség-elosztó beállítással, injektortisztítással, több meg nem is kell a K-jethez.  Wink Smiley

Egyébként szerintem is a legjobb rendszer a világon. Semmi elektronika, tiszta mechanika, ennél jobb már csak a Kugelfischer lehet.  Cool

http://www.injektor.hu/index.jsp?id=2&main=144&akt=2
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
pic
Vendég
« Válasz #2226 Dátum: 2010. április 09. 18:33:30 pm »

Erről az injektor.hu-ról én még jót nem hallottam.
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2227 Dátum: 2010. április 09. 18:46:57 pm »

Na mesélj mit tudsz.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 259


« Válasz #2228 Dátum: 2010. április 09. 18:57:12 pm »

Ha már faragás, avagy K-Jet alternatíva:
E30 318i L-Jet.
Több előnye van, mint a K-Jetnek. Elhiszem, h mindenkinek vannak pozitív tapasztalatai a K-Jettel, nekem is, de ha M10-en javítani kéne a keverékképzésen, akkor nem kérdés és L-Jet.
EKF-ben volt L-jetes motor, semmi gondom nem volt vele. Nem volt hidegindítási gondom, fogyasztás stb.
Naplózva
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #2229 Dátum: 2010. április 09. 19:05:48 pm »

Egy olyan gyors help kéne, hogy a kézis és a villanyos tetőmozgatás között E28-on csak a tartó lemez a más?(persze az alapvető tekerő helyett villanymotor dolgon túl). az a vörösréz tákolmány, amiben futnak a bovdenek az ugye ugyanaz mind a kettőn?
Naplózva

csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #2230 Dátum: 2010. április 09. 19:45:57 pm »

Ők értenek a K-Jethez azthiszem, foglalkoznak bem. szab. felújítással (35ezer Ft), mennyiség-elosztó beállítással, injektortisztítással, több meg nem is kell a K-jethez.  Wink Smiley

35?? Attyaég! Nekem komplett új egységet 25-ért kínáltak.....20 éve... Smiley NEM kellett "felújítani" csak kitisztitani a szüröt.
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 09. 20:09:14 pm írta collins » Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
pic
Vendég
« Válasz #2231 Dátum: 2010. április 09. 20:28:33 pm »

Íme egy példa! Cheesy Csak kutakodásaim közben találkoztam a nevükkel a neten, ilyen-olyan fórumokon, de egyik véleményben sem volt semmi pozitívum. Nagyjából a fő vonal mindegyikben az volt, hogy elkértek egy rakás pénzt, de a munka gyatra volt. És igen, az is szerepelt a vélemények közt, hogy a honlapon megvan a nagy hozzáértés.
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2232 Dátum: 2010. április 09. 20:44:46 pm »

Ezt konkrétan a K-Jetről írták?  Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
pic
Vendég
« Válasz #2233 Dátum: 2010. április 09. 20:50:28 pm »

Tököm tudja már mire írták. Szerintem vidd el hozzájuk, biztos faszán belövik. Fillérekért. Evil
Naplózva
szabi84

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


« Válasz #2234 Dátum: 2010. április 09. 21:02:46 pm »

   "Erre senki?   Embarrassed"


 A karbi ket uszojat probaltad ossze cserelni,ha jol emlekszem 1formak?Akkor mi a helyzet?
 Tuszelepek a helyukon vannak?
  2B4-es karbi hulyeskedett nekem is mikor a vakuum csovek ossze voltak csereberelve es a szivato resze is elegsok fejtorest tud okozni!
  Igaz 1heti munkaval de nekem vegul sikerult be hangolni az 518on van ilyenem, jobban harap vele mint a 316osom a solexel.

 
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 09. 21:09:19 pm írta szabi84 » Naplózva
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #2235 Dátum: 2010. április 10. 09:17:28 am »

Nekem egy 5letem van: Karbit ugyan én csak Simsonban láttam, de ott ha teli állapotban ügyesen leemeled az úszóházat, akkor az öntvényben van egy kis tornyocska, és a benzinnek addig kell állnia pont azzal egyvonalban. Ez egy tuti mérési, beállítási segédlet. Nincs valami ilyen jel a BMW karbiban?
Ezzel az a baj hogy amíg az úszó nem áll rendesen, nem lesz normális a szint. Ha kívülről öntöm bele, akkor is 1 idő után elfogy a nafta és későn nyit a szelep, addigra meg jön a szar alapjárat és a majdnem lefulladás. Az buzerál még, hogy melegen semmi baja, egyenletes. Lehet hogy van ilyen szintjelző, de még nem találtam meg.

Szabi84:

Próbáltam azt is, mind a 2 szelepet felcseréltem és mind a 2 úszót is, de valahogy azon az oldalon egyikkel sem áll normálisan és nem tudom hogy miért. Szivatóm jó, talán a vizes bemelegedésszabályzó adta meg magát, nem úgy működik ahogy kéne, többi elektromos szart leteszteltem, azok működtek.

Többiek:
Akkor sem lesz K-jet, ha beledöglök sem!!! Cheesy Cheesy Ha karbim kikerül belőle, akkor is csak karbi mehet vissza a helyére. Nem akarok szarakodni még 3, vagy hány plusz benzincsővel a motortérben, kell visszafolyó ág is, macerás az egész, nem beszélve arról ha akármi véletlen eltörik, vagy szar lesz benne.
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 10. 09:24:40 am írta Thommy » Naplózva

Thommy
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2236 Dátum: 2010. április 10. 10:38:51 am »

Szerintem a k-jet vagy szar, vagy nem...

ez ugyanúgy igaz az l-jetre, a motronicra, és a karbira is....
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #2237 Dátum: 2010. április 10. 10:49:03 am »

Úgy értettem, hogy vagy full szar, tulajdonképpen használhatatlan, vagy szinte tökéletes... De nyilván majdnem mindegyikre igaz.
Bár az a teória, hogy a bontatlannak jónak kell lennie már ott megdől, hogy léteznek olyanok is, amit megbontottak. Valószínűleg okkal...
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2238 Dátum: 2010. április 10. 11:03:32 am »

Ráadásul ne felejtsük el, hogy közel 30 éve működnek...ja, és feltehetően a kocsi is ennyi idős,amibe szánják....
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 10. 11:20:27 am írta collins » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #2239 Dátum: 2010. április 10. 11:25:06 am »

Ráadásul ne felejtsük el, hogy közel 30 éve működnek...ja, és feltehetően a kocsi is ennyi idős,amibe szánják....

Hümm,hümm,hány mozgó alkatrész is van a K-jet fejben,ami el tud romlani,ki tud kopni?Kettő,három?Nemtom mennyibe kerülnek újonnan,de a karbi állítgatásával is rengeteg időt,pénzt-benzin formájában-el lehet b@szni,nem beszélve az idegállapotról angry,én ünnepélyesen leteszem a voksomat a K-jet mellett angel,nem a JÓ karbi helyett,hanem a rossz karbi,ill. annak megjavításával járó szopcsi helyett.Nekem eddig még semmilyen gondom sem volt se a motronikkal,se az L-jettel,se az LH-jetronikkal,azt sem tudtam,hogy mi van benne injektor,oszt zene smiley.A K-jet a 323i-ben teljesen hibátlan volt,mind fogyasztásban,mind teljesítményben,és faék az egész,ha fel kell adni a háborút a karbival,részemről K-jet,amennyiben a technikához létezett gyári K-jet. smiley
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2240 Dátum: 2010. április 10. 11:31:09 am »

K-Jetre áttérésről annyit, hogy igen, van némi macera vele, de nem akkora hűdenagy dolog, mivel ezek mind megoldható problémák, tudod mit hova kell rakni, mit kell neki kiépíteni, ellenben a karbival már kb fél éve szívsz és még mindig nem jó és fogalmad sincs mibaja lehet.  Smiley De nem akarlak én rábeszélni semmire.  Cheesy Wink
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
szabi84

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


« Válasz #2241 Dátum: 2010. április 10. 13:28:17 pm »

 Fiuk ne szivasatok ma azzal a K-jettel.Mennyi az esej arra hogy talaljon egy hasznalhato rendszert? Plusz 1hengerfejet? Az atepitesrol nem is beszelek,mert bizony megvalositani nehezebb,mint leirni azt! Smileszerel
   Uzembe helyezese sem elhanyagolando,ha egy karbis mocit nem tudnak behangolni,akkor a K-jett 1szerubb lessz??? Engem peldaul a hideg raz tolle miota takolt K-jettes capi ramgyuladt az 1ik keresztezodesben!   
  Nezzetek szet inkabb a cuccok kozott hatha akad valakinel 2B4es amit mar reg a szemetbe szant.Lehet talal meg benne hasznalhato alkatreszt!
Naplózva
szabi84

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


« Válasz #2242 Dátum: 2010. április 10. 13:58:22 pm »



   "  Szabi84:

Próbáltam azt is, mind a 2 szelepet felcseréltem és mind a 2 úszót is, de valahogy azon az oldalon egyikkel sem áll normálisan és nem tudom hogy miért. Szivatóm jó, talán a vizes bemelegedésszabályzó adta meg magát, nem úgy működik ahogy kéne, többi elektromos szart leteszteltem, azok működtek."

 Egy masik karbifedeled nincs veletlenul,nem csak az uszok idetlenkedese miatt!A karbi tetejeben van 1rakas jarat vakuum meg mi1mas,ha gorbe vagy mittudomen mi tortent vele,jo volna probabol cserelni! A vizes bemelegedesszabalyzo ha kaki az is csinalhat sok mindent.Nekem 1altalan nem mukodott es emiat nem reagalt semmilyen allitasra.
 
  Leirhatnad a tuneteket mit csinal az autod a mostani felallasban!Csodat nem igerek megprobalok segiteni!
 Ird le mit csinal hideg,meleg motor inditasnal stb.
Naplózva
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 259


« Válasz #2243 Dátum: 2010. április 10. 14:05:29 pm »

K-Jetre áttérésről annyit, hogy igen, van némi macera vele, de nem akkora hűdenagy dolog, mivel ezek mind megoldható problémák, tudod mit hova kell rakni, mit kell neki kiépíteni, ellenben a karbival már kb fél éve szívsz és még mindig nem jó és fogalmad sincs mibaja lehet.  Smiley De nem akarlak én rábeszélni semmire.  Cheesy Wink

Te már építettél át karbis autót K-Jetre?
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2244 Dátum: 2010. április 10. 14:27:00 pm »

K-Jetest karbisra igen  Cheesy, viszont a karbisom át lesz építve K-Jetre, majd L-Jetre.  Smiley Wink (320/6, ha jól emlékszem, akkor visszafolyó ága ki volt építve. A hfejben meg ottvan az injektoroknak a helye, a K-Jet tartókonzolját kell majd átheggeszteni, meg a benzinpumpa rögzítését.)
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
M.Norbi
Vendég
« Válasz #2245 Dátum: 2010. április 10. 14:33:07 pm »

Üdv. Szerintem a karbi kérdést is úgy lehet megoldani, mint a többi bonyolultnak tűnő hibát. Vagy keresel 1 megbízható szerelőt és kerül, amibe kerül addig vissza, se adja, amíg nem jó, vagy veszel 1 komplett karbit 1 működő autóról. Ha nem találsz, vegyél 1 egészautót alkatrésznek és megoldottad a következő problémákat is. Hiszen hónapok óta tartó harcolás és többletfogyasztásnál ez sem drágább. Az injectorosra való átalakításnak is ez a legjobb módja. Mert veszel főbb alkatrészeket, és 2xannyiért még azt amire nem is gondoltál.
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 10. 14:39:20 pm írta M.Norbi » Naplózva
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #2246 Dátum: 2010. április 10. 14:41:24 pm »

K-Jetest karbisra igen  Cheesy, viszont a karbisom át lesz építve K-Jetre, majd L-Jetre.  Smiley Wink (320/6, ha jól emlékszem, akkor visszafolyó ága ki volt építve. A hfejben meg ottvan az injektoroknak a helye, a K-Jet tartókonzolját kell majd átheggeszteni, meg a benzinpumpa rögzítését.)
És működött is?  Evil
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2247 Dátum: 2010. április 10. 15:17:34 pm »

 Tongue
Sajnos a motornak van valami baja, motorcsere után megmondom működik-e.  Cheesy Grin Wink
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #2248 Dátum: 2010. április 10. 17:34:27 pm »


  Leirhatnad a tuneteket mit csinal az autod a mostani felallasban!Csodat nem igerek megprobalok segiteni!
 Ird le mit csinal hideg,meleg motor inditasnal stb.

Tünetek:
Pöccre indul, beröffen, de van hogy a röffenés után le is áll. Kövi indításnál már van némi alapjárat, de nagyon gyér, olyan 1300-300 közözz bénázik, és ha pedállal segítek neki, akkor sem marad egyenletes az alapjárat. Szal ha fölpörgettem monjduk 1500re és ott tartom, egy idő után visszaesik 1000re majd megint 1500 stb stb... Ha már alakul a hőfok, kezd melegedni a motor, akkor olyan 600ra beáll az alapjárat, van hogy néha fölmegy 700ra, vagy leesik 500ra, ilyenkor már stabilnak mondható, nem kell a pedállal bénázni. Mikor üzem meleg, stabil 900 az alapjárat, meg sem moccan a mutató, áll mint a cövek. Néha van olyanja, hogy megyek vele, elkapok egy pirosat, visszaváltogatok, megállok és 1000nél megmarad az alapjárat viszonylag sok ideig, utána lassan visszaesik 900ra.
Menet közben most rángat fordulaton, alul nyomatékos de ez elveszik kb 3500tól, innentől csak pörög és szinte nem akar semmit sem csinálni, ha 100as tempót is gyötörni kell hogy elérje. Ezen kívül zabál mint állat, 2500nél váltom a kövi fokozatot, 90 körül szoktam menni vele lakotton kívül és így evett még a hidegebb időszakokban 15-16l-t. Azt még hozzátenném hogy a gyújtásom több mint valószínű nem optimális.
Kb ennyi.
Bontott karbim nincs, most láttam hirdetést itt a börzében egy 316ról, lehet ez a karbi van rajta, de még nem jártam utána.


ui: Kádzsetről meg hallani sem akarok!  Evil Karbi rúlz, karbi az isten!  408 (ha működik)  crazy2
Naplózva

Thommy
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #2249 Dátum: 2010. április 10. 20:35:17 pm »

Segítséget kérek! Az alábbi himba jó az M30-ba? csak kép van róla. http://kephost.net/files/ma2leoc0df0xmz5b11gu.jpg
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Oldalak: 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!