Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #2340 Dátum: 2010. április 25. 16:28:16 pm » |
|
M20B23 karterját le kell cserélni, hogy a moci passzoljon E21-be?
Nem kell cserélni,mert ua. m20-m20.Találtál motort?
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2341 Dátum: 2010. április 25. 17:09:06 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #2342 Dátum: 2010. április 25. 17:22:21 pm » |
|
Ezek szerint akkor az alukarteles az m20b23? De egyszerű a képlet,az egyik fekvő mocidról lekapod a vaskartert,aztán felcsavarozod azt.
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #2343 Dátum: 2010. április 25. 17:33:50 pm » |
|
Az első stabilrúd végén levő két anyát nem kellene meghúzni egy kicsit hogy szorítsa a gumit? Vagy nem lehet jobban?
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #2344 Dátum: 2010. április 25. 17:39:09 pm » |
|
de,de..megkell jól huzni,hogy az alátét felfeküdjön a gumira....valszeg a szilent odalett..nem hiszem,hogy lelazult volna...elvileg van elég menet meghuzni rendesen..
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #2345 Dátum: 2010. április 25. 18:29:59 pm » |
|
Én úgy látom, hogy teljesen rá van húzva... az a baj, hogy a nagyszilent belső perselye túl hosszú, így a képen látható távolságnyi "lebegést" enged a lengőkarnak... nálam 1-1 gumikarika van betéve a két nagy alátét és a lengőkar közötti hézagba, még úgy sem az igazi, de már jobb a helyzet. Be kell csapágyazni szférikus csapággyal (g-szem), az már nem fog ennyit kotyogni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #2346 Dátum: 2010. április 25. 19:31:37 pm » |
|
de,de..megkell jól huzni,hogy az alátét felfeküdjön a gumira....valszeg a szilent odalett..nem hiszem,hogy lelazult volna...elvileg van elég menet meghuzni rendesen..
lemaradt a smile! akkor mi a szerepe? gondold vegig!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #2347 Dátum: 2010. április 25. 20:46:04 pm » |
|
Én úgy látom, hogy teljesen rá van húzva... az a baj, hogy a nagyszilent belső perselye túl hosszú, így a képen látható távolságnyi "lebegést" enged a lengőkarnak... nálam 1-1 gumikarika van betéve a két nagy alátét és a lengőkar közötti hézagba, még úgy sem az igazi, de már jobb a helyzet. Be kell csapágyazni szférikus csapággyal (g-szem), az már nem fog ennyit kotyogni Valószínüleg neked van igazad, mert az alálét alatta atomszilárdnak tűnik, meg se moccan, mivel gondolom tartja a belső fém persely. Nem is értem hogy tud ennyire összemenni a gumi. Ha lecsiszolok a perselyből az nem jó megoldás? Amúgy földúton, olyan ropogó hangot ad néha az ettől lehet? Be kell csapágyazni szférikus csapággyal (g-szem), az már nem fog ennyit kotyogni Ezt nem értem Légyszi fordítsd magyarra
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2348 Dátum: 2010. április 25. 20:50:16 pm » |
|
Valószínüleg neked van igazad, mert az alálét alatta atomszilárdnak tűnik, meg se moccan, mivel gondolom tartja a belső fém persely. Nem is értem hogy tud ennyire összemenni a gumi. Ha lecsiszolok a perselyből az nem jó megoldás? Amúgy földúton, olyan ropogó hangot ad néha az ettől lehet? Be kell csapágyazni szférikus csapággyal (g-szem), az már nem fog ennyit kotyogni Ezt nem értem Légyszi fordítsd magyarra
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #2349 Dátum: 2010. április 25. 22:33:05 pm » |
|
Sziasztok! Valaki nem tudja,hogy honnét tudnék szerezni olajteknöt?Nagy szükségem lenne rá!!!!635 csi 83' Köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #2350 Dátum: 2010. április 26. 06:20:26 am » |
|
Sziasztok! Valaki nem tudja,hogy honnét tudnék szerezni olajteknöt?Nagy szükségem lenne rá!!!!635 csi 83' Köszi
Tudnál be tenni róla egy képet?
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #2351 Dátum: 2010. április 26. 08:31:17 am » |
|
Igen! Bazs motorját veszem meg, de tudtommal az E21-nek más a karterja, mint az e30-nak... Ja. Mi a különbség a két karter között? Az e21nek a bölcső mögött van a kormánymű, azért hosszabb elöl a púp a karteron. Az e30nak a bölcső előtt, ezért rövidebb a karter. E30 karter bemegy e21be, fordítva nem. De én lecserélném a fém karterra, ha felakad, jobban bírja, mint az alu.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2352 Dátum: 2010. április 26. 08:36:39 am » |
|
Sziasztok! Valaki nem tudja,hogy honnét tudnék szerezni olajteknöt?Nagy szükségem lenne rá!!!!635 csi 83' Köszi
Az összes 81-87 között gyártott cápa M30 olajteknője jó számodra, legyen az 525, vagy E23 735, bármi... Fizikailag az E34/E32 olajteknőce is jó, csak annak más a kiképzése, ezért kell olajpumpát és szervó/generátor tartó konzolt cserélned. De az E28 / E23 / E24 a tuti.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #2353 Dátum: 2010. április 26. 08:37:23 am » |
|
"De én lecserélném a fém karterra, ha felakad, jobban bírja, mint az alu." Mér az alu nem fém ?
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
mikóE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
|
|
« Válasz #2354 Dátum: 2010. április 26. 09:18:06 am » |
|
e23-as aljáról hol találok képeket szerintetek?Igazából a kipufogó feletti hőterelő lemezek érdekelnének róla, mert csinálnom kellene rá, de látnom kéne valamennyire...
Csak E28 találtam! Ha ez így segít!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #2355 Dátum: 2010. április 26. 09:43:39 am » |
|
E28-nál kisházról nagyházra váltásnál kell féltengelycsere is ugye? Jó a dízelé is?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2356 Dátum: 2010. április 26. 13:06:33 pm » |
|
Csak E28 találtam! Ha ez így segít! Háhá! E28 M5-nek az alja Ismerős...
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #2357 Dátum: 2010. április 26. 13:10:08 pm » |
|
Mi az a fekete "dobozka" a középdob magasságában amiből a kábel jön ki ?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 26. 13:15:52 pm írta TraBence »
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #2358 Dátum: 2010. április 26. 16:05:52 pm » |
|
Ott lép ki a kaszniból az akksi pozitív kábele, mert az akku hátul van a csomagtartóban.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #2359 Dátum: 2010. április 26. 16:23:22 pm » |
|
Valószínüleg neked van igazad, mert az alálét alatta atomszilárdnak tűnik, meg se moccan, mivel gondolom tartja a belső fém persely. Nem is értem hogy tud ennyire összemenni a gumi. Ha lecsiszolok a perselyből az nem jó megoldás? Amúgy földúton, olyan ropogó hangot ad néha az ettől lehet? Be kell csapágyazni szférikus csapággyal (g-szem), az már nem fog ennyit kotyogni Ezt nem értem Légyszi fordítsd magyarra Az a gond ezzel a lengőkarmegoldással, hogy a nagyszilentnek minden irányba kell tudnia mozogni egy kicsit, bár pont előre-hátra nem kellene, de valahol engednie kell, így muszály arra is játékának lenni. A ropogás sokminden lehet... hallani, látni kellene... g szemként én erre gondoltam... a 20-22-es méret lenne jó nekünk... ha rámszakad a nemzeti bank, akkor én is megcsinálom ilyenre az enyémet... viszont ennek a megoldásnak az a gondja, hogy nehéz gondozásmentessé tenni...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2360 Dátum: 2010. április 26. 18:16:31 pm » |
|
Csak E28 találtam! Ha ez így segít! Köszi,sajna nem ilyen,de már tudom milyen kell,csak találnom kellene valahol..: (DE köszi!
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #2361 Dátum: 2010. április 26. 19:00:28 pm » |
|
Ez a G szemes stabkar egyre jobban érdekel. Bele lehetne faragni mondjuk az eredeti szilent házába, de szerintem a legjobb lenne egy hozzá esztergált persely, amin lenne helye porvédő guminak, és akkor gondolom örök élet... Szerintem a Stabrudat tartó két első szilent és magának a stabkarnak a kialakítása adna elég rugalmasságot a szerkezetnek... Szerintem én kisérletezek vele, nem hinném, hogy rontanék a hatásfokon... Hol lehet kapni ilyen G szemes okosságot?
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #2362 Dátum: 2010. április 26. 20:44:29 pm » |
|
Tudnál be tenni róla egy képet?
a régi teknöre gondolsz?Ha igen akkor pár napot kell várni,mert nem tudok most képet késziteni rola.Az auto holnap megy szerelöhöz,megkérem majd,hogy fényképezze le.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 26. 21:21:21 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
Dawe_B
Nem elérhető
Hozzászólások: 225
Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu
|
|
« Válasz #2363 Dátum: 2010. április 28. 13:25:10 pm » |
|
Sziasztok !
Tolótető ügyben kérném a segítségeteket! A schiebedach-om csak a billenő funkcióban működik, és nem tudom miért. Mikor azt szeretném, hogy becsusszon a tetőbe nem csinál semmit a gombnyomásra. Illetve csak a motor kattan egyet, de nem forog el, csak éppen hogy megmozdul. Nem régóta - 3-4 hete csinálja ezt. azelőtt tökéletesen ment mind a két funkció! Billenő állapotából való becsukáskor meg a vezető oldal feletti részen eláll a tetőtől egy picit.
A kurblijával sem tudom csúsztatni, csak ki-és vissza billlen!
Ilyen melegben ez meg nem túl jó.
Mi lehet a hibája? semmi törésnek nincs benne nyoma, minden jónak tűnik rajta, leszámítva hogy kicsit ferdén áll! Kérlek segítsetek!!!!
|
|
|
Naplózva
|
E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86 +3630/832-56-89 +43-676-501-40-60
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #2364 Dátum: 2010. április 28. 15:53:23 pm » |
|
Ha jól emlékszem a napfénytető első részén van két müanyag alkatrész, amik a sínben tartják a tető első részét. Szerintem eltört az egyik (letört róla a pecek) és mivel nem tartja lent, beleakad a sín elejébe. De ez csak tipp...
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
mikóE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
|
|
« Válasz #2365 Dátum: 2010. április 28. 22:15:46 pm » |
|
Sziasztok !
Tolótető ügyben kérném a segítségeteket! A schiebedach-om csak a billenő funkcióban működik, és nem tudom miért. Mikor azt szeretném, hogy becsusszon a tetőbe nem csinál semmit a gombnyomásra. Illetve csak a motor kattan egyet, de nem forog el, csak éppen hogy megmozdul. Nem régóta - 3-4 hete csinálja ezt. azelőtt tökéletesen ment mind a két funkció! Billenő állapotából való becsukáskor meg a vezető oldal feletti részen eláll a tetőtől egy picit.
A kurblijával sem tudom csúsztatni, csak ki-és vissza billlen!
Ilyen melegben ez meg nem túl jó.
Mi lehet a hibája? semmi törésnek nincs benne nyoma, minden jónak tűnik rajta, leszámítva hogy kicsit ferdén áll! Kérlek segítsetek!!!!
Egyszer Én is jártam így és a sín volt száraz küldtem rá egy kis WD40-et probélma megoldodott!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2366 Dátum: 2010. április 29. 07:57:52 am » |
|
Nem tudja vlaki véletlenül, hogy melyik M-es hengerenkénti pillangó megy fel a legkönnyebben M20-ra?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Dawe_B
Nem elérhető
Hozzászólások: 225
Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu
|
|
« Válasz #2367 Dátum: 2010. április 29. 09:30:01 am » |
|
Egyszer Én is jártam így és a sín volt száraz küldtem rá egy kis WD40-et probélma megoldodott! Köszönöm ! Megpróbálom befújni WD40el, hátha... Ha továbbra sem, akkor mi a teendő? Ki lehet nyitni valahogy manuálisan? A kurblival csak le -fel tudom billenteni, előre hátra nem megy. Feszegetni nagyon nem akarom. Van esetleg képed, vagy leírásod róla?
|
|
|
Naplózva
|
E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86 +3630/832-56-89 +43-676-501-40-60
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2368 Dátum: 2010. április 29. 10:01:41 am » |
|
Nem tudja vlaki véletlenül, hogy melyik M-es hengerenkénti pillangó megy fel a legkönnyebben M20-ra? Talán egyik sem? Én az S50/52 felé nézelődnék (M50/52 alap) ,mert ezeknek az ősanyja az M20.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #2369 Dátum: 2010. április 29. 10:18:26 am » |
|
Üdv mindenkinek! A kérdés az lenne, hogy milyen márkájú hengerfejtömítést érdemes venni, ami nem fossa szét magát 2 hét múlva M10hez?
Előre is köszi, T!
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
|