ma.lac
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
|
|
« Válasz #2430 Dátum: 2010. május 12. 19:51:11 pm » |
|
Ha nagyon eredeti a gép akkor a hátsó ülés alsó része alatt a rugók közzé fűzve találhatunk egy gyártási szalagot ami tartalmazza (sok más mellett) a beszerelt extrákat is kódolva.
|
|
|
Naplózva
|
BMW E21 320 BMW e34 530iAV8 BMW K100RS Töyota Celica Supra 2.8i
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2431 Dátum: 2010. május 13. 13:52:20 pm » |
|
Ez a plecsni jelenti, hogy gyárilag milyen felszereltséggel készült az autó? Ha igen, akkor meg tudná valami mondani, hogy ezek a számok konkrétan mit takarnak? Ezek vázszám "identitás" kódok csak, hogy az adott pedálsort (mert ez ott van), melyik kivitelbe szerelték. Felszereltséghez semmi köze.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #2432 Dátum: 2010. május 13. 14:58:20 pm » |
|
És akinek az autójában nyoma sincs a műszarfal alatti táblának? Az enyémben pl semmi jel nem utal rá, hogy ott valaha is volt tábla, vagy bármi más.
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #2433 Dátum: 2010. május 13. 15:04:32 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #2434 Dátum: 2010. május 13. 17:29:09 pm » |
|
És akinek az autójában nyoma sincs a műszarfal alatti táblának? Az enyémben pl semmi jel nem utal rá, hogy ott valaha is volt tábla, vagy bármi más. az enyémben sincs,de én a 315 miatt ráfoghatom, hogy a súlycsökkentés miatt... bár nálam nincs hátul kapaszkodó sem ... ott is megspóroltak vagy 10 dekát...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MCLeslee
aki nem hiszi, az üljön bele!!!
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
|
|
« Válasz #2435 Dátum: 2010. május 13. 21:43:37 pm » |
|
hali! ha egy motor hengerfejes lett, akkor feltétlen hogy forrjon a viz, vagy csak elég az is jelzőként hogy nyeli a vizet? valamint a motorolaj szinén is látható változás? köszi
|
|
|
Naplózva
|
+421908683907
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #2436 Dátum: 2010. május 14. 15:16:43 pm » |
|
Aha lehet de azis nem.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2437 Dátum: 2010. május 14. 18:12:54 pm » |
|
S.O.S. segítség kellene: e23-asnál a kipufogónál levő középső hővédő lemezről kellene infó,hogy pontosan mit takar el?a kardánalagutat fedi alulról,vagy a kipuff és a kardán között van, vagy a kipuff alatt?sajnos csinálnom kell egyet, de amit találtam képet,azon nem igazán kivehető a helye....Találgatás nem érdekel, csak a tuti infó..thnks!
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #2438 Dátum: 2010. május 14. 20:06:44 pm » |
|
SOS kéne E28 szervizintervallum nullázás hogyan megy...
köszi
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #2439 Dátum: 2010. május 14. 20:44:57 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #2440 Dátum: 2010. május 14. 22:18:08 pm » |
|
köszi... sikerült...
nem tom mért de hiába kerestem nem találtam... úgy látszik ma tényleg kiba szar formában vagyok...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
géza
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
|
|
« Válasz #2441 Dátum: 2010. május 15. 07:57:29 am » |
|
Sziasztok!
Sok helyen olvastam már hogy e28-ba e34 telszkopot és rugot raknak hátulra. Már csak az a kérdésem hogy hogyan mert a felfogato csavarok helyei nem egyeznek a toronyban! Ha valaki csinált már ilyet és felvilágositana azt megköszönném, mert a kocsim hátulja eléggé ül. Az auto utolso szériás e28.
Elöre is kösz!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. május 15. 08:00:35 am írta géza »
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2442 Dátum: 2010. május 15. 13:35:42 pm » |
|
srácok! tényleg nincs senkinek képe e23-ról alulról,amin látszik a kipuffrendszer közepe??
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #2443 Dátum: 2010. május 15. 14:48:10 pm » |
|
Lütyő!
A kasznit alatt van közvetlenül a kardán felett.
Leslee! Nem biztos, hogy forr a víz de ha eltűnik annak is lehet sok más oka is pl. repedt radiátor vagy gumicső ha hosszú út után is habos a szelepfedél belseje akkor nagyon valószínű az, hogy hengerfejes. De ha beleszagolsz a kiegyenlítőtartályba és ott lehet érezni a kipuff szagot akkor biztosan az.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. május 15. 14:53:14 pm írta Gisti »
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #2444 Dátum: 2010. május 15. 17:01:42 pm » |
|
Kérdésem lenne a hozzáértőkhöz. A 87-es 518-ba bele megy-e gond nélkül, egy régebbi M10b20-as blokk(bakok helye). Ami benne van meghalt, s akkor már kéne kicsit fejleszteni. Az M10 blokkokon mi volt a legfejlettebb bef.rendszer? L-jet vagy modernebb? Köfi
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2445 Dátum: 2010. május 15. 17:12:19 pm » |
|
Lütyő!
A kasznit alatt van közvetlenül a kardán felett.
Leslee! Nem biztos, hogy forr a víz de ha eltűnik annak is lehet sok más oka is pl. repedt radiátor vagy gumicső ha hosszú út után is habos a szelepfedél belseje akkor nagyon valószínű az, hogy hengerfejes. De ha beleszagolsz a kiegyenlítőtartályba és ott lehet érezni a kipuff szagot akkor biztosan az.
Köszi! a képen kettő van, a 11-es,és a 2-es..a 11-es lesz az, nade a 2-es hova megy?
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2446 Dátum: 2010. május 15. 18:32:49 pm » |
|
Kérdésem lenne a hozzáértőkhöz. A 87-es 518-ba bele megy-e gond nélkül, egy régebbi M10b20-as blokk(bakok helye). Ami benne van meghalt, s akkor már kéne kicsit fejleszteni. Az M10 blokkokon mi volt a legfejlettebb bef.rendszer? L-jet vagy modernebb? Köfi
Bele megy pikkpakk és az L / LE-jet volt a legfejlettebb befecsi rendszer M10-re (ez az a kis szépség, amit láttunk, mikor hoztuk az E12-t? )
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #2447 Dátum: 2010. május 15. 19:38:55 pm » |
|
Ő lenne, csak vívódok, hogy mi legyen mert még lakatolni is kéne, és "csak" egy szolglati lenne.
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
c_sonty
Nem elérhető
Hozzászólások: 228
|
|
« Válasz #2448 Dátum: 2010. május 15. 19:46:58 pm » |
|
Üdv Srácok! Az egyik kedves ismerősömnek egy kis segítségre lenne szüksége. E34-be szeretne ilyen kormányt rakni. Kérdés, kivitelezhető-e, ha igen akkor csak E38-39 modellekből való jöhet szóba, vagy esetleg jó az E46 is?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MCLeslee
aki nem hiszi, az üljön bele!!!
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
|
|
« Válasz #2449 Dátum: 2010. május 16. 00:30:41 am » |
|
Lütyő!
A kasznit alatt van közvetlenül a kardán felett.
Leslee! Nem biztos, hogy forr a víz de ha eltűnik annak is lehet sok más oka is pl. repedt radiátor vagy gumicső ha hosszú út után is habos a szelepfedél belseje akkor nagyon valószínű az, hogy hengerfejes. De ha beleszagolsz a kiegyenlítőtartályba és ott lehet érezni a kipuff szagot akkor biztosan az.
Köszi Gisti!
|
|
|
Naplózva
|
+421908683907
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #2451 Dátum: 2010. május 18. 18:53:44 pm » |
|
Abból, hogy valami trükkel feljebb vitték a maximális teljesítmény fordulatszámát 700 1/perc-cel... a lényeges adat, ami a motormechanikából adódik, az a nyomaték, az pedig azonos a két motornál...
a megoldás valahol a motorblokkon kívül lesz, szívósor (keresztmetszet) , pillangószelep, kipufogóöntvény (alak, keresztmetszet), kipuff Y (keresztmetszet) körül, esetleg a vezérlésbe nyúltak bele... Össze kell hasonlítani a kétfajta motort, akár képeken, vagy ha van lehetőséged, akkor élőben, valamiféle áramlási keresztmetszet csökkentést kell keresned.
Ilyen van az m10-nél is, nekem pl. 4 fajta kipufföntvényem van hozzá...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #2452 Dátum: 2010. május 18. 21:22:42 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #2453 Dátum: 2010. május 19. 11:50:48 am » |
|
Azt írják tengely.
A gyengébbik L-jet, az erősebb pedig már motronic. De persze lehetnek más külömbségek is, kompresszió, vezérlés, hengerfej, stb, de én csak az elektronikáról tudom biztosan hogy külömbözik.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2454 Dátum: 2010. május 19. 11:54:49 am » |
|
Biztosan nem motronik. Az m20b23 az végig L-Jettel készült az e30-ban.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #2455 Dátum: 2010. május 19. 12:00:19 pm » |
|
Ez a teljesítmény adat honnan jött egyébként? Én kizártnak tartom, hogy az E30-ból gyengébb volt ugyanaz a tipus, mint E21-ből (143 hp)...
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2456 Dátum: 2010. május 19. 12:09:54 pm » |
|
Egy küldölfdi fórumon kaptam egy olyan megfejtést, hogy a 139 lovasokkon az E21 hfeje van, aminek kisebbek a szívócsatornái (200-as hfej), ebből adódik a teljesítménykülönbség. A 150 lovas hfejnek a vége 731 (enyém: 1277731, tehát elméletileg az újabb).
Autodata is ezt a telj. adatot mutatja motorkód alapján, meg sok más internetes forrás is.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #2457 Dátum: 2010. május 19. 12:12:15 pm » |
|
Evolúció Akkor gondolom optimalizálták a teljesítmény-nyomaték-fogyasztás adatokat... Végülis az ETA sem a teljesítményről, hanem a nyomatékról híres...
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2458 Dátum: 2010. május 19. 12:13:49 pm » |
|
Az az érdekes, hogy a nyomaték az mindkét motornál egyezik.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2459 Dátum: 2010. május 19. 12:15:50 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
|