Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #2610 Dátum: 2010. június 04. 16:01:20 pm » |
|
Ha a gyári gumis rücsire gondolsz, akkor hőlégfúvó+spakli, esetleg puhább drótkorong. A nitro nem igazán oldja a gumit. Ha bitumenes "alvázvédő" akkor az a benzinnek nem tud ellenállni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #2611 Dátum: 2010. június 04. 16:37:02 pm » |
|
Bármelyik is, cuki program!!
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #2612 Dátum: 2010. június 05. 12:04:33 pm » |
|
Hőlégfúvóval az a baj, hogy úgy valamiért szívesebben szed ki az alapozóból is, mintha hidegen csinálnám. Viszont a gyári alapozó elég jól ellenáll a legtöbb oldószernek, ezért gondoltam talán valami tuti tippetek. Nitrohigítónak miért jó a szabad levegő? Mert nem fulladok meg? De legalább negyed annyi idő alatt párolog el
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2613 Dátum: 2010. június 05. 12:31:27 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #2614 Dátum: 2010. június 05. 21:38:43 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #2615 Dátum: 2010. június 05. 23:28:18 pm » |
|
Lecseréltem a hűtősapkát mert úgy 4-5 év után szétesett. Ez a mostani meg lehet selejtes. Szóval én túl rövidnek találom. A sapkánál 18,4 mm mértem a tágulási tartálynál 19,3-at. Hogy fog ez így zárni? Montam a faszinak a Magisznál, mondta jó az tegyem be és használjam, kizárt hogy rossz legyen. OK. De ha mégis egy új motort fogok kérni a BMW-től, ha valami baja lesz az enyémnek.
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2616 Dátum: 2010. június 06. 00:16:51 am » |
|
A túlfolyó kimeneti nyílásának az alja is 18,4mm-nél van?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #2617 Dátum: 2010. június 06. 09:07:25 am » |
|
No, azt tenmagad nem látod, hogy a gumikarikán tisztán látszik a felület, ami felfeküdt már a tartályon kialakított peremre? Kicsit király a sárvédötartó csavar!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. június 06. 11:52:50 am írta collins »
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #2618 Dátum: 2010. június 06. 12:32:36 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2619 Dátum: 2010. június 06. 23:02:01 pm » |
|
TALÁN 520i/525i Motronic kat nélkülihez. De hogy ez gyári új...
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
lowsliders
Nem elérhető
Hozzászólások: 18
|
|
« Válasz #2620 Dátum: 2010. június 07. 08:09:44 am » |
|
helló. lassan alakul az öreglány és most tanácsot szeretnék kérni. fékolaj nagy része köddé vált ami benne volt.nem is csoda,mert vagy 5 évig állt szegény most szeretném feltölteni/lecserélni,csak ez a művelet valahogy kimaradt eddigi életemből és nem szívesen esek neki. szóval az lenne a kérdés,hogy a legegyszerűbb leengedni a régit,meg légteleníteni. vinném már szervízbe,mert van amit én se tudok megcsinálni idő,és hely hiányában (toronycsapágy csere,kormánymű,kerekek beállítása) előre is köszi a tippeket,tanácsokat.
|
|
|
Naplózva
|
buhera tuning
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2621 Dátum: 2010. június 07. 08:48:15 am » |
|
Annak, hogy eltűnt a fékolajad 5 év alatt, annak oka van. Mennyire tűnt el? Teljesen? Vagy van még az aljában?
Ha van még az aljában 3-4mm szint, akkor a kuplung fő, ill. munkahengereket nézd meg először , ha teljesen eltűnt, vagy a tartály kuplung kivezetésének a szintje alatt van, akkor fékcső, főhenger fenék tömítése, dobfék munkahengerek. (Ha dobfékes az autó)
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
lowsliders
Nem elérhető
Hozzászólások: 18
|
|
« Válasz #2622 Dátum: 2010. június 07. 08:54:17 am » |
|
tartályban nincs olaj. azt sejtettem hogy gondok lesznek a fékkel. valamennyi olaj van benne,gondolom,mert mikor gurultunk vel udvarban előre-hátra,megállt,bár nem egyből,(és nem is kell nagy sebességre gondolni,kb mintha toltuk volna ) na majd kiokoskodom hogy jut el a drága a szerelőhöz,mert nálunk nem egészen ideálisak a szerelési körülmények(nincs akna,ilyesmi ) azért köszi az infót!
|
|
|
Naplózva
|
buhera tuning
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2623 Dátum: 2010. június 07. 08:56:21 am » |
|
Nyomkodásra felkeményedik a fék? Vagy olyan, mintha pudingban lépkednél? Ha kiürült az egész rendszer, akkor lehet, hogy berozsdásodott a munkahengerek fala, ami sajnos cserét jelent...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #2624 Dátum: 2010. június 07. 14:05:30 pm » |
|
Én nem is szarakodnék vele, egyböl szétkapni, mindkét hátsó mh csere, de tuti hogy maga alá csinált, vagyis a fékbetétek is ronggyá áztak, ami nem túl jó. Szerintem a Delphi MH is megfelel, az van kb 2e/db. Lehet, hogy érdemes a gumicsöveket is cserélni elől-hátul. Abból még baj nem lett.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
lowsliders
Nem elérhető
Hozzászólások: 18
|
|
« Válasz #2625 Dátum: 2010. június 07. 22:25:31 pm » |
|
hát kábé én is így gondolom.de majd a szerelőm megcsinálja.kicsit el vagyok havazva és semmi időm rá.na meg szerintem jobb ha hozzáértő csinálja meg ezt csak hosszú lesz a séta a szervízig úgy hogy csak kézifékkel tudok megállni! (na jóóó,valamennyire fog a fék azért....)
|
|
|
Naplózva
|
buhera tuning
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #2626 Dátum: 2010. június 07. 22:51:22 pm » |
|
Én nem is szarakodnék vele, egyböl szétkapni, mindkét hátsó mh csere, de tuti hogy maga alá csinált, vagyis a fékbetétek is ronggyá áztak, ami nem túl jó. Szerintem a Delphi MH is megfelel, az van kb 2e/db. Lehet, hogy érdemes a gumicsöveket is cserélni elől-hátul. Abból még baj nem lett. Ennyi állás után nemhogy nem lehet baj a fékcsőcseréből, hanem szerintem kötelező... (mondjuk én nem s értek hozz csak a pofám nagy )
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #2627 Dátum: 2010. június 08. 20:30:47 pm » |
|
Az alábbi alkatrész beazonosításában kéne segítség. Az első porvédő kupak cikkszáma kellene, mert a második van viszont emiatt nem megy fel a felni műa. közepe. Az első '87 518i, míg a második, a rossz, '82-3 528i. az ETK, Realom rajzain csak a puposat hozza. Plííííz! A talira csak nem mehetek kupaktalanul.
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2628 Dátum: 2010. június 08. 20:51:40 pm » |
|
Ez a tuti: 31 20 6 777 789 és 572Ft/db
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #2629 Dátum: 2010. június 08. 21:23:46 pm » |
|
Király! Köfi!
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
TotoE12
Vendég
|
|
« Válasz #2630 Dátum: 2010. június 09. 13:49:34 pm » |
|
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy, ki mit tud az ülések cseréjéröl?Jelen esetben a 28as E39-em motoros bör belsejét szeretném átrakni a másik 23as E39-embe...Viszont hallottam valami olyasmit hogy ezeknél az autoknál már vigyázni kell, mert öszzeköttetésben vannak a légzsákokkal és ha müködésbe nem is jönnek az ülések eltávolitásával de állitolag hiba üzenetet küldenek a computernek ami addig ott is marad amig azt szervizben ki nem ütik... Illetve azt sem szeretném hogyha holmi üléscsere bármi kárt tenne ebben a bonyolult elektromos rendszerben és ne adj isten egy olyan helyzetben ahol szükség lenne a légzsákokra, akkor emiatt ne nyiljanak... Ezt leszámitva az elsö ülések cseréje gyerekjátéknak tünik, mint bármelyik másik autonál, viszont a hátso kanapéval kapcsolatban egyszerüen ötletem sincs honnan kellene kezdenem...csavaroknak, lefogatásoknak nyomát sem találom...pedig feltételezem nem valami bonyolult ez sem, csak én vagyok bamba. Ezenkivül még a két elsö fényszorot illetve a két elsö ködlámpát szeretném átraki, a fényszorokkal nincs is gond, viszon a ködlámpákhoz sem férek hozzá... Ha esetleg valaki csinált már hasonlot, vagy valami hasznos informácioval tudna szolgálni azt szivesen fogadnám:) Egyébként a 28asnak már a Hi-Fi fejegysége is a komolyabb verzio de azt hiszem azt jobb nem bojgatni, nem tünik egyszerü müveletnek...(a cd tárat már atraktam, az gyerekjáték volt,egy az egyben rácsatlakozott a "gagyibb" fejre)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #2631 Dátum: 2010. június 09. 15:23:35 pm » |
|
E39-cel még nem volt dolgom, de E30-ban pl az ülőlap két fülre pattan rá elöl, ha felpattintod, és kiszeded, akkor megtalálod a háttámla csavarjait. Ez persze az E30, de szerintem hasonló lehet az E39 is...
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
BMW Józsi
Nem elérhető
Hozzászólások: 480
BMW Mániás
|
|
« Válasz #2632 Dátum: 2010. június 09. 17:08:30 pm » |
|
Hello ! A hátsó ülőlap ,ha jól tudom csavarozás nélkül kivehető . Határozott mozdulattal húzd fel /rántsd/ meg az ülőlap szélét a hátsó lábtér felől . Hibakódot elkerülendő levett gyújtásnál húzd szét a stekkereket./ előzetesen persze old az üléssín csavarjait /
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. június 09. 17:13:55 pm írta BMW Józsi »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2633 Dátum: 2010. június 09. 21:29:55 pm » |
|
Szerintem add el a picsába mind2 szart és vegyél egy rendes BMW-t. Pl. valami JÓ E28-at
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #2634 Dátum: 2010. június 09. 21:33:30 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TotoE12
Vendég
|
|
« Válasz #2635 Dátum: 2010. június 09. 21:55:53 pm » |
|
Szerintem add el a picsába mind2 szart és vegyél egy rendes BMW-t. Pl. valami JÓ E28-at Jóóóóóvanmááá Dénesfiu is feszt ezzel baszogat A multkor majdnem leütöttem egy 628csi-t, csak mint mindig mindennek, annak is elvitte az árát egy köcsög birság.... De lehet jobb is igy, mert az meg csak vitte és vitte és vitte volna a pénzt....még ezeknél a "SZAROKNÁL" is jobban...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2636 Dátum: 2010. június 09. 22:00:37 pm » |
|
Tudod, hogy nem mondtam komolyan
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
TotoE12
Vendég
|
|
« Válasz #2637 Dátum: 2010. június 09. 22:23:03 pm » |
|
Tudod, hogy nem mondtam komolyan Jajj persze... Be is fosnék hogyha megint belenyultam volna egy másik szarba...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2638 Dátum: 2010. június 11. 17:49:32 pm » |
|
E21 diffi tetejéra, ha 41-es szám van írva, akkor az azt jelenti, hogy 4.1-es a diffi?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #2639 Dátum: 2010. június 11. 18:00:54 pm » |
|
Az áttétel méretét egy kis lemezlapra ütve találod meg, a hátlapot fogó csavarok egyike tartja. Nem tudom mi lehet az a szám, de mivel nem kapott minden áttételpár külön házat így elég valószínűtlennek tartom, hogy ott lenne feltüntetve.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|