Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1260 Dátum: 2010. július 22. 15:47:09 pm » |
|
Én értelek Gim THT-re reagáltam. Én a gyárit olyan 5-10milla közé saccolnám.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1261 Dátum: 2010. július 22. 16:11:39 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #1262 Dátum: 2010. július 22. 16:15:07 pm » |
|
Az utolsó kocsihoz tudunk valami linket?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1263 Dátum: 2010. július 22. 16:16:29 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #1264 Dátum: 2010. július 22. 16:36:44 pm » |
|
ettől tartottam... viszont az első és 3. képen lévő autó szépen halad
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 22. 18:07:14 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1265 Dátum: 2010. július 22. 17:55:35 pm » |
|
... THT-re reagáltam. ... Én is.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 23. 09:41:36 am írta gim_e12 »
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #1266 Dátum: 2010. július 22. 18:06:55 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #1267 Dátum: 2010. július 22. 18:08:36 pm » |
|
Szerintem ezért van a fórum... Pár képnél eléggé leesett az állam... nemgyenge dolgokat alkottak...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #1268 Dátum: 2010. július 22. 18:41:49 pm » |
|
Nagyon durva az oldal, de nekem magyarázatra szorul... Ez most egy eredeti régi Gr 5, ami még talán versenyzett is, vagy házi gyártás, és valahonnan kitudja honnan jöttek az emberevő alkatrészek?
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #1269 Dátum: 2010. július 22. 19:21:40 pm » |
|
Én értelek Gim THT-re reagáltam. Én a gyárit olyan 5-10milla közé saccolnám. Nagyon attól függ, milyen állapotú volt a karosszéria, bár E9nél majdnem mind1. Szvsz közelebb van a 1Ohez, de lehet több is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Csillagszemű
Nem elérhető
Hozzászólások: 403
Flottakezelő
|
|
« Válasz #1270 Dátum: 2010. július 22. 22:11:17 pm » |
|
Az 520i üvegtetős állítólag!!
|
|
|
Naplózva
|
E28 524td - E32 735iAL
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #1271 Dátum: 2010. július 23. 04:45:14 am » |
|
Nagyon durva az oldal, de nekem magyarázatra szorul... Ez most egy eredeti régi Gr 5, ami még talán versenyzett is, vagy házi gyártás, és valahonnan kitudja honnan jöttek az emberevő alkatrészek? Sok infót nem sikerült szereznem, maga az oldal egy sima internetes fotóalbum... Viszont az képfelhozatalból ítélve az ember vagy autósporttal foglalkozott, vagy ismer valakit, aki a tűzközelben volt. De a képeknek még csak kisrészét sikerült átnéznem...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 23. 05:10:47 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1272 Dátum: 2010. július 23. 07:15:28 am » |
|
A fényezésnek nem elfogadhatónak kell lennie, hanem TÖKÉLETESNEK. Na ehhez az eredményhez kell nem kevés munkaóra, amit épeszű ember nem vállal el 150-200-ért. Főleg,hogy csak az anyag kerül egy valamire való telifénynél 100-130ezr Ft-ba. A 150-200-as fényezések szoktak szemetesek lenni, nem olyan árnyalatúak, egy nyár alatt beszívódottak, 3-4 év múlva pedig lepörgő szarok. Többnyire. Igaz,láttam már 450-nél drágább fényezést is okádék minőségben. De 150-200 között nagyon jóba kell lennie a fényezővel.sőt, elmondom,hogy a 400 közeli fénnyel ami tökéletes és tartós, annyi munka van,hogy leosztva az órát, 400Ft-ra nem jössz ki. Te dolgoznál 400Ft/óráért úgy, hogy az elvárás a tökéletes? Nem. És ez nem csak fényezésre vonatkozik. Volt ,hogy megcsináltattak vele egy melót, de nagyon szépre és nagyon jóra, pénz nem akadály. mikor mondtam az árat,akkor hanyattesés... pedig már akkor nem érte el a 800Ft-ot a leosztott munkadíj... ilyenkor is megkérdezem, mikor mindent nagyon olcsón, nagyon ingyen, a szerelő fizessen,hogy ő dolgozna-e ennyiért? Nem. Akkor én, vagy bárki akitől aprólékos munkát várnak el, miért dolgozzon szinte ingyen? Hogy utána mondhassa a kedves kuncsaft röhögve a hátad mögött,hogy "jól lealkudtam" & "nekem megcsinálta ennyiért". Egyébként olvastam én is azt a zöld E12-t. Kicsit a ló túloldala. Fénye, futóműve, karosszériája tökéletes, de a többi nem szép. Az ülést meg egyenesen szégyellném, ahogyan áll az új szövet rajta, a szőnyegről és az első lökösről nem is beszélve. Miki! Alapjában véve egyetértek veled, de sajnos kereslet-kínálat piac van, úgyhogy az árképzésed borul. Nálunk 50km-es körzetben 2 db hivatalos, színkeverő, kamrás fényező van. Erős közepes kategória mindkettő, nem gagyik, jó munkát végeznek. 2 éve 25 nettóért fújtak egy elemet, most ez 15, mert így sincs munka.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1273 Dátum: 2010. július 23. 07:38:09 am » |
|
Így van sajnos. Ezért nem vállalnak sok helyen nagy melót. Vagyis ilyen öreg autó teljes dukkóját maximális minőségben. Nem éri meg. A mondanivalódban ott a lényeg és ezért értem, amit mondasz. "erős közepes" Így tudnak talpon maradni. Ez van sajnos. Például az E12-m. A kék. Azt még nem haverom csinálta, mert akkor még csak a szakmát tanulta (csak később fényezte a hátulját, amikor összetörtem azt). Ennek 10 éve. Akkor volt a telifény 180ezr Ft. Ezek a kék elemek átkerültek Börni autójára, de igazából már több, mint 2 éve (amióta lakatoshoz került az autóm) ezek az elemek ki vannak téve az időjárás kegyetlenségeinek és a mai napig nincs összeesve a fényezés, nem matt, nem foszlik, nem pereg.Most az a műhely, ahol akkor készült, most az egyik leggyalázatosabb minőségben dolgozó. Mert másképp nem tudnak fennmaradni. Mondjuk azért durva,hogy 10 éve ifjú ,éppen középsulit végzett titánként röhögve előteremtettem a 180-at a telifényre...most meg...na mind1.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1274 Dátum: 2010. július 25. 09:12:20 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #1275 Dátum: 2010. július 25. 13:00:35 pm » |
|
Régóta olvasom én is a TC-t. Többé-kevésbé tetszik is. De az utóbbi időben kicsit viszolyogva olvasom ezt a "gyerünk vegyünk valami öreg autót, mert az olyan király". Ez a cikk is erősíti ezt az érzést. Ez a Bmw vásárlás is úgy tűnik, csak a valami öreg legyen, kategória. Ha jól emlékszem, még a vásárlásakor írta is, hogy folyamatosn túrja, túrta a netet, amikor rátalált. Én hetente egyszer nézem a HA-t, mert E28ból 15-20 van állandóan, itt nincs mit túrogatni. Igazából ami minősítette nálam a tulajt, az a gumis sztori. Jé, kisebb kerék van rajta, hát akkor ezért ér le az alja . Amikor vettem a cápámat, előtte évekig nézegettem, olvastam róla. Mindenféle újságom, katalógusom volt, van róla. Minden adatot fejből tudtam, sok egyéb kedvenc autóval egyetemben. Talán ezért sem adatam még el, amikor megszorultam. Ezek a szerelős-tákolos posztokból sajna sokszor kivillan, a sodrodjunk a nyájjal effekt, nem sok köze van a márkaszeretethez, tisztelet a kivételnek. Szerintem.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 25. 15:01:24 pm írta adam »
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
fura
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305678912
|
|
« Válasz #1276 Dátum: 2010. július 25. 16:28:09 pm » |
|
A 2 kiló betakarná a 4 dugót..kicsit keveset számoltál,a gyári dolgokra...
40 rugo 1db dugo az m10b18-ba.legalábbis pár éve ennyiért vette a srác.akitöl én a kocsit
|
|
|
Naplózva
|
06305678912
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1277 Dátum: 2010. július 25. 16:50:55 pm » |
|
Jó drágán vette a dugót BMW-től rendelve nem éri el a 30-at/db.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1278 Dátum: 2010. július 25. 16:55:24 pm » |
|
40 rugo 1db dugo az m10b18-ba.legalábbis pár éve ennyiért vette a srác.akitöl én a kocsit
számlát is láttál róluk?Mert mondani lehet sokmindent,főleg amikor egy eladó akarja a termékét jobb szinben feltüntetni...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #1279 Dátum: 2010. július 25. 19:39:39 pm » |
|
Régóta olvasom én is a TC-t. Többé-kevésbé tetszik is. De az utóbbi időben kicsit viszolyogva olvasom ezt a "gyerünk vegyünk valami öreg autót, mert az olyan király". Ez a cikk is erősíti ezt az érzést. Ez a Bmw vásárlás is úgy tűnik, csak a valami öreg legyen, kategória. Ha jól emlékszem, még a vásárlásakor írta is, hogy folyamatosn túrja, túrta a netet, amikor rátalált. Én hetente egyszer nézem a HA-t, mert E28ból 15-20 van állandóan, itt nincs mit túrogatni. Igazából ami minősítette nálam a tulajt, az a gumis sztori. Jé, kisebb kerék van rajta, hát akkor ezért ér le az alja . Amikor vettem a cápámat, előtte évekig nézegettem, olvastam róla. Mindenféle újságom, katalógusom volt, van róla. Minden adatot fejből tudtam, sok egyéb kedvenc autóval egyetemben. Talán ezért sem adatam még el, amikor megszorultam. Ezek a szerelős-tákolos posztokból sajna sokszor kivillan, a sodrodjunk a nyájjal effekt, nem sok köze van a márkaszeretethez, tisztelet a kivételnek. Szerintem. A legborzasztóbb rész az volt mikor a használt termosztátról sikálta a vízkövet és azt hitte jó lesz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1280 Dátum: 2010. július 25. 20:30:06 pm » |
|
Na azt a részt én sem nagyon értettem... Ha egyszer megveszi a zsír új vízhűtőt nem kevés pénzért, akkor ne sajnáljon már egy negyedannyi összeget egy gyári új termosztátra!
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1281 Dátum: 2010. július 25. 21:21:39 pm » |
|
Na azt a részt én sem nagyon értettem... Ha egyszer megveszi a zsír új vízhűtőt nem kevés pénzért, akkor ne sajnáljon már egy negyedannyi összeget egy gyári új termosztátra!
Na ja, meg ha szól hogy melegedési problémák vannak akkor adtam volna neki 5ért egy majdnem új motorad termosztátot ami még az e21ből maradt meg és kb 2 napot volt használva...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #1282 Dátum: 2010. július 27. 21:23:26 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #1283 Dátum: 2010. július 27. 21:32:35 pm » |
|
Ezt minden E21 315 fan-nak...
Nagyfelnit és megültetni!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #1284 Dátum: 2010. július 28. 10:24:27 am » |
|
Nagyfelnit és megültetni!
Inkább pofádat befogni...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #1285 Dátum: 2010. július 28. 10:48:00 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1286 Dátum: 2010. július 28. 12:08:34 pm » |
|
Azok jelentkezését várom, akiknek van 524td, 525e, 528e, 528i, M635CSi a tulajdonában és az autójukon lévő Getrag 260-as kéziváltón zöld színű figyelmeztető cimke van az olajra vonatkozóan! Ugyanis ebbe egy speciális, teljesen szintetikus olaj kell, amit csak 20L-es kiszerelésben kapni, az ára pedig 80ezr Ft környéke. Én az egyik munkám miatt ( 1,2L kell) vettem most 20L-t, de félő, hogy nem fog elfogyni egyhamar. (vevőkörömben 2db ilyen autó van, amibe ez a váltóolaj kell, a többi mind ATF-es, vagy sima) Ezért ,ha valaki cserélné ilyen váltóban az olajat, az keressen meg, adok kimérve!
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1287 Dátum: 2010. július 30. 11:13:58 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #1288 Dátum: 2010. július 30. 12:00:54 pm » |
|
Inkább pofádat befogni...
Mossa ki máskor az árvíz a sportlégszűrőd!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #1289 Dátum: 2010. július 30. 12:12:21 pm » |
|
mostantól ez lesz az új pécsi menetrendszerinti
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
|