CápaBMW fórum
2024. november 12. 09:39:25 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 ... 215   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Szeretem, mert cápa. 3. - CápaBMW témájú beszélgetés  (Megtekintve 3261145 alkalommal)
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1260 Dátum: 2010. július 22. 15:47:09 pm »

Én értelek Gim Cheesy

THT-re reagáltam. Smiley Én a gyárit olyan 5-10milla közé saccolnám.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1261 Dátum: 2010. július 22. 16:11:39 pm »

Na akkor pár kép...  icon_slyuni









Kedvenc:



Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1262 Dátum: 2010. július 22. 16:15:07 pm »

Az utolsó kocsihoz tudunk valami linket?
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1263 Dátum: 2010. július 22. 16:16:29 pm »

http://maettoe.deviantart.com/art/BMW-e21-Tic-RaceSpec-139071691?q=boost%3Apopular+bmw+e21&qo=1

 Smiley

Ebből fotosoppolta a srác:

Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1264 Dátum: 2010. július 22. 16:36:44 pm »

ettől tartottam...

viszont az első és 3. képen lévő autó szépen halad  Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 22. 18:07:14 pm írta Promega » Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #1265 Dátum: 2010. július 22. 17:55:35 pm »

... THT-re reagáltam. Smiley ...

Én is. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 23. 09:41:36 am írta gim_e12 » Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #1266 Dátum: 2010. július 22. 18:06:55 pm »

a belinkelt Gr 5 oldal nagyon kiraly.... poundit poundit sm62 sm62 574 574

koszi...Yndy neveben is afro
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1267 Dátum: 2010. július 22. 18:08:36 pm »

Szerintem ezért van a fórum...  Wink

Pár képnél eléggé leesett az állam... nemgyenge dolgokat alkottak...
Naplózva
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #1268 Dátum: 2010. július 22. 18:41:49 pm »

Nagyon durva az oldal, de nekem magyarázatra szorul... Ez most egy eredeti régi Gr 5, ami még talán versenyzett is, vagy házi gyártás, és valahonnan kitudja honnan jöttek az emberevő alkatrészek?  huh
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 259


« Válasz #1269 Dátum: 2010. július 22. 19:21:40 pm »

Én értelek Gim Cheesy

THT-re reagáltam. Smiley Én a gyárit olyan 5-10milla közé saccolnám.

Nagyon attól függ, milyen állapotú volt a karosszéria, bár E9nél majdnem mind1.
Szvsz közelebb van a 1Ohez, de lehet több is.
Naplózva
Csillagszemű

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 403


Flottakezelő


« Válasz #1270 Dátum: 2010. július 22. 22:11:17 pm »


Az 520i üvegtetős állítólag!!  shocked
Naplózva

E28 524td - E32 735iAL
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1271 Dátum: 2010. július 23. 04:45:14 am »

Nagyon durva az oldal, de nekem magyarázatra szorul... Ez most egy eredeti régi Gr 5, ami még talán versenyzett is, vagy házi gyártás, és valahonnan kitudja honnan jöttek az emberevő alkatrészek?  huh
Sok infót nem sikerült szereznem, maga az oldal egy sima internetes fotóalbum...
Viszont az képfelhozatalból ítélve az ember vagy autósporttal foglalkozott, vagy ismer valakit, aki a tűzközelben  volt.
De a képeknek még csak kisrészét sikerült átnéznem...

« Utoljára szerkesztve: 2010. július 23. 05:10:47 am írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1272 Dátum: 2010. július 23. 07:15:28 am »

A fényezésnek nem elfogadhatónak kell lennie, hanem TÖKÉLETESNEK. Na ehhez az eredményhez kell nem kevés munkaóra, amit épeszű ember nem vállal el 150-200-ért. Főleg,hogy csak az anyag kerül egy valamire való telifénynél 100-130ezr Ft-ba.

A 150-200-as fényezések szoktak szemetesek lenni, nem olyan árnyalatúak, egy nyár alatt beszívódottak, 3-4 év múlva pedig lepörgő szarok. Többnyire. Igaz,láttam már 450-nél drágább fényezést is okádék minőségben.

De 150-200 között nagyon jóba kell lennie a fényezővel.sőt, elmondom,hogy a 400 közeli fénnyel ami tökéletes és tartós, annyi munka van,hogy leosztva az órát, 400Ft-ra nem jössz ki. Te dolgoznál 400Ft/óráért úgy, hogy az elvárás a tökéletes? Nem. Wink

És ez nem csak fényezésre vonatkozik. Volt ,hogy megcsináltattak vele egy melót, de nagyon szépre és nagyon jóra, pénz nem akadály. mikor mondtam az árat,akkor hanyattesés... pedig már akkor nem érte el a 800Ft-ot a leosztott munkadíj... ilyenkor is megkérdezem, mikor mindent nagyon olcsón, nagyon ingyen, a szerelő fizessen,hogy ő dolgozna-e ennyiért? Nem. Akkor én, vagy bárki akitől aprólékos munkát várnak el, miért dolgozzon szinte ingyen? Hogy utána mondhassa a kedves kuncsaft röhögve a hátad mögött,hogy "jól lealkudtam" & "nekem megcsinálta ennyiért".


Egyébként olvastam én is azt a zöld E12-t. Kicsit a ló túloldala. Fénye, futóműve, karosszériája tökéletes, de a többi nem szép. Az ülést meg egyenesen szégyellném, ahogyan áll az új szövet rajta, a szőnyegről és az első lökösről nem is beszélve.



Miki!

Alapjában véve egyetértek veled, de sajnos kereslet-kínálat piac van, úgyhogy az árképzésed borul. Nálunk 50km-es körzetben 2 db hivatalos, színkeverő, kamrás fényező van. Erős közepes kategória mindkettő, nem gagyik, jó munkát végeznek. 2 éve 25 nettóért fújtak egy elemet, most ez 15, mert így sincs munka.
Naplózva

Főmordor.
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1273 Dátum: 2010. július 23. 07:38:09 am »

Így van sajnos. Ezért nem vállalnak sok helyen nagy melót. Vagyis ilyen öreg autó teljes dukkóját maximális minőségben. Nem éri meg.

A mondanivalódban ott a lényeg és ezért értem, amit mondasz. "erős közepes" Így tudnak talpon maradni. Ez van sajnos.

Például az E12-m. A kék. Azt még nem haverom csinálta, mert akkor még csak a szakmát tanulta (csak később fényezte a hátulját, amikor összetörtem azt). Ennek 10 éve. Akkor volt a telifény 180ezr Ft. Ezek a kék elemek átkerültek Börni autójára, de igazából már több, mint 2 éve (amióta lakatoshoz került az autóm) ezek az elemek ki vannak téve az időjárás kegyetlenségeinek és a mai napig nincs összeesve a fényezés, nem matt, nem foszlik, nem pereg.Most az a műhely, ahol akkor készült, most az egyik leggyalázatosabb minőségben dolgozó. Mert másképp nem tudnak fennmaradni. Sad

Mondjuk azért durva,hogy 10 éve ifjú ,éppen középsulit végzett titánként röhögve előteremtettem a 180-at a telifényre...most meg...na mind1.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1274 Dátum: 2010. július 25. 09:12:20 am »

Trabence híres lett!  Cheesy Cheesy Cheesy Grin

http://belsoseg.blog.hu/2010/07/25/forrosag_forralas_fennakadas
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #1275 Dátum: 2010. július 25. 13:00:35 pm »

Régóta olvasom én is a TC-t. Többé-kevésbé tetszik is. De az utóbbi időben kicsit viszolyogva olvasom ezt a "gyerünk vegyünk valami öreg autót, mert az olyan király". Ez a cikk is erősíti ezt az érzést. Ez a Bmw vásárlás is úgy tűnik, csak a valami öreg legyen, kategória. Ha jól emlékszem, még a vásárlásakor írta is, hogy folyamatosn túrja, túrta a netet, amikor rátalált. Én hetente egyszer nézem a HA-t, mert E28ból 15-20 van állandóan, itt nincs mit túrogatni. Igazából ami minősítette nálam a tulajt, az a gumis sztori. Jé, kisebb kerék van rajta, hát akkor ezért ér le az alja  crazy2. Amikor vettem a cápámat, előtte évekig nézegettem, olvastam róla. Mindenféle újságom, katalógusom volt, van róla. Minden adatot fejből tudtam, sok egyéb kedvenc autóval egyetemben. Talán ezért sem adatam még el, amikor megszorultam. Ezek a szerelős-tákolos posztokból sajna sokszor kivillan, a sodrodjunk a nyájjal effekt, nem sok köze van a márkaszeretethez, tisztelet a kivételnek. Szerintem.   350
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 25. 15:01:24 pm írta adam » Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
fura

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305678912


« Válasz #1276 Dátum: 2010. július 25. 16:28:09 pm »

A 2 kiló betakarná a 4 dugót..kicsit keveset számoltál,a gyári dolgokra...

40 rugo 1db dugo az m10b18-ba.legalábbis pár éve ennyiért vette a srác.akitöl én a kocsit
Naplózva

06305678912
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1277 Dátum: 2010. július 25. 16:50:55 pm »

Jó drágán vette a dugót Cheesy BMW-től rendelve nem éri el a 30-at/db.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1278 Dátum: 2010. július 25. 16:55:24 pm »

40 rugo 1db dugo az m10b18-ba.legalábbis pár éve ennyiért vette a srác.akitöl én a kocsit

számlát is láttál róluk?Mert mondani lehet sokmindent,főleg amikor egy eladó akarja a termékét jobb szinben feltüntetni...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #1279 Dátum: 2010. július 25. 19:39:39 pm »

Régóta olvasom én is a TC-t. Többé-kevésbé tetszik is. De az utóbbi időben kicsit viszolyogva olvasom ezt a "gyerünk vegyünk valami öreg autót, mert az olyan király". Ez a cikk is erősíti ezt az érzést. Ez a Bmw vásárlás is úgy tűnik, csak a valami öreg legyen, kategória. Ha jól emlékszem, még a vásárlásakor írta is, hogy folyamatosn túrja, túrta a netet, amikor rátalált. Én hetente egyszer nézem a HA-t, mert E28ból 15-20 van állandóan, itt nincs mit túrogatni. Igazából ami minősítette nálam a tulajt, az a gumis sztori. Jé, kisebb kerék van rajta, hát akkor ezért ér le az alja  crazy2. Amikor vettem a cápámat, előtte évekig nézegettem, olvastam róla. Mindenféle újságom, katalógusom volt, van róla. Minden adatot fejből tudtam, sok egyéb kedvenc autóval egyetemben. Talán ezért sem adatam még el, amikor megszorultam. Ezek a szerelős-tákolos posztokból sajna sokszor kivillan, a sodrodjunk a nyájjal effekt, nem sok köze van a márkaszeretethez, tisztelet a kivételnek. Szerintem.   350
A legborzasztóbb rész az volt mikor a használt termosztátról sikálta a vízkövet és azt hitte jó lesz.
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1280 Dátum: 2010. július 25. 20:30:06 pm »

Na azt a részt én sem nagyon értettem... Ha egyszer megveszi a zsír új vízhűtőt nem kevés pénzért, akkor ne sajnáljon már egy negyedannyi összeget egy gyári új termosztátra!
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1281 Dátum: 2010. július 25. 21:21:39 pm »

Na azt a részt én sem nagyon értettem... Ha egyszer megveszi a zsír új vízhűtőt nem kevés pénzért, akkor ne sajnáljon már egy negyedannyi összeget egy gyári új termosztátra!

Na ja, meg ha szól hogy melegedési problémák vannak akkor adtam volna neki 5ért egy majdnem új motorad termosztátot ami még az e21ből maradt meg és kb 2 napot volt használva...
Naplózva

Bence
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1282 Dátum: 2010. július 27. 21:23:26 pm »

Ezt minden E21 315 fan-nak...

http://www.youtube.com/watch?v=g4P2TUYzW6o&feature=related#
Naplózva

steffe
VA E21
Vendég
« Válasz #1283 Dátum: 2010. július 27. 21:32:35 pm »

Ezt minden E21 315 fan-nak...




Nagyfelnit és megültetni!
Naplózva
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #1284 Dátum: 2010. július 28. 10:24:27 am »

Nagyfelnit és megültetni!

Inkább pofádat befogni...
Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #1285 Dátum: 2010. július 28. 10:48:00 am »

Inkább pofádat befogni...
Grin Grin Grin Grin
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1286 Dátum: 2010. július 28. 12:08:34 pm »

Figyelem! Figyelem!
Azok jelentkezését várom, akiknek van 524td, 525e, 528e, 528i, M635CSi a tulajdonában és az autójukon lévő Getrag 260-as kéziváltón zöld színű figyelmeztető cimke van az olajra vonatkozóan!

Ugyanis ebbe egy speciális, teljesen szintetikus olaj kell, amit csak 20L-es kiszerelésben kapni, az ára pedig 80ezr Ft környéke. Én az egyik munkám miatt (1,2L kell) vettem most 20L-t, de félő, hogy nem fog elfogyni egyhamar. Smiley (vevőkörömben 2db ilyen autó van, amibe ez a váltóolaj kell, a többi mind ATF-es, vagy sima)
Ezért ,ha valaki cserélné ilyen váltóban az olajat, az keressen meg, adok kimérve!
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1287 Dátum: 2010. július 30. 11:13:58 am »

Fasza E28 pályaautó.

http://speedhunters.com/archive/2010/03/12/car-spotlight-gt-gt-bmw-e28-track-special.aspx

Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
VA E21
Vendég
« Válasz #1288 Dátum: 2010. július 30. 12:00:54 pm »

Inkább pofádat befogni...
Mossa ki máskor az árvíz a sportlégszűrőd!
Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #1289 Dátum: 2010. július 30. 12:12:21 pm »

mostantól ez lesz az új pécsi menetrendszerinti Tongue


* Kép04572.jpg (246.16 KB, 646x861 - megtekintve 1077 alkalommal.)

* Kép04592.jpg (281.23 KB, 861x1148 - megtekintve 1059 alkalommal.)

* Kép0460.jpg (342.93 KB, 830x1107 - megtekintve 909 alkalommal.)

* Kép0461.jpg (284.66 KB, 861x1148 - megtekintve 1054 alkalommal.)
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Oldalak: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 ... 215   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!