CápaBMW fórum
2024. november 23. 20:59:14 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 1512459 alkalommal)
Imik-e-28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



« Válasz #90 Dátum: 2007. március 13. 19:17:34 pm »

Kettő.

Ez lehet a rádió csatlakozója(amit fogok)?  Ha igen, ebbe ment egy másik kábel, ami aztán a rádióba?

Az lehet, hogy a hangszórók kábelei nem voltak gyárilag kiépítve, ha nem rendeltek az autóba rádiót?

Fűtőventillátor csatlakozója lesz, ha jól látom...


Nem, a fűtés ventillátor az a mi a kézfejemen van.

Figy. dobj egy telszámot, akkor felhívlak, ugy egyszerűbb lesz.
Naplózva
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #91 Dátum: 2007. március 13. 19:18:27 pm »

Kettő.

Ez lehet a rádió csatlakozója(amit fogok)?  Ha igen, ebbe ment egy másik kábel, ami aztán a rádióba?

Az lehet, hogy a hangszórók kábelei nem voltak gyárilag kiépítve, ha nem rendeltek az autóba rádiót?

Fűtőventillátor csatlakozója lesz, ha jól látom...


Nem, a fűtés ventillátor az a mi a kézfejemen van.

Figy. dobj egy telszámot, akkor felhívlak, ugy egyszerűbb lesz.

Inkább Te küldd, hiszen nekem kell a segítség.
Naplózva
Imik-e-28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



« Válasz #92 Dátum: 2007. március 13. 19:26:08 pm »

Kettő.

Ez lehet a rádió csatlakozója(amit fogok)?  Ha igen, ebbe ment egy másik kábel, ami aztán a rádióba?

Az lehet, hogy a hangszórók kábelei nem voltak gyárilag kiépítve, ha nem rendeltek az autóba rádiót?

Fűtőventillátor csatlakozója lesz, ha jól látom...


Nem, a fűtés ventillátor az a mi a kézfejemen van.

Figy. dobj egy telszámot, akkor felhívlak, ugy egyszerűbb lesz.

Inkább Te küldd, hiszen nekem kell a segítség.

Ment privátban!
Naplózva
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #93 Dátum: 2007. március 13. 19:53:21 pm »

Kettő.

Ez lehet a rádió csatlakozója(amit fogok)?  Ha igen, ebbe ment egy másik kábel, ami aztán a rádióba?

Az lehet, hogy a hangszórók kábelei nem voltak gyárilag kiépítve, ha nem rendeltek az autóba rádiót?

Fűtőventillátor csatlakozója lesz, ha jól látom...


Nem, a fűtés ventillátor az a mi a kézfejemen van.

Figy. dobj egy telszámot, akkor felhívlak, ugy egyszerűbb lesz.

Inkább Te küldd, hiszen nekem kell a segítség.

Ment privátban!

Elküldtem a színeket priviben.
Naplózva
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #94 Dátum: 2007. március 13. 20:14:37 pm »

Imik-e-28, Miki:

Köszönöm mindkettőtök segítségét!
Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #95 Dátum: 2007. március 17. 16:33:57 pm »

Üdvözlet az autóvillanyászoknak!! Wink

Kis segítséget szeretnék kérni.... E28 motort teszünk E12be, mind2 M30B28... Az E28 motor kábelkorbácsáról le van vágva a bizt. doboz felé menő kábelcsoport csatlakozósúl. Gondoltam no problem, mert pótlom az E12 idepasszoló darabjával.... Igenám, de az E28 kábele 3érrel többet tartalmaz //ha jól emléxem akkor 9 ill. 11//

Tudtok erre vonatkozóan valami tanáccsal szolgálni, hogy hogyan tovább?? Attól félek, hogy ha szerzek idepasszoló E28 kábelrészt+ csatlakozót attól még nem vagyok ki a sz*rból mert, feltételezem, hogy ha több a kábel akkor ahoz más csatlakozó is dukál. Ekkor megint ott vagyok hogy nem passzol az E12 bizt. dobozához ...

De megfordult a fejemben az is, hogy az E28 korbács tartalmazhat számomra 'tök felesleges exrtákat' amiket be se kell kössek, mert nincs is az ótóban Cheesy

Szabad a gazda, please help me!! Smiley Smiley

....:::: FeRi

E12 csatlakozó:

http://img1.tar.hu/dondrift/img/28878109.jpg#3
http://img1.tar.hu/dondrift/img/28878115.jpg#3

E28 csatit sose láttam Smiley

http://img1.tar.hu/dondrift/img/28878130.jpg#3
Naplózva
Imik-e-28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



« Válasz #96 Dátum: 2007. március 18. 11:23:26 am »

Üdvözlet az autóvillanyászoknak!! Wink

Kis segítséget szeretnék kérni.... E28 motort teszünk E12be, mind2 M30B28... Az E28 motor kábelkorbácsáról le van vágva a bizt. doboz felé menő kábelcsoport csatlakozósúl. Gondoltam no problem, mert pótlom az E12 idepasszoló darabjával.... Igenám, de az E28 kábele 3érrel többet tartalmaz //ha jól emléxem akkor 9 ill. 11//

Tudtok erre vonatkozóan valami tanáccsal szolgálni, hogy hogyan tovább?? Attól félek, hogy ha szerzek idepasszoló E28 kábelrészt+ csatlakozót attól még nem vagyok ki a sz*rból mert, feltételezem, hogy ha több a kábel akkor ahoz más csatlakozó is dukál. Ekkor megint ott vagyok hogy nem passzol az E12 bizt. dobozához ...

De megfordult a fejemben az is, hogy az E28 korbács tartalmazhat számomra 'tök felesleges exrtákat' amiket be se kell kössek, mert nincs is az ótóban Cheesy

Szabad a gazda, please help me!! Smiley Smiley

....:::: FeRi

E12 csatlakozó:

http://img1.tar.hu/dondrift/img/28878109.jpg#3
http://img1.tar.hu/dondrift/img/28878115.jpg#3

E28 csatit sose láttam Smiley

http://img1.tar.hu/dondrift/img/28878130.jpg#3

Szia!
Tudok segíteni, de ez igy  elég hosszú lenne, viszont megadom a számom priviben, keress meg, és elmondom, hogy mit hogyan.
Üdv.
Naplózva
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #97 Dátum: 2007. március 18. 16:32:40 pm »

Kettő.

Ez lehet a rádió csatlakozója(amit fogok)?  Ha igen, ebbe ment egy másik kábel, ami aztán a rádióba?

Az lehet, hogy a hangszórók kábelei nem voltak gyárilag kiépítve, ha nem rendeltek az autóba rádiót?

Rájöttem, hogy mi ez!

A szivargyújtó+ hamutálca pilács.
Naplózva
Imik-e-28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



« Válasz #98 Dátum: 2007. március 18. 23:32:52 pm »

Kettő.

Ez lehet a rádió csatlakozója(amit fogok)?  Ha igen, ebbe ment egy másik kábel, ami aztán a rádióba?

Az lehet, hogy a hangszórók kábelei nem voltak gyárilag kiépítve, ha nem rendeltek az autóba rádiót?

Rájöttem, hogy mi ez!

Yes, OK!!!    Cheesy

A szivargyújtó+ hamutálca pilács.
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #99 Dátum: 2007. március 19. 15:34:43 pm »

Üdvözlet az autóvillanyászoknak!! Wink

Kis segítséget szeretnék kérni.... E28 motort teszünk E12be, mind2 M30B28... Az E28 motor kábelkorbácsáról le van vágva a bizt. doboz felé menő kábelcsoport csatlakozósúl. Gondoltam no problem, mert pótlom az E12 idepasszoló darabjával.... Igenám, de az E28 kábele 3érrel többet tartalmaz //ha jól emléxem akkor 9 ill. 11//

Tudtok erre vonatkozóan valami tanáccsal szolgálni, hogy hogyan tovább?? Attól félek, hogy ha szerzek idepasszoló E28 kábelrészt+ csatlakozót attól még nem vagyok ki a sz*rból mert, feltételezem, hogy ha több a kábel akkor ahoz más csatlakozó is dukál. Ekkor megint ott vagyok hogy nem passzol az E12 bizt. dobozához ...

De megfordult a fejemben az is, hogy az E28 korbács tartalmazhat számomra 'tök felesleges exrtákat' amiket be se kell kössek, mert nincs is az ótóban Cheesy

Szabad a gazda, please help me!! Smiley Smiley

....:::: FeRi

E12 csatlakozó:

http://img1.tar.hu/dondrift/img/28878109.jpg#3
http://img1.tar.hu/dondrift/img/28878115.jpg#3

E28 csatit sose láttam Smiley

http://img1.tar.hu/dondrift/img/28878130.jpg#3

Szia!
Tudok segíteni, de ez igy  elég hosszú lenne, viszont megadom a számom priviben, keress meg, és elmondom, hogy mit hogyan.
Üdv.



3 felesleges vezeték :
- kék alapon lila ( olajszintjelző a CC-hez)
- fehér ( olajszint CC)
- fehér alapon kék ( szervíz intervallum )

« Utoljára szerkesztve: 2007. március 19. 15:36:58 pm írta Miki 24V » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #100 Dátum: 2007. március 19. 17:19:05 pm »

Miki24V, Imik-e-28!!

Óriásköszönet a segítségért!! Ismét picivel közelebb kerültem ahoz, hogy járóképes legyen a nagyvas! Smiley Cool
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #101 Dátum: 2007. március 26. 15:57:10 pm »

Na akkor láma kérdés, Akkumulátor ügyben!

Mindkét BMW-m akksija lemerült, több órás töltés után 2 héttel. Az egyik 75Ah, a másik 60Ah (ez a cápa:)). A töltőm valószínűleg elég kis teljesítményű. van egy multifunkcionalis voltmérőm, azzal nem lehet valahogy töltési teljesítményt vagy változásat mérni, vagy azt, h rendben vannak-e az akksik?
Ilyesmiket mértem.
töltés előtt:
60Ah: 12,00V
75Ah: 11,8V

néhyán óra töltés után
12,6 illetve 12,4 V

fél nap állás után a 12,6 leesett 12,35-re

viszont töltés közben az 75Ah-s akksi 11,8ról indulva mutatott már 13voltos feszültséget is. Ugyanez az akksi már töbször volt annyira deadflat, hogy a központizárat nem nyitotta, a sok állásban a riasztó lehuzza. most majdnem be is inditotta az autót, ugyhogy ez nem a mélypont. Vajon ha tovább töltöm, akkor lehet, h kisebb tejesítményű töltővel is lehet eredményt elérni? mi a jele annak, h túltöltöm

Szóval Akksi-kisokos, kezdőknek!:)
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #102 Dátum: 2007. március 26. 16:23:55 pm »

Közben szereztem másik töltőt is, erre 2,7A van irva, és szerinte már 4-esen van a töltési érték egy hétfokozatú skálán:)))
oda kellett volna figyelni fizika óran!:)
Naplózva
zso-e21
Vendég
« Válasz #103 Dátum: 2007. március 26. 17:26:45 pm »

rnie!

Kis árammal hosszabb ideieg tölteni jobb mint hirtelen nagy árammal!
Ennyit tudtam segíteni....
Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #104 Dátum: 2007. március 26. 18:47:49 pm »

Közben szereztem másik töltőt is, erre 2,7A van irva, és szerinte már 4-esen van a töltési érték egy hétfokozatú skálán:)))
oda kellett volna figyelni fizika óran!:)

Elméletileg tölteni a kapacitás(60, 75 AH) 10-edével célszerű, 10 órán keresztül. Ha normális töltőd van,akkor a megfelelő szint elérése után csepptöltésre kapcsol..Ha nem,akkor esetleg felrobban az akksi..Túltöltéskor erősen felmelegszik az akksi.Én általában 4 A körül töltöm, de néha két napig is rajtamarad..Akkor szokott tuti lenni..De a legjobb, ha megméred mi mennyi áramot szív, mert még egy közepesnél gyengébb akksi se merül le féél nap alatt, ha nincs nagy fogyasztó, ami színná...
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #105 Dátum: 2007. március 26. 19:10:13 pm »

Szóval akkor még nem rontottam el:)

 Sajnos túl sokszor merült le a nagyobbik akksi, remélem még menthető...
Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #106 Dátum: 2007. március 26. 19:42:06 pm »

Szóval akkor még nem rontottam el:)

 Sajnos túl sokszor merült le a nagyobbik akksi, remélem még menthető...

Autovillamosságisnál méresd meg terheléses vizsgálattal..Kiderül, mennyit bír..
Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #107 Dátum: 2007. április 03. 19:38:46 pm »

Szevasztok!

A most l-jettel szerelt e21-embe szeretnék egy 1.3 motronicos m20-at. Én elég sík vagyok a bekötéshez,talán jobb lenne,ha szakemberre bíznám.Meg tudja valaki saccolni,h mekkora munka ez,és kb mennyi lehet a munkadíj.Nem sajnálom,de azért jobb tudni,h 5-el,v 25 ezerrel számoljak.Gondolom,annyira nem egyszerű,h nekem is érdemes legyen belefogni.
Előre is kösz,szasztok!
Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #108 Dátum: 2007. április 03. 20:10:26 pm »

Szevasztok!

A most l-jettel szerelt e21-embe szeretnék egy 1.3 motronicos m20-at. Én elég sík vagyok a bekötéshez,talán jobb lenne,ha szakemberre bíznám.Meg tudja valaki saccolni,h mekkora munka ez,és kb mennyi lehet a munkadíj.Nem sajnálom,de azért jobb tudni,h 5-el,v 25 ezerrel számoljak.Gondolom,annyira nem egyszerű,h nekem is érdemes legyen belefogni.
Előre is kösz,szasztok!

Csak tippelni tudnék, de az tuti, hogy közelebb lesz a 25-höz, mint az 5-höz...
Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #109 Dátum: 2007. április 04. 11:48:26 am »

Szevasztok!

A most l-jettel szerelt e21-embe szeretnék egy 1.3 motronicos m20-at. Én elég sík vagyok a bekötéshez,talán jobb lenne,ha szakemberre bíznám.Meg tudja valaki saccolni,h mekkora munka ez,és kb mennyi lehet a munkadíj.Nem sajnálom,de azért jobb tudni,h 5-el,v 25 ezerrel számoljak.Gondolom,annyira nem egyszerű,h nekem is érdemes legyen belefogni.
Előre is kösz,szasztok!

Csak tippelni tudnék, de az tuti, hogy közelebb lesz a 25-höz, mint az 5-höz...

Jajj.... azért köszi.
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #110 Dátum: 2007. április 04. 16:17:21 pm »

Szevasztok!

A most l-jettel szerelt e21-embe szeretnék egy 1.3 motronicos m20-at. Én elég sík vagyok a bekötéshez,talán jobb lenne,ha szakemberre bíznám.Meg tudja valaki saccolni,h mekkora munka ez,és kb mennyi lehet a munkadíj.Nem sajnálom,de azért jobb tudni,h 5-el,v 25 ezerrel számoljak.Gondolom,annyira nem egyszerű,h nekem is érdemes legyen belefogni.
Előre is kösz,szasztok!

Csak tippelni tudnék, de az tuti, hogy közelebb lesz a 25-höz, mint az 5-höz...

Jajj.... azért köszi.
Szerintem most csináltuk a kanárinak ugyanezt, telefonon navigáltam, ha neki sikerült neked is fog, segitek szólj ha aktuális!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #111 Dátum: 2007. április 04. 19:44:07 pm »

Szevasztok!

A most l-jettel szerelt e21-embe szeretnék egy 1.3 motronicos m20-at. Én elég sík vagyok a bekötéshez,talán jobb lenne,ha szakemberre bíznám.Meg tudja valaki saccolni,h mekkora munka ez,és kb mennyi lehet a munkadíj.Nem sajnálom,de azért jobb tudni,h 5-el,v 25 ezerrel számoljak.Gondolom,annyira nem egyszerű,h nekem is érdemes legyen belefogni.
Előre is kösz,szasztok!

Csak tippelni tudnék, de az tuti, hogy közelebb lesz a 25-höz, mint az 5-höz...

Jajj.... azért köszi.
Szerintem most csináltuk a kanárinak ugyanezt, telefonon navigáltam, ha neki sikerült neked is fog, segitek szólj ha aktuális!
Vedd igénybe... mi is telefonos Viktoros kocsibeindítóst játszottunk tavaly tavasszal... szerintem...
Mégegyszer köszi Viktor Smiley
Naplózva

Bence
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #112 Dátum: 2007. április 05. 15:34:19 pm »

Szevasztok!

A most l-jettel szerelt e21-embe szeretnék egy 1.3 motronicos m20-at. Én elég sík vagyok a bekötéshez,talán jobb lenne,ha szakemberre bíznám.Meg tudja valaki saccolni,h mekkora munka ez,és kb mennyi lehet a munkadíj.Nem sajnálom,de azért jobb tudni,h 5-el,v 25 ezerrel számoljak.Gondolom,annyira nem egyszerű,h nekem is érdemes legyen belefogni.
Előre is kösz,szasztok!

Csak tippelni tudnék, de az tuti, hogy közelebb lesz a 25-höz, mint az 5-höz...

Jajj.... azért köszi.
Szerintem most csináltuk a kanárinak ugyanezt, telefonon navigáltam, ha neki sikerült neked is fog, segitek szólj ha aktuális!
Vedd igénybe... mi is telefonos Viktoros kocsibeindítóst játszottunk tavaly tavasszal... szerintem...
Mégegyszer köszi Viktor Smiley
Hm...kösz mindenkinek,van már több lehetőség is,de legelőször el kéne hozni a donort.Ráhajtok,remélem 2-3 hét múlva meglesz.Hali!
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #113 Dátum: 2007. április 05. 20:34:11 pm »

Uraim!!!

A fütőmotorventillátor csapágyait hogy lehet kicserélni,és hol lehet kapni bele újat??
És mivel tisztithatom meg,és hol lehet kapni tisztitófolyadékot??,

Előre is köszi!
Naplózva

steffe
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #114 Dátum: 2007. április 05. 21:18:35 pm »

Uraim!!!

A fütőmotorventillátor csapágyait hogy lehet kicserélni,és hol lehet kapni bele újat??
És mivel tisztithatom meg,és hol lehet kapni tisztitófolyadékot??,

Előre is köszi!

Ott nincsen csapágy, hanem két persely; abban van a motor tengelye. A foglalata úgy van össze préselve, de szét lehet szedni (kicsit babra munka). Szerintem nem kell ott kicserél semmit, csak jól bezsírozod és kész. Nekem volt vele egyszer probléma, először csak sípolt, majd el sem bírt indulni, de megoldottuk.
Naplózva

m10b20 L-jet
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #115 Dátum: 2007. április 05. 21:29:25 pm »

Uraim!!!

A fütőmotorventillátor csapágyait hogy lehet kicserélni,és hol lehet kapni bele újat??
És mivel tisztithatom meg,és hol lehet kapni tisztitófolyadékot??,

Előre is köszi!

Ott nincsen csapágy, hanem két persely; abban van a motor tengelye. A foglalata úgy van össze préselve, de szét lehet szedni (kicsit babra munka). Szerintem nem kell ott kicserél semmit, csak jól bezsírozod és kész. Nekem volt vele egyszer probléma, először csak sípolt, majd el sem bírt indulni, de megoldottuk.

Pedig az enyémnak elég csapágy hangja van!Búg mint a picsa!!
Naplózva

steffe
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #116 Dátum: 2007. április 05. 21:31:19 pm »

Uraim!!!

A fütőmotorventillátor csapágyait hogy lehet kicserélni,és hol lehet kapni bele újat??
És mivel tisztithatom meg,és hol lehet kapni tisztitófolyadékot??,

Előre is köszi!

Ott nincsen csapágy, hanem két persely; abban van a motor tengelye. A foglalata úgy van össze préselve, de szét lehet szedni (kicsit babra munka). Szerintem nem kell ott kicserél semmit, csak jól bezsírozod és kész. Nekem volt vele egyszer probléma, először csak sípolt, majd el sem bírt indulni, de megoldottuk.

Pedig az enyémnak elég csapágy hangja van!Búg mint a picsa!!

Az én e21-emben perselyes megoldás van. Szedd szét, aztán ha nem jutsz semmire, a vaterán van néhány eladó szellőzőmotor.
Naplózva

m10b20 L-jet
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #117 Dátum: 2007. április 05. 21:34:05 pm »

Csatlakozom az elöttem szólóhoz.
Csak két persely ami k*va módon kiszáradt és ezért sír. Szétszedni kicsit macera mert préselt de azért megoldható. utána egy fürdetés mosóbenzinben majd a perselyek friss zsírozása aztán mehet össze az egész.
Csak a hézagoló alátétekre figyeljha szétszedted. Ja meg a szénkeféket sem árt kicserélni ha már egyszer darabokban van...
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #118 Dátum: 2007. április 05. 21:34:37 pm »

Uraim!!!

A fütőmotorventillátor csapágyait hogy lehet kicserélni,és hol lehet kapni bele újat??
És mivel tisztithatom meg,és hol lehet kapni tisztitófolyadékot??,

Előre is köszi!

Már szétszedtem,én is láttam,hogy ebben nics cssapágy,de akkor mitől búg??És milyen zsir kell bele??

Ott nincsen csapágy, hanem két persely; abban van a motor tengelye. A foglalata úgy van össze préselve, de szét lehet szedni (kicsit babra munka). Szerintem nem kell ott kicserél semmit, csak jól bezsírozod és kész. Nekem volt vele egyszer probléma, először csak sípolt, majd el sem bírt indulni, de megoldottuk.

Pedig az enyémnak elég csapágy hangja van!Búg mint a picsa!!

Az én e21-emben perselyes megoldás van. Szedd szét, aztán ha nem jutsz semmire, a vaterán van néhány eladó szellőzőmotor.
Naplózva

steffe
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #119 Dátum: 2007. április 06. 07:35:21 am »

Uraim!!!

A fütőmotorventillátor csapágyait hogy lehet kicserélni,és hol lehet kapni bele újat??
És mivel tisztithatom meg,és hol lehet kapni tisztitófolyadékot??,

Előre is köszi!

Mi is szétszedtük az enyémet,néha meg állt,aztán megint ment,aztán soha többet nem ment.
Végül megszültük a +oldáat.
Igen,mi is megtömködtük zsírral,és MOSZKVICS generátor szénkefét kaptam bele,met az volt elkopva,azé át mög.Grin
bele forrasztottuk és ár röpült is,azóta is állandóan is.SmileyWink
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!