CápaBMW fórum
2024. november 30. 21:41:04 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 206   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 3479866 alkalommal)
Schnitzer
Vendég
« Válasz #570 Dátum: 2008. szeptember 06. 20:42:50 pm »

"Csak gondoltam."  Smiley

Hazudós nem is szoktál gondolkodni... Evil

Köszi.  Cheesy

Javítás:

Mondták hogy mondjam hogy gondoltam.  Roll Eyes
Naplózva
Schnitzer
Vendég
« Válasz #571 Dátum: 2008. szeptember 06. 20:57:22 pm »

NNnna!
Ebből is látszik hogy a BMW mennyire sz@r alapanyagokkal dolgozik.  Evil
Üléskárpit 160 ezernél...  Grin Cheesy Roll Eyes shocked huh

http://www.hasznaltauto.hu/2360595_bmw_528i_1996

Az enyém pár hónappal idősebb,az 420 ezernél néz így ki.  Evil
Az még jófajta volt.
Naplózva
Radyus
Vendég
« Válasz #572 Dátum: 2008. szeptember 06. 21:58:21 pm »

NNnna!
Ebből is látszik hogy a BMW mennyire sz@r alapanyagokkal dolgozik.  Evil
Üléskárpit 160 ezernél...  Grin Cheesy Roll Eyes shocked huh

http://www.hasznaltauto.hu/2360595_bmw_528i_1996

Az enyém pár hónappal idősebb,az 420 ezernél néz így ki.  Evil
Az még jófajta volt.

Neeem!!! Ezt vagy kivágták, vagy szegecses bőrnadrágban dugtak rajta, esetleg tésztaszaggatót használt ülésmagasítónak, vagy nem tudom! Minden ülés kibír 200-300 ezer killómétert és 10-15 évet. Ez valami szándékos rongálás...  undecided
« Utoljára szerkesztve: 2008. szeptember 06. 22:00:27 pm írta Radyus » Naplózva
Schnitzer
Vendég
« Válasz #573 Dátum: 2008. szeptember 06. 22:05:00 pm »

NNnna!
Ebből is látszik hogy a BMW mennyire sz@r alapanyagokkal dolgozik.  Evil
Üléskárpit 160 ezernél...  Grin Cheesy Roll Eyes shocked huh

http://www.hasznaltauto.hu/2360595_bmw_528i_1996

Az enyém pár hónappal idősebb,az 420 ezernél néz így ki.  Evil
Az még jófajta volt.

Neeem!!! Ezt vagy kivágták, vagy szegecses bőrnadrágban dugtak rajta, esetleg tésztaszaggatót használt ülésmagasítónak, vagy nem tudom! Minden ülés kibír 200-300 ezer killómétert és 10-15 évet. Ez valami szándékos rongálás...  undecided

Gondolod?  undecided huh

Elgondolkodtató.  Roll Eyes
Naplózva
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #574 Dátum: 2008. szeptember 06. 22:22:25 pm »

NNnna!
Ebből is látszik hogy a BMW mennyire sz@r alapanyagokkal dolgozik.  Evil
Üléskárpit 160 ezernél...  Grin Cheesy Roll Eyes shocked huh

http://www.hasznaltauto.hu/2360595_bmw_528i_1996

Az enyém pár hónappal idősebb,az 420 ezernél néz így ki.  Evil
Az még jófajta volt.

Neeem!!! Ezt vagy kivágták, vagy szegecses bőrnadrágban dugtak rajta, esetleg tésztaszaggatót használt ülésmagasítónak, vagy nem tudom! Minden ülés kibír 200-300 ezer killómétert és 10-15 évet. Ez valami szándékos rongálás...  undecided

szándékos rongálás, de inkább a km órában
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #575 Dátum: 2008. szeptember 07. 09:35:10 am »

NNnna!
Ebből is látszik hogy a BMW mennyire sz@r alapanyagokkal dolgozik.  Evil
Üléskárpit 160 ezernél...  Grin Cheesy Roll Eyes shocked huh

http://www.hasznaltauto.hu/2360595_bmw_528i_1996

Az enyém pár hónappal idősebb,az 420 ezernél néz így ki.  Evil
Az még jófajta volt.

Neeem!!! Ezt vagy kivágták, vagy szegecses bőrnadrágban dugtak rajta, esetleg tésztaszaggatót használt ülésmagasítónak, vagy nem tudom! Minden ülés kibír 200-300 ezer killómétert és 10-15 évet. Ez valami szándékos rongálás...  undecided

szándékos rongálás, de inkább a km órában

Ja. Ez lazán van 600ezr km-es. Sőt, törve is volt az eleje, a képen is sérült Smiley Árulkodik az eltérő színű lökös, géptető, szar hézagok, rádobott felnik, szarul álló futómű.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #576 Dátum: 2008. szeptember 07. 16:00:00 pm »

NNnna!
Ebből is látszik hogy a BMW mennyire sz@r alapanyagokkal dolgozik.  Evil
Üléskárpit 160 ezernél...  Grin Cheesy Roll Eyes shocked huh

http://www.hasznaltauto.hu/2360595_bmw_528i_1996

Az enyém pár hónappal idősebb,az 420 ezernél néz így ki.  Evil
Az még jófajta volt.

Az enyémbe szigorúan "óra szerint" van 320 ezer és semmi baja. Ebbe az autóba minimum 2-szer annyi van, vagy szadó-mazó partyrol hazafelé a tulaj nem szokott átöltözni. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #577 Dátum: 2008. szeptember 07. 16:23:54 pm »

hello! ez milyen felnifajta?Huh bbs???

Ottrombán nagy! Grin (De ez csak privát vélemény volt, ízlések és pofonok...)

Szerintem is sok neki .  elnyomja az autó formáját. Szerintem. Smiley

Egyébként hihetetlen, hogy az agymosó marketing gépezet mennyie jól működik! Akinek volt még AUTÓJA, az emlékszik a lökhárító nevű fogalomra! Az volt a dolga, hogy azzal koccantál neki a kukáskonténernek vagy a másik autónak, ki lehetett kalapálni ha elgörbült, vagy le lehetet cserélni pár ezer forintért. Aztán jöttek a fekete színű, "egybe lökhárító-köténylemezek", amik 8-10km/h-ás ütközést még maradandó alakváltozás nélkül elviseltek, és a karcokat is jól állták! Ekkor kitalálták, hogy EXTRAKÉNT a kocsi színűre fujják, a magasabb felszereltségű modelleken! Függetlenül attól, hogy szerintem feketén sem csúnya, pár év alatt írtó ciki lett, ha nem volt színre fújva! Mostanra minden "lökhárító" egy ugyanolyan fényezett karosszériaelem mint mondjuk az ajtó, amit ha nekimegy egy biciklis gyerek, fényeztethetsz le 30-40-50-60 ezerért!!!

...az alufelni ugyanez! A felninek egyetlen egy szerepe van, az hogy legyen mire feltenni a gumit!!! Se több, se kevesebb! Az, hogy a versenysportban méregdrága aluminium, de inkább magnézium ötvözeteket használtak a súlycsökkentés és a szilárdság érdekében, az nem ugyanaz, mint a széria autók "gagyi" alufelnijei, amik nehezebbek és sérülékenyebbek, mint a jó kis lemezfelni! Ráadásul egy szép gyári dísztárca ugyanolyan esztétikus, és nem vonja el egyből az ember figyelmét magáról a kocsiról! Most iszonyat ronda autókat próbálnak kompenzálni baszott nagy felnikkel, és gyakorlatilag az első három pillantásod az autó vonalai helyett a "szartaposókra" irányúlnak! (Kedvencem pedig az 1.4-es izomautók a 215-225-ös gumikkal, amivel megmozdulni is alig tudnak, és persze Kormoran meg Sava, meg faszom márkában, mert egy 17-es Michelin vagy Bridgestone garnitúra többe kerülne mint a fél autója az embernek!)

AGYRÉM! undecided

Ha pusztán anyagi szempontból vesszük számba a dolgokat, akkor annyit fűznék hozzá, hogy a normálisabb autókon, mint például BMW, amit Te lökhárítónak nevezel az nem lökhárító, hanem lökhárító-héj. Azért csak héj, mert a lökhárító mögötte van, BMW-nél egy baszott nagy alumínium darab, ami uszkve 3-szor nagyobb terhelést elbír, mint a hagyományos lökhárítók. Ennek a héjnak az alja helyettesíti a régi lökösök alatt lévő köténylemezt is. Tehát egy kisebb ütközésnél, pl kutya, esetemben borz, egy új fajtán kell egy 20-30 ezres lökhárító héjat venned és dobnod rá egy 20 ezres színt, míg a régi fajtáknál kellett volna venned egy lökhárítót, és jobb esetben kalapálni, rosszabb esetben venni egy köténylemezt és ugyanúgy dobni rá egy színt. Szerintem az első olcsóbb. Én speciel a legutóbbi ilyen ütközésemet ami minden borzok anyjával történt megúsztam egy 17ezres héjjal és egy 20 ezres fényezéssel. Közepes és nagyobb ütközésnél az újak lökhárítói többet fognak a hagyományos lökhárítóknál és az amögötti alkatrészeket netalántán utasokat is jobban védi. A gyalogosvédelemről ne is beszéljünk! Szóval nem nyalom én az új autókat, ebből a szempontból ezen részeik jobbak, mint a régieké.

Az, hogy a 0%-al vihető új bevásárlókocsikon mi van a héj mögött és mennyire sérülékenyek arról nem tudok nyilatkozni.
Naplózva

Főmordor.
VA E21
Vendég
« Válasz #578 Dátum: 2008. szeptember 07. 18:08:17 pm »

NNnna!
Ebből is látszik hogy a BMW mennyire sz@r alapanyagokkal dolgozik.  Evil
Üléskárpit 160 ezernél...  Grin Cheesy Roll Eyes shocked huh

http://www.hasznaltauto.hu/2360595_bmw_528i_1996

Az enyém pár hónappal idősebb,az 420 ezernél néz így ki.  Evil
Az még jófajta volt.

Az enyémbe szigorúan "óra szerint" van 320 ezer és semmi baja. Ebbe az autóba minimum 2-szer annyi van, vagy szadó-mazó partyrol hazafelé a tulaj nem szokott átöltözni. Cheesy
A tied is ilyen lesz miután tőlünk mész hazafelé Tongue  756
Naplózva
Radyus
Vendég
« Válasz #579 Dátum: 2008. szeptember 07. 19:47:25 pm »

hello! ez milyen felnifajta?Huh bbs???

Ottrombán nagy! Grin (De ez csak privát vélemény volt, ízlések és pofonok...)

Szerintem is sok neki .  elnyomja az autó formáját. Szerintem. Smiley

Egyébként hihetetlen, hogy az agymosó marketing gépezet mennyie jól működik! Akinek volt még AUTÓJA, az emlékszik a lökhárító nevű fogalomra! Az volt a dolga, hogy azzal koccantál neki a kukáskonténernek vagy a másik autónak, ki lehetett kalapálni ha elgörbült, vagy le lehetet cserélni pár ezer forintért. Aztán jöttek a fekete színű, "egybe lökhárító-köténylemezek", amik 8-10km/h-ás ütközést még maradandó alakváltozás nélkül elviseltek, és a karcokat is jól állták! Ekkor kitalálták, hogy EXTRAKÉNT a kocsi színűre fujják, a magasabb felszereltségű modelleken! Függetlenül attól, hogy szerintem feketén sem csúnya, pár év alatt írtó ciki lett, ha nem volt színre fújva! Mostanra minden "lökhárító" egy ugyanolyan fényezett karosszériaelem mint mondjuk az ajtó, amit ha nekimegy egy biciklis gyerek, fényeztethetsz le 30-40-50-60 ezerért!!!

...az alufelni ugyanez! A felninek egyetlen egy szerepe van, az hogy legyen mire feltenni a gumit!!! Se több, se kevesebb! Az, hogy a versenysportban méregdrága aluminium, de inkább magnézium ötvözeteket használtak a súlycsökkentés és a szilárdság érdekében, az nem ugyanaz, mint a széria autók "gagyi" alufelnijei, amik nehezebbek és sérülékenyebbek, mint a jó kis lemezfelni! Ráadásul egy szép gyári dísztárca ugyanolyan esztétikus, és nem vonja el egyből az ember figyelmét magáról a kocsiról! Most iszonyat ronda autókat próbálnak kompenzálni baszott nagy felnikkel, és gyakorlatilag az első három pillantásod az autó vonalai helyett a "szartaposókra" irányúlnak! (Kedvencem pedig az 1.4-es izomautók a 215-225-ös gumikkal, amivel megmozdulni is alig tudnak, és persze Kormoran meg Sava, meg faszom márkában, mert egy 17-es Michelin vagy Bridgestone garnitúra többe kerülne mint a fél autója az embernek!)

AGYRÉM! undecided

Ha pusztán anyagi szempontból vesszük számba a dolgokat, akkor annyit fűznék hozzá, hogy a normálisabb autókon, mint például BMW, amit Te lökhárítónak nevezel az nem lökhárító, hanem lökhárító-héj. Azért csak héj, mert a lökhárító mögötte van, BMW-nél egy baszott nagy alumínium darab, ami uszkve 3-szor nagyobb terhelést elbír, mint a hagyományos lökhárítók. Ennek a héjnak az alja helyettesíti a régi lökösök alatt lévő köténylemezt is. Tehát egy kisebb ütközésnél, pl kutya, esetemben borz, egy új fajtán kell egy 20-30 ezres lökhárító héjat venned és dobnod rá egy 20 ezres színt, míg a régi fajtáknál kellett volna venned egy lökhárítót, és jobb esetben kalapálni, rosszabb esetben venni egy köténylemezt és ugyanúgy dobni rá egy színt. Szerintem az első olcsóbb. Én speciel a legutóbbi ilyen ütközésemet ami minden borzok anyjával történt megúsztam egy 17ezres héjjal és egy 20 ezres fényezéssel. Közepes és nagyobb ütközésnél az újak lökhárítói többet fognak a hagyományos lökhárítóknál és az amögötti alkatrészeket netalántán utasokat is jobban védi. A gyalogosvédelemről ne is beszéljünk! Szóval nem nyalom én az új autókat, ebből a szempontból ezen részeik jobbak, mint a régieké.

Az, hogy a 0%-al vihető új bevásárlókocsikon mi van a héj mögött és mennyire sérülékenyek arról nem tudok nyilatkozni.

Én is úgy írtam, hogy ez egy előrelépés volt a hagyományos lökhárítós megoldásokhoz képest, addig, AMÍG ANYAGÁBAN FEKETE VOLT!!! Most már semmi értelme, hogy nekitolsz egy bevásárlókocsit, és viheted fényezőhöz! CSAK ez a bajom vele, semmi más! Smiley
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #580 Dátum: 2008. szeptember 07. 20:43:18 pm »


Közepes és nagyobb ütközésnél az újak lökhárítói többet fognak a hagyományos lökhárítóknál és az amögötti alkatrészeket netalántán utasokat is jobban védi.


namost nemazé, de amikor már az utasokkal kell foglalkozni, hogy igen/nem/azellennemvéd, akkor már annyira tökmindegy, hogy milyen lökhárító van az autón...

Majd berakom a képeket az E32-ömről, amikor azt a 40 kilós vasdarabot a héj mögött, kettészakította egy fa. Hát engem akkor abban a pillanatban nagyon érdekelt, hogy éppen ilyen volt az autón. Más autón nem ismerem, de szerintem a BMW-k lököse igen sokat fog egy ütközésnél, semmiképp nem kellene elhanyagolni.
Naplózva

Főmordor.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #581 Dátum: 2008. szeptember 07. 20:47:00 pm »


Én is úgy írtam, hogy ez egy előrelépés volt a hagyományos lökhárítós megoldásokhoz képest, addig, AMÍG ANYAGÁBAN FEKETE VOLT!!! Most már semmi értelme, hogy nekitolsz egy bevásárlókocsit, és viheted fényezőhöz! CSAK ez a bajom vele, semmi más! Smiley

Ja akkor nem vettem ki a mondanivalód lényegét. Ettől függetlenül szerintem nem szép a fekete matt lökös. BMW-t el sem tudnék képzelni fényezetlenül.
Naplózva

Főmordor.
Radyus
Vendég
« Válasz #582 Dátum: 2008. szeptember 07. 20:53:42 pm »


Én is úgy írtam, hogy ez egy előrelépés volt a hagyományos lökhárítós megoldásokhoz képest, addig, AMÍG ANYAGÁBAN FEKETE VOLT!!! Most már semmi értelme, hogy nekitolsz egy bevásárlókocsit, és viheted fényezőhöz! CSAK ez a bajom vele, semmi más! Smiley

Ja akkor nem vettem ki a mondanivalód lényegét. Ettől függetlenül szerintem nem szép a fekete matt lökös. BMW-t el sem tudnék képzelni fényezetlenül.


E36-oskoban lehet látni, szerintem teljesen jól néz ki! Tudod, az a tipikus fapados 316i, fehér színben, gyári dísztárcsákkal! Egyszer láttam egy ML Mercit is fehérben, szintén elöl-hátul fekete kötényekkel, nekem az is tetszett a sok fekete halottaskocsi és kályhaezüst-metál példány után! Smiley (De maximum 100 ember van még a világon, aki osztaná ezt a véleményt! Grin)
Naplózva
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #583 Dátum: 2008. szeptember 07. 22:18:12 pm »


Én is úgy írtam, hogy ez egy előrelépés volt a hagyományos lökhárítós megoldásokhoz képest, addig, AMÍG ANYAGÁBAN FEKETE VOLT!!! Most már semmi értelme, hogy nekitolsz egy bevásárlókocsit, és viheted fényezőhöz! CSAK ez a bajom vele, semmi más! Smiley

Ja akkor nem vettem ki a mondanivalód lényegét. Ettől függetlenül szerintem nem szép a fekete matt lökös. BMW-t el sem tudnék képzelni fényezetlenül.


E36-oskoban lehet látni, szerintem teljesen jól néz ki! Tudod, az a tipikus fapados 316i, fehér színben, gyári dísztárcsákkal! Egyszer láttam egy ML Mercit is fehérben, szintén elöl-hátul fekete kötényekkel, nekem az is tetszett a sok fekete halottaskocsi és kályhaezüst-metál példány után! Smiley (De maximum 100 ember van még a világon, aki osztaná ezt a véleményt! Grin)

nekem is van egy ilyen perverzióm, h tetszik e36-ban a fapad külsős IS Wink
de még alfa 75-ben is, ami most hirtelen eszembe jutott..
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #584 Dátum: 2008. szeptember 08. 06:54:06 am »


Én is úgy írtam, hogy ez egy előrelépés volt a hagyományos lökhárítós megoldásokhoz képest, addig, AMÍG ANYAGÁBAN FEKETE VOLT!!! Most már semmi értelme, hogy nekitolsz egy bevásárlókocsit, és viheted fényezőhöz! CSAK ez a bajom vele, semmi más! Smiley

Ja akkor nem vettem ki a mondanivalód lényegét. Ettől függetlenül szerintem nem szép a fekete matt lökös. BMW-t el sem tudnék képzelni fényezetlenül.


E36-oskoban lehet látni, szerintem teljesen jól néz ki! Tudod, az a tipikus fapados 316i, fehér színben, gyári dísztárcsákkal! Egyszer láttam egy ML Mercit is fehérben, szintén elöl-hátul fekete kötényekkel, nekem az is tetszett a sok fekete halottaskocsi és kályhaezüst-metál példány után! Smiley (De maximum 100 ember van még a világon, aki osztaná ezt a véleményt! Grin)

nekem is van egy ilyen perverzióm, h tetszik e36-ban a fapad külsős IS Wink
de még alfa 75-ben is, ami most hirtelen eszembe jutott..

Akkor már 2-en vagytok. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
gim_e12
Vendég
« Válasz #585 Dátum: 2008. szeptember 08. 07:59:48 am »

Szép hosszú cápa nektek.

Ezt múltkor én is beszúrtam de nem volt nagy a lelkesedés.
Pedig ha valaki ritkaságokra hajt.... Smiley
Akkor vedd meg te!  Evil

Majd a tiedet. -ha kész lesz. -egyszer.
De rendesen megcsinálni! Smiley
Sosem lesz eladó, (de majd mehetsz vele ..felügyelet mellett Tongue) bár tudom, ne mondjam ,hogy sosem ..akkor valami nagyon nagy sza@nak kell beütnie. 
Cseréről sem lehetne szó, mert te meg az E32-t nem adod. De ha eccer eladó, nem mondom többszőr ,tudod kit kell hívni Smiley Majd kell egy családi verda is úgy 5 év múlva, mikor többed magunkal növekszünk Durcival Smiley
Jó forma, jó felnik, jó szín, a motor épp határeset Tongue ..női tulajtól, garázsban tartott  Evil

- Ekkora nyílvánosság előtt ilyet mondani: betartatom veled. Wink
- Igazából a csere azért nem jó, mert az E32 mellé gondoltam. Smiley meg azért, mert nem eladó. Smiley
- Lehet beletrafáltál: amióta meg van az asszonynak a jogsi, jobb 1 lettem erősen. (de ez is csak csodálatos jellememet tükrözi, hogy hagyom érvényesülni az asszonyt. - gyakorolnia kell, hogy szokja)
  ja és fűtött teremgarázsban tartott Wink
Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #586 Dátum: 2008. szeptember 08. 08:17:56 am »


Amúgy az az E32 ,eléggé shoppolt szagú, főleg a kerekek aljánál látni. De ennek a kocsinak még legalább jól áll, bár egy két collal azért itt is túllőttek Smiley 18 való rá! Bár valaki közűlünk még azt is kicsinyítené  Evil


A franc se kicsinyítené, ha normális útjaink lennének. Engem az zavar, hogy napról-napra veri szét a futóművet (főleg az elsőt) a kátyú-keresztborda-lyuk-csatornafedél-megatökömtudja még mi fos! Mert hogy napi használatban van a drága.

Ja-egyébként (főleg hogy most az eső is leesett): csak nekem tűnik fel vagy másnak is, hogy lassan az utak min. 60%-án nincs normális, látható sávelválasztó és egyéb jel!
Ezt nem kellene a BPi vagy kerületi fenntartóknak rendben tartani?
Én csak onnan tudom merre menjek, mert 100adjára megyek arra. De aki nem? És ha ott baleset történik - pl. sávváltás - bár ebben az esetben érdekes fogalom akkor ki a hibás? Ki dönti el ki kinek a sávjába ment bele? Vagy van erre új kresz?

Majd ezt is oda teszik, hogy mindíg az időjárásnak, útfelületnek, látási viszonyoknak és "várható sávvezetésnek" megfelelően vezessen. Mert akkor ez alól is ki tudnak bújni a tisztelt illetékesek.

Mert ha belemész a kátyúba és kiszakad a fél futóműved esélyes hogy ezt kapod vissza, nem térítést: ön nem a viszonyoknak megfelelően vezetett.

ezt még tudnám folytatni, de demagógia így is.
Naplózva
Lidérc
E21 Brothers mother

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 494



« Válasz #587 Dátum: 2008. szeptember 08. 10:38:28 am »


Amúgy az az E32 ,eléggé shoppolt szagú, főleg a kerekek aljánál látni. De ennek a kocsinak még legalább jól áll, bár egy két collal azért itt is túllőttek Smiley 18 való rá! Bár valaki közűlünk még azt is kicsinyítené  Evil


A franc se kicsinyítené, ha normális útjaink lennének. Engem az zavar, hogy napról-napra veri szét a futóművet (főleg az elsőt) a kátyú-keresztborda-lyuk-csatornafedél-megatökömtudja még mi fos! Mert hogy napi használatban van a drága.

Ja-egyébként (főleg hogy most az eső is leesett): csak nekem tűnik fel vagy másnak is, hogy lassan az utak min. 60%-án nincs normális, látható sávelválasztó és egyéb jel!
Ezt nem kellene a BPi vagy kerületi fenntartóknak rendben tartani?
Én csak onnan tudom merre menjek, mert 100adjára megyek arra. De aki nem? És ha ott baleset történik - pl. sávváltás - bár ebben az esetben érdekes fogalom akkor ki a hibás? Ki dönti el ki kinek a sávjába ment bele? Vagy van erre új kresz?

Majd ezt is oda teszik, hogy mindíg az időjárásnak, útfelületnek, látási viszonyoknak és "várható sávvezetésnek" megfelelően vezessen. Mert akkor ez alól is ki tudnak bújni a tisztelt illetékesek.

Mert ha belemész a kátyúba és kiszakad a fél futóműved esélyes hogy ezt kapod vissza, nem térítést: ön nem a viszonyoknak megfelelően vezetett.

ezt még tudnám folytatni, de demagógia így is.
Abszolút egyetértek Veled  angry angry angry
Naplózva
Schnitzer
Vendég
« Válasz #588 Dátum: 2008. szeptember 08. 21:09:17 pm »

Jelentem,ma kicsit megdolgoztuk a drágát.  Smiley

Kapott Hákszenont meg szétszedtük a lámpákat és elpucoltam úgyahogycsakbírtam.  Grin
Meg megjavítottam a kesztyűtartót,mert nem lehetett nyitni.(Milyen fura,hogy a 26 éves e28-ban is ugyanez a szisztéma volt és nem működött)  undecided huh
Ja,meg diagnosztizáltunk egy kis hátsó futómű gondot,amit jó lesz orvosolni.
Az alkatrész árak azok egész barátiak. Azn

Kapott egy kis belső pucolást,meg mosást.

És délután úgy felb@szt@k hogy kénytelen voltam firkálni egy 36 lépés hosszú vonalt.  Evil Embarrassed
(utána nem győztem bocsánatot kérni Tőle)
Viszont a kollégák erősen visszavettek a lendületből.
Most van tisztelet. 


* DSCF1777.JPG (84.42 KB, 1024x768 - megtekintve 1114 alkalommal.)

* DSCF1780.JPG (104.28 KB, 1024x768 - megtekintve 1029 alkalommal.)

* DSC00044.JPG (91.59 KB, 1280x1024 - megtekintve 1052 alkalommal.)
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #589 Dátum: 2008. szeptember 08. 23:29:52 pm »

Jelentem,ma kicsit megdolgoztuk a drágát.  Smiley

Kapott Hákszenont meg szétszedtük a lámpákat és elpucoltam úgyahogycsakbírtam.  Grin
Meg megjavítottam a kesztyűtartót,mert nem lehetett nyitni.(Milyen fura,hogy a 26 éves e28-ban is ugyanez a szisztéma volt és nem működött)  undecided huh
Ja,meg diagnosztizáltunk egy kis hátsó futómű gondot,amit jó lesz orvosolni.
Az alkatrész árak azok egész barátiak. Azn

Kapott egy kis belső pucolást,meg mosást.

És délután úgy felb@szt@k hogy kénytelen voltam firkálni egy 36 lépés hosszú vonalt.  Evil Embarrassed
(utána nem győztem bocsánatot kérni Tőle)
Viszont a kollégák erősen visszavettek a lendületből.
Most van tisztelet. 
(4 felni)  Evil
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #590 Dátum: 2008. szeptember 08. 23:31:12 pm »


Közepes és nagyobb ütközésnél az újak lökhárítói többet fognak a hagyományos lökhárítóknál és az amögötti alkatrészeket netalántán utasokat is jobban védi.


namost nemazé, de amikor már az utasokkal kell foglalkozni, hogy igen/nem/azellennemvéd, akkor már annyira tökmindegy, hogy milyen lökhárító van az autón...

Majd berakom a képeket az E32-ömről, amikor azt a 40 kilós vasdarabot a héj mögött, kettészakította egy fa. Hát engem akkor abban a pillanatban nagyon érdekelt, hogy éppen ilyen volt az autón. Más autón nem ismerem, de szerintem a BMW-k lököse igen sokat fog egy ütközésnél, semmiképp nem kellene elhanyagolni.

nem az, hogy elhanyagolni, de még egyszer: ha már az utasvédelem a szmpont, akkor tökéletesen mindegy, hogy fém vagy műanyag lökhárító van az autón, mert az már régesrég nem gurít.
majd szedek össze neked képeket, privátban átküldöm, de ha bárhol közzéteszed, nagy gond lesz belőle.
 Wink
Mi az a lökhárító?   Elől? pfff....  Evil
Naplózva
Schnitzer
Vendég
« Válasz #591 Dátum: 2008. szeptember 08. 23:40:18 pm »

Jelentem,ma kicsit megdolgoztuk a drágát.  Smiley

Kapott Hákszenont meg szétszedtük a lámpákat és elpucoltam úgyahogycsakbírtam.  Grin
Meg megjavítottam a kesztyűtartót,mert nem lehetett nyitni.(Milyen fura,hogy a 26 éves e28-ban is ugyanez a szisztéma volt és nem működött)  undecided huh
Ja,meg diagnosztizáltunk egy kis hátsó futómű gondot,amit jó lesz orvosolni.
Az alkatrész árak azok egész barátiak. Azn

Kapott egy kis belső pucolást,meg mosást.

És délután úgy felb@szt@k hogy kénytelen voltam firkálni egy 36 lépés hosszú vonalt.  Evil Embarrassed
(utána nem győztem bocsánatot kérni Tőle)
Viszont a kollégák erősen visszavettek a lendületből.
Most van tisztelet. 
(4 felni)  Evil

 Grin
Meglesz.
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #592 Dátum: 2008. szeptember 08. 23:57:56 pm »

Jelentem,ma kicsit megdolgoztuk a drágát.  Smiley

Kapott Hákszenont meg szétszedtük a lámpákat és elpucoltam úgyahogycsakbírtam.  Grin
Meg megjavítottam a kesztyűtartót,mert nem lehetett nyitni.(Milyen fura,hogy a 26 éves e28-ban is ugyanez a szisztéma volt és nem működött)  undecided huh
Ja,meg diagnosztizáltunk egy kis hátsó futómű gondot,amit jó lesz orvosolni.
Az alkatrész árak azok egész barátiak. Azn

Kapott egy kis belső pucolást,meg mosást.

És délután úgy felb@szt@k hogy kénytelen voltam firkálni egy 36 lépés hosszú vonalt.  Evil Embarrassed
(utána nem győztem bocsánatot kérni Tőle)
Viszont a kollégák erősen visszavettek a lendületből.
Most van tisztelet. 
(4 felni)  Evil

 Grin
Meglesz.
Köszi.... 408
Naplózva
Schnitzer
Vendég
« Válasz #593 Dátum: 2008. szeptember 09. 18:58:54 pm »

Köszi.... 408

 Smiley Ugyan...
Naplózva
collins húga

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Válasz #594 Dátum: 2008. szeptember 13. 20:02:42 pm »

http://www.wenngren.com/main.html
ilyenek csak a mesékben vannak!  Cool
« Utoljára szerkesztve: 2008. szeptember 13. 20:13:36 pm írta collins húga » Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #595 Dátum: 2008. szeptember 13. 20:44:56 pm »

http://www.wenngren.com/main.html
ilyenek csak a mesékben vannak!  Cool
hát az E38 750il ..jájjj  Shocked   apám élvezné  Azn
Naplózva
blnt

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Válasz #596 Dátum: 2008. szeptember 30. 09:46:18 am »

Sziasztok,

Valaki aki ert az E30asokhoz is, tudna nekem elso lengescsillapitokat ajanlani? Teljesen altalanos hasznalatra elfogadhato-e a BOGE vagy esetleg valami mas markat lenne erdemesebb valasztani?
Ismertek esetleg valakit aki tudna segiteni az atszerelesben is?
Valaszaitokat elore is koszonom,

Balint
Naplózva
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #597 Dátum: 2008. szeptember 30. 10:07:39 am »


[/quote]

Egyébként hihetetlen, hogy az agymosó marketing gépezet mennyie jól működik! Akinek volt még AUTÓJA, az emlékszik a lökhárító nevű fogalomra! Az volt a dolga, hogy azzal koccantál neki a kukáskonténernek vagy a másik autónak, ki lehetett kalapálni ha elgörbült, vagy le lehetet cserélni pár ezer forintért. Aztán jöttek a fekete színű, "egybe lökhárító-köténylemezek", amik 8-10km/h-ás ütközést még maradandó alakváltozás nélkül elviseltek, és a karcokat is jól állták! Ekkor kitalálták, hogy EXTRAKÉNT a kocsi színűre fujják, a magasabb felszereltségű modelleken! Függetlenül attól, hogy szerintem feketén sem csúnya, pár év alatt írtó ciki lett, ha nem volt színre fújva! Mostanra minden "lökhárító" egy ugyanolyan fényezett karosszériaelem mint mondjuk az ajtó, amit ha nekimegy egy biciklis gyerek, fényeztethetsz le 30-40-50-60 ezerért!!!

...az alufelni ugyanez! A felninek egyetlen egy szerepe van, az hogy legyen mire feltenni a gumit!!! Se több, se kevesebb! Az, hogy a versenysportban méregdrága aluminium, de inkább magnézium ötvözeteket használtak a súlycsökkentés és a szilárdság érdekében, az nem ugyanaz, mint a széria autók "gagyi" alufelnijei, amik nehezebbek és sérülékenyebbek, mint a jó kis lemezfelni! Ráadásul egy szép gyári dísztárca ugyanolyan esztétikus, és nem vonja el egyből az ember figyelmét magáról a kocsiról! Most iszonyat ronda autókat próbálnak kompenzálni baszott nagy felnikkel, és gyakorlatilag az első három pillantásod az autó vonalai helyett a "szartaposókra" irányúlnak! (Kedvencem pedig az 1.4-es izomautók a 215-225-ös gumikkal, amivel megmozdulni is alig tudnak, és persze Kormoran meg Sava, meg faszom márkában, mert egy 17-es Michelin vagy Bridgestone garnitúra többe kerülne mint a fél autója az embernek!)

AGYRÉM! undecided
[/quote]

Tökéletesen egyetértek veled. Semmi hozzáfűznivalót nem hagytál nekem.  2014
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #598 Dátum: 2008. szeptember 30. 20:39:13 pm »

Jelentem,ma kicsit megdolgoztuk a drágát.  Smiley

Kapott Hákszenont meg szétszedtük a lámpákat és elpucoltam úgyahogycsakbírtam.  Grin
Meg megjavítottam a kesztyűtartót,mert nem lehetett nyitni.(Milyen fura,hogy a 26 éves e28-ban is ugyanez a szisztéma volt és nem működött)  undecided huh
Ja,meg diagnosztizáltunk egy kis hátsó futómű gondot,amit jó lesz orvosolni.
Az alkatrész árak azok egész barátiak. Azn

Kapott egy kis belső pucolást,meg mosást.

És délután úgy felb@szt@k hogy kénytelen voltam firkálni egy 36 lépés hosszú vonalt.  Evil Embarrassed
(utána nem győztem bocsánatot kérni Tőle)
Viszont a kollégák erősen visszavettek a lendületből.
Most van tisztelet. 

Mert le tudtad taposni a gázpedált barom módjára a bivalyerős 523i-ben? Ez igen, sikeres ember vagy.
Feszültséget közúton levezetni pedig ősi román szokás.
« Utoljára szerkesztve: 2008. szeptember 30. 20:44:39 pm írta Dogmeat » Naplózva
Roland635
Papír ami

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1213



« Válasz #599 Dátum: 2008. október 03. 09:48:00 am »


Egyébként hihetetlen, hogy az agymosó marketing gépezet mennyie jól működik! Akinek volt még AUTÓJA, az emlékszik a lökhárító nevű fogalomra! Az volt a dolga, hogy azzal koccantál neki a kukáskonténernek vagy a másik autónak, ki lehetett kalapálni ha elgörbült, vagy le lehetet cserélni pár ezer forintért. Aztán jöttek a fekete színű, "egybe lökhárító-köténylemezek", amik 8-10km/h-ás ütközést még maradandó alakváltozás nélkül elviseltek, és a karcokat is jól állták! Ekkor kitalálták, hogy EXTRAKÉNT a kocsi színűre fujják, a magasabb felszereltségű modelleken! Függetlenül attól, hogy szerintem feketén sem csúnya, pár év alatt írtó ciki lett, ha nem volt színre fújva! Mostanra minden "lökhárító" egy ugyanolyan fényezett karosszériaelem mint mondjuk az ajtó, amit ha nekimegy egy biciklis gyerek, fényeztethetsz le 30-40-50-60 ezerért!!!

...az alufelni ugyanez! A felninek egyetlen egy szerepe van, az hogy legyen mire feltenni a gumit!!! Se több, se kevesebb! Az, hogy a versenysportban méregdrága aluminium, de inkább magnézium ötvözeteket használtak a súlycsökkentés és a szilárdság érdekében, az nem ugyanaz, mint a széria autók "gagyi" alufelnijei, amik nehezebbek és sérülékenyebbek, mint a jó kis lemezfelni! Ráadásul egy szép gyári dísztárca ugyanolyan esztétikus, és nem vonja el egyből az ember figyelmét magáról a kocsiról! Most iszonyat ronda autókat próbálnak kompenzálni baszott nagy felnikkel, és gyakorlatilag az első három pillantásod az autó vonalai helyett a "szartaposókra" irányúlnak! (Kedvencem pedig az 1.4-es izomautók a 215-225-ös gumikkal, amivel megmozdulni is alig tudnak, és persze Kormoran meg Sava, meg faszom márkában, mert egy 17-es Michelin vagy Bridgestone garnitúra többe kerülne mint a fél autója az embernek!)

AGYRÉM! undecided
[/quote]

Ezek a dolgok pont azért nyertek térhódítást, mert a hülyeparaszt vevő volt rá...
Aki ezért megszopja az meg is érdemli...
Röviden ennyi.
Ha ő szívesen fújkálja újra a lököst mittomhányezerért meg szívesen cseréli a csapágyakat és szilenteket feleannyi idő után akkor csak csinálja.
Olyan ez mint a szépségipar: Szenvedni kell érte és megfizetni.
Csakhát a hülyebutaparaszt rettenetes ízlésvilága néha nem gyengén torzakat szül. Ez van. És mikor nézed, feszít mer asziszi mennyire tetszik neked.
Ilyenkor szoktam volt mondani : Jól van fiam... belőled sikeres ember lett.
Bosszantóan nevetséges látvány az biztos...
Naplózva

E24 bedobozolva a szekrény mélyén
+36 20 233 63 66
+43 68 8949 51 41
Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 206   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!