pic
Vendég
|
|
« Válasz #4920 Dátum: 2012. április 04. 11:02:06 am » |
|
Most a patacipőre gerjedsz?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4921 Dátum: 2012. április 04. 11:32:09 am » |
|
Most a patacipőre gerjedsz? Nem ezen volt a lényeg, hanem az újabb modelleken. Ne offolj kérlek!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #4922 Dátum: 2012. április 04. 13:39:06 pm » |
|
Jesszusom,mennyire lehet szar allapotban az a kocsi?? Kiolvasták az E61-ből a valós futott km-t. 650ezer.
Az autóban garantáltan eredeti gyári turbo, kuplung, lendkerék, szivattyú eredeti gyári, de felújított porlasztók vannak. Kicsit el kellene gonodlkodni a 200ezres turbo és lendkerék cseréken, a felhasználás módján és a szervízek által javasolt alkatrészcseréken.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #4923 Dátum: 2012. április 04. 19:07:48 pm » |
|
Kiolvasták az E61-ből a valós futott km-t. 650ezer.
Az autóban garantáltan eredeti gyári turbo, kuplung, lendkerék, szivattyú eredeti gyári, de felújított porlasztók vannak. Kicsit el kellene gonodlkodni a 200ezres turbo és lendkerék cseréken, a felhasználás módján és a szervízek által javasolt alkatrészcseréken.
Az derék! Akkor nekem még van bő 400-am, hogy eladjam visszatekerve 250 ezerrel. Cimbinek 450-nél hullott be a szívósorból a szelep az 530d-n.... Ehhez képest olvastam ugyanilyen problémákat 200 ezer állítólagos kilóméterrel...
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #4924 Dátum: 2012. április 04. 19:08:37 pm » |
|
Jesszusom,mennyire lehet szar allapotban az a kocsi?? Meglepődnél, hogy mennyire nem szar!
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #4925 Dátum: 2012. április 04. 20:39:14 pm » |
|
Meglepődnél, hogy mennyire nem szar!
Remelem tudod hogy vicceltem. En lattam par nem visszatekert oraju autot... amik jobb muszaki es esztetikai allapotban voltak,mint a harmad annyitt futott tarsaik. ...Illetve ora szerinti. Az enyemben is volt 423 ezer amikor elengedtem a kezet. (Thank you Mister) Es szep volt,jo volt. Karbantatas kerdese,nem mase. Hogy gazdaja van,vagy forgalmiba bejegyzett tulajdonosa.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #4926 Dátum: 2012. április 04. 20:43:44 pm » |
|
Sejtettem, mert Te vagy itt a gázolajpüspök
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4927 Dátum: 2012. április 05. 07:32:08 am » |
|
Meglepődnél, hogy mennyire nem szar!
Hát ennek most véres a nyaka is, úgyhogy eljött az ideje. Hallod collins! Abszolút nem megy, folyamatos lmm hibát ír, bizonyos fordulaton torpan, más fordulaton ráz, kuplung és lendkerekes, fél sor nem izzít (ezt a hibát mondjuk nem értem). Számításaim szerint valahol 500 és 700 ezer között kellene rákölteni. Jó, ez soknak hangzik, viszont szinte minden fődarab eredeti. Ez futott km-re bontva azt jelenti, hogy km-enként 1 ft-ot visszaforgatunk az autóba, mindenki számolja ki, hogy megéri-e vagy sem! Mielőtt a dízel ellentábor elkezdene trubékolni az izzításon és a torpanáson kívül semmi nem dízelspecifikus hiba. Akit érdekel az E39 525d topicban szívesen leírom a javítási költségeket.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4928 Dátum: 2012. április 05. 12:54:41 pm » |
|
Írd!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #4929 Dátum: 2012. április 05. 13:38:08 pm » |
|
Ez igy van. Es kerlek,ird le,mert engem peldaulerdekel,sot erdekel a hibakereses,javitas folyamata is. Ke komolyan. Egyebkent a torpanas sem diesel spec. problema. Hondam is torpan,de csak hidegen. Hát ennek most véres a nyaka is, úgyhogy eljött az ideje. Hallod collins! Abszolút nem megy, folyamatos lmm hibát ír, bizonyos fordulaton torpan, más fordulaton ráz, kuplung és lendkerekes, fél sor nem izzít (ezt a hibát mondjuk nem értem). Számításaim szerint valahol 500 és 700 ezer között kellene rákölteni. Jó, ez soknak hangzik, viszont szinte minden fődarab eredeti. Ez futott km-re bontva azt jelenti, hogy km-enként 1 ft-ot visszaforgatunk az autóba, mindenki számolja ki, hogy megéri-e vagy sem! Mielőtt a dízel ellentábor elkezdene trubékolni az izzításon és a torpanáson kívül semmi nem dízelspecifikus hiba. Akit érdekel az E39 525d topicban szívesen leírom a javítási költségeket.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #4930 Dátum: 2012. április 05. 13:38:47 pm » |
|
Sejtettem, mert Te vagy itt a gázolajpüspök Nem vagyok katolikus.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4233
|
|
« Válasz #4931 Dátum: 2012. április 05. 13:52:38 pm » |
|
Akkor a gázolajrabbi
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4932 Dátum: 2012. április 05. 14:19:02 pm » |
|
Ez igy van. Es kerlek,ird le,mert engem peldaulerdekel,sot erdekel a hibakereses,javitas folyamata is. Ke komolyan. Egyebkent a torpanas sem diesel spec. problema. Hondam is torpan,de csak hidegen. Szerintem a LMM miatt torpan. A hibakeresés és javítás folyamat egyszerű. Beviszem Miskolcra az álBMW-be.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #4933 Dátum: 2012. április 05. 21:30:48 pm » |
|
Szerintem a LMM miatt torpan. A hibakeresés és javítás folyamat egyszerű. Beviszem Miskolcra az álBMW-be. Pf... Te tudod. En elvallalnam... alBMW-s szervizarak alatt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4934 Dátum: 2012. április 07. 19:02:42 pm » |
|
Pf... Te tudod. En elvallalnam... alBMW-s szervizarak alatt. Ez más kategória. Ennek menni kell bármi áron, termeli a pénzt ezen nem spórolunk. Hivatalos szervízbe nem vinném, de ezekben a fiúkban megbízom.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #4935 Dátum: 2012. április 07. 19:53:16 pm » |
|
Ez más kategória. Ennek menni kell bármi áron, termeli a pénzt ezen nem spórolunk. Hivatalos szervízbe nem vinném, de ezekben a fiúkban megbízom.
En a heten csereltem motort egy e46-ban. Hugy-de. De man a 150 lovas valtozat. Na annak is menni kell minden aron,mert egy kinai tulaja van,O csinalja itt delen akinai uzleteket. Na szoval menni kell,menni kell,de azon kivul hogy tankolja,b@szik ra. Szo szerint. Semmi olajcsere,semmi! S.E.M.M.I. !!! ...ennek kovetkezteben eltort az olajpumpa,kilyukadt az olajtekno,elfolyt a maradek 2 liter olaj is,amiben volt (a cimke tanulsaga szerint) ugy 44-45 ezer Km. Szurok feketek. Osszes gombfej log,osszes szilent megszunt letezni... belseje eredetileg beige,most inkabb olajos-koszos szurke es arnyalatai. Nem volt gusztusom lefotozni. Na szoval kezdesnek arajanlat,hiba megallapitasra. 200 Euro-ert leszedtem a teknot. Csapagyak lereszelve,hajtokarcsapagyak megforogva. Motorcsere. Talaltunk egyet (az egesz szigeten) kompletten 1400 Euro-ert. Beepitesi garival,1 eve allt. Na racsap,ugysincs mas.... Bedobtam kompletten,mondanom sem kell,(es ez komoly) szuper allapotban van. most meg. Na mondom,megadom az eselyt,elfusson legalabb 1 evet... Rendeltem uzemanyagszurot,olajszurot,legszurot,pollenszurot,vettem 5-40 MOTUL X-cess olajat. A kis szarhazi ki volt akadva hogy (az elore megbeszelt arajanlat: ~2550 Euro) 80 Euroval tulleptuk a koltsegvetest,mert ezekre a szurokre semmi szukseg,enek az autonak menni kell,nem lakik benne senki,O sem... De igazabol jol pofanvagtam volna egy csopajszerrel,de inkabb elmagyaraztam neki hogy a "mindenaron" fedi a szuroket es az olajat is. O arra gondolt hogy csak bedobom azt ennyi,minek ebbe barmit cserelni,uj motor. Van baj boven...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6076
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4936 Dátum: 2012. április 08. 14:50:35 pm » |
|
Jó,hogy nem értette,odahaza a riksában nem kell olajat cserélni,max a drájvört.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #4937 Dátum: 2012. április 08. 16:52:09 pm » |
|
En a heten csereltem motort egy e46-ban. Hugy-de. De man a 150 lovas valtozat. Na annak is menni kell minden aron,mert egy kinai tulaja van,O csinalja itt delen akinai uzleteket. Na szoval menni kell,menni kell,de azon kivul hogy tankolja,b@szik ra. Szo szerint. Semmi olajcsere,semmi! S.E.M.M.I. !!! ...ennek kovetkezteben eltort az olajpumpa,kilyukadt az olajtekno,elfolyt a maradek 2 liter olaj is,amiben volt (a cimke tanulsaga szerint) ugy 44-45 ezer Km. Szurok feketek. Osszes gombfej log,osszes szilent megszunt letezni... belseje eredetileg beige,most inkabb olajos-koszos szurke es arnyalatai. Nem volt gusztusom lefotozni. Na szoval kezdesnek arajanlat,hiba megallapitasra. 200 Euro-ert leszedtem a teknot. Csapagyak lereszelve,hajtokarcsapagyak megforogva. Motorcsere. Talaltunk egyet (az egesz szigeten) kompletten 1400 Euro-ert. Beepitesi garival,1 eve allt. Na racsap,ugysincs mas.... Bedobtam kompletten,mondanom sem kell,(es ez komoly) szuper allapotban van. most meg. Na mondom,megadom az eselyt,elfusson legalabb 1 evet... Rendeltem uzemanyagszurot,olajszurot,legszurot,pollenszurot,vettem 5-40 MOTUL X-cess olajat. A kis szarhazi ki volt akadva hogy (az elore megbeszelt arajanlat: ~2550 Euro) 80 Euroval tulleptuk a koltsegvetest,mert ezekre a szurokre semmi szukseg,enek az autonak menni kell,nem lakik benne senki,O sem... De igazabol jol pofanvagtam volna egy csopajszerrel,de inkabb elmagyaraztam neki hogy a "mindenaron" fedi a szuroket es az olajat is. O arra gondolt hogy csak bedobom azt ennyi,minek ebbe barmit cserelni,uj motor. Van baj boven... Nem tudom mit lepődsz meg egy dízelnél a fekete szűrőn Olaj és szűrőcserénél a 200. méter után fekete az atyaúristen is a motorban.
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4938 Dátum: 2012. április 08. 17:57:09 pm » |
|
Nem tudom mit lepődsz meg egy dízelnél a fekete szűrőn Olaj és szűrőcserénél a 200. méter után fekete az atyaúristen is a motorban. Igen olyan dízelben, ami megtett már vagy 600ezer km-t.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #4939 Dátum: 2012. április 08. 20:41:15 pm » |
|
En nagyon sok elso szervizet csinaltam "uj" autokon. Egy motorbol nem engedtem le sarga,vagy arnyalatai szinu olajat,pedig volt hogy 2000km utan csereltem es ez a 2000 km volt a motorban. Egyebkent a reszecskeszuros autokon tapasztalatom szerint hamarabb "feketedett" az olaj. Gyorsabban kormosodott be. Itt jegyeznem meg,nem lepodtem meg,en kulonbseget teszek fekete es fekete kozott is. De tapasztalat az is hogy minel nagyobb a toltesi mennyisege egy motornak,annal szebb az olaj a szerviz alkalmaval. Mert 3 liter olaj kib@szott hamar bekormolodik. 8,5 mar annal kesobb.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4940 Dátum: 2012. április 08. 23:50:49 pm » |
|
Szép is lenne, ha az olaj nem lenne fekete "rövid" táv után is. Többek közt az a dolga...
Egyébiránt jól mondja Dénes, érzékelhető különbség van szemre is egy 2000 km-es és egy 15000 km-es olaj között ugyanabból az autóból.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6076
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4941 Dátum: 2012. április 09. 00:48:33 am » |
|
Nekem,mikor kihoztam a zsír új kopelt,"járassuk be" címszóval,ledzsaltunk a szabolcsba a rokonsághoz,meg vissza,800km után pont olyan volt az olaj,mint a kátrány,amint itt leengedek a munkagépekből 500ü.óra után. De nem tudom ez mit jelent,nem is érdekel,szerintem nem lehet messzemenő következtetéseket levonni az olaj színéből,állagából,dízelnél főleg,pont olyan 50 ü.óra után,mint 500 után.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6076
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4942 Dátum: 2012. április 09. 00:49:25 am » |
|
Jut eszembe,még 3 zöld lámpa világít az E39-en,az mit jelent?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4943 Dátum: 2012. április 09. 05:02:29 am » |
|
Szép lassan haladsz az inspekció felé Amikor elfogyni látszik a zöld szín, be kell/lehet invesztálni olajra, szűrőre, stb. Vagy fogod a géptérben a hetes lábat, letesteled, ráadod a gyújtást, és egyszer csak újra zöld lesz mind
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #4944 Dátum: 2012. április 09. 10:33:36 am » |
|
Miszter biciklije mar OBD-s,nincs benne korcsati. De keresgelhet nyugodtan.... hatha megis... Egyebkent muszerfalrol lehet megoldani a dolgot.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. április 09. 10:47:46 am írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4945 Dátum: 2012. április 09. 19:47:35 pm » |
|
Sorry. Nekem az E38-ban volt, emiatt feltételeztem. Befogtam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4946 Dátum: 2012. április 09. 19:57:00 pm » |
|
Miszter biciklije mar OBD-s,nincs benne korcsati. De keresgelhet nyugodtan.... hatha megis... Egyebkent muszerfalrol lehet megoldani a dolgot. 98-as tds-ben nekem volt. Műszerfalról 2000/9 utántól lehet megoldani. Misteré 98-as.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #4947 Dátum: 2012. április 09. 19:58:27 pm » |
|
Miszter biciklije mar OBD-s,nincs benne korcsati. De keresgelhet nyugodtan.... hatha megis... Egyebkent muszerfalrol lehet megoldani a dolgot. Ez itt mi? Befőttes üveg?
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #4948 Dátum: 2012. április 09. 20:10:09 pm » |
|
Upsz! Akkor viszont en kerek elnezest,teljesen abban voltam hogy M54-rol es 2000/9 utanrol beszelek. Biztosan megzavart a sok VANOS! Hat apam,akkor csipofogoval a keritesbol egy darabot es hajra!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4949 Dátum: 2012. április 09. 20:12:23 pm » |
|
Vagy veszel tíz euróért egyet ebayről
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
|