gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #5070 Dátum: 2012. október 03. 19:46:44 pm » |
|
Bence ne színészkedj, neked ez tetszik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #5071 Dátum: 2012. október 03. 19:48:31 pm » |
|
Olyan 2T waresz hangja van....
tetszik de nem Bmwben
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #5072 Dátum: 2012. október 03. 20:20:04 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #5073 Dátum: 2012. október 03. 21:32:29 pm » |
|
Régen ez lett volna a forgatókönyv: mike belinkeli indy lefikázza, hogy jön coller és megvédi őket jön coller és elmeséli ez miért jó mike bejelenti, hogy szarik rá indy tol egy smileyt: MR közli, hogy csalódott bennem mike egyetért, de felment azzal, hogy fiatal vagyok coller megköszöni, hogy elviselik, de megvédi magát, hogy ő azért szeret öregautózni indy szól, hogy elég a buziskodásból, nézzük meg ezt a tetkós-piercinges csajt mindenki békésen fekszik le aludni
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5074 Dátum: 2012. október 03. 23:42:39 pm » |
|
"régen" ennek az izének a terveit bevitte volna valami zöldfülű mérnök mazsola(mint pl te )az illetékeshez,hogy ezt nézze meg,páros lábbal rúgták volna ki a cégtől,de talán az egész germán prémium szegmensből,max a bodri alumínium edényét tervezhette volna meg. Kicsit megérné utána járni,hogy miért is van válság,miért is kell ilyen játék autókat gyártani? Örök dilemma számomra,hogy egy ilyen szerencsétlenség kifejlesztése,tervezése,tesztelése,legyártása,mennyire terheli a környezetet,vagyis mennyivel kíméli jobban,mint egy euro1-es M30,amit már nem kell tervezni,stb,de 3 literrel többet fogyaszt,mikorra éri utol az új,a régit? Ez olyasmi,mint mennyivel kíméli jobban az euro5-ös motor a környezetet,mint az euro4-es,valaki számolja,hogy mennyi műanyagba,energiába,satöbbibe került azt kifejleszteni,sorozat gyártani? Nekem gyanús,hogy nem,vagy alig képesek mindent összevetve behozni az újak az iszonyú költségeket.Vagy pl mennyivel több alkatrészből áll egy mai hetes,mint egy E32?Arra gondolok,hogy egy E32 35i 40%-al több káros anyagot bocsájt ugyan ki,de mennyi káros anyagba került az új hetes 20x annyi alkatrészét,megtervezni,legyártani,satöbbi?Biztos,hogy csak a kipufogógáz összetétele,az egyetlen mérce? Ha csal belegondolok,hogy az én 28i-m motorja mennyivel több alkatrészt tartalmaz,mint az előző gen. 28i(M30),és 9 lóval,meg 15 nyútonnal tud többet,komolytalannak tűnik a környezet védelem,az alapján,hogy mittomén,30%-al kevesebb káros anyagot pufog ki.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #5075 Dátum: 2012. október 04. 07:37:01 am » |
|
Régen ez lett volna a forgatókönyv: mike belinkeli indy lefikázza, hogy jön coller és megvédi őket jön coller és elmeséli ez miért jó mike bejelenti, hogy szarik rá indy tol egy smileyt: MR közli, hogy csalódott bennem mike egyetért, de felment azzal, hogy fiatal vagyok coller megköszöni, hogy elviselik, de megvédi magát, hogy ő azért szeret öregautózni indy szól, hogy elég a buziskodásból, nézzük meg ezt a tetkós-piercinges csajt mindenki békésen fekszik le aludni
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #5076 Dátum: 2012. október 04. 07:51:15 am » |
|
"régen" ennek az izének a terveit bevitte volna valami zöldfülű mérnök mazsola(mint pl te )az illetékeshez,hogy ezt nézze meg,páros lábbal rúgták volna ki a cégtől,de talán az egész germán prémium szegmensből,max a bodri alumínium edényét tervezhette volna meg. Kicsit megérné utána járni,hogy miért is van válság,miért is kell ilyen játék autókat gyártani? Örök dilemma számomra,hogy egy ilyen szerencsétlenség kifejlesztése,tervezése,tesztelése,legyártása,mennyire terheli a környezetet,vagyis mennyivel kíméli jobban,mint egy euro1-es M30,amit már nem kell tervezni,stb,de 3 literrel többet fogyaszt,mikorra éri utol az új,a régit? Ez olyasmi,mint mennyivel kíméli jobban az euro5-ös motor a környezetet,mint az euro4-es,valaki számolja,hogy mennyi műanyagba,energiába,satöbbibe került azt kifejleszteni,sorozat gyártani? Nekem gyanús,hogy nem,vagy alig képesek mindent összevetve behozni az újak az iszonyú költségeket.Vagy pl mennyivel több alkatrészből áll egy mai hetes,mint egy E32?Arra gondolok,hogy egy E32 35i 40%-al több káros anyagot bocsájt ugyan ki,de mennyi káros anyagba került az új hetes 20x annyi alkatrészét,megtervezni,legyártani,satöbbi?Biztos,hogy csak a kipufogógáz összetétele,az egyetlen mérce? Ha csal belegondolok,hogy az én 28i-m motorja mennyivel több alkatrészt tartalmaz,mint az előző gen. 28i(M30),és 9 lóval,meg 15 nyútonnal tud többet,komolytalannak tűnik a környezet védelem,az alapján,hogy mittomén,30%-al kevesebb káros anyagot pufog ki. Szerintem, ha a világon valaki kompetensen és pontosan lebomlási időket, kitermelési és gyártási mellékterméket figyelembe véve kiszámolná, hogy melyik terheli jobban a környezetet, gyártani egy E30/32/34 minőségű 25-30 évig működő autót vagy gyártani egy F1-10-30 minőségű 15 évig működőt, akkor bizonyosan árdekes dolgok jönnének ki. Bár ez az ember nyilván Osama bin Laden után a 2 legkeresettebb ember lenne a földön, mert minden modern multi bérgyilkost küldene rá.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Sztavrosz
Nem elérhető
Hozzászólások: 832
|
|
« Válasz #5077 Dátum: 2012. október 04. 09:37:00 am » |
|
Örök dilemma hogy Hajdú Energomat (megy 20évig és tudják javítani, viszont sokat fogyaszt) vagy valami modern energiatakarékos amit 5 évente kidobsz mert már nem éri meg javítani.
Énse nagyon hiszek abban hogy a mai autók összességében környezetbarátabbak lennének. Egy 1.3as autó ma már 1300kiló. Nameg persze a gyártónak se éri meg ha nem akarsz újat venni. Faterom Zaporozec-el megjárta Stockholmot oda vissza, Warnyúval meg Franciaországot Lengyelországot pedig kőkori technológiák voltak a maguk idejében is. Lehet hogy egy használt diesel e60-al nem mernék nekivágni csak biztosan elérhető olcsó tréleres elérhetőséggel..
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. október 04. 19:03:35 pm írta Sztavrosz »
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #5078 Dátum: 2012. október 04. 19:04:25 pm » |
|
Mondjuk a háztartási gépekre szerintem ez nagyon nem igaz. Abból a minőségi pl. AEG tud sokáig jó lenni. Konkrétan emlékszem, hogy a jó kis nem automata Hajdúnk 110 litert fogyasztott, a mostani pedig 37 litert. Alapvetően nyilván káros lehetett a műanyag szarjait előállítani, bár ebben elég sok a fém alkatrész, a borítása is az sok másikkal ellentétben. A víz pedig jelenleg nagyobb érték, mint "némi" plusz CO2. Kétségkívül a beszaró, fostalicska háztartási gépek újra(nem)hasznosítása nagy para!!!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Sztavrosz
Nem elérhető
Hozzászólások: 832
|
|
« Válasz #5079 Dátum: 2012. október 04. 19:11:55 pm » |
|
Igen csak a minőséget kevesen engedhetik meg maguknak. A legtöbben a licenc alapján törökországban gyártott tömegcikkeket veszik. De hallottam a minőségi cucc csapnivaló szervízhátteréről is. (a legjobb de ha elromlik még annyira se értenek hozzá). Ez a baj az E60-al is, az egyik szervízben ahhoz is 30perc laptopozás kellett hogy megmondják miért nincs világítás az egyik oldalon... (35ért vettünk egy használt candy mosógépet 1éve, szerinted fogom javítani 40ér a programpanelt ami elszokott rajta szállni? 5ezer alatt ki se jönnek megnézni) Ha tönkremegy kuka sajnos. De nekem így éri meg, és ez ipari méretekben is így zajlik sajnos. És az autóm is zabál mai szemmel... Meghalunk mind, megbűnhődik az emberiség a hedonizmusáért
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. október 04. 19:25:31 pm írta Sztavrosz »
|
Naplózva
|
|
|
|
c_sonty
Nem elérhető
Hozzászólások: 228
|
|
« Válasz #5080 Dátum: 2012. október 04. 19:56:23 pm » |
|
Nekünk Fagor volt a mosógép, mosogatógép, tűzhely, 4-5 év alatt elromlott a programkapcsoló mindben. 20-30e.. Azóta már csak a tűzhely Fagor, de abban is rossz a program kapcsoló.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #5081 Dátum: 2012. október 04. 20:37:43 pm » |
|
rokonsagtol kaptunk anno hajdu energomat mosogepet 16 evesen es 5ev mulva ajandekoztuk tovabb mikor vettunk ujat
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
sura
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
|
|
« Válasz #5082 Dátum: 2012. október 05. 07:26:11 am » |
|
Sziasztok!
Ma reggel az e36-om (M52B20) felforralta a vizet. Úgy vettem észre, amikor leparkoltam folyt ki a víz az autóból. A motor térbe belenéztem és láttam folyik a víz a motor elején, de miután le vettem a hűtő sapkáját és a nyomást kiegyenlítettem, a folyás meg is szűnt. Megnéztem az olaj betöltő sapkáját és nem habos, habár ez még nem jelent semmit. Szóval szerintetek így látatlanba, tapasztalatok alapján mi lehet a gondja?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 165
|
|
« Válasz #5083 Dátum: 2012. október 05. 08:36:17 am » |
|
Szia! Vízpumpád megy? Termosztát nyit? (Annyira nem értek ám hozzá, de majd jönnek és kijavítanak)
|
|
|
Naplózva
|
'82 728i
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #5084 Dátum: 2012. október 05. 09:41:36 am » |
|
Sziasztok!
Ma reggel az e36-om (M52B20) felforralta a vizet. Úgy vettem észre, amikor leparkoltam folyt ki a víz az autóból. A motor térbe belenéztem és láttam folyik a víz a motor elején, de miután le vettem a hűtő sapkáját és a nyomást kiegyenlítettem, a folyás meg is szűnt. Megnéztem az olaj betöltő sapkáját és nem habos, habár ez még nem jelent semmit. Szóval szerintetek így látatlanba, tapasztalatok alapján mi lehet a gondja?
Nézd meg (álló motornál!!!) amikor már bemelegedett, a viszkolapátot simán tudod-e pörgetni. Ha igen, akkor az baj.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
sura
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
|
|
« Válasz #5085 Dátum: 2012. október 05. 13:43:49 pm » |
|
Remélhetőleg csak a vízpumpa a ludas. Most van kés alatt, várom a további fejleményeket.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5086 Dátum: 2012. október 05. 21:07:17 pm » |
|
Faterom Zaporozec-el megjárta Stockholmot oda vissza, Warnyúval meg Franciaországot Lengyelországot pedig kőkori technológiák voltak a maguk idejében is. Lehet hogy egy használt diesel e60-al nem mernék nekivágni csak biztosan elérhető olcsó tréleres elérhetőséggel..
Én egy használt E61-et használok családi autónak, lassan 4 éve. Ma hajnalban értem haza, egy seggel 1600 km, Brüsszel-Békéscsaba. Hidd el, kifele sem trailer vitt Sokszor megyek ilyen távokat vele, semmi megbízhatósági bajom nem volt még vele, 25d, kéziváltós. Volt már E60-ad, vagy csak internetes legendákra támaszkodsz vagy a szomszéd néni unokahúgának az unokatestvérének a szomszédja mesélte?
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #5087 Dátum: 2012. október 05. 21:36:34 pm » |
|
Az E60 megbízhatóságával semmi baj. A miénkben 650 ezer km igen hatszázötvenezer kilóóóóméter van. 525d kéziváltó. Eredeti, gyári, bontatlan a HF, szivattyú, TURBO!!!!, blokk, váltó, diffi, féltengely, részecskeszűrő hogy a kényesebbeket említsem.
A baj a szériával nem itt van, hanem az elektronikában, az egyéb anyagminőségben ... ... ... meg a koncepcióban.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5088 Dátum: 2012. október 05. 21:51:47 pm » |
|
Nekem eddig a pdc szart be egyszer, meg a csomagtérajtó átvezető kábelről nyúzódott le a szigetelés. De ezért még nem kell trailert hívni Úgy látom, akkor még egy óvatos 400 ezer benne van a miénkben is...
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #5089 Dátum: 2012. október 05. 22:02:28 pm » |
|
PDC csere, turbo lapát állító elektromotor, rádiómodul, leömlő, kuplungtárcsa és szerkezet és a kedvencem, az ablakemelő végállás érzékelője. Ja az előző hozzászólásomból kimaradt, de gyári a kettőstömegű lendkerék.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #5090 Dátum: 2012. október 06. 19:33:38 pm » |
|
Moscow Showroom 2012. Szégyen vagy nem, ezekkel kevés a bajom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5091 Dátum: 2012. október 06. 21:14:04 pm » |
|
Zolee,Mike ti jártok?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5092 Dátum: 2012. október 06. 21:26:21 pm » |
|
Még nem Lehet, hogy most sokak lelkivilágába beletaposok, de mindketten heterók vagyunk. Hogy egy klasszikust idézzek (a Mag3 kasztnisa): Akinek nincs otthon flexe, az buzi!
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #5093 Dátum: 2012. október 06. 22:56:47 pm » |
|
Elbaszott jó mind gagus, azért nincs velük bajod! kzolee: nekem van egy itthon, de rossz. Akkor mi van?
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5094 Dátum: 2012. október 06. 23:07:55 pm » |
|
Itthon nekem sincs........ Collins,nálad nem csak a flex üzemképtelen.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #5095 Dátum: 2012. október 07. 05:41:30 am » |
|
Tudom, hogy off, de ezt még le kell csapjam:Coller, most az a baj, hogy nem sikít?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5096 Dátum: 2012. október 08. 19:31:57 pm » |
|
Moscow Showroom 2012. Szégyen vagy nem, ezekkel kevés a bajom.
Tény,hogy ezek már emberibb formába vannak bújtatva,emészthetőbb a formájuk,mint a bangle korszak "bmw"-i. Szombaton voltunk Limerickbe,semmi extra,annyi amit érdemes tudni róla,hogy ott van a legközelebbi "off licence" BMW szalon.Valahogy mindig oda esz a fene,és sikerül elbaszcsizni 1-2 órát. Nézegettem a fünfereket,teljesen kulturált a formája,bele ücsörögtem,körbe tapiztam ,minden kinyitottam amit lehet ,majd becsuktam.Persze csak húgydé volt teszt autó,és az sem kombi,így nem volt ingerenciám menni vele.A géptetőn nekem kicsit sok az él,meg a hajlat,a többi elmegy.Határozottan nagyobb a hely mögöttem mint az E39-ben,a csomagtér is szemmel láthatóan nagyobb.Abszolút éreztem benne a prémium minőséget,a kidolgozást,szépen bimmbammozik mindenre ,ahogy kinyitottam az ajtót,kiírta,hogy szevasz Jóska ,meg ilyenek.A balos első sárvédőn narancsos volt a fényezés. A gépházban a motor,meg a hűtő között bő 50 centi a szpész ,gondolom a 6 cilinderes motorral már nem ilyen tök. Apropó motorok.A 20d négyhengeres,a 25d szintén,csak több lóerővel ,azért egy bő 60 000€-s kocsiba illenők egy 6 hengeres motor,szerintem. A 30,meg a 35 d már nem hagy kétséget affelől,hogy nem egy dízelesített sziguliban ül a júzer. A benzin motorok szintén zenész,a 20i 4 hengeres turbó,a 28i szintén 4 hengeres turbó,csak több lóerővel.Azért az már tényleg segítségre szorul,aki kifüstöl 70 ropit egy 4 hengeres "bmw"-ért. Aztán megérkezünk a BMW szekcióba,a 30i már 3.0 sorhat,258le,a 35i ugyanez túróval 306le,az 50i meg már a 95 óta ismert 4.4 2 túróval,407 lóval. Ezek árát helyhiány miatt inkább nem közlöm... Összeségében,tetszik a mostani fünfer,a szívó 3litykóssal,esetleg a túróssal kék is,a dízelekből a butított 3.0litykóst,25d név alatt értékelhetőnek találtam,kár,hogy már nem gyártják. Persze lehet változna a véleményem,ha lett volna hetes is a szalonban.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #5097 Dátum: 2012. október 08. 20:06:15 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #5098 Dátum: 2012. október 08. 20:19:15 pm » |
|
Igen, ezen én is jót derültem
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5099 Dátum: 2012. október 08. 20:29:29 pm » |
|
Tény,hogy ezek már emberibb formába vannak bújtatva,emészthetőbb a formájuk,mint a bangle korszak "bmw"-i.
Én, mint a Banglepróféta úgy gondolom, hogy megint elkezdett laposodni, kommercializálódni a dizájn. A cápák nyers, kicsit agresszív dizájnja után az E32/34 vagy méginkább a földhözcsapott gyurma alakú E38/39 vonal gázabb, mint a Bangle korszak karakteresebb megoldásai... A többivel egyetértek!
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
|