gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #5340 Dátum: 2013. június 22. 06:05:06 am » |
|
Hogyne volna, Schweiz-Deutschland Import GmbH
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5341 Dátum: 2013. június 22. 11:46:45 am » |
|
Tehát: ezt a lelki terrort még kint ejted meg magadon, vagy már itthon? Még nem tudom,a 28i-t már nyugdíjaznám,majd otthon rehabilitálnám inkább egy E21-ben a kishatost belőle,Sixpack kollégát tolni lefelé,a baby 8-ával,pl ......Közben megnéztem 2 tdi,még adagolós passatot,háááááttttttttttt,ha a húgydétől kirázott a hideg,akkor ettől meg jégtömb lettem. Még nem igazán tudtam elrendezni magamban ezt a dízel témát,a 6 cilinderes BMW dízellel talán sikerülne átlendülnöm a holtponton.Ha még itt vennék dízel BMW-t,akkor nyilván olyat,amit otthon feltrancsírozhatok majd az otthoniba,értelemszerűen típus azonosnak kell lennie.Az E39/E60 kérdésben szerintem az E60 van most abban a korban,hogy a legjobb vétel,a 39-ek már nem véletlenül kerülnek annyiba,amennyibe,illetve ha rá is borítasz a benglére fél millkót,azt még arányaiban mindig kissebb zakóval tudod leadni/lecserélni mint a 39-et,lévén egy 39 30d-t,nagyjából 1.8 felett akkor sem lehet már eladni,ha éppen 1 milliót toltál bele a múlt héten. A bangle 5-ben nekem a legszimpibb dízel a butított 3.0l 25dé,az nyilván takarékosabb,meg tartósabb a rendes 30dénél,de azok még drágák nekem.Az értelmes passatok 2 ropitól indulnak,bangle 30dé már van 5-től itt,annak több értelme lenne,39-es dízelek kb annyiért vannak,amibe a kompjegy,meg az autópálya,illetve a keró kerül hazáig ,és már 200k mls nél van a legújabb is ez miatt otthon sincs nagyobb értéke,gyakorlatilag értelmetlen bele tenni a zsét,akkor inkább leműszakiztatom a 28i-t,az legalább szépen zümmög,és lilul a könyöke......
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5342 Dátum: 2013. június 22. 11:51:22 am » |
|
Még azt nem tudom,hogy bangle 30dék ugye még vasblokkosak,és vanos nélküliek?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5343 Dátum: 2013. június 22. 13:28:55 pm » |
|
Vanos csak a benzineseken van.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #5344 Dátum: 2013. június 22. 19:13:45 pm » |
|
Na MR., meg mindenki!
E32 B35 gázzal milyen fogyasztást bír produkálni kéziváltósan? Mennyire éri meg jobban, mint a B30 gáz nélkül?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
maxx900
Nem elérhető
Hozzászólások: 1001
A gumisgyerek kompatis a fagyislyánnyal
|
|
« Válasz #5345 Dátum: 2013. június 22. 20:09:40 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
TYREMAXX
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5346 Dátum: 2013. június 22. 20:50:41 pm » |
|
Ebben az autóban a tolókerekes váltó 2x annyit ér, mint az én autóm. És akkor nem beszéltünk a motorról, difiről, lengéscsillapítókról, rugókról... Űrtechnika, versenyautó, Na MR., meg mindenki!
E32 B35 gázzal milyen fogyasztást bír produkálni kéziváltósan? Mennyire éri meg jobban, mint a B30 gáz nélkül?
Szerintem semennyire. Egy korszerű gázszett egy évnyi megtakarítással vetekszik, 30.000 km-t feltételezve. Viszon a gáz összes hátrányával...
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #5347 Dátum: 2013. június 22. 22:02:13 pm » |
|
Szerintem semennyire. Egy korszerű gázszett egy évnyi megtakarítással vetekszik, 30.000 km-t feltételezve. Viszon a gáz összes hátrányával... És ha már benne van?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #5348 Dátum: 2013. június 23. 08:28:18 am » |
|
Milyen rendszer? Ha nem valami ősrégi keverős, akkor megérheti. A gáznak az a trükkje, hogy a gyújtásgörbét is módosítani kell, különben magas fordulaton a lassú égés miatt masszív utógyújtásba megy át, amit hosszútávon a kipufogószelepek bánnak. Vagy magas fordulaton vissza kell váltani benzinre... Az injektoros rendszereknél pedig a programozás a rendszer achilles sarka... Végül pedig az aki begázozza az autóját, hajlamosabb arra, hogy elhanyagolja a karbantartást.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5349 Dátum: 2013. június 24. 18:46:08 pm » |
|
Na MR., meg mindenki!
E32 B35 gázzal milyen fogyasztást bír produkálni kéziváltósan? Mennyire éri meg jobban, mint a B30 gáz nélkül?
A lábadtól függ ,nekem volt olyanom,amelyik 130 tempomattal nem ette meg a 8-at a pályán,benzinből,ehhez képest a korszerűbb injektoros gázos rendszerek nem fogyasztanak többet,de szerintem 5-15%-ot rá lehet számolni,a régi keverő fejesre meg 10-30%-ot(is ).Ami nekem volt 30i-m,az egy vicc volt a 35-höz képest,pedig sokkal jobb állapotban volt a motor,mint a 35,felejtős a 30i.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5350 Dátum: 2013. június 24. 18:49:54 pm » |
|
felejtős a 30i. Automata volt?
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5351 Dátum: 2013. június 24. 18:54:56 pm » |
|
Automata volt? Igen,de egy 35i követte ugyanabban bódéban,szintén automatával,aztán elkezdetem kéziváltósítani,de félúton beugrott egy gyárilag manuális 35i ,így ment a levesbe a projekt,a gáz meg jött a 35i-be.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5352 Dátum: 2013. június 26. 21:23:29 pm » |
|
E39-ben is van lapka facelift után. 20/25/30/35 d egykutya, mindegyikben van. E39-hez képest sokkal strapabíróbb, jobb a futóműve. Nem jön zavarba 17-18 collos keréktől sem. E39 meg 16 felett szenved. E39-ekben is kezdenek különböző elektronikák haldokolni mára, nagyon elöregedtek. Viszont bontóban még lehet hozzá bogarászni. E61 csomagtérajtóba vezető kábelek megtörnek változatos hibákat generálva, nem túl macerás javítani, csak bosszantó. Panorámatető hátsó része szeret elromlani, illetve a lefolyók eldugulni (mondjuk ez minden tetőablakos BMW-re igaz). E61 légrugók is feladják úgy 400 körül, van ahol a kompresszor is. 25/30/35d kipufogó leömlő elreped, nem javítható. Szívósor tömítés alól ráfolyik az olaj az izzításvezérlőre és megadja magát. http://cars.donedeal.ie/carparts-for-sale/exhaust-manifold-bmw-e-60-61/4992407A lendkerék kb. 400 ezret elmegy, 200 körüli az ára. Ha javasolhatnék, akkor sibeda nélküli, manuálváltósat keress. Ha nagyon számít a fogyasztás, akkor 20d, egész tűrhetően megy. Napi igavonónak tökéletes, sokkal kevesebb problémával. Már vagy 5-öt találtam,amiben vagy ki vannak -va a "troublesome fwirl flap-ok",vagy nemrég voltak cserélve.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5353 Dátum: 2013. június 28. 00:03:02 am » |
|
Ezek már ilyen olcsók otthon? A trágyadomb felniket leszámítva tűrhetőnek látszik. http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/730/bmw_730d_automata_full_full_extra_akciooooo-6986433Ez még szebbnek látszik,gondolom egy százast élből le lehet belőle alkudni,én még azt hittem ezek 2x ennyiért mennek.Olcsóbbak mint az E39 30dezsők,igaz nincs belőle manuális,így kicsit szomjatos,a volt főnökömé annó 10 alá nem akart menni,igaz,neki is ólomból voltak a cipői,kresz közeli üzemmódban talán 9-ből megél,nem? http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/730/bmw_730d_automata-6942784Izé,akkor ezekben,ami még 184lovas,nincsenek a beszippantódó lapocskák?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #5354 Dátum: 2013. június 28. 13:47:12 pm » |
|
Ezek már ilyen olcsók otthon? A trágyadomb felniket leszámítva tűrhetőnek látszik. http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/730/bmw_730d_automata_full_full_extra_akciooooo-6986433Ez még szebbnek látszik,gondolom egy százast élből le lehet belőle alkudni,én még azt hittem ezek 2x ennyiért mennek.Olcsóbbak mint az E39 30dezsők,igaz nincs belőle manuális,így kicsit szomjatos,a volt főnökömé annó 10 alá nem akart menni,igaz,neki is ólomból voltak a cipői,kresz közeli üzemmódban talán 9-ből megél,nem? http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/730/bmw_730d_automata-6942784Izé,akkor ezekben,ami még 184lovas,nincsenek a beszippantódó lapocskák? Ebből is van 750, ami kevesebbet eszik, mint az e32, ami már nem annyira veszélyes, így a többi motornak nincs túl sok értelme
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #5355 Dátum: 2013. június 28. 21:17:55 pm » |
|
Ezek még egész jók. Bár E38-ból is elárasztották a piacot okádékkal. Van egy tds a nyírségben is.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5356 Dátum: 2013. június 28. 21:19:50 pm » |
|
Van egy tds a nyírségben is. Jobb nem beszélni róla... Ismerjük az előző tulajt.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5357 Dátum: 2013. június 28. 22:16:13 pm » |
|
Ezek még egész jók. Bár E38-ból is elárasztották a piacot okádékkal. Van egy tds a nyírségben is. Konkrétan a benzinesek nyekk,úgy ahogy vannak,fészliftes talán 3 ha van,maradt a dízel,mondjuk abból a 40dezsőval mindig is szimpatizáltam,bár az már végképp nem gazdaságos,akár dízel,akár nem. Általában a motor alkatrészek között nincs igazán különbség árban,pl egy 30d dugattyú nem drágább mint egy 30i-é?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #5358 Dátum: 2013. június 28. 22:39:20 pm » |
|
Konkrétan a benzinesek nyekk,úgy ahogy vannak,fészliftes talán 3 ha van,maradt a dízel,mondjuk abból a 40dezsőval mindig is szimpatizáltam,bár az már végképp nem gazdaságos,akár dízel,akár nem. Általában a motor alkatrészek között nincs igazán különbség árban,pl egy 30d dugattyú nem drágább mint egy 30i-é?
Igen ez pont az az alkatrész, amit szinte hetente kell cserélni. Sőőőőt a HF csavar is hasonló árban van.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #5359 Dátum: 2013. június 28. 22:41:21 pm » |
|
Mr. ki a faszomat érdekel, hogy mennyibe kerül egy dugattyú? A 30d-ken mostanra már jó eséllyel széthullik sajnos a befecsi Összes automata kuka, fél milláért újítsd fel, mert basztak benne olajat cserélni. Lifelong. Anyád.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #5360 Dátum: 2013. június 29. 08:24:33 am » |
|
Mondom én, hogy 750i.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013. június 29. 09:32:56 am írta collins »
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5361 Dátum: 2013. június 29. 11:26:19 am » |
|
Mr. ki a faszomat érdekel, hogy mennyibe kerül egy dugattyú? A 30d-ken mostanra már jó eséllyel széthullik sajnos a befecsi Összes automata kuka, fél milláért újítsd fel, mert basztak benne olajat cserélni. Lifelong. Anyád. Mike,Collins b+,az eddigi dízeljeimből kiindulva engem érdekelnek ezek az alkatrészek ,a benzeket,meg az új asztrát kivéve,mind kidurrant,az M21 volt a rekorder,az mindent vitt,hétközben kölcsönautót kunyeráltam,majd hétvégén a populáció ment strandra,piálni,csajozni,meg ilyenek,én vagy hf-t szedtem le,vagy az egészet fűztem szét,vagy difit legóztam,vagy az olyajszivattyú meghajtó pálcikáját cseréltem,persze csapágysorral együtt,vagy vízpumpa,vagy túró baszkurálás,ilyen tapasztalataim vannak eddig a dízel BMW-kkel...... A sunny szintén zenész volt,azt is fúratni kellet,csak annyira főtt meg,a mondeó is 2x lett annyira megfőzve,a professzionális vízgomba elhelyezés miatt, hogy már csak akkor vettem észre,hogy rotty,mikor éreztem az égett motorolaj szagát ,az itteni primerám is szignifikáns különbséget mutatott,100km-re otthonról minden átmenet nélkül elfüstölt,télen,a babával a fedélzeten ,nem is tudom,hogy sírjak,vagy nevessek.? Nem kevés bádvájzör elfogyasztása mellet győztem meg magam,hogy hamár dízel,legyen BMW,valami ősi ösztön azt súgja,hogy a bajor mérnökök a közös csöves dízelek tervezése előtt véletlen pofára estek egy benz dízel blokkban a méh telepen ,és szereztek némi tapasztalatot így,a dízel motorokhoz..... Szóval újra optimista vagyok ,látván a 25/30dezsők már nem annyira legók,unalom űzők,mint elődeik.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5362 Dátum: 2013. június 29. 11:57:06 am » |
|
Semmi köze a stuttgarti gagyihoz, egy bizonyos dr. Anisits Ferenc keze van a dologban, ő tervezte a 20d/30d/40d motorokat, úgy emlékszem nyert is mindegyikkel a BMW valami év motorja díjakat...
A 20d-vel egyből nyertek a Nürburgringen, a 30d és a 40d meg a szakmai zsűrit kápráztatta el.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #5363 Dátum: 2013. június 29. 12:30:28 pm » |
|
tanulsagos olvasmany ez a topic mar eleg regota.....jo ertelemben....
azert, van annyi tapasztalata mindenkinek szerintem,hogy a nagyszamok es a felhasznalok meg a szervizek tapasztalatai alapjan biztosan meglehet allapitani egy-egy tipusrol hogy vannak e tipishibai,es hogy normalis felhasznalas mellett mennyi kilometert birnak ki...
vannak legendas kilometerek pl: -vw mindegy -benz mindegy -bmw mindegy -francia mindegy -olasz mindegy -japan mindegy
dizel motorjairol amik nem szakadnak ossze 400-800 km utan sem
szervizes tapasztalat azt mutatja hogy a legtartosabb dizelek a vashengerfejes toyota motorok
a latvanyosan szidott modelek kozott is van sok megbizhato motor pl. - bajor 2.4 2.4td 2.5tds -VM jeep,rover,voyager, -olasz kattogos dizelek
igazabol nemlehet igazsagot tenni....sok embernek sok a velemenye,valakinek ez vkinek az teccik v. tapasztalt mast....
tenyek vannak azokat kell elfogadni...
teny az hogy ha normalisan hasznalnak egy autot akkor az jo marad,csak azt nemszabad elfelejteni hogy nem ugyanannyi es ugyanaz a torodes kell minden autonak ...
gondoskodast megkoszoni mindeggyik...
talan megfontolod a tapasztalatom ,amit szerintem te is tudsz,miszerint minnel egyszerubb annal jobb...
pl: vw 1.9 vagy 2.5 tdi motor mechanikus adagoloval mechanikusan vezerelt geometrias turboval garantaltan kimegy a vilagbol es sosem romlik el ...
vagy .szivodizel toyota vas hengerfej...
de ezek oreg autok!!!
ha a kiszemelt autonak tudod a tipushibait azokat meg is lehet szuntetni,sofele modszerrel...meg kell csinalni es nyugodtan autozhatsz...
ha meg a kiszemelt autohoz sok euro kell ,vagy ezert vagy azert es nincs !? Hja kerem akkor nem kell azzal autozni !! akkor vissza kell ereszkedni a foldre,es osszedrotozni a meglevot es tovabb reszelgetni...
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #5364 Dátum: 2013. június 29. 13:52:10 pm » |
|
ha offolva beírnám, hogy mit vennék 2 év múlva, szerintem újra rekordokat döntenének a chartok a fórumon így inkább csak megjegyzem, hogy Mr. keress egy kevés km-es akármilyen 6 hengeres E39 kombinét, gyerekek kismotorja, kutyafarka belefér, aztán hajtsd.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #5365 Dátum: 2013. június 29. 15:16:42 pm » |
|
2.5 tdi motor mechanikus adagoloval mechanikusan vezerelt geometrias turboval garantaltan kimegy a vilagbol es sosem romlik el ...
A 2.5V6TDI legocsmányabb, legtrógerebb, pénztemető, amit valaha is utcára elkészítettek. Külön lapot kellene nyitni a konstrukciós és még 3-at a karbantartás hiánya miatti hibáknak. Remélem nem erre gondoltál.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #5366 Dátum: 2013. június 29. 16:09:09 pm » |
|
mike..remelem nem komolyan kerdezted? mivel gondolom hogy gondolod hogy nemgondolom hogy a tdi v6 jo motor !
valaszom tehat hogy nem a 2.5v6tdi re gondoltam...
azert hozzafuznem hogy a mondatbol kiragadott pelda elvesziti a mondatban elfoglalt helyet es jelenteset...ami fontos dolog...tehat a mondattot komplett kell ertelmezni
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #5367 Dátum: 2013. június 29. 16:21:53 pm » |
|
Ezek még egész jók. Bár E38-ból is elárasztották a piacot okádékkal. Van egy tds a nyírségben is. Van, azóta 4. alkalommal eladó, 1.050.000 HUF a debreceni úton. Gondolom, a légzsákindítót nem tették vissza, illetve a B oszlopot sem fújták át belül kékről ezüstmetálra
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #5368 Dátum: 2013. június 29. 16:22:18 pm » |
|
Jobb nem beszélni róla... Ismerjük az előző tulajt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #5369 Dátum: 2013. június 29. 18:40:28 pm » |
|
Te Sanyi Te!
Összedobjunk neked egy ékezetes billentyűzetre egy kis pénzt?
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
|