Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #5550 Dátum: 2013. december 16. 21:18:10 pm » |
|
Milyen kiábrándítóak vagytok! Mostmár azért is kipróbálok egyet,amikor legközelebb haza megyek,és jól be is számolok róla. A fogyasztás az tényleg sz@r,jó,ha ezeket az értékeket a 28ia tudja ebben a bódéban,főlag ha országút alatt a 160-180-at értjük . Szerencsére a v8-ak,meg a V12 teljesen probléma mentes ,és olcsón üzemeltethető nem mellesleg a 50i-k,városban inkább üzemórára fogyasztanak,nem /100km,még nem mértem,de a 16-18-at szerintem szemrebbenés nélkül bekapja bármelyik,párszor voltam vele az itteni nagyfaluban,kb szemmel láthatóan süllyedt a mutató,20 percenként 1 mutatónyit kb. el ne tévedjetek már a benzines automata E38-ak fogyasztásával. Megjegyzem,pár hónapja kaptam a póverről egy hírlevelet,rákattintottam,rögvest kiszúrta a szemem a 740d topik,végig olvastam,és nem lettem szerelmes ,van cigi vele bőven,illetve a minap végignézegettem egy lengyel skac topikját is,ott is valami aprósággal kezdődött,de úgy szét kellet kapni a végére,hogy még ,és láthatóan annyi bizbasz vann a motoron,hogy 2 gevláda lett tele a mütyűrökkel,mire odafért az ember a blokkhoz ,meg amiket kicserélt benne nagy hirtelen,az otthon szerintem minimum 1 egyenes ,meg kiszerelés,majd a szét-össze,a végére már nekem is rángatózott a szám,a látványtól,pedig nem is guguliztam rá a szövegre..... Viszont nem családi betegség nálunk a futkosás. e38 benzinesben 30i-től 50i-ig ugyanúgy eszik az összes. Max egy liter eltéréssel. Talán egy vanos-os 4,4 lehet a legjobb választás. 740d-t próbáld ki, tényleg nem rossz. Olyan sokat azért ne várj tőle, annyira jól nem megy, hogy az életedre törjön, mint pl a v12 vizes úton
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5551 Dátum: 2013. december 16. 21:36:03 pm » |
|
Volt E38 30ia-m,Dabasról jártam vele Dunakeszire melózni vagy fél évet,egy E32 35ia-ból ültem át bele,nem éreztem erősebbnek,viszont a pályán 130-al beérte 8-9 között,át a nagyfalun,meg minden,némi önfegyelemmel 10 alatt volt tartható egész tankokra kivetítve,külön a várost nem tudom,szerintem 13-14 körül.Maga az autó tetszett,érezhető volt a fejlesztés a fékben,futóműben,menetzajban,meg az egész működésen,a forma nekem épphogy az előd alatt egy picivel.A baby 8 csalódás volt,nem ette az olajat,megvolt a cr is minden köcsögben,de olyan élettelennek tűnt az M30 után,se íze,se bűze,csak van,olyan nyúlós volt,nem az a direkt kraft,és g@ci drága volt hozzá minden,de ezt én a 290nyúton,és a 1800kg/ajtómata konfignak tudtam be,kézivel jobb lehet a fíling,meg a fogyi is,de nagyon ritka a manuális E38,megnéztem a 30i 8.3 0-100,a 28i 8.6,a végük valami 6km/h-ra megegyezik,nem csoda,hogy lecserélték az M52-re.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #5552 Dátum: 2013. december 16. 21:40:27 pm » |
|
A baby 8 csalódás volt,nem ette az olajat,
Ez olyan cápás irigység volt mi?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5553 Dátum: 2013. december 16. 21:50:00 pm » |
|
Ez olyan cápás irigység volt mi? Nem ér kiragadni a szöveg környezetből ,ha jobban meggondolom,a dízelt kivéve egyik cápám sem ette az olajat,a 323i is lecsapágyasodott,mielőtt megehette volna,de,hogy az mitől volt.......
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #5554 Dátum: 2013. december 17. 06:18:06 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #5555 Dátum: 2013. december 17. 08:40:47 am » |
|
Volt E38 30ia-m,Dabasról jártam vele Dunakeszire melózni vagy fél évet,egy E32 35ia-ból ültem át bele,nem éreztem erősebbnek,viszont a pályán 130-al beérte 8-9 között,át a nagyfalun,meg minden,némi önfegyelemmel 10 alatt volt tartható egész tankokra kivetítve,külön a várost nem tudom,szerintem 13-14 körül.Maga az autó tetszett,érezhető volt a fejlesztés a fékben,futóműben,menetzajban,meg az egész működésen,a forma nekem épphogy az előd alatt egy picivel.A baby 8 csalódás volt,nem ette az olajat,megvolt a cr is minden köcsögben,de olyan élettelennek tűnt az M30 után,se íze,se bűze,csak van,olyan nyúlós volt,nem az a direkt kraft,és g@ci drága volt hozzá minden,de ezt én a 290nyúton,és a 1800kg/ajtómata konfignak tudtam be,kézivel jobb lehet a fíling,meg a fogyi is,de nagyon ritka a manuális E38,megnéztem a 30i 8.3 0-100,a 28i 8.6,a végük valami 6km/h-ra megegyezik,nem csoda,hogy lecserélték az M52-re.
Miszter én meg a felujított motoros 35i e28-ból ültem át a chippes (már belseje, csomi kipakolt, tehát nagyjából e28 súlyú) e34 530i V8-ba, és hidd el nem megy rosszabbul. A 35i "hirtelen haragú", egy hangyafasznyit közvetlenebb 3000 alatt, de fent már nagyon eltépi a baby V8. 35i m30= 30i m60 de ezt már megtárgyaltuk. E38 nagyobb, nehezebb, mint az e32, így simán előfordulhat, hogy egy 735i e32 fickósabb, mint egy e38 730i. e38 730i nem egy közkedvelt konfig, az e32 735i pláne kézisben, sperrel még ma is egy kívánatos "húbazmeg de kellemes" összeállítás.
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5556 Dátum: 2013. december 17. 08:42:03 am » |
|
Miszter én meg a felujított motoros 35i e28-ból ültem át a chippes (már belseje, csomi kipakolt, tehát nagyjából e28 súlyú) e34 530i V8-ba, és hidd el nem megy rosszabbul. A 35i "hirtelen haragú", egy hangyafasznyit közvetlenebb 3000 alatt, de fent már nagyon eltépi a baby V8. 35i m30= 30i m60 de ezt már megtárgyaltuk. E38 nagyobb, nehezebb, mint az e32, így simán előfordulhat, hogy egy 735i e32 fickósabb, mint egy e38 730i. e38 730i nem egy közkedvelt konfig, az e32 735i pláne kézisben, sperrel még ma is egy kívánatos "húbazmeg de kellemes" összeállítás.
Egyetértek.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Gergő
Nem elérhető
Hozzászólások: 215
|
|
« Válasz #5557 Dátum: 2013. december 17. 21:00:42 pm » |
|
Már néztem én is,jól néz ki,kérdés,hogy milyen állapotban van a futóműve,meg hát rögtön kell bele a 3fél,meg manuális váltó,az M30-at felfésülni,átalakítani kézisre,simán 4kiló,ha vesz a paraszt egy donort akkor is,és akkor meg mókolt az egész,szóval hmm. Viszont már benne a gáz,az maga vagy 300,annyival "olcsóbb". kis keresgélés után ezt találtam róla..... http://galeria.totalcar.hu/blogok/2013/01/23/eladtam_a_bmw-t/3http://belsoseg.blog.hu/2013/01/28/eladtam_a_bmw-t_minek_ha_van_swiftha jól látom egy és ugyanaz a gépezet.... de nem tuti..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5558 Dátum: 2013. december 17. 23:34:20 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #5559 Dátum: 2013. december 18. 08:32:28 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
M5swap
Nem elérhető
Hozzászólások: 1051
|
|
« Válasz #5560 Dátum: 2013. december 18. 10:49:58 am » |
|
e28 M5: 1985-88 e34 M5: 1988-93 Jól emlékszem?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #5561 Dátum: 2013. december 18. 12:48:03 pm » |
|
e28 M5: 1985-88 e34 M5: 1988-93
Jól emlékszem?
95ig volt az.
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
M5swap
Nem elérhető
Hozzászólások: 1051
|
|
« Válasz #5562 Dátum: 2013. december 18. 14:38:23 pm » |
|
Tényleg. 94-95-ben már gyárilag 18"-as kerekekkel jött. 95ig volt az.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5563 Dátum: 2013. december 18. 22:56:31 pm » |
|
'96-ban még volt, nem? Akkor jött a 6 gang kézi és 4 dugós fék, illetve az M Parallel kerék, nem? Vagy az már '95?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5564 Dátum: 2013. december 22. 10:36:57 am » |
|
Mégsem akkora széklet kupac a 4.8 ,vagy csak én vártam többet a töltött kishatostól,főleg kézi váltóval?Nem értem,mert a hármas még jóval könyebb is,mint a 650i,other az 50i-ben van valami csúnyaság? http://www.youtube.com/watch?v=0xN9jopC56Y#
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5565 Dátum: 2014. január 01. 18:42:56 pm » |
|
A csúcs,mindig fölöttünk van. Gondolom többet eszik mint a 740dé,úgyhogy nem is kell........ http://www.youtube.com/watch?v=XunY7hZWvuI#
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #5566 Dátum: 2014. január 01. 21:37:49 pm » |
|
Nem is oly rég még fentvolt hahun...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #5567 Dátum: 2014. január 05. 21:34:15 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #5568 Dátum: 2014. január 05. 21:36:27 pm » |
|
Ennek olyan kéziváltós m30as beütése van.
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #5569 Dátum: 2014. január 05. 21:43:57 pm » |
|
Szerintem ez az enyém gyári színében.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #5570 Dátum: 2014. január 06. 20:39:13 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #5571 Dátum: 2014. január 06. 20:42:27 pm » |
|
Mi van ezt raktad a garázsodba?
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #5572 Dátum: 2014. január 06. 20:53:41 pm » |
|
Ezt miből következtetted?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #5573 Dátum: 2014. január 07. 09:53:06 am » |
|
Csak gondoltam annyira elkapott a vásárlási láz...
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5574 Dátum: 2014. január 10. 21:15:03 pm » |
|
Mi jöhet még? http://automotor.hu/hirek/leszamol-a-bmw-a-kezi-kapcsolasu-valtoval-533161Lesz király elsőkerekes egyes meg kettes, csak amerikában van kéziváltós M5/M6, nincs már szívó sorhat, (sőt semmilyen szívómotor), nincs már sperrdifi csak az M-esekben, azokba meg driftelőautomatikát építenek.... Tudom, hogy a konkurensek még szánalmasabbak, de nem lehetne legalább a 3/5/7 sorozatonként egyetlen modell a lehetséges 15-ből, ami hagyományos? (szívó, sperr, kézi, hátsókerék) Ez a mai napi agymenésem. Kicsit elsiratom a régi szép időket, de legalább elkezdtem betárazni a régi technikákból, hogy az én gyerekeim még tapasztalják, milyen volt autót vezetni.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #5575 Dátum: 2014. január 10. 22:09:58 pm » |
|
Mi jöhet még? http://automotor.hu/hirek/leszamol-a-bmw-a-kezi-kapcsolasu-valtoval-533161Lesz király elsőkerekes egyes meg kettes, csak amerikában van kéziváltós M5/M6, nincs már szívó sorhat, (sőt semmilyen szívómotor), nincs már sperrdifi csak az M-esekben, azokba meg driftelőautomatikát építenek.... Tudom, hogy a konkurensek még szánalmasabbak, de nem lehetne legalább a 3/5/7 sorozatonként egyetlen modell a lehetséges 15-ből, ami hagyományos? (szívó, sperr, kézi, hátsókerék) Ez a mai napi agymenésem. Kicsit elsiratom a régi szép időket, de legalább elkezdtem betárazni a régi technikákból, hogy az én gyerekeim még tapasztalják, milyen volt autót vezetni. Úgy érzem huszonharminc év múlva max GT86-ot veszek, de nem BMW-t... Más értelmes autót nemigazán látok jelenleg a piacon...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5576 Dátum: 2014. január 16. 22:07:58 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #5577 Dátum: 2014. január 16. 22:46:29 pm » |
|
Hányingerem van.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #5578 Dátum: 2014. január 17. 06:17:35 am » |
|
Lesz 3 hengeres dízel!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #5579 Dátum: 2014. január 18. 18:14:55 pm » |
|
Tiszta W246 (Bosztály)
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
|