feribmw
Nem elérhető
Hozzászólások: 217
csak BMW és Bmw.
|
|
« Válasz #90 Dátum: 2007. szeptember 21. 20:01:08 pm » |
|
A következő lép egy elvi elrendezést mutat egy gyárilag összerakott, ezeddig nem piszkált, gyári menetrögzítővel megáldott lendkerék leszedéséhez. Promega
Elnézést , de ezen probléma egyszerübben is megoldható lett volna ha felhivsz elmondom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #91 Dátum: 2007. szeptember 26. 18:14:43 pm » |
|
BMW E21 BBS gyári hátsó ültető rugók!!!! Felül 8,5mm vastag, alul 12,4mm vastag az anyag a rugó átmérője 100mm, a rugó hossza kb. 322mm(pontosan nem tudtam lemérni) Képek:
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
stasis
Vendég
|
|
« Válasz #92 Dátum: 2007. szeptember 26. 19:58:16 pm » |
|
BMW E21 BBS gyári hátsó ültető rugók!!!! Felül 8,5mm vastag, alul 12,4mm vastag az anyag a rugó átmérője 100mm, a rugó hossza kb. 322mm(pontosan nem tudtam lemérni) Képek:
Ez is köszönjük!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
videospromega
Nem elérhető
Hozzászólások: 87
Mostmár úszkálunk...
|
|
« Válasz #93 Dátum: 2007. szeptember 27. 12:00:09 pm » |
|
A szériagyártás kontra motorhangolás szellemében újabb két kép:
Az elsőn a 315-ben talált hajtókarok láthatók a beépítés szerinti sorrendben, az elsőt már elkezdtem könnyíteni. Jól átszik a hajtókarok "egyformasága", lemérve 5g-nál nagyobb volt a szórásuk, bár szerintem valami magyar "mesterember" is lehet a dologban.
A második képen az egyik gyári és a könnyített hajtókar látható. A gyáriak 810-820g-osak voltak, a könnyített most tart 750 g-nál. bár még sokat lehet rajtas finomítani. Most készül a cnc-program a nagyolás gépesítéséhez.
Promega
|
|
|
Naplózva
|
Promega
BMW 315 1982, alpinweiB (O==[][]==O)
Lassanként megjobbítom... nagyonlassanként
|
|
|
feribmw
Nem elérhető
Hozzászólások: 217
csak BMW és Bmw.
|
|
« Válasz #94 Dátum: 2007. szeptember 27. 19:41:34 pm » |
|
Kesztyütartózár 80-ig
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
feribmw
Nem elérhető
Hozzászólások: 217
csak BMW és Bmw.
|
|
« Válasz #95 Dátum: 2007. szeptember 27. 19:43:35 pm » |
|
E21 óra
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
feribmw
Nem elérhető
Hozzászólások: 217
csak BMW és Bmw.
|
|
« Válasz #96 Dátum: 2007. szeptember 27. 19:45:03 pm » |
|
M20 B20 olajszivattyú
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
feribmw
Nem elérhető
Hozzászólások: 217
csak BMW és Bmw.
|
|
« Válasz #97 Dátum: 2007. szeptember 27. 19:46:31 pm » |
|
E21 csomagtérzár
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #98 Dátum: 2007. szeptember 29. 19:04:39 pm » |
|
Hát,Én most nem fogok motort szerelni,de azért ide rakom. Kicsit helyre pofoztam egy garnitúra ajtó kárpitot. Az egész úgy kezdődött hogy a sógoromnál pakolásztunk,és találtam egy zacskót amiben ilyenek voltak. Valami utólagos villany ablak kiegészítői lehettek.......
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #99 Dátum: 2007. szeptember 29. 19:07:40 pm » |
|
Én meg tervezem egy ideje hogy ki cserélem a kárpit,mert nem is nagyon tetszik,és kissé viharvert is. Hát ezek kéznél voltak,szépen meg takarítottam őket. Mivel kézi abalakos volt a drága,ezért pont kapóra jöttek ezek a "dugók".
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #100 Dátum: 2007. szeptember 29. 19:11:22 pm » |
|
Először oda mértem a belső dugót a kárpithoz,majd körbe rajzoltam. Utána tapéta vágó késsel szépen ki metszettem a felesleget..... Majd el is távolítottam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #101 Dátum: 2007. szeptember 29. 19:14:44 pm » |
|
Mikor ez meg volt,bele paszintottam a belső ellen darabot,szépen feszűlt ahogy kell. (közben el szívtam egy betonszofit) Ez után ki vágtam a külső kárpitot is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #102 Dátum: 2007. szeptember 29. 19:18:00 pm » |
|
Ez után bele helyeztem teljesen a belső ellendarabot,szépen állt.
Majd kívülről rá nyomtam a külső borítást. Ez van az utastér felé.........
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #103 Dátum: 2007. szeptember 29. 19:19:54 pm » |
|
Hapsi!!
Ezek a Spal DeLux nevű univerzális ablakemelő cuccai!!
Amugy neked elég lett volna a legkisebb is mert nekem az E28ban azzal volt megcsinálva!!!
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #104 Dátum: 2007. szeptember 29. 19:21:18 pm » |
|
Majd teljesen össze nyomtam,és voalá! Ennyi volt. Ezt az eljárást meg ismételtem még 3X,és kész is volt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #105 Dátum: 2007. szeptember 29. 19:22:57 pm » |
|
Hapsi!!
Ezek a Spal DeLux nevű univerzális ablakemelő cuccai!!
Amugy neked elég lett volna a legkisebb is mert nekem az E28ban azzal volt megcsinálva!!!
Nem bánom. De ebben a szettben azok nem voltak benne,mert el lettek használva. Meg nekem ez tetszik,a mérete végett a kora '80-as éveket idézi vissza. Legalábbis nekem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #106 Dátum: 2007. szeptember 29. 19:23:51 pm » |
|
Hapsi!!
Ezek a Spal DeLux nevű univerzális ablakemelő cuccai!!
Amugy neked elég lett volna a legkisebb is mert nekem az E28ban azzal volt megcsinálva!!!
Nem bánom. De ebben a szettben azok nem voltak benne,mert el lettek használva. Meg nekem ez tetszik,a mérete végett a kora '80-as éveket idézi vissza. Legalábbis nekem. Ott a pont!! Igy is nagyon baba!!!
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #107 Dátum: 2007. szeptember 29. 19:25:43 pm » |
|
És örömmel konstatáltam hogy a viillany ablak kapcsoló helye bele volt perforálva a kárpitba,ezért azt csak ki kellett "pattintani". Hát ennyi.........
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
feribmw
Nem elérhető
Hozzászólások: 217
csak BMW és Bmw.
|
|
« Válasz #108 Dátum: 2007. október 02. 19:38:49 pm » |
|
E-28 müszercsoport
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
feribmw
Nem elérhető
Hozzászólások: 217
csak BMW és Bmw.
|
|
« Válasz #109 Dátum: 2007. október 02. 19:47:54 pm » |
|
E-21 fékszerkezet első föként 323-ba volt szerelve.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
feribmw
Nem elérhető
Hozzászólások: 217
csak BMW és Bmw.
|
|
« Válasz #110 Dátum: 2007. október 02. 19:52:46 pm » |
|
M20-B20 hengerfej 1980-tól ezek voltak szerelve csak más más szerelvényekkel karbis ,K-jet,L-jet motronik és csak a szerelvények változtak valamint az öntvény minősége.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stasis
Vendég
|
|
« Válasz #111 Dátum: 2007. október 02. 21:33:09 pm » |
|
Feri, promega
Ezek nagyon jó képek, köszönjük!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
|
« Válasz #112 Dátum: 2007. október 04. 06:33:42 am » |
|
Ha már hengerfej akkor 320/4 egyben és robbantva:
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
|
« Válasz #113 Dátum: 2007. október 04. 06:34:12 am » |
|
na még
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2007. október 04. 06:44:23 am írta ujjtibor »
|
Naplózva
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
|
« Válasz #114 Dátum: 2007. október 04. 06:38:19 am » |
|
robbantva
|
|
|
Naplózva
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
|
« Válasz #115 Dátum: 2007. október 04. 06:39:45 am » |
|
m10 b20 főtengely
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
|
« Válasz #116 Dátum: 2007. október 04. 06:42:00 am » |
|
végül ráadásnak egy m10 olajszivattyú
|
|
|
Naplózva
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #117 Dátum: 2007. október 04. 06:54:21 am » |
|
m10 b20 főtengely
Tibor,csak egy kérdés..... M10 B20-as főtengelyt nézegetem. Csak ennek van dupla soros vezérmű lánca,vagy létezik B18-asban is? Esetleg volt B20-as aminek szimpla volt?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
|
« Válasz #118 Dátum: 2007. október 04. 06:59:30 am » |
|
Nem vagyok benne biztos de a korai tipusoknál duplasoros jött, de azt gondolom létezik 1.8 hoz is. Legalább is amikor az e12-est csináltam a boltban megkérdezte, hogy ugye duplasoros van rajta. De feribmw barátom pontos felvilágosítást tud adni
|
|
|
Naplózva
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #119 Dátum: 2007. október 04. 07:03:38 am » |
|
Nem vagyok benne biztos de a korai tipusoknál duplasoros jött, de azt gondolom létezik 1.8 hoz is. Legalább is amikor az e12-est csináltam a boltban megkérdezte, hogy ugye duplasoros van rajta. De feribmw barátom pontos felvilágosítást tud adni
Értem,köszi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|