| 
			| 
					
						| feribmw 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 217
								
								 
								csak BMW és Bmw.
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #90 Dátum: 2007. szeptember 21. 20:01:08 pm » |  | 
 
 A következő lép egy elvi elrendezést mutat egy gyárilag összerakott, ezeddig nem piszkált, gyári menetrögzítővel megáldott lendkerék leszedéséhez.Promega
 
 Elnézést , de ezen probléma egyszerübben is megoldható lett volna ha felhivsz elmondom. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| steffe 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2566
								
								 | 
								|  | « Válasz #91 Dátum: 2007. szeptember 26. 18:14:43 pm » |  | 
 
 BMW E21 BBS gyári hátsó ültető rugók!!!!Felül 8,5mm vastag,
 alul 12,4mm vastag az anyag
 a rugó átmérője 100mm,
 a rugó hossza kb. 322mm(pontosan nem tudtam lemérni)
 Képek:
 
 
 
 |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 
 steffe |  |  | 
	| 
			| 
					
						| stasis 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #92 Dátum: 2007. szeptember 26. 19:58:16 pm » |  | 
 
 BMW E21 BBS gyári hátsó ültető rugók!!!!Felül 8,5mm vastag,
 alul 12,4mm vastag az anyag
 a rugó átmérője 100mm,
 a rugó hossza kb. 322mm(pontosan nem tudtam lemérni)
 Képek:
 
 
 
 
 Ez is köszönjük! |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| videospromega 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 87
								
								 
								Mostmár úszkálunk...
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #93 Dátum: 2007. szeptember 27. 12:00:09 pm » |  | 
 
 A szériagyártás kontra motorhangolás szellemében újabb két kép:
 Az elsőn a 315-ben talált hajtókarok láthatók a beépítés szerinti sorrendben, az elsőt már elkezdtem könnyíteni. Jól átszik a hajtókarok "egyformasága", lemérve 5g-nál nagyobb volt a szórásuk, bár szerintem valami magyar "mesterember" is lehet a dologban.
 
 A második képen az  egyik gyári és a könnyített hajtókar látható. A gyáriak 810-820g-osak voltak, a könnyített most tart 750 g-nál. bár még sokat lehet rajtas finomítani.
 Most készül a cnc-program a nagyolás gépesítéséhez.
 
 Promega
 
 |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Promega
 BMW 315 1982, alpinweiB (O==[][]==O)
 
 Lassanként megjobbítom... nagyonlassanként
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| feribmw 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 217
								
								 
								csak BMW és Bmw.
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #94 Dátum: 2007. szeptember 27. 19:41:34 pm » |  | 
 
 Kesztyütartózár 80-ig |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| feribmw 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 217
								
								 
								csak BMW és Bmw.
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #95 Dátum: 2007. szeptember 27. 19:43:35 pm » |  | 
 
 E21 óra |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| feribmw 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 217
								
								 
								csak BMW és Bmw.
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #96 Dátum: 2007. szeptember 27. 19:45:03 pm » |  | 
 
 M20 B20 olajszivattyú |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| feribmw 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 217
								
								 
								csak BMW és Bmw.
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #97 Dátum: 2007. szeptember 27. 19:46:31 pm » |  | 
 
 E21 csomagtérzár |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TurbóDénes 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #98 Dátum: 2007. szeptember 29. 19:04:39 pm » |  | 
 
 Hát,Én most nem fogok motort szerelni,de azért ide rakom.   Kicsit helyre pofoztam egy garnitúra ajtó kárpitot. Az egész úgy kezdődött hogy a sógoromnál pakolásztunk,és találtam egy zacskót amiben ilyenek voltak.   Valami utólagos villany ablak kiegészítői lehettek....... |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TurbóDénes 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #99 Dátum: 2007. szeptember 29. 19:07:40 pm » |  | 
 
 Én meg tervezem egy ideje hogy ki cserélem a kárpit,mert nem is nagyon tetszik,és kissé viharvert is.   Hát ezek kéznél voltak,szépen meg takarítottam őket. Mivel kézi abalakos volt a drága,ezért pont kapóra jöttek ezek a "dugók". |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TurbóDénes 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #100 Dátum: 2007. szeptember 29. 19:11:22 pm » |  | 
 
 Először oda mértem a belső dugót a kárpithoz,majd körbe rajzoltam. Utána tapéta vágó késsel szépen ki metszettem a felesleget..... Majd el is távolítottam.   |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TurbóDénes 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #101 Dátum: 2007. szeptember 29. 19:14:44 pm » |  | 
 
 Mikor ez meg volt,bele paszintottam a belső ellen darabot,szépen feszűlt ahogy kell. (közben el szívtam egy betonszofit)   Ez után ki vágtam a külső kárpitot is. |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TurbóDénes 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #102 Dátum: 2007. szeptember 29. 19:18:00 pm » |  | 
 
 Ez után bele helyeztem teljesen a belső ellendarabot,szépen állt.
 Majd kívülről rá nyomtam a külső borítást.
 Ez van az utastér felé.........
 |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| steffe 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2566
								
								 | 
								|  | « Válasz #103 Dátum: 2007. szeptember 29. 19:19:54 pm » |  | 
 
 Hapsi!!
 Ezek a Spal DeLux nevű univerzális ablakemelő cuccai!!
 
 Amugy neked elég lett volna a legkisebb is mert nekem az E28ban azzal volt megcsinálva!!!
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 steffe |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TurbóDénes 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #104 Dátum: 2007. szeptember 29. 19:21:18 pm » |  | 
 
 Majd teljesen össze nyomtam,és voalá! Ennyi volt.   Ezt az eljárást meg ismételtem még 3X,és kész is volt.   |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TurbóDénes 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #105 Dátum: 2007. szeptember 29. 19:22:57 pm » |  | 
 
 Hapsi!!
 Ezek a Spal DeLux nevű univerzális ablakemelő cuccai!!
 
 Amugy neked elég lett volna a legkisebb is mert nekem az E28ban azzal volt megcsinálva!!!
 
 Nem bánom.   De ebben a szettben azok nem voltak benne,mert el lettek használva.   Meg nekem ez tetszik,a mérete végett a kora '80-as éveket idézi vissza.   Legalábbis nekem.   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| steffe 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2566
								
								 | 
								|  | « Válasz #106 Dátum: 2007. szeptember 29. 19:23:51 pm » |  | 
 
 Hapsi!!
 Ezek a Spal DeLux nevű univerzális ablakemelő cuccai!!
 
 Amugy neked elég lett volna a legkisebb is mert nekem az E28ban azzal volt megcsinálva!!!
 
 Nem bánom.   De ebben a szettben azok nem voltak benne,mert el lettek használva.   Meg nekem ez tetszik,a mérete végett a kora '80-as éveket idézi vissza.   Legalábbis nekem.  Ott a pont!! Igy is nagyon baba!!!   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 steffe |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TurbóDénes 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #107 Dátum: 2007. szeptember 29. 19:25:43 pm » |  | 
 
 És örömmel konstatáltam hogy a viillany ablak kapcsoló helye bele volt perforálva a kárpitba,ezért azt csak ki kellett "pattintani".   Hát ennyi......... |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| feribmw 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 217
								
								 
								csak BMW és Bmw.
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #108 Dátum: 2007. október 02. 19:38:49 pm » |  | 
 
 E-28 müszercsoport |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| feribmw 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 217
								
								 
								csak BMW és Bmw.
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #109 Dátum: 2007. október 02. 19:47:54 pm » |  | 
 
 E-21 fékszerkezet első föként 323-ba volt szerelve. |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| feribmw 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 217
								
								 
								csak BMW és Bmw.
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #110 Dátum: 2007. október 02. 19:52:46 pm » |  | 
 
 M20-B20 hengerfej 1980-tól ezek voltak szerelve csak más más szerelvényekkel karbis ,K-jet,L-jet motronikés csak a szerelvények változtak valamint az öntvény minősége.
 |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| stasis 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #111 Dátum: 2007. október 02. 21:33:09 pm » |  | 
 
 Feri, promega
 Ezek nagyon jó képek, köszönjük!
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| ujjtibor 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 378
								
								 | 
								|  | « Válasz #112 Dátum: 2007. október 04. 06:33:42 am » |  | 
 
 Ha már hengerfej akkor 320/4 egyben és robbantva: |  
						| 
 06-30-499-20-10E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| ujjtibor 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 378
								
								 | 
								|  | « Válasz #113 Dátum: 2007. október 04. 06:34:12 am » |  | 
 
 na még |  
						| 
								| 
 |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2007. október 04. 06:44:23 am írta ujjtibor » |  Naplózva | 
 
 06-30-499-20-10E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| ujjtibor 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 378
								
								 | 
								|  | « Válasz #114 Dátum: 2007. október 04. 06:38:19 am » |  | 
 
 robbantva |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 
 06-30-499-20-10E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| ujjtibor 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 378
								
								 | 
								|  | « Válasz #115 Dátum: 2007. október 04. 06:39:45 am » |  | 
 
 m10 b20 főtengely |  
						| 
 06-30-499-20-10E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| ujjtibor 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 378
								
								 | 
								|  | « Válasz #116 Dátum: 2007. október 04. 06:42:00 am » |  | 
 
 végül ráadásnak egy m10 olajszivattyú |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 
 06-30-499-20-10E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TurbóDénes 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #117 Dátum: 2007. október 04. 06:54:21 am » |  | 
 
 m10 b20 főtengely
 Tibor,csak egy kérdés..... M10 B20-as főtengelyt nézegetem. Csak ennek van dupla soros vezérmű lánca,vagy létezik B18-asban is? Esetleg volt B20-as aminek szimpla volt? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| ujjtibor 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 378
								
								 | 
								|  | « Válasz #118 Dátum: 2007. október 04. 06:59:30 am » |  | 
 
 Nem vagyok benne biztos de a korai tipusoknál duplasoros jött, de azt gondolom létezik 1.8 hoz is. Legalább is amikor az e12-est csináltam a boltban megkérdezte, hogy ugye duplasoros van rajta. De feribmw barátom pontos felvilágosítást tud adni
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 06-30-499-20-10E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TurbóDénes 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #119 Dátum: 2007. október 04. 07:03:38 am » |  | 
 
 Nem vagyok benne biztos de a korai tipusoknál duplasoros jött, de azt gondolom létezik 1.8 hoz is. Legalább is amikor az e12-est csináltam a boltban megkérdezte, hogy ugye duplasoros van rajta. De feribmw barátom pontos felvilágosítást tud adni
 
 Értem,köszi.   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	|  |