Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #4110 Dátum: 2009. július 19. 18:27:20 pm » |
|
Köszönöm az elismerést! -a kevés lóerőről,meg annyit,hogy a turán 300-400 lóerős autókkal versenyez!Persze,hogy kevés neki 130 lóeró...
Bele kell rakni azt az S14 motort!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4111 Dátum: 2009. július 19. 18:51:30 pm » |
|
Bele ne tedd, nem jó az semmire
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:17:05 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
bmw02
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
|
|
« Válasz #4112 Dátum: 2009. július 19. 18:54:24 pm » |
|
már meg van az új kaszni,csak ki kellene fizetnem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SikuE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 345
|
|
« Válasz #4113 Dátum: 2009. július 22. 19:36:37 pm » |
|
Sziasztok !
Megtudna mondani valaki , hogy mi a motorkodja az E-90 es bimmer 335i motorjanak? Ugyanaz van pl az 135 i ben is. Neztem poweren, de ott nem talaltam meg a listaban :S ...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #4114 Dátum: 2009. július 22. 20:46:26 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:17:24 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4115 Dátum: 2009. július 29. 10:29:59 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #4116 Dátum: 2009. július 29. 12:14:05 pm » |
|
Sajnos nem lepődöm meg rajta. Montoya idejében kellett volna egy megbízható autó és akkor fossá aláztunk volna mindenkit. Ez van. Pálya autó viszont RULEZ!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:17:39 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #4117 Dátum: 2009. július 31. 16:45:59 pm » |
|
Még egy kurucos link és kitölröm az összes hozzászólásomat a fórumról! :D Véleményem szerint akár be is zárhatnék az f1-et. Persze miután Schumi újra abba hagyta! Inkább legyen túraautó bajnokság több márka részvételével, ahol nem kell írásos kérvényt benyújtani előzés elött. De az se lenne rossz ha összevonnák a japán túraautó bajnokságot az európaival. Persze marketing szempontból nem biztos, hogy jó lenne, de kit érdekel. Állandóan csak a pénz.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:17:56 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4118 Dátum: 2009. augusztus 29. 21:44:30 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4119 Dátum: 2009. augusztus 29. 21:46:18 pm » |
|
Húúú már rendelem is
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:18:12 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4120 Dátum: 2009. augusztus 29. 21:48:02 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4121 Dátum: 2009. augusztus 29. 21:52:02 pm » |
|
OKOK de elgondolkodtató hogy ez csak "közbetétes" féknyereggel jó de ők mindre írják....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:18:35 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4122 Dátum: 2009. augusztus 29. 21:56:31 pm » |
|
255x12,7 az a gyári mérete. Lehet, hoyg a kép csak illusztráció és nem belül hűtött tárcsa. Mindenesetre szerintem nem vészes az ára.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:18:43 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4123 Dátum: 2009. augusztus 29. 22:01:21 pm » |
|
Ezesetben igazad lehet
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:18:54 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4124 Dátum: 2009. augusztus 29. 22:16:50 pm » |
|
255x12,7 az a gyári mérete. Lehet, hoyg a kép csak illusztráció és nem belül hűtött tárcsa. Mindenesetre szerintem nem vészes az ára.
Ez elég karcsú nem? Akkor már inkább E12 28i nyereg+tárcsa. 12,7 mm,az még csak nem is hűtött. Vagyis nem adja ki.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4125 Dátum: 2009. augusztus 29. 22:29:54 pm » |
|
Ez a tárcsa annak jó, aki nem akar nagyon eltérni a gyáritól/korhű autót akar építeni. Én nagyobban gondolkodok (Fiat Bravo 284-es tárcsa+E12 nyergek+E12főfékhenger )
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:19:11 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4126 Dátum: 2009. augusztus 29. 22:31:11 pm » |
|
Jaja, ennek értelme is vóna
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:19:20 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #4127 Dátum: 2009. augusztus 29. 22:32:24 pm » |
|
Ez a tárcsa annak jó, aki nem akar nagyon eltérni a gyáritól/korhű autót akar építeni. Én nagyobban gondolkodok (Fiat Bravo 284-es tárcsa+E12 nyergek+E12főfékhenger ) És hogy rögzited az e12 nyerget?? Közbetéttel jó lehet...,de kell 5x120-as kerékagy is....amugy meg az e28 főfékhenger is lesz..
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4128 Dátum: 2009. augusztus 29. 22:37:32 pm » |
|
Féknyereg az közbetéttel lesz, 5x120 kerékagy nem kell, mert Fiat Bravo 284x22-es tárcsáját rá lehet rakni E21-re. A tehermentesítőnél kell kimarni kicsit nagyobbra a lukat és már ott is van a 4x100-as osztókörű nagy tárcsa. Íme egy élő példa, igaz ezek nem E12 nyergek: http://silverstone.fortunecity.com/chicane/541/specials.htm#big%20brakeAmúgy steffe neked milyen nyergeid lesznek/vannak elöl?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:19:36 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
TotoE12
Vendég
|
|
« Válasz #4129 Dátum: 2009. augusztus 30. 10:06:08 am » |
|
Felni ügyben fellapoztam egy BMWcar nevezetű angol ujságot, és ezt találtam, gondoltam lefotózom
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #4130 Dátum: 2009. augusztus 30. 10:15:04 am » |
|
Bár köztudottan nem vagyok alpina fan, de ez cíííp.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:19:57 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4131 Dátum: 2009. augusztus 31. 17:44:33 pm » |
|
Wilwood 300mm-es fék E21-re 1050 dollárért.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4132 Dátum: 2009. szeptember 01. 06:49:35 am » |
|
5 lyukú E21-re?
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4133 Dátum: 2009. szeptember 01. 07:08:31 am » |
|
Wilwood 300mm-es fék E21-re 1050 dollárért. Sajna,ez csak "nekünk" sok,odaát,egy szakmunkásnak ez kb 3-4napi munkabére ,max egy heti.A válság előtt,Európa,a mienkénél szerencsésebb történelmi fejlődésű országaiban is nagyjából 1heti fizu,kis túlórával.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4134 Dátum: 2009. szeptember 01. 11:25:54 am » |
|
5 lyukú E21-re? Illusztráció
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4135 Dátum: 2009. szeptember 02. 15:17:20 pm » |
|
Hallott már valaki a Merwede nevű cégről? Rugókat gyárt, van nekik egész olcsón ültetőszettjük E21 alá, negatívum, hogy made in china. Tapasztalat? Vélemény? http://www.merwedechina.com/en/index.asp
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Zottya
Nem elérhető
Hozzászólások: 479
|
|
« Válasz #4136 Dátum: 2009. szeptember 02. 15:38:33 pm » |
|
Ez igen! Nagyon jó futóműbeállítás.., nem dől, nem billen, meg sem ficcen a kanyarokban! http://www.youtube.com/watch?v=UeYn1SqKBhc#
|
|
|
Naplózva
|
Zoli
"A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék."
47°20'20.57"N 18°58'4.30"E
tel:+36 20 4468504
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #4137 Dátum: 2009. szeptember 02. 15:54:59 pm » |
|
Asszem, ez a beállításnál egy kicsit több....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:20:32 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
Zottya
Nem elérhető
Hozzászólások: 479
|
|
« Válasz #4138 Dátum: 2009. szeptember 02. 16:04:50 pm » |
|
Értsen ki mit akar, a vidi magáért beszél, akkor is jól megépítették ezt a kocsit!
|
|
|
Naplózva
|
Zoli
"A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék."
47°20'20.57"N 18°58'4.30"E
tel:+36 20 4468504
|
|
|
|
|