DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #840 Dátum: 2007. február 06. 22:38:31 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:07:30 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #841 Dátum: 2007. február 06. 22:58:22 pm » |
|
Zolka!!! Milyen tartályod lesz a szervóolajnak? Esetleg érdekel egy e28 olajtartály,műanyag,kocsiban még nem volt soha!!!!!Egy kis nézelődésért a tied!! És esetleg a barnába sportkormány aggyal?
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #842 Dátum: 2007. február 06. 23:05:07 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #843 Dátum: 2007. február 07. 07:14:01 am » |
|
Ótóépítés helyett fényképezd az autófordítót! Igenis Főnök !!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:07:49 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #844 Dátum: 2007. február 07. 07:15:34 am » |
|
Zolka!!! Milyen tartályod lesz a szervóolajnak? Esetleg érdekel egy e28 olajtartály,műanyag,kocsiban még nem volt soha!!!!!Egy kis nézelődésért a tied!! És esetleg a barnába sportkormány aggyal? Most kezdtem hozzá a szervónak. Ha át tudod hozni valamikor azt megköszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #845 Dátum: 2007. február 07. 07:22:29 am » |
|
Ebből jött az ötlet, amikor Bogéval kitaláltuk
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #846 Dátum: 2007. február 07. 19:10:01 pm » |
|
Ilyen műanyag levegő csővet keresek. 50-60mm átmérőjűt. Tudna valaki segíteni merre próbáljam. Klimaboltban nincsen
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #847 Dátum: 2007. február 07. 20:10:23 pm » |
|
Ilyen műanyag levegő csővet keresek. 50-60mm átmérőjűt. Tudna valaki segíteni merre próbáljam. Klimaboltban nincsen Milyen hosszú kellene???
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #848 Dátum: 2007. február 07. 20:25:28 pm » |
|
Milyen hosszú kellene???
kb 2x1méter. tudsz valami forrást?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:08:11 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
FullGAS335i
Vendég
|
|
« Válasz #849 Dátum: 2007. február 08. 15:58:00 pm » |
|
üdv az uraknak! szükségem lenne némi ötletre a fék ügyben jártasaktól. e21-re szeretnék gyártani valami féket, mert még a 23i féknek is nehéz ez az M30B35 motor tehát kérdésem az, milyen féket lehetne felműteni a kiscápára? hallottam olyat hogy e12 kerékagy és fék... ez nem tudom mennyire egyszerű. gondolom kéne cserélnem szervódobot és főfékhengert is a maximális fékhatás elérésének érdekében meg ugye az e12 az 5 csavaros, akkor olyan felni is kéne... tehát akkor hátul is mahinálni kell vmit.. segítsetek plíz nem gáz, ha bonyolult, csak megoldható legyen... kitartó vagyok... a 3.5 is bent figyel a kocsiban vhogy köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #850 Dátum: 2007. február 08. 17:02:15 pm » |
|
Van eladó 1 pár első 4 dugattyús féknyergem, kell mellé venni 2 db picivel nagyobb tárcsát. Sajna csak 1 hét múlva tudom megmondani, hogy milyet, mert szabin leszek és a cégnél van az adatbázisom. Esetleg kicserélheted a főfékhengert e-12-re vagy másegyébre, a hatás növelése érdekében, de szerintem ez is elegendő kell hogy legyen. Ami még fontos, az a minőségi betétek: Jurid, textar
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:08:44 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
FullGAS335i
Vendég
|
|
« Válasz #851 Dátum: 2007. február 08. 18:29:32 pm » |
|
köszi főnök az ötlet jónak tünik, várok akkor türelmesen. akkor majd mond meg légyszi, hogy minek a féktárcsáját kéne hozzá venni, meg hogy mekkorát (ja meg, elfér rajta a 14es e30kerék? meg 4 csavaros system ez?). ez nem fog elmelegedni 1 pillanat alatt? ja, meg legyen kedves mondjon vmi baráti árat is, meg hogy hova kéne érte menni köszönöm
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:09:03 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #852 Dátum: 2007. február 08. 19:59:09 pm » |
|
Salgótarjánban székelek (néha máshol is kábelezek:)))))) Fel is rakhatom, bekötéssel együtt. A nyergek rendbehozva, lefestve, a tárcsát sztem vedd meg az Unix-Bárdi-bárhol, legyen új, az a tuti. Tudok segíteni benne egy kis diszkonttal, fékbetét, tartórudak úgy szintén. Kelleni fog még pár fékcső is. Elmelegedni??? Felecsd el. Szumma nem olcsó mulatság. min 50-re tippelek. Viszont így minden gyári, új pöpec lesz, nem valami rozsdacsomó, berágot fos, meg marketingduma, hogy ez egy nagy BMW féke....hát persze 1 dugattyús, úszónyerges:((( Van ilyen jópár az 5-ös, 7-es palettán. Elvileg jövő hét pénteken már itthon leszek, keress akkor. Hétvégén is még vagyok, de akkor nem tudok rendelni vay ilyesmi.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:09:18 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
FullGAS335i
Vendég
|
|
« Válasz #853 Dátum: 2007. február 09. 10:12:45 am » |
|
köszönöm, visszatérünk rá
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:09:55 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #854 Dátum: 2007. február 09. 18:15:17 pm » |
|
És az miért gond, ha 1 dugattyús? Az e34ben 1 dugattyús fék van és állítom, hogy tudok vele akkorát fékezni, mint bármelyik más 4dugós fékkel Ha meg tudták oldani a 4dugósnak fékhatását egy 1dugósban akkor teljesen felesleges a 4.......Az újakban az M-esek kivételével is csak egydugós fék van.........
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:10:11 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Agyas
Nem elérhető
Hozzászólások: 1128
|
|
« Válasz #855 Dátum: 2007. február 09. 18:18:06 pm » |
|
Bocs hogy belevau, annyira nem vagyok otthon fékekekkel, de szvsz nem mindegy, hogy a féknyeregben a hőterhelés 1 vagy 4 dugó között oszlik el. Természetesen széria autónál lehet, hogy ez nem szempont, de ez most itt Motorsport
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:10:28 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #856 Dátum: 2007. február 09. 18:19:55 pm » |
|
Miért nem jársz kispolszkival? 4 kereke van, tökéletesen alkalmas a helyváltoztatásra.... Amíg nem tudsz különbséget tenni az úszónyerges és a fix dugattyús féknyereg között, addig ne nyilatkozz így. Utcára teljesen jó az úszónyerges fék, de versenykörülmények között nem. Most nem arról van szó, hogy melyikkel tudod könnyebben állóra fékezni a kereket. Valamelyik neves versenyfékeket gyártó cég mérnöke nyilatkozta, hogy az úszónyerges fék az emberiség elleni bűntett.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:10:39 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #857 Dátum: 2007. február 09. 21:15:09 pm » |
|
Még annyit hozzá, hogy van 1 és 4 hengeres versenymotor is. Mindkettővel lehet nyerni vb-t csak nem egy kategóriában...és mindkettőnek megvan a maga előnye.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:10:58 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #858 Dátum: 2007. február 09. 21:22:08 pm » |
|
Bocs hogy belevau, annyira nem vagyok otthon fékekekkel, de szvsz nem mindegy, hogy a féknyeregben a hőterhelés 1 vagy 4 dugó között oszlik el. Természetesen széria autónál lehet, hogy ez nem szempont, de ez most itt Motorsport
Semmi köze a hőelvezetéshez. A hőt a tárcsának kell elvezetnie, ezért van a belső hűtésű. Nem jobb csak nem melegszik el, ami nem egy hátrány. Egyébként a működési előnye tiszta fizika. Gondolj a dugattyúk térfogatára és a felfekvő felületek arányára. A 6 dugattyús még jobb, nem is ritka a versenysportban.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #859 Dátum: 2007. február 09. 23:26:00 pm » |
|
Szerintem meg az olaj is el tud melegedni, nem? Annál is jobb a sokdugattyú.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:11:26 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #860 Dátum: 2007. február 09. 23:43:41 pm » |
|
Hát persze hogy el tud melegedni. Én azt mondtam, hogy elmelegedés ellen ott a belső hűtésű tárcsa, mivel csak ez tud hűlni, ennek kell elvinnie a hőt. Az olaj nem tud hűlni, sem a nyereg. Kell mellé egy jó betét is és persze DOT 5-ös fékolaj. Ezek hiányában tök mindegy hány dugattyús, úgy is elmelegszik.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:11:39 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #861 Dátum: 2007. február 11. 09:35:08 am » |
|
Szerintem a féknél legtöbbet a méret számít
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
realdrifte21
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
|
|
« Válasz #862 Dátum: 2007. február 11. 09:40:44 am » |
|
Kicsit megpörgeted,utána nem tudsz kanyarodni a tehetetlensége miatt....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #863 Dátum: 2007. február 11. 19:23:27 pm » |
|
Szerintem a féknél legtöbbet a méret számít ŐŐŐŐ egy hülyeségnek tűnő észrevétel. Az a tárcsa mintha nem lenne kihasználva. Nem sokat fed a nyereg (betét) a tárcsából. Jó lesz az? Ez így nem szarpofozás?
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #864 Dátum: 2007. február 11. 21:39:38 pm » |
|
Az az igazság, hogy a fékerő (ha csak a méreteket nézzük) csak az erőkartól (sugár) és az út hosszától (kerület) függ. A betét felfekvő felületét felesleges növelni a dugattyú átmérőjén túl, mert deformálódhat és az inkább ront, mint használ. Ebben az esetben a dugattyú átmérő (és a fékbetét) abszolút nem kicsi, csak szokatlan a szemüknek ez az átmérő. Hogy a tárcsából mi használatos és mi nem, az ebben az esetben teljesen mindegy. Ha belegondolsz, a gyorsasági mototokon és egyes versenyautókon van egy agy, csillaggal kiegészítve és azon fityeg egy tárcsa, szó szerint csak egy tárcsa, egy gyűrű. Nem ritka, hogy a csillag 8-10cm hosszú, azaz 8-10 cm üres féktárcsafelületet képzelj el. A csillag néha tömör:) Néhány kép szemléltetés gyanánt:
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:12:24 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #865 Dátum: 2007. február 11. 21:42:34 pm » |
|
Jók ezek a futóművek!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:13:12 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #866 Dátum: 2007. február 11. 21:44:49 pm » |
|
Ha odaverik, ez is kiszakad:(
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:13:23 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #867 Dátum: 2007. február 11. 21:47:36 pm » |
|
Milyen autók ezek?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:13:33 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #868 Dátum: 2007. február 11. 21:47:49 pm » |
|
Az az igazság, hogy a fékerő (ha csak a méreteket nézzük) ...
Ahh haaaaaaa ,értem már! Köszi!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:13:55 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #869 Dátum: 2007. február 11. 21:53:15 pm » |
|
Milyen autók ezek?
Egy Citroen és egy Mitshu.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|