Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #2040 Dátum: 2007. június 04. 21:40:32 pm » |
|
Én a kérdésből kihallottam az átalakítás nélkül kifejezést! Ugye lacka?
Atalakitas nelkul nincs is benne elmeny
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:51:13 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #2041 Dátum: 2007. június 04. 21:43:12 pm » |
|
Nem is tünt fől hogy ennyi élményem van.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:05:47 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #2042 Dátum: 2007. június 04. 21:48:15 pm » |
|
Apro oromok az eletben
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:05:55 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #2043 Dátum: 2007. június 04. 21:53:13 pm » |
|
Atalakitas nelkul nincs is benne elmeny hát minél kevesebbel ... persze ha lenne egy esztergagép a szobámban, akkor más lenne a helyzet ... mondjuk suliban van, de az kicsi ... egyelőre írom a listát meg elmélkedek, hogy mit, hogyan lenne érdemes összerakni és elkezdek szép lassan gyüjtögetni ... akkor űgy tűnik, hogy ez a 23i gólyaláb, E12 agy és E12, 34, 23 vagy 32 (270-280 mm körüli) tárcsa és Volvo 240 (na most kapok aztán követ ) 4 dugattyús nyereg működhet ... működhet? esetleg E12 nyereg, de az állítólag kisebb ...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:06:16 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #2044 Dátum: 2007. június 04. 21:53:39 pm » |
|
A napokban fotózhatok pár szétszedett gólyalábat és akkor eloszlatom a ködöt.
Az nem ártana, mert most kurva sűrű a köd...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:07:40 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2045 Dátum: 2007. június 04. 21:53:43 pm » |
|
de a gyári menesztőre is rámegy a hűtött tárcsa és a konzolra is a széles nyereg:)
Persze mivel ugyanaz, csak van a nyereg 2 része között egy toldalék.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #2046 Dátum: 2007. június 04. 21:56:02 pm » |
|
hát minél kevesebbel ... persze ha lenne egy esztergagép a szobámban, akkor más lenne a helyzet ... mondjuk suliban van, de az kicsi ... egyelőre írom a listát meg elmélkedek, hogy mit, hogyan lenne érdemes összerakni és elkezdek szép lassan gyüjtögetni ... akkor űgy tűnik, hogy ez a 23i gólyaláb, E12 agy és E12, 34, 23 vagy 32 (270-280 mm körüli) tárcsa és Volvo 240 (na most kapok aztán követ ) 4 dugattyús nyereg működhet ... működhet? esetleg E12 nyereg, de az állítólag kisebb ... László vazzeg eridjél aludni mostmár!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:08:11 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #2047 Dátum: 2007. június 04. 22:00:02 pm » |
|
jó lenne András, de még kicsit fárasztom magam a kutatószeminárium esszével
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:08:36 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #2048 Dátum: 2007. június 04. 22:05:32 pm » |
|
Én nem ezt vszem észre... Inkább minket fárasztasz itt mindenféle rozsdás féknyergekkel meg agyakkal.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:09:52 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #2049 Dátum: 2007. június 04. 22:22:42 pm » |
|
majdnem írtam valami csúnyát ...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:10:15 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #2050 Dátum: 2007. június 04. 22:31:22 pm » |
|
Ne fogd vissza magad kérlek!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:10:31 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #2051 Dátum: 2007. június 04. 22:46:05 pm » |
|
na megint rádjött a mazochizmus ... inkább menjél alduni
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:10:44 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #2053 Dátum: 2007. június 05. 07:34:46 am » |
|
OFF!
Szakembert keresek, aki el tudja távolítani a váltóból a léptetővillát:) Himizoli már szétszedte a váltóházat, de sajnos ő most külföldön van. A mellékelt ábrán látható a bűnös alkatrész:) Az nem baj, ha vidéken van a szerelő/szakember, hétvégén úgyis megyünk valamerre, a buszban el tudom vinni a vasat.
|
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #2054 Dátum: 2007. június 05. 11:39:30 am » |
|
Flexxel el tudom távolítani
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:11:30 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #2055 Dátum: 2007. június 05. 11:48:13 am » |
|
Azert a 220km/h felett komolyan hozza kell nyulni a futomuvekhez es a fekhez, mert kulonben eletveszelyes lesz. A masik hogy a legellenallas negyzetesen no is szerintem e28nak inkább 400LE felett kellene lennie hogy elerje, Az Alpina b10- bitrubo 360LE es ha jol emlekszem 600Nm tudja a 296km/h
Zolka. Ennyire nem volt komoly a 300-as osztás. Asszem azzal a ténnyel minnyájan tisztában vagyunk hogy a 300 Km/h eléréséhez nem elég egy áttétel csere. De én nem is szeretnék 300-al menni. Akkor túl hamar érnék oda,és sokat kéne várnom.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:11:46 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #2056 Dátum: 2007. június 05. 11:57:40 am » |
|
Akkor neked ezért van td-d Hogy ne te várjál, hanem rád várjanak. Aki fontos azt megvárják alapon
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:12:05 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #2057 Dátum: 2007. június 05. 13:12:09 pm » |
|
Eltaláltad kistestrész. Azért a Td-vel is lehet haladni. Jó nem 45i,de azért elvisz minden hova,nem mellesleg fele fogyiból. Egy nyugdíjasnak ennyi elég szerintem.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:12:16 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #2058 Dátum: 2007. június 05. 13:22:03 pm » |
|
motorsport topik ám
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #2059 Dátum: 2007. június 05. 13:38:12 pm » |
|
Szóval a nyugdíjasok tünjenek a pályáról? Öreg ember nem gyorsvonat.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:12:29 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #2060 Dátum: 2007. június 05. 13:40:51 pm » |
|
Igen,hiába próbálkozik a bmw tds motorral le mansban,én régóta azt mondom,hogy majd,ha a porsche az összes gt2 és gt3 autójába dízelt rak,akkor lehet,hogy én is elgondolkozom a dolgon.Egyébként más bajom nincs vele,csak,hogy nem tetszik a hangja,meg nem tetszik a rugalmassága.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:12:43 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #2061 Dátum: 2007. június 05. 13:44:43 pm » |
|
Szóval a nyugdíjasok tünjenek a pályáról? Öreg ember nem gyorsvonat. Mifelénk a td-ket is úgy használják,mint máshol az m-eseket.Nem is látni már a Mátrát a rengeteg koromtól. Apumnak mercije van,ha úgy használod,mint ő,akkor semmi baj a dízellel.Csak nem 4600-nál kell váltani >
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:13:06 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2062 Dátum: 2007. június 05. 13:45:48 pm » |
|
Igen,hiába próbálkozik a bmw tds motorral le mansban,én régóta azt mondom,hogy majd,ha a porsche az összes gt2 és gt3 autójába dízelt rak,akkor lehet,hogy én is elgondolkozom a dolgon.Egyébként más bajom nincs vele,csak,hogy nem tetszik a hangja,meg nem tetszik a rugalmassága.
Az Audi próbálkozott Common Raillel Dízellel Le Mansba, nem? Szarrá is vert mindenkit.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:13:18 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #2063 Dátum: 2007. június 05. 14:02:21 pm » |
|
a fogyasztásos részre haraptam inkább, nem a dízel miatt ... nekem semmi bajom a dízellel ... megvannak az előnyei ... mindenesetre nekem nem kell
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #2064 Dátum: 2007. június 05. 14:09:03 pm » |
|
Sziasztok!!
Véleményetekre vagyok kíváncsi, aki tud írjon!Szóval:Mindíg tologatom a döntést, de lassan már döntenem kell a futóművem témájában! Az elsődleges kérdés az, hogy melyik platformon kezdjem el a fejlesztést??!! Maradjak az E12nél, vagy váltsak E28ra?? Többen javasolták az E28ét, mondván, hogy fejlettebb, masszívabb konstukció... Hát nemtudom.... Az E12 mellett szól az, hogy az van benne ugye az autóban, továbbá van egy komplett másik E12 futóművem hozzá! Szóval lassan valamelyik irányba el kéne induljak, de nem tudom merre Azt is szeretném megtudni, hogy kb. mekkora értéket képvisel egy komplett E28 rendszer?! Igazából szívem szerint maradnék az E12 mellett, de ha itt is többen az E28at javasoljátok, akkor komlyan elkezdek gondolkozni rajta..... Ha jól tudom is Miki24V E28 hátsóhidat használ.... Tényleg!! Himizoli!! Neked milyen futóműved van??? Úgy összességében a rugó/gátló kombo talán annyira nem is érdekes, kezdenek "eltéríteni" az állítható magasságú coil-over rendszer irányába, az is lehet, hogy az lesz..... Érvek/ellenérvek?!?! ...::::F
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #2065 Dátum: 2007. június 05. 15:12:05 pm » |
|
Flexxel el tudom távolítani Mondom szakembert:PPPP De télleg, ehhez senki nem ért, megnézés szinten sem? vagy ismer olyat, bla-bla:)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:13:55 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #2066 Dátum: 2007. június 05. 16:19:37 pm » |
|
A fénykép alapján az nem az m3 váltója.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:14:07 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #2067 Dátum: 2007. június 05. 18:03:53 pm » |
|
Mindíg tologatom a döntést, de lassan már döntenem kell a futóművem témájában!... Érvek/ellenérvek?!?!
Elöl E12, hátul E28. Előnyök elöl: 4 dugós féknyereg, stabilabb lengőkar, variálhatóbb első kitámasztó Előnyök hátul: több difiáttétel lehetőség, kapsz bele sperrt.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:14:38 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #2068 Dátum: 2007. június 05. 18:08:35 pm » |
|
A fénykép alapján az nem az m3 váltója.
Arra gondolsz, amit betettem? Pedig az az én autómból esett ki, hacsak Himizoli titokban ki nem cserélte egy Porschéjéra:PPP
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:15:13 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #2069 Dátum: 2007. június 05. 20:10:45 pm » |
|
Dondr!ft
Nalam a kovetkezo konfig van fel E12 eleje - vastag stabirud 24mm - Belsohutesu es negydugattyus fekek - Bilstein gatlo kemenyebb rugo - Kemeny szielentek motorsport
Hatul - Vastag stabirud 19mm - Belsohutesu fekek es 2 dugattyus fekek - bilstein gatlo kemenyebb rugo - Eccentrikus szilent - Sperr diffi
Szerintem elore jokkal jobb az e12 futomu.
Hatul az elonyok az E12 futomunek - Sokkal vastag stabirud mint az E28e - Szerintem stabilabb. - Rendes feknyereg
Hatul elonyok a E28 futomunek - konnyu sperrt szerezni - nagyobb fek de uszonyerges
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:15:42 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
|