| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2550 Dátum: 2007. augusztus 28. 22:27:43 pm » |  | 
 
 Nemrég óta 24V ha jól tudom. És lehet hogy nem tűnik jónak, de az. Precíz, pontos, nem túl látványos, de gyors. |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:08:13 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| collins 
								+8 év az autóm javára. 
								Administrator
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 7154
								
								 
								18i 82/11 B6 81/11
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2551 Dátum: 2007. augusztus 28. 22:29:38 pm » |  | 
 
 ezt akár Viktor kollegánkra is írhattad volna. a precíz, pontos, nem túl látványos, de gyors mintha épp illene rá is   |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:08:24 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 
 "It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever." |  |  | 
	| 
			| 
					
						| csmario 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2317
								
								 | 
								|  | « Válasz #2552 Dátum: 2007. augusztus 28. 23:11:09 pm » |  | 
 
 Nemrég óta 24V ha jól tudom. És lehet hogy nem tűnik jónak, de az. Precíz, pontos, nem túl látványos, de gyors.
 nem a látványosságra írtam,hanem úgy általánosságban. 15 éves korához képest jól megy,de megvannak hozzá a feltételei is,olyan kocsija van amiről én csak álmodhatok,és ő már jó pár éve rallizik. félreértés ne essék,nem fikázni akarom,mert nagyonjól megy mint az eredményei is mutatják,csak nem érzek benne semmi pluszt    mondjuk nekem 1körön 2-t adna az is biztos   |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:08:36 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 
 BMW e21 323i,BMW e30 325ix |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Kox 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1361
								
								 
								Powered by rozsda
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2553 Dátum: 2007. augusztus 29. 07:56:33 am » |  | 
 
 Mél ment!
 Köszy a képeket, asszem neki is állok a héten amíg van időm. |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:08:54 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 
 hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Gisti 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4241
								
								 | 
								|  | « Válasz #2554 Dátum: 2007. augusztus 29. 14:40:17 pm » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:09:04 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 
 +36/70/77-97-815E23 745i
 E39 525d touring
 E46 320 Ci
 Triumph Herald 13/60
 Yamaha Fj 1200
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| BMWWWW 
								Kicsi Én 
								Moderátor
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2325
								
								 
								Öreg járgány szivatóval indul
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2555 Dátum: 2007. augusztus 29. 15:11:46 pm » |  | 
 
 Most mit  röhög?Ezek a száraz tények!
 |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:09:15 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 
 pannon 9341256Ezen hívj ha mersz!!!
 
 Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Steam 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 259
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2556 Dátum: 2007. augusztus 29. 16:05:37 pm » |  | 
 
 Boge!
 Sajna az e21 difije nem bírja a rallit. Pályán még elmegy, leveleztem olyan emberekkel, akik M3 motort szereltek az e21be és csodálkoztak a difis kérdéseimen, mert nekik soha nem ment szét difi. Gyári v quaife sperrel mentek.
 Állításuk szerint a pályánál máshogy éri a difit az erőhatás, ezért bírja jobban.
 A Gr.2es-ben is már az e9 nagy difije van homologizálva az e21hez. Sőt, már a 02be is a nagy difiket rakták.
 Hosszútávon gondolkozni kéne az e30 difi beépítésén. Szvsz.
 
 Üdv
 Steam
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Gisti 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4241
								
								 | 
								|  | « Válasz #2557 Dátum: 2007. augusztus 29. 16:11:01 pm » |  | 
 
 Ezek a száraz tények!
 Jó jó de ha röhögni van kedvem mert oké: precíz, még azt is elhiszem ,hogy pontos de, hogy nem túl látványos.....   |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:09:46 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 
 +36/70/77-97-815E23 745i
 E39 525d touring
 E46 320 Ci
 Triumph Herald 13/60
 Yamaha Fj 1200
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| BMWWWW 
								Kicsi Én 
								Moderátor
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2325
								
								 
								Öreg járgány szivatóval indul
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2558 Dátum: 2007. augusztus 29. 16:17:02 pm » |  | 
 
 Méé? Én önmagamban is egy látványosság vagyok!Ezé mondod?
 |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:09:57 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 
 pannon 9341256Ezen hívj ha mersz!!!
 
 Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Gisti 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4241
								
								 | 
								|  | « Válasz #2559 Dátum: 2007. augusztus 29. 16:24:26 pm » |  | 
 
 Kapisgálja kapisgálja...   |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:10:07 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 
 +36/70/77-97-815E23 745i
 E39 525d touring
 E46 320 Ci
 Triumph Herald 13/60
 Yamaha Fj 1200
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| riczkoi17 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #2560 Dátum: 2007. augusztus 29. 17:23:48 pm » |  | 
 
 Sziasztok!
 Szeretném ha egy kicsit tisztán látnátok,mert mindent írtok csak a valóságot nem! Mi is ott voltunk fekete e30 al 2-es rajtszám széria 25 i getrag 240 recsegős kivitelbe:-) kopott slickell! 2:41-et 2.43-at meg 2.44-et mentünk szóval a 25i-ik nem igazán kaptak ki!! Martinnal nagyokat meccselünk,nincs 24 szelepes motor benne ütött 25 i van benne tds váltó ennyi meg olyan kopott szlick hogy virágosládának is rossz lenne! Szóval egy a biztos hogy tényleg erős a mezőny sok jókezű pilóta van:-)üdv
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| steffe 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2566
								
								 | 
								|  | « Válasz #2561 Dátum: 2007. augusztus 29. 20:41:26 pm » |  | 
 
 Köszy a képeket, asszem neki is állok a héten amíg van időm.
 Mi az?Mi az? Nekem is,nekem is!!!   Én is fejlesztek!!!!Mint állat!   |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:10:37 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 
 steffe |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2562 Dátum: 2007. augusztus 29. 21:46:16 pm » |  | 
 
 Sziasztok!
 Szeretném ha egy kicsit tisztán látnátok,mert mindent írtok csak a valóságot nem! Mi is ott voltunk fekete e30 al 2-es rajtszám széria 25 i getrag 240 recsegős kivitelbe:-) kopott slickell! 2:41-et 2.43-at meg 2.44-et mentünk szóval a 25i-ik nem igazán kaptak ki!! Martinnal nagyokat meccselünk,nincs 24 szelepes motor benne ütött 25 i van benne tds váltó ennyi meg olyan kopott szlick hogy virágosládának is rossz lenne! Szóval egy a biztos hogy tényleg erős a mezőny sok jókezű pilóta van:-)üdv
 
 Bocsánat kihagytalak. De nem beszélek mellé, mert feltettem az időeredményeket ügyebár. Amíg mentem, a nagyobb köbösek megvoltak, kivéve amit mondtam. Egyébként a nálam jobbakat nem szoktam lehurrogni, sem azt mondani, hogy nekik könnyű, ha visszaolvasol, akkor ezt láthatod. Gratulálok az eredményhez, szép teljesítmény volt!  A múltkori mátrai futam előtt dicsekedtek Martinék Taron (ott pakolták a kocsit trélerre), hogy megvan a 24V-s motor. Ezek szerint már nincs meg, vagy kamuztak?  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| riczkoi17 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #2563 Dátum: 2007. augusztus 30. 09:44:16 am » |  | 
 
 Ja ja látom már tényleg mit beszélsz,megnéztem az időket:-) Hát elég sokat beszélünk martinékkal mátrába is meg most is de egy szóval sem említettek 24v-motort,úgyhogy passz lehet máséról volt szó!De azért vannak olyan bmw-k hogy megszólalnak azért a piros az oroszkié,nem egy kategória a miénkkel,meg az ezüst sem a fehér zolié! |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:10:55 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| kopter 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 72
								
								 | 
								|  | « Válasz #2564 Dátum: 2007. augusztus 30. 11:00:52 am » |  | 
 
 Martinékhoz nem tudok hozzászólni, de az Oroszki féle piros e30 tényleg nehezen lesz verhető ha egyszer Bimbó ráérez igazán a "hátsókerekezésre". Boge már érzi, tőle elvárható a jó eredmény   |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:11:09 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Kox 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1361
								
								 
								Powered by rozsda
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2565 Dátum: 2007. augusztus 30. 13:55:58 pm » |  | 
 
 Mi az?Mi az? Nekem is,nekem is!!!   Én is fejlesztek!!!!Mint állat!  Továbbküldtem neked is a levelet a képekkel. |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:11:26 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 
 hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2566 Dátum: 2007. augusztus 30. 21:06:47 pm » |  | 
 
 Ja ja látom már tényleg mit beszélsz,megnéztem az időket:-) Hát elég sokat beszélünk martinékkal mátrába is meg most is de egy szóval sem említettek 24v-motort,úgyhogy passz lehet máséról volt szó!De azért vannak olyan bmw-k hogy megszólalnak azért a piros az oroszkié,nem egy kategória a miénkkel,meg az ezüst sem a fehér zolié!
 Majd legközelebb dumcsizunk. Félek sokára lesz, mert most újszülött-gyerkőc nevelés van porondon. Talán ősz vége felé. Télen darabokra szedem a kocsit ismét, de jövőre biztos összefutunk. |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:11:38 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| riczkoi17 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #2567 Dátum: 2007. augusztus 31. 06:16:21 am » |  | 
 
 Ja vagy hamarabb mert majd esedékes lesz 4 lamella a sperembe mert a gyári már kopottas nem szereti a slicket...   Télre meg szeretném ha zárni faszán:-) Ha aktuális lesz megkereslek!Sok sikert a gyerek neveléshez az sem egyszerű feladat:-) |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:12:00 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| csmario 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2317
								
								 | 
								|  | « Válasz #2568 Dátum: 2007. augusztus 31. 09:21:31 am » |  | 
 
 Boge! a duenen hirdetik ezt a kék e30-at,látom az időeredményeken hogy elég rossz időket mentek. Te láttad ezt a kocsit? hogy ment,szerinted megéri? |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 
 BMW e21 323i,BMW e30 325ix |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Kox 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1361
								
								 
								Powered by rozsda
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2569 Dátum: 2007. augusztus 31. 12:51:03 pm » |  | 
 
 Készen vagyok az első szilentek sufnituningjával is. Csak 2db kipufftartó gumigyűrű kell hozzá, és sokkal pontosabb lesz a  kormányzás, az autót nem vezetik meg az úthibák. Annyi a trükk hogy az első lengőkar stabilizátor szilentjében ugyebár van gyárilag egy rés a nagy alátét és a lengőkar között, ami miatt könnyen elmozog, elcsavarodik. Nos ide kell beszorítania  gumigyűrűt, ehhez sajnos a lengőkart le kell venni hogy ki tudd belőle húzni a stabrudat. Mindössze 200 Ft volt a 2 gumigyűrű, de rengeteget javított a kormányzáson, szal megéri.
 
 Köszy az ötletet Viktornak!
 
 Persze ez nekem csak ideiglenes megoldás, mert a zöld szilent lesz az igazi...
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse |  |  | 
	|  | 
	| 
			| 
					
						| TurbóDénes 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #2571 Dátum: 2007. augusztus 31. 15:49:02 pm » |  | 
 
 Zsír.     |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:12:35 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2572 Dátum: 2007. augusztus 31. 20:45:12 pm » |  | 
 
 Boge! a duenen hirdetik ezt a kék e30-at,látom az időeredményeken hogy elég rossz időket mentek. Te láttad ezt a kocsit? hogy ment,szerinted megéri?
 320/6    többet nem is kell mondanom. Egyébként nem néztem meg jobban a kocsit, nem tudom milyen.  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| csmario 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2317
								
								 | 
								|  | « Válasz #2573 Dátum: 2007. augusztus 31. 20:53:37 pm » |  | 
 
 és ez rossz dolog? kevés benne a kraft,vagy csak nembírja a rallyt? a  leírtak alapján szted megéri azt a 250et? nem mintha lenne annyim mostan    |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:12:48 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 
 BMW e21 323i,BMW e30 325ix |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2574 Dátum: 2007. augusztus 31. 21:09:54 pm » |  | 
 
 320/6: nehéz és gyenge. Ráadásul szűk a használható fordulat tartománya. Utcára elmegy, de versenyre?? A bódé miatt lehet hogy megérné, de a motor miatt nem egy jó kiindulási alap. Nem tudom mennyi tapasztalatod van, de pl. megtanulni vezetni, arra tök jó. Egy erős kocsival kezdeni tök felesleges. Én 60Le-vel kezdtem:) |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:13:02 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2575 Dátum: 2007. augusztus 31. 21:16:16 pm » |  | 
 
 Boge!
 Sajna az e21 difije nem bírja a rallit. Pályán még elmegy, leveleztem olyan emberekkel, akik M3 motort szereltek az e21be és csodálkoztak a difis kérdéseimen, mert nekik soha nem ment szét difi. Gyári v quaife sperrel mentek.
 Állításuk szerint a pályánál máshogy éri a difit az erőhatás, ezért bírja jobban.
 A Gr.2es-ben is már az e9 nagy difije van homologizálva az e21hez. Sőt, már a 02be is a nagy difiket rakták.
 Hosszútávon gondolkozni kéne az e30 difi beépítésén. Szvsz.
 
 Üdv
 Steam
 
 Hát ja, csak húzom-halasztom. Viszont fény derült a gondra, mert ma volt egy kis időm és kikaptam a tettest.  Hát íme: Szerencsére a sper rész és az áttétel érintetlen a dologban. Egyenlőre a csere várat magára, mert a belőségek az 5-ösből származnak, a 8 lamella meg hibátlanul bevált. Ráadásul ennek az ékpályája sokkal jobb, mint az eddig látottaknak, úgyhogy egyenlőre marad. A gyenge pont a féltengelycsonk. sajnos a másik is meg van már csavarodva, tehát az is cserés lesz. Nem tudud véletlenül, hogy az összes 02-es difi-féltengelycsonk 15 ágú bordás? Vagy van más fajta is? |  
						|  |  |  | 
	| 
			| 
					
						| steffe 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2566
								
								 | 
								|  | « Válasz #2576 Dátum: 2007. augusztus 31. 21:37:55 pm » |  | 
 
 Megindult a másik projekt is!!! Szétszedem a reaktort!!   Boge! Végre csak sikerült leszedni azt a takarót!! |  
						| 
 steffe |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2577 Dátum: 2007. szeptember 01. 16:59:18 pm » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| steffe 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2566
								
								 | 
								|  | « Válasz #2578 Dátum: 2007. szeptember 01. 17:15:53 pm » |  | 
 
 01:48tól 01:55ig nagyon vagány!!!!!A többi leves!!! Azért a kis drift belefért,mi Boge??   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 steffe |  |  | 
	| 
			| 
					
						| V8 Szisandor 
								e21 v8 4.0  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1125
								
								 | 
								|  | « Válasz #2579 Dátum: 2007. szeptember 01. 18:09:59 pm » |  | 
 
 Valahogy igy kell ezt csinalni emberek..   joo kis izelito volt.    ui:Boge hanyadikban fordultal?mert a tobbiek mind valtottak a szakaszon amit latunk |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:13:49 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 
 azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
 20-260-22-26
 |  |  | 
	|  |