CápaBMW fórum
2024. november 27. 19:52:29 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2597089 alkalommal)
sixpack525i
Vendég
« Válasz #3420 Dátum: 2008. március 25. 21:52:44 pm »

Akkor ezek szerint mindenki tévúton jár aki direktszűrőt használ. Egyébként nekem meg az vele a tapasztalatom hoyg sokkal jobb a motor gázreakciója tőle, és erősebbnek is érződik.
Sőt, ha szűrő sincs attól még jobb a gázreakció! Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:32:07 am írta Promega » Naplózva
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #3421 Dátum: 2008. március 25. 21:53:50 pm »

eredeti betét sportlégszürő és kész! ennyi!  20ezer  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:32:18 am írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #3422 Dátum: 2008. március 25. 21:59:39 pm »

Sőt, ha szűrő sincs attól még jobb a gázreakció! Grin
Ne átalánosíts!!!!!!!!!!!
pl. 3000-től tuti jobb. Szerinted miért nincs versenyautókon??? kivéve persze Akropolisz rally, stb.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:32:44 am írta Promega » Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #3423 Dátum: 2008. március 25. 22:01:41 pm »

Azért mert gondolom megengedhetik maguknak, hogy év végén új motort tegyenek az autóba......
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:33:12 am írta Promega » Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #3424 Dátum: 2008. március 25. 22:09:28 pm »

nem feltétlen,bár tény hogy sűrűbben cserélgetik az olajat Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:33:22 am írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3425 Dátum: 2008. március 25. 22:33:19 pm »

Annyira unom, hogy a gyáriautó pártiak ide jönnek a motorsport topicba osztani az észt, hogy a motorsportos fejlesztések szart sem érnek és még féligazságokkal meg is magyarázzák maguknak.

Igen, minden tuning elemnek van előnye és van hátránya ismét sikerül megvilágosodnunk hurrá. Most, hogy ezt mindenki tudja mehetünk haza. Cheesy



« Utoljára szerkesztve: 2008. március 25. 22:40:59 pm írta Mike » Naplózva

Főmordor.
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #3426 Dátum: 2008. március 26. 08:25:53 am »

Szerintem is csak a gyári az igazi!!!!
Tud valaki műanyag heggesztőt aki kiegyenlitő tartályon tudna kupakot cserélni?
Egyáltalán birja a heggesztés a max 120 Celsius fokot?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:34:04 am írta Promega » Naplózva
Mitya
Mitya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 402


Műanyagos


WWW
« Válasz #3427 Dátum: 2008. március 26. 11:04:37 am »

Vannak olyan műanyagok, amik 90 fokon megpróbálják visszanyeri (eredeti) alakjukat, de van ami csak 160 fokon.
Aki ért hozzá, meg tudja csinálni, csak mond meg neki hány fokot bírjon ki! Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:34:36 am írta Promega » Naplózva

tel.sz.:06209163620
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #3428 Dátum: 2008. március 26. 19:59:52 pm »

gyári?Huh? hát ha nem használ annyit amennyit kéne vagy érdemes lenne felraknom egy puff rendszert mondjuk kb 100-150ből jönne ki ... szal ér ez annyit??? inkább másra költeném csak hát zöldfülü vagyok Grin
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #3429 Dátum: 2008. március 26. 20:11:24 pm »

Proexnél egy 6 leömlő és igényes kipuff rendszer tényleg ér valamit, de csak savállóból csináltasd. Ja és mond azt, hogy legyen extra halk, mert az életük az ordító kipufogó, amitől én idegbajt kapok!!! Egyszerűen nem akarják kitömni a hagtompítókat, úgy szólnak mint egy repedt fazék. Persze ha hangorkánt akarsz, akkor...
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:35:09 am írta Promega » Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #3430 Dátum: 2008. március 26. 20:16:22 pm »

húhúú,én imádom ha hangos,persze a gyapot azért nemárt ha van a dobba Cheesy de persze kizárólag versenyre,mert hosszú távon eléggé elviselhetetlen,különösen a hátul ülőknek...
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:35:18 am írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #3431 Dátum: 2008. március 26. 20:24:39 pm »

Proexnél egy 6 leömlő és igényes kipuff rendszer tényleg ér valamit, de csak savállóból csináltasd. Ja és mond azt, hogy legyen extra halk, mert az életük az ordító kipufogó, amitől én idegbajt kapok!!! Egyszerűen nem akarják kitömni a hagtompítókat, úgy szólnak mint egy repedt fazék. Persze ha hangorkánt akarsz, akkor...
néztem őket eléggé nem olcsó   Shocked
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:38:58 am írta Promega » Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3432 Dátum: 2008. március 26. 20:25:05 pm »

húhúú,én imádom ha hangos,persze a gyapot azért nemárt ha van a dobba Cheesy de persze kizárólag versenyre,mert hosszú távon eléggé elviselhetetlen,különösen a hátul ülőknek...
Nomeg valljuk be, egy heteshez nem is illik az üvöltő kipuff...
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:39:20 am írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #3433 Dátum: 2008. március 26. 20:31:59 pm »

húhúú,én imádom ha hangos,persze a gyapot azért nemárt ha van a dobba Cheesy de persze kizárólag versenyre,mert hosszú távon eléggé elviselhetetlen,különösen a hátul ülőknek...
Cimbimék IS-e nemrég lett kész, Proexel, modták menjek vele, próbaképpen. Nem tudtam csak álló motorral gurulva rájönni, hogy mi a gond. Zúgott egy kerékcsapágy. Kérdeztem, hallottátok?? És azt ha netán becsörögne a motor, mert ügye kicsi a kompresszió?? Másról már nem is beszélek.
Néztek mint moziba. Faszomé kell forma 1-et játszani? Játékporoltó méretű dob, tök üresen. Mi a szaré jó ez??? Nembeszélve arról, hogy tréningezni sem tudsz, mert 2 percen belül megjelenik a jard, már akkor ha kiálltál a garázsból....jogosan.
Nekem kifejezetten halk a kocsim, én jobban szeretem a szívó hangot, meg a motor természetes hangját, nem a repedt fazekat.
Akkor inkább legyen full gyári.
 
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:39:33 am írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #3434 Dátum: 2008. március 26. 20:34:32 pm »

néztem őket eléggé nem olcsó   Shocked
17/cső a hengerenkénti, a többit nem tudom, mert az nekem saját. Legalább az elejét csináltasd ott, azt csak egyszer kell! De pl. Begi, Jano féle teljes rendszere is gyönyörű szépen szól és valóban igényes lett!!! Hallottam rosszat is róluk, de azt csak XY-tól, látni csak jót láttam a saját szememmel.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:40:13 am írta Promega » Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3435 Dátum: 2008. március 26. 20:35:52 pm »

Cimbimék IS-e nemrég lett kész, Proexel, modták menjek vele, próbaképpen....
 
Hasonló megfontolások miatt csináltattam én a Hermanéknál a hátsó dobot, kivül belül full savállóból..Atd-n ha nem mondom, nem sokaknak tünik fel, kellemesen mély, a hangja igazán 2500-tól jön meg, de egy dieselhez nem is kell..Direkt kértem, hogy ne olyan hangja legyen, mint az ikúbajnok rizskályhásokénak..Szerintem tökéletes lett, így a hetesre is velük csináltatok..
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:40:57 am írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #3436 Dátum: 2008. március 26. 20:36:52 pm »

Cimbimék IS-e nemrég lett kész, Proexel, modták menjek vele, próbaképpen. ...
teljesen igazad van ebben,sajnos a zúgás minden mást elnyom,és semmi hibát nem lehet meghallani. Utcán különösen nemjó,mert még a szirénázó mentőt is akadályozza pl...
Lütyő:egy 7eshez nem illik,de sztem még egy 5öshöz se nagyon. de sajnos,tudod jól,vannak akik a 7eseket is "fiatalítani" akarják,és ilyeneket aggatnak rá Sad
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:41:26 am írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3437 Dátum: 2008. március 26. 20:38:13 pm »

teljesen igazad van ebben,sajnos a zúgás minden mást elnyom,és semmi hibát nem lehet meghallani. Utcán különösen nemjó,mert még a szirénázó mentőt is akadályozza pl...
Lütyő:egy 7eshez nem illik,de sztem még egy 5öshöz se nagyon. de sajnos,tudod jól,vannak akik a 7eseket is "fiatalítani" akarják,és ilyeneket aggatnak rá Sad
Sajnos vannak..:Sad(Nade nem szabad csetelni, úgyhogy csitt!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:43:34 am írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #3438 Dátum: 2008. március 26. 20:59:46 pm »

ígyvan! ittis egy motorsporthoz kapcsolódó videó: http://uk.youtube.com/watch?v=CcoqPsLe9u8&feature=related#
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:43:51 am írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3439 Dátum: 2008. március 26. 21:17:10 pm »

Ez szép volt!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:44:04 am írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #3440 Dátum: 2008. március 26. 22:29:58 pm »

ígyvan! ittis egy motorsporthoz kapcsolódó videó: http://uk.youtube.com/watch?v=CcoqPsLe9u8&feature=related
Vazz ez a szívó hang!!  Gyönyörű!! Cry
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:44:22 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #3441 Dátum: 2008. március 26. 22:36:32 pm »

azt mondod kormányszög ... shocked
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:44:34 am írta Promega » Naplózva

csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #3442 Dátum: 2008. március 31. 13:43:05 pm »

szakik! mire jó az állítható toronymerevítő egy adott típusba? a tornyok távolságát lehet vele állítani? mert az kicsit fura lenne... shocked
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
g

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 140


Az ördög jobb és bal keze


« Válasz #3443 Dátum: 2008. március 31. 13:50:21 pm »

A deformálódott tornyaid közé is be tudd taposni...
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:45:05 am írta Promega » Naplózva

Ősállat...
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #3444 Dátum: 2008. március 31. 14:02:37 pm »

köszi Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:45:16 am írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
g

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 140


Az ördög jobb és bal keze


« Válasz #3445 Dátum: 2008. március 31. 16:50:22 pm »

http://video.google.com/videoplay?docid=6490868918416677571&q=528i&total=273&start=20&num=10&so=0&type=search&plindex=7
Naplózva

Ősállat...
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #3446 Dátum: 2008. március 31. 18:33:08 pm »

voltam a hétvégén amatőr driften,és volt aki ezzel a szépséggel képes volt nevezni Sad de szerencsére nem lett baja,egyébként 325e O.o meglepően sok 325e-vel találkozok különféle sprintversenyeken,pedig tudtommal marhára nem odavaló,és nembírja ha nyúzzák...


* P3090173.JPG (117.1 KB, 640x480 - megtekintve 1170 alkalommal.)

* P3090174.JPG (124.04 KB, 640x480 - megtekintve 1220 alkalommal.)

* P3090175.JPG (128.87 KB, 640x480 - megtekintve 1158 alkalommal.)
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
sixpack525i
Vendég
« Válasz #3447 Dátum: 2008. március 31. 18:51:13 pm »

pedig tudtommal marhára nem odavaló,és nembírja ha nyúzzák...
Bírja a nyúzást. Azt nem bírja, ha a full széria motornak a tiltását kitolják 5000 fölé, ugyanis az 5000 feletti fordulatot nem bírja.....Sem a főtengely, sem pedig a gyári eta gyűrűk nem viselik sokáig a "basztatást".
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:45:37 am írta Promega » Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #3448 Dátum: 2008. március 31. 19:05:35 pm »

csak sajnos sokakat zavar, hogy benzines,és mégiscsak ennyit forog,és már mennek is kiiktatni a tiltást Sad
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:45:52 am írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #3449 Dátum: 2008. március 31. 19:19:37 pm »

Csak egy kérdés. Találkoztam azzal a fogalommal is, hogy SuperETA. Ez, már ha ilyen tényleg létezik, különbözik vmiben a simától?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!