Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1830 Dátum: 2010. február 03. 07:39:56 am » |
|
Én erre mozdulnék,ha beméretted és a gátlók szarok...... Apropó,mennyi péz egy ilyen sacsh gátló,nekem majd 800€ volt2,5 éve a 2gyári Az valami gebasz lehetett, jelenlegi áron az 260000....
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #1831 Dátum: 2010. február 03. 08:13:42 am » |
|
Az valami gebasz lehetett, jelenlegi áron az 260000....
Lütyö van elado € de csak neked!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1832 Dátum: 2010. február 03. 08:21:14 am » |
|
Lütyö van elado € de csak neked! Jóvanna,elkúrtam: ) A lényeg az a lényeg, az akkor is kurvasok...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1833 Dátum: 2010. február 03. 20:22:27 pm » |
|
800 juró? Jól átvertek Ez van,itt ennyi az ára,az itteni árszintet ne hasonlítsuk a hazaihoz,nem vagyok sem szervízpartner sem viszont eladó,csak bementem az utcáról,és gyárit akartam,pl. a rotor,fedél,kábelköteg,12gyujtógyertya,egy börger hijján 600€ volt,egy sz@aros légszűrő 25€,itt,az itteni viszonyokhoz vannak az árak kitalálva,gondolom az itteni fizukat így lehet kitermelni. Nekem sem tetszik elhihetitek.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Dawe_B
Nem elérhető
Hozzászólások: 225
Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu
|
|
« Válasz #1834 Dátum: 2010. február 05. 09:47:36 am » |
|
Sziasztok !
Tanácsot, illetve segítséget szeretnék kérni az E32- vel kapcsolatban. Első féktárcsákat szeretnék cserélni, és az volna akérdésem, hogy az 5 lyukas 302mm átmérőjű és 21.9mm vastagságú féktárcsa a megfelelő méretű a 1991es 735i M30B35-ös kocsihoz?
Köszönöm szépen előre is a válaszotokat!
Üdv, Dávid
|
|
|
Naplózva
|
E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86 +3630/832-56-89 +43-676-501-40-60
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1835 Dátum: 2010. február 05. 14:13:41 pm » |
|
Nem a villamossághoz tartozik, de a 735-re a 302mm x 28mm-es tárcsa passzol Áthelyeztem, javítottam. Promega
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 05. 16:58:48 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #1836 Dátum: 2010. február 10. 14:12:35 pm » |
|
nem idevaló kérdés,de hátha tudja valaki.
e30 mtech kettes köténylemez körülbelül mit ér? mennyit érdemes adni érte? egy az egyben jó a sima nagylámpás köténylemez helyére? és passzol hozzá a sima nagylökös?
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #1837 Dátum: 2010. február 10. 18:53:44 pm » |
|
nem idevaló kérdés,de hátha tudja valaki.
e30 mtech kettes köténylemez körülbelül mit ér? mennyit érdemes adni érte? egy az egyben jó a sima nagylámpás köténylemez helyére? és passzol hozzá a sima nagylökös?
A saját lököse kell hozzá, a sima sajna nem jó. Amúgy lehet üvegszálasat kapni, egész jól passzol. A poweren szokták néha hírdetni.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #1838 Dátum: 2010. február 10. 19:38:50 pm » |
|
A saját lököse kell hozzá, a sima sajna nem jó. Amúgy lehet üvegszálasat kapni, egész jól passzol. A poweren szokták néha hírdetni.
sima műanyaglökössel nagyon hülyén nézne ki ? :S reménykedtem azért hogy jólesz...
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #1839 Dátum: 2010. február 11. 00:47:32 am » |
|
sima műanyaglökössel nagyon hülyén nézne ki ? :S reménykedtem azért hogy jólesz...
nameg az ára érdekelne,hogy egy eredeti m-tech 2 kötény milyen árban mozog? (bontott)
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #1840 Dátum: 2010. február 11. 02:37:54 am » |
|
Tudom hogy bagatell dolog, és van is elképzelésem róla, de valaki(k) legyen szíves megosztani tapasztalatait egy m20 kiugrasztásáról. Ugyanis nincs rá sok időm, és nem szeretném hogy beüssön valami, aztán ott topogjak bután szegény drága lakatosomnál, rabolva értékes idejét.
Váltóstul pattanna ki természetesen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1841 Dátum: 2010. február 11. 09:13:01 am » |
|
Az akkusaru negatívját lekötöd.
Első lépés ként vedd le az alsó fix keresztmerevítőt, amihez kell 15-ös és egy 17-es kulcs, majd egy 13-as segítségével vedd le a stabilizátort a váznyúlványról. Ezután kipufogót szereld le/ki. Nem tudom egyben van-e vagy sem, ha nem,akkor érdemes szétszedni ahol csak lehet,így nem kell vergődnöd az egész súlyával. (mondjuk én egyedül dolgozom) Ha evvel megvagy, jöhet a kardán. A kardánnal tégy meglátásod szerint. Az is jó,ha csak a váltóról szeded le, de az is, ha az egészet. Ajánlott az egészet, mert legalább át tudod nézni és nem fog ott kalimpálni. Mivel 520i,ezért ehhez a művelethez 17-es kulcsok kellenek, bár van olyan hardy fogatás M20-nál is, ahová 19-es kulcsot kell használni. A kardánfüggesztőhöz 13-ast értelem szerűen... Kardán után jöhet a kulissza lekötése. Ezt érdemes úgy,hogy lekötöd a kardánalagútra csatlakozó részt,majd a váltót leengeded. Így lesz hely a kezednek bőven.Ne felejtsd el levenni a tolatólámpa kapcsolójáról a kábelt és bent az utastérben is széthúzni. Következő legyen a kuplung munkahenger. 2 lehetőséged van. Egyik,hogy csak a csövet szeded le róla, ekkor kijön az olaj is. Ezt akkor érdemes, ha a pedálsort is száműzöd. Másik,hogy a munkahengert mindenestől kiveszed a 2db 8-as anya és a haranghoz a csövet rögzítő fül (6-os csavar+anya)oldása után. Evvel végeztél is alul. Jöjjön a hűtővíz kieresztése. Blokk jobb oldalán van egy csavar (19-es fogja) ,azt kihajtod és a vizet kiereszted (kiegyenlítő tartály sapija legyen letekerve). Evvel egyidőben a hűtőről is lekötöd a csöveket, a folyadékot fogd fel valamiben, ne folyjon szét. Hűtő ki, visco le, légtömegmérő a szűrőházzal ki, biztidobozból húzd ki a csatit, akkukábelt szedd le, fűtéscsöveket szedd ki, szervópumpát szereld le, a csövei maradjanak rajta, majd a leszerelt pumpát húzd félre, vagy tedd be az akkutálcához. Jobb oldali váznyúlványon oldd le a testkábelt, szedd le a bakok anyáit (17-es). Fogsz egy erős bármit, az egyik végét rákötöd az önindító feletti szemre,ami a blokkra felöntve, a másikat a HF elején lévő szemre. A motorkiemelőt úgy csatold rá,hogy a súlypont hátra essen, tehát a motor hátra dőljön, mert másképp sosem veszed ki belőle egyben. Emeled,és közben húzod előre a zsiráfot (csörlő esetén az autót tolod hátra),de ez majd adja magát.
Aztán a szervóval tégy meglátásod szerint,de kiszedésnél jó,ha nincs fent a pumpa, klíma, visco.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #1842 Dátum: 2010. február 11. 09:28:23 am » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 11. 15:15:48 pm írta Dénes »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1843 Dátum: 2010. február 11. 09:32:41 am » |
|
A benzincsövek lehúzását kihagytam De szerintem az a rész menni fog
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1844 Dátum: 2010. február 11. 09:48:45 am » |
|
Az akkusaru negatívját lekötöd.
Első lépés ként vedd le az alsó fix keresztmerevítőt, amihez kell 15-ös és egy 17-es kulcs, majd egy 13-as segítségével vedd le a stabilizátort a váznyúlványról. Ezután kipufogót szereld le/ki. Nem tudom egyben van-e vagy sem, ha nem,akkor érdemes szétszedni ahol csak lehet,így nem kell vergődnöd az egész súlyával. (mondjuk én egyedül dolgozom) Ha evvel megvagy, jöhet a kardán. A kardánnal tégy meglátásod szerint. Az is jó,ha csak a váltóról szeded le, de az is, ha az egészet. Ajánlott az egészet, mert legalább át tudod nézni és nem fog ott kalimpálni. Mivel 520i,ezért ehhez a művelethez 17-es kulcsok kellenek, bár van olyan hardy fogatás M20-nál is, ahová 19-es kulcsot kell használni. A kardánfüggesztőhöz 13-ast értelem szerűen... Kardán után jöhet a kulissza lekötése. Ezt érdemes úgy,hogy lekötöd a kardánalagútra csatlakozó részt,majd a váltót leengeded. Így lesz hely a kezednek bőven.Ne felejtsd el levenni a tolatólámpa kapcsolójáról a kábelt és bent az utastérben is széthúzni. Következő legyen a kuplung munkahenger. 2 lehetőséged van. Egyik,hogy csak a csövet szeded le róla, ekkor kijön az olaj is. Ezt akkor érdemes, ha a pedálsort is száműzöd. Másik,hogy a munkahengert mindenestől kiveszed a 2db 8-as anya és a haranghoz a csövet rögzítő fül (6-os csavar+anya)oldása után. Evvel végeztél is alul. Jöjjön a hűtővíz kieresztése. Blokk jobb oldalán van egy csavar (19-es fogja) ,azt kihajtod és a vizet kiereszted (kiegyenlítő tartály sapija legyen letekerve). Evvel egyidőben a hűtőről is lekötöd a csöveket, a folyadékot fogd fel valamiben, ne folyjon szét. Hűtő ki, visco le, légtömegmérő a szűrőházzal ki, biztidobozból húzd ki a csatit, akkukábelt szedd le, fűtéscsöveket szedd ki, szervópumpát szereld le, a csövei maradjanak rajta, majd a leszerelt pumpát húzd félre, vagy tedd be az akkutálcához. Jobb oldali váznyúlványon oldd le a testkábelt, szedd le a bakok anyáit (17-es). Fogsz egy erős bármit, az egyik végét rákötöd az önindító feletti szemre,ami a blokkra felöntve, a másikat a HF elején lévő szemre. A motorkiemelőt úgy csatold rá,hogy a súlypont hátra essen, tehát a motor hátra dőljön, mert másképp sosem veszed ki belőle egyben. Emeled,és közben húzod előre a zsiráfot (csörlő esetén az autót tolod hátra),de ez majd adja magát.
Aztán a szervóval tégy meglátásod szerint,de kiszedésnél jó,ha nincs fent a pumpa, klíma, visco.
Ezen kívül van még a "lajos-módszer" )Az valamennyivel gyorsabb, viszont kifele flexkorong kell hozzá, visszafele heggesztőcucc: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #1845 Dátum: 2010. február 11. 11:56:48 am » |
|
nameg az ára érdekelne,hogy egy eredeti m-tech 2 kötény milyen árban mozog? (bontott)
Fogalmam sincs mi az értéke, mert nem szoktak ilyet árulni. Az üvegszálas, az asszem 15 v 25 nem emléxem pontosan. De amúgy fel lehet rakni a gyári lököshöz is nem olyan gáz, csak nem mutat akkorát mint a saját lökőjével.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #1846 Dátum: 2010. február 11. 12:27:37 pm » |
|
Fogalmam sincs mi az értéke, mert nem szoktak ilyet árulni. Az üvegszálas, az asszem 15 v 25 nem emléxem pontosan. De amúgy fel lehet rakni a gyári lököshöz is nem olyan gáz, csak nem mutat akkorát mint a saját lökőjével.
rendben,köszi
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1847 Dátum: 2010. február 11. 19:36:00 pm » |
|
Akkor egy banális kérdés: Van olyan, hogy ha egy autó sokáig áll, akkor az önindító nembírja megforgatni a motort?...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #1848 Dátum: 2010. február 11. 20:08:26 pm » |
|
Igen. Ha összerohad.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1849 Dátum: 2010. február 11. 20:17:30 pm » |
|
Vagyis, akkor ezt most beszoptam...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #1850 Dátum: 2010. február 11. 20:25:15 pm » |
|
Indy féle módszerrel is próbáld meg azért, hátha.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1851 Dátum: 2010. február 11. 20:59:36 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #1852 Dátum: 2010. február 11. 21:14:21 pm » |
|
Hajhó! Tudja valaki, hogy milyen vastag huzalból van az E21 323i első rugója? Hátul van különbség? Ha van, akkor ott mennyi a 323i-nek? Előre is köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1853 Dátum: 2010. február 11. 21:16:06 pm » |
|
Huzalból??? ))
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 11. 22:41:08 pm írta collins »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #1854 Dátum: 2010. február 11. 21:17:32 pm » |
|
Borítsa az oldalára, utána vegye ki a gyertyákat és forgassa meg a megfelelő szerszám és kézi erő segítségével.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1855 Dátum: 2010. február 11. 21:43:12 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #1856 Dátum: 2010. február 11. 21:52:46 pm » |
|
Huzalból??? )) Miből? drótból?
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
Wisp
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
|
|
« Válasz #1857 Dátum: 2010. február 11. 22:52:34 pm » |
|
Meg tudja valaki mondani, hogy az E32 750i-ben a Pentosin helyett használhatok-e Dextron3-at?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1858 Dátum: 2010. február 11. 22:59:27 pm » |
|
Semmiképp sem!!!!!!
Vagy veszel a BMW-től 7.1-es CHF-et (pentosin), vagy ha nincs más lehetőséged, LHM olajjal helyettesítheted.
Az ATF és a CHF/LHM az tök más olaj. A bizonyos cápák hidrofékét is a szervóolajjal lehet padlóraverni.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Wisp
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
|
|
« Válasz #1859 Dátum: 2010. február 11. 23:02:09 pm » |
|
Köszi a gyors választ! Az LHM egyenértékű a Pentosinnal?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|