TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #2130 Dátum: 2010. március 24. 20:46:01 pm » |
|
Dawe_B. Ezek OFF ROAD kerekek. Suzuki Vitara méret. Keményebb keverék is,meg hát nem tudom. A mintája nagyon ott van,de számolj vele hogy megváltozik az autód viselkedése.... Viszont Cserébe te leszel a király,minden kátyúk királya. Nem 255/60 r15. Találtam egy oldalon, Kuhmo gumik. Be is linkelem. Azért tetszett meg, mert most visszatettem az eredeti kerekeket az E39es téliszett helyett (225/60 R16) és elég csirkének tünnek Ez az én mániám, de szerintem abban egyetértünk, hogy a remek budapesti terepviszonyokhoz jobb egy ballonos "buszkerék". Íme a link: http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni-gumi/kumho_gumiszemélyautó kerék ez egyáltalán szerintetek? U.I. Nincs véletlenül valkinek elfekvőben két darab 225/60 R15 tűrhető állapotú gumija? Hátsó Continentálok megérettek arra hogy egy kikötő oldalára kerüljenek
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #2131 Dátum: 2010. március 24. 21:05:51 pm » |
|
Sziasztok!e28 524TD-em van,ezzel kapcsolatban szeretnek tanacsot kerni.Tobbszori felforralas utan mar orran szajan nyomta a vizet,ezert levettem a fejet es lelett csiszolva(kb 0.45mm),de mar volt csiszolva elotte kb 150.000 km vel elotte amikor felujitason esett at.Azota nem hajlando rendesen gyulladni (a minuszokban futott garazsban sem),most is csak nagyon hosszu inditozas utan(2-3perc).Vezerles jol all,izzitogyertyak jok(habar a zold kontrollampam nem gyullad ki,de kulon kulon leellenoriztem oket es jok),inditomotor hajt rendesen,vizem nemfogy,olaj minimalisan (kb 0.7l olajcsereig).Ha beindul akkor is mintha legalabb 2henger nem menne,de kesobb turheto lesz,melegen mar mintha csak egy santitana.En dugattyu gyurukre gondoltam,hogy felpuhultak a forralasok alatt. Bocs a regenyert es az ekezetekert. Elore is koszi az ottletekert es tanacsokert...
Szia Tornai. Nos,elolvastam a leveled... Eszembe jutott pár gondolat.Nem biztos hogy helyesek,de talán segít. Szóval a tünet alapján elsőre lehet izzítógyertya. Nem tudom, hogyan nézted Őket.A helyükön,vagy kiszerelve. A helyükön,az izzító hidat,ami összeköti őket le kell venned,mert becsapós,ha egy nagyon jó,akkor a hídon keresztül áthúzza a többit és mindet jónak látod. Kiszerelve azért biztosabb,mert lehet hogy nem égett ki,de már az utolsókat rúgja. A kezedben egy fogóval láthatod hogy mennyire is izzik fel. A másik, amire gondolok. Ha van kompresszió,meg minden jelen van... lehet az adagló,szívása nem jó,a házat félig szívja meg a tankból,így nyomni sem tud rendesen. Amiből kifolyik hogy a porlasztók sem fognak rendes munkát végezni. Elkopott a bele,anno az enyémet 15 ropiért puccbavágták.Kábé 3-3,5 éve. összes tömítés,belső elemek,padon beállítva. A porlasztóid is lehetnek rosszak,a csúcsok beverődtek,így hiába a szivattyú (mert lehet hogy teljesen egészséges) nem éri el a befecskendezési nyomást,mert a beverődött fészkek miatt már ideje korán becsöpög. a 225 bar helyett,már ~180-nál bepisil.Ezt értsd szó szerint,padon nézve tényleg olyan,mintha pisilne. Az a "bepisilt" gázolaj már nem fog rendesen elégni,csak olyan ímmel-ámmal. Ami tök szar,mert a hengered sántítani fog, nem végez rendes munkát... ...és elégetlen gázolajja lövi tele a kiput. Ergó szúnyogírtás. Az izzító relét meg lehet nézni szintén a gyertyán. Fogsz egy próbalámpát,a csipeszét testre teszed (Pl:torony csavar) a cerkát meg az egyik gyertyára. Valakit megkérsz hogy tegye gyújtára,izzításra. Aztán végignézed hogy kigyullad a lámpa,majd jó esetben el is alszik. A kontrol lámpára ne adj,mert nekem például sosem működött,mégis pöpecül izzított,jóbarátomnak pedig frankón jelzett,és mégsem történt semmi.(amire nem jöttünk rá,miért csinálta) A másik az hogy az a 45 század szerintem ba..tt sok. Ha annyit kellett levenni a fejből,akkor az szvsz megvetemedett... És az nem jó. Nekem is volt hengerfej problémám,de mi 1 tizeddel beértük. És a vizem sem fogyott,csak mikor már számolatlan repedése volt. Szerintem próbáld meg sapka nélkül járatni,vagy kérj egy másikat,lehet nem nyit ki. Ha sokszor elfőzted,akkor lehet hogy a gyűrűid felpuhultak,de ez még nem kellene hogy ilyen bajt eredményezzen,ráadásul a kis mértékű olajfogyasztásod szerintem ezt nem is indokolja,azt inkább a szelepszár szimeringekre terhelném. Ha van rá lehetőség, mérjetek kompressziót hidegen és melegen is. Hát ennyi jutott eszembe. Ha valami ökörséget írtam,nyugodtan javítsatok.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #2132 Dátum: 2010. március 24. 21:34:03 pm » |
|
Tanulás jellegű kérdésem lenne. Szelephézag állítás az úgy történik, hogy a bekarikázott részen az anyát ki kell lazítani és ami a szelephimbán van korong, azt le-föl kell tekergetni, a szelep teteje és korong alja közé pedig be kell tenni a 0.25ös hézagmérőt? Aztán ha eléri akkor lehet visszahúzni az anyát? A anyának van valami előírt meghúzási nyomatéka, vagy csak érzésre? ( képet V8Szisanyi utólagos engedelmével kölcsönöztem ) Köszi, Thommy!
|
Thommy
|
|
|
tornai86
Vendég
|
|
« Válasz #2133 Dátum: 2010. március 24. 21:39:20 pm » |
|
Szia Tornai.
Nos,elolvastam a leveled... Eszembe jutott pár gondolat.Nem biztos hogy helyesek,de talán segít. Szóval a tünet alapján elsőre lehet izzítógyertya. Nem tudom, hogyan nézted Őket.A helyükön,vagy kiszerelve. A helyükön,az izzító hidat,ami összeköti őket le kell venned,mert becsapós,ha egy nagyon jó,akkor a hídon keresztül áthúzza a többit és mindet jónak látod. Kiszerelve azért biztosabb,mert lehet hogy nem égett ki,de már az utolsókat rúgja. A kezedben egy fogóval láthatod hogy mennyire is izzik fel. A másik, amire gondolok. Ha van kompresszió,meg minden jelen van... lehet az adagló,szívása nem jó,a házat félig szívja meg a tankból,így nyomni sem tud rendesen. Amiből kifolyik hogy a porlasztók sem fognak rendes munkát végezni. Elkopott a bele,anno az enyémet 15 ropiért puccbavágták.Kábé 3-3,5 éve. összes tömítés,belső elemek,padon beállítva. A porlasztóid is lehetnek rosszak,a csúcsok beverődtek,így hiába a szivattyú (mert lehet hogy teljesen egészséges) nem éri el a befecskendezési nyomást,mert a beverődött fészkek miatt már ideje korán becsöpög. a 225 bar helyett,már ~180-nál bepisil.Ezt értsd szó szerint,padon nézve tényleg olyan,mintha pisilne. Az a "bepisilt" gázolaj már nem fog rendesen elégni,csak olyan ímmel-ámmal. Ami tök szar,mert a hengered sántítani fog, nem végez rendes munkát... ...és elégetlen gázolajja lövi tele a kiput. Ergó szúnyogírtás. Az izzító relét meg lehet nézni szintén a gyertyán. Fogsz egy próbalámpát,a csipeszét testre teszed (Pl:torony csavar) a cerkát meg az egyik gyertyára. Valakit megkérsz hogy tegye gyújtára,izzításra. Aztán végignézed hogy kigyullad a lámpa,majd jó esetben el is alszik. A kontrol lámpára ne adj,mert nekem például sosem működött,mégis pöpecül izzított,jóbarátomnak pedig frankón jelzett,és mégsem történt semmi.(amire nem jöttünk rá,miért csinálta)
A másik az hogy az a 45 század szerintem ba..tt sok. Ha annyit kellett levenni a fejből,akkor az szvsz megvetemedett... És az nem jó. Nekem is volt hengerfej problémám,de mi 1 tizeddel beértük. És a vizem sem fogyott,csak mikor már számolatlan repedése volt. Szerintem próbáld meg sapka nélkül járatni,vagy kérj egy másikat,lehet nem nyit ki. Ha sokszor elfőzted,akkor lehet hogy a gyűrűid felpuhultak,de ez még nem kellene hogy ilyen bajt eredményezzen,ráadásul a kis mértékű olajfogyasztásod szerintem ezt nem is indokolja,azt inkább a szelepszár szimeringekre terhelném. Ha van rá lehetőség, mérjetek kompressziót hidegen és melegen is.
Hát ennyi jutott eszembe. Ha valami ökörséget írtam,nyugodtan javítsatok.
Hello,koszi az otleteket. Az gyertyakat ugy neztem h az izzitovezerlobol kivettem a gyertyak vezetekeit,multit csipogasra allitottam,egyik vege valahova testre masikat a gyertya vegere. A pumpam kb 20-30ezer kmvel ezelott lett felujitva(persze ez nem garancia),de ha mar mas nem marad akkor leveszem,de ha nem muszaly akkor nem. Ezen a 225baron kicsit felakadtam,ha jol tudom ujan 150+-5%,hasznaltakat 135+-5% kornyekere illik(A.Fit,A.Data).De ha rosszul tudom akkor javits ki es akkor az elso dolgom ez lesz h feljebb allitom. A kontrol lampam nekem is ugy mukodik ahogy kedve van. Tudom h sok foleg h mar elozoleg is volt mar ugye felujitva a motor,akkor is lett ugye a fej csiszolva. Hat valszeg a karikaim tenyleg kukak,de amikor lelet veve a fej es megneztuk akkor a huvelyeknek minimalis kopasa volt(ahhoz kepest h huvelyezes ota kb 150.000 km belement). Az olaj fogyasztas nem aggaszt tulsagosan,nekem mindig volt egy kicsi. A szelepszar szemeringek cserelve lettek a sikolasnal. Kompresszio lett merve,h hidegen v melegen azt nem tudom,de kb 19volt.tudom h ez keves,de azert nem hinnem h ez veget ne gyulladjon be +10en valahany fokban. Bocs fiuk a regenyert...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tornai86
Vendég
|
|
« Válasz #2134 Dátum: 2010. március 24. 21:45:19 pm » |
|
Tanulás jellegű kérdésem lenne. Szelephézag állítás az úgy történik, hogy a bekarikázott részen az anyát ki kell lazítani és ami a szelephimbán van korong, azt le-föl kell tekergetni, a szelep teteje és korong alja közé pedig be kell tenni a 0.25ös hézagmérőt? Aztán ha eléri akkor lehet visszahúzni az anyát? A anyának van valami előírt meghúzási nyomatéka, vagy csak érzésre? ( képet V8Szisanyi utólagos engedelmével kölcsönöztem ) Köszi, Thommy! Beallitod a hezagot az eloirt ertekre es meghuzod erzesre(persze kinek h van a kezeben,van ismerosom aki az M20 csavart is addig huzza meg szet nem szakad). mesz tovabb,amikor vegigertel korbehajtod megegyszer,utana pedi sorban leeelenorized oket megegyszer(a hezagot es az anyat is) Bocs ha hulyeseget mondtam...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #2135 Dátum: 2010. március 24. 21:55:37 pm » |
|
Beallitod a hezagot az eloirt ertekre es meghuzod erzesre(persze kinek h van a kezeben,van ismerosom aki az M20 csavart is addig huzza meg szet nem szakad). mesz tovabb,amikor vegigertel korbehajtod megegyszer,utana pedi sorban leeelenorized oket megegyszer(a hezagot es az anyat is)
Bocs ha hulyeseget mondtam...
Perfetto. Ideírom. Jó a 150 bar,amit Te írtál,arra állítsd. A szivattyúd is azt tudja,ne terheld agyon. A gyertyákat (szerintem) érdemes vizuálisan levizsgálni,mert lehet halovány gyertyaláng. Kitekered,rányomod a pozitívra,egy dróttal meg áthúzod a házat a negatívra. Rögtön kiderül,mennyire izzik. Primitív,de műxik. Az adagoló meg nem garancia, tényleg,de talán nem románuszályos gázolajat locsolsz bele,ami megeszi.Meg salétromos benzint. a 19-es kompresszió viszont tényleg kevés,viszont a plussz 10-hez azért elégnek kellene hogy legyen. Hát próbáld meg,remélem sikerül haladni előre . És csak lőjjed a szöveget,abból értünk. Erre való ez a szoba.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2136 Dátum: 2010. március 24. 21:57:58 pm » |
|
Tanulás jellegű kérdésem lenne. Szelephézag állítás az úgy történik, hogy a bekarikázott részen az anyát ki kell lazítani és ami a szelephimbán van korong, azt le-föl kell tekergetni, a szelep teteje és korong alja közé pedig be kell tenni a 0.25ös hézagmérőt? Aztán ha eléri akkor lehet visszahúzni az anyát? A anyának van valami előírt meghúzási nyomatéka, vagy csak érzésre? ( képet V8Szisanyi utólagos engedelmével kölcsönöztem ) Köszi, Thommy! Arr figyelj, ha meghúzod a csavart, akkor utána húzogasd meg a hézagmérőt, hogy lazán jár-e. Nem szabad lötyögnie meg szorulnia sem, olyan kettő közti érzés, lazán járjon, de legyen némi ellenállása, ha ottleszel, hogy csinálod úgyis ráérzel.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
szöcskE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 186
|
|
« Válasz #2137 Dátum: 2010. március 24. 22:11:21 pm » |
|
Beallitod a hezagot az eloirt ertekre es meghuzod erzesre(persze kinek h van a kezeben,van ismerosom aki az M20 csavart is addig huzza meg szet nem szakad). mesz tovabb,amikor vegigertel korbehajtod megegyszer,utana pedi sorban leeelenorized oket megegyszer(a hezagot es az anyat is)
Bocs ha hulyeseget mondtam...
Arra figyelj, hogy amelyik hézagot állítod NE legyen nyitáson!
|
|
|
Naplózva
|
e28
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #2138 Dátum: 2010. március 24. 22:12:42 pm » |
|
Azt vettem le a hszekből, hogy akkor jól gondoltam, hogy így kell csinálni.
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
tornai86
Vendég
|
|
« Válasz #2139 Dátum: 2010. március 24. 22:31:39 pm » |
|
Azt vettem le a hszekből, hogy akkor jól gondoltam, hogy így kell csinálni. Tehat ugye gyujtasi sorrend 1-3-4-2.A hengerek parban vannak(1-4,2-3).Tehat ha az elso hengered gyujtason van(a butykok nyomjak a szelepeket) a 4-et allitod,utana hajtod a fotengelyt,jon ugye a 3ik a 3-at allitod es igy tovabb. Ha rosszul mondtam javitsastok ki...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tornai86
Vendég
|
|
« Válasz #2140 Dátum: 2010. március 24. 22:38:48 pm » |
|
Elirtam:ha a 3ik van gyujtason akkor a masodikat allitod. Bocsi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tornai86
Vendég
|
|
« Válasz #2141 Dátum: 2010. március 24. 22:52:38 pm » |
|
Perfetto. Ideírom. Jó a 150 bar,amit Te írtál,arra állítsd. A szivattyúd is azt tudja,ne terheld agyon. A gyertyákat (szerintem) érdemes vizuálisan levizsgálni,mert lehet halovány gyertyaláng. Kitekered,rányomod a pozitívra,egy dróttal meg áthúzod a házat a negatívra. Rögtön kiderül,mennyire izzik. Primitív,de műxik. Az adagoló meg nem garancia, tényleg,de talán nem románuszályos gázolajat locsolsz bele,ami megeszi.Meg salétromos benzint. a 19-es kompresszió viszont tényleg kevés,viszont a plussz 10-hez azért elégnek kellene hogy legyen. Hát próbáld meg,remélem sikerül haladni előre . És csak lőjjed a szöveget,abból értünk. Erre való ez a szoba. A gyertyak is es a csucsok is max penteken lesz atneznie,mindet kiveszem es atnezem. Egyszeru D2 ot tankolok,a r0man hatar kicsit messzeb vn hozzam . Az egeszben az a legerdekesebb h mielott levettuk a fejet ugye nyomta ki a vizet,de akkor normalisan gyulladt:(
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 25. 10:27:00 am írta Gisti »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2142 Dátum: 2010. március 24. 23:16:01 pm » |
|
Jól gondoltad, csak a 0,25 ha jól emlékszem, sok az M10-nek. Annak valami 0,15-0,20 van talán...
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
tornai86
Vendég
|
|
« Válasz #2143 Dátum: 2010. március 24. 23:30:47 pm » |
|
A gyertyak is es a csucsok is max penteken lesz atnezve,mindet kiveszem es atnezem. Egyszeru D2 ot tankolok,a r0man hatar kicsit messzeb van hozzam . Az egeszben az a legerdekesebb h mielott levettuk a felyet ugye nyomta ki a vizet,de akkor normalisan gyulladt:( Ja es megvalami:volt szo arrol a plasztik valamirol a szivocsonk aljan,megneztem es nem volt rajta a csatlakozo,nemtom menyire befolyasol de egy probat meger holnap...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #2144 Dátum: 2010. március 24. 23:32:35 pm » |
|
Ja ja, tényleg annyi, megnéztem. Köszi mindenkinek a segítséget, előbb be kell újítsak egy hézagmérőt, utána mehet a móka.
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
|
« Válasz #2145 Dátum: 2010. március 25. 07:55:17 am » |
|
Én az M 10-nél szívót 0,15-re, a kipufogót 0,20-ra szoktam állítani. Eddíg mindíg kiválóan működött. Bár ha valaki a könyv szerint szereti, ott 0,20-at ír neki minden szelepre.
|
|
|
Naplózva
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2146 Dátum: 2010. március 25. 07:57:38 am » |
|
Ja es megvalami:volt szo arrol a plasztik valamirol a szivocsonk aljan,megneztem es nem volt rajta a csatlakozo,nemtom menyire befolyasol de egy probat meger holnap...
A hengerfejezés óta nem akar menni? Mert ha igen, akkor nemlehet, hogy az adagoló előtöltését nem jól állítottátok be?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #2147 Dátum: 2010. március 25. 07:57:50 am » |
|
Szelephézag állítás:
A gyújtási sorrend 4 hengeresnél 1-3-4-2. Szelephézagot mindig annál a hengernél kell állítani, ahol éppen gyújtani fog. Ezt onnan tudod, hogy miután a hengerek párban járnak, akkor ugye az egyik henger gyújt, akkor a másikon pont szelepváltás van. Hideg motornál (20 C) Tehát ha a gyújtási sorrend alapján mész, amikor az 1-es hengeren állítasz, akkor a 4-es kell szelepváltásnak lennie. Amikor az 1-es vált, akkor a 4-esen állítasz. értelemszerűen 2-3 ill 3-2. Először ellenőrizni kell a hézagot.A hézagmérőnek szorosan kell mozogni! Nem lazán de nem is szabad beszorulnia. Ha állítani kell, akkor anya fellazít, excenter elmozdít, hézagmérő betesz, és egy vékony csavarhúzóval, (2es imbuszkulcs) ráfeszíted az excentert a hézagmérő. Így megtartod és meghúzod az excenter anyáját. Megmozgatod a hézagmérőt. Húzósan kell mozognia. Ha lazán jár akkor az +1 tized... Miután minden szelepen átmentél, még min1x ellenőrizni kell az összeset úgy, hogy átforgatod a motort. Sok sikert.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tornai86
Vendég
|
|
« Válasz #2148 Dátum: 2010. március 25. 10:49:19 am » |
|
A hengerfejezés óta nem akar menni? Mert ha igen, akkor nemlehet, hogy az adagoló előtöltését nem jól állítottátok be?
Azota nem akar menni es nem is akar rendesen begyulladni.Egyenlore atnezem a csucsokat,gyertyakat holnap es majd utan meglatjuk.Majd utana irok h mik a fejlemenyek...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tornai86
Vendég
|
|
« Válasz #2149 Dátum: 2010. március 25. 19:32:08 pm » |
|
Sziasztok! Fejlemenyek: -ket izzito nem volt jo -izzitovezerlo jo,mind a 6laba -most mar szebben gyullad -a vezeteket a szivo torokra visszatettem
Eszrevetel: - cso a turbo es a szivotorok kozt mindegy h fent van e vagy nincs pont ugyanugy kapja a turat -ha nincs fent befogom a turbo nyomo agat kezzel,alig van kulonbseg alapgaz es max fordulat kozt -ebbol kifolyolag gondolom h a leszabalyzoszelep ami a nyomast engedi el lehet be van allva
Lehetseges ez?lehet ezert olyan lomha felgaztol felfele??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2150 Dátum: 2010. március 25. 19:42:09 pm » |
|
Sziasztok! Fejlemenyek: -ket izzito nem volt jo -izzitovezerlo jo,mind a 6laba -most mar szebben gyullad -a vezeteket a szivo torokra visszatettem
Eszrevetel: - cso a turbo es a szivotorok kozt mindegy h fent van e vagy nincs pont ugyanugy kapja a turat -ha nincs fent befogom a turbo nyomo agat kezzel,alig van kulonbseg alapgaz es max fordulat kozt -ebbol kifolyolag gondolom h a leszabalyzoszelep ami a nyomast engedi el lehet be van allva
Lehetseges ez?lehet ezert olyan lomha felgaztol felfele??
Sokkal valószinűbb,hogy a turbód cserés.. viszont max 2 tekerésre be kellene röffennie ilyen jóidőben..Nekem bőven megvolt benne a 350000 km, és a -10 fokban is egy tekerésre ment..Bár nem tudom, mekkora kompressziója volt, de 4 személlyel a 170-et simán vitte...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
tornai86
Vendég
|
|
« Válasz #2151 Dátum: 2010. március 25. 20:09:25 pm » |
|
Sokkal valószinűbb,hogy a turbód cserés.. viszont max 2 tekerésre be kellene röffennie ilyen jóidőben..Nekem bőven megvolt benne a 350000 km, és a -10 fokban is egy tekerésre ment..Bár nem tudom, mekkora kompressziója volt, de 4 személlyel a 170-et simán vitte...
Hat most kb 5-6 tekeres. Van itthon meg egy szelepem,holnap kicserelem es meglatjuk.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2152 Dátum: 2010. március 25. 20:27:29 pm » |
|
A turbó tengelyét tudod kézzel tekerni? Könnyen forog?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Zsombor
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
|
|
« Válasz #2153 Dátum: 2010. március 26. 09:51:02 am » |
|
Üdv!
Nem tud valaki véletlenül egy jó bőrözős embert? Egy kormányt és egy váltógombot kellene... Ha lehet pest környékén! Előre is köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #2154 Dátum: 2010. március 26. 09:56:48 am » |
|
Apusch és Regusch Privátban küldök telszámot
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2155 Dátum: 2010. március 27. 19:11:48 pm » |
|
A turbó tengelyét tudod kézzel tekerni? Könnyen forog?
olajat mennyire veri,és a tengelye mennyit lóg?
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
TotoE12
Vendég
|
|
« Válasz #2156 Dátum: 2010. március 27. 19:18:07 pm » |
|
Sziasztok! Mint nem régiben beszámoltam rola, a beamer hengerfejes lett csunyán... Sokat töprengtem azota mi legyen vele?! Az az igazság hogy az együtt eltöltött közel három honap illetve több mint 2000mérföld alatt nagyon megszerettem, és sajnálnám eladni.Plusszu egy tetves hengerfej miatt amugy is hülyeség lenne, viszont az auto áráért javitanák meg a mostani motoromat, amit irreálisan soknak tartok. Viszont májusban ugyis müszaki lejárna rola, szal akkor ugyis költenem kellett volna fékekre, futomüre, aztán lehet inkább belefosok ebbe a motorba, ugyis benne van már közel fél milla, félek hogyha megbontjuk csak jönnek elö a dolgok és sose lesz vége a javitgatásának...ami anyagi csőd, föleg itt. Viszont tele van az angol ebay, jónak tünö, kevés kilométeres bömbi motorokkal az m50b20tol elkezdve az m62b44ig minden. 250fonttol 600ig minden van.(a javitst 800ra mondták) Szoval lehet inkább belelogatnánk egy másik motort, persze csak azután miután utána jártam hogy milyen vonzatai vannak itt egy motorcserének.(ugyanis csak is legálisan szeretnm az egészet véghez vinni, ha csak nincs valami kis kapu... ) A kérdésem: Olyan változat is felmerült hogy valami m52es motort néznék, hogy 20,23,25,28,30 az most nem oszt nem szoroz, és hogy ezekr bármelyike mindennemü átalakitástol mentesen felmenne-e az én steptronic automatámra???(Ugyanis váltot nem szokásuk itt a motorhoz adni.) Illetve ha esetleg ne adj isten egy v8 kerülne hozzám akkor az flemenne-e ugyanerre az emlitett váltomra?(ezt kétlem mivel tök más a két motor) A lényeg hogy mennyire tudok variálni itt a motor-válto párositgatásokkal??? Esetleg még manual is szoba jöhet ha lenne ocsopénzért...teszem azt, sikerül vennem egy m52b28at ami elözöéletében automata volt, de találtam hozzá egy m52b20 manual valtot, akkor ezeket össze lehet hozni átalakitgatások nélkül??? És még egy kérdés hogy az m50 és az m52es motorok közt van valami érdemleges különbség beépités szempontjábol, vagy csak belülröl másak?!? Lehet picit összevissza amit irtam, de remélem megértitek...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2157 Dátum: 2010. március 27. 20:56:28 pm » |
|
Mechanikailag szerintem passzolnak a váltók,bölcsők,bakok,az M52 sorozaton belül,ami gáz,hogy csak egy ugyanolyan autóból származó mocit fogsz tudni beletenni,mert amint elkezded kombinálni a kézit,az automatával,a meglévő autód kábelkötegét egy B20,B25,stb motorral,már semmi sem fog passzolni,nem fognak működni a kiegészítő dolgok,kipörgésgátló,automata programjai,eleve más az automata kábelkötege,mint a kézié,más maga a motorvezérlő pl. egy kézi,vagy automata esetében,de akár lebénulhat a rendszer ha egy nem kipörgésgátlós autóba,kipörgésgátlós motort,köteget,komputert akarsz házasítani,de akár a klímás-nem klímás kombin@ció is hekkelést igényelhet,hja,ez BMW . Szóval csak ugyanilyen csupasz mocit,a meglévő autóhoz.De Mikié az utolsó szó. De csak kérdem/mondom,hogy ~300Ł körüli motort mire beszereltetsz,leszervizelsz,nem lesz 800Ł alatt,vagy nem sokkal,akkor inkább tetesd rendbe a meglévő hf.-edet szerintem,és akkor az tuti jó lesz.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 27. 23:17:24 pm írta collins »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7138
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2158 Dátum: 2010. március 27. 23:18:02 pm » |
|
A helyedben itthonról szereznék bele egy motort/hengerfejet, és azt beleraknám, aztán go. Vélhetően ez a legolcsóbb, legkevesebb orállal járó megoldás.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2159 Dátum: 2010. március 28. 11:22:04 am » |
|
A helyedben itthonról szereznék bele egy motort/hengerfejet, és azt beleraknám, aztán go. Vélhetően ez a legolcsóbb, legkevesebb orállal járó megoldás.
egyáltalán nem biztos,hogy az itthoni motort kint bleteheti,ráadásul az itthoni motorok nm nevezhetők etalonnak sztem semmibe: (Ráadásul azt ki is kell vinni uk-ba..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
|