Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #2250 Dátum: 2010. április 10. 21:35:38 pm » |
|
K-Jetre áttérésről annyit, hogy igen, van némi macera vele, de nem akkora hűdenagy dolog, mivel ezek mind megoldható problémák, tudod mit hova kell rakni, mit kell neki kiépíteni, ellenben a karbival már kb fél éve szívsz és még mindig nem jó és fogalmad sincs mibaja lehet. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) De nem akarlak én rábeszélni semmire. ![Wink](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/wink.gif) annyit fűznék hozzá, hogy tükmindegy melyikhez nem értesz,ha épp az van a kocsidban.a karbit elviszed egy jó szerelőhöz,és megcsinálja.Otthon játszadozni lehet vele,de minek?ugyanez igaz az összes üzemanyagellátó rendszerre,végüls ha valaki sajt hozzá,rá lehet mondani, hogy szar a rendszer,de attól még akinek jól működik az nem fog hinni neki.Nekem az l-jet műxik hibátlanul évek óta,mégis van akinek az szar.háááááááááát....
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #2251 Dátum: 2010. április 10. 21:42:08 pm » |
|
Van benne valami igazság, nem mellékesen még az is jön hozzá, hoyg 0 Ft-ból egyik sem lesz jobb, egyszerűen csak arra próbáltunk kilyukadni, hogy a K-Jet a messze legmegbízhatóbb üzemanyagellátási rendszer.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 10. 21:43:00 pm írta collins »
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6076
Üzemképtelenítő
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #2252 Dátum: 2010. április 10. 21:50:27 pm » |
|
A qrva annyáját,már majdnem mondtam,hogy nem lehet olyan nagy kaland egy új karbi,ja,persze a 320-ashoz 2655$ ![1561](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/1561.gif) . Mi a f@sz kerül azon annyiba? ![Huh](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/huh.gif) Csak mondom,hogy a felújított holley-ek 300$ altt van.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 10. 22:00:20 pm írta collins »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Mpower
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #2253 Dátum: 2010. április 11. 07:57:25 am » |
|
Valaki nem tudja hogy lehet átalakítani az e30at 4x100 ról 5x120ra? úgy tudom e21nél felmegy a e12 kerékagy de állítólag itt ez nem kivitelezhető ![1001](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/1001.gif) Valaki esetleg tudja a megoldást?? ![85](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/85.gif)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #2254 Dátum: 2010. április 11. 08:29:33 am » |
|
E30 M3-as futómű tudtommal 5x120-as...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Mpower
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #2255 Dátum: 2010. április 11. 08:39:06 am » |
|
Hát az az csak árából 2e30at veszek amik 5nyelven beszélnek ![Sad](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/sad.gif) Tehát egy csöppet költséghatékonyabb megoldást kellene találni ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #2256 Dátum: 2010. április 11. 08:40:55 am » |
|
Komolyan mondom, ennyi szopással már rég be lehetett volna szerezni egy müködő OFF karbit, mondjuk egy Opel Kadett 1,4 vagy a franc tudja miröl, ami kézi szivatós, azt beszerelni! Hideginditásnál kihúzod a szivatót és úgy tolod vissza ahogy neked tetszik, nem pedig ahogy egy szarráment barom mechanizmus "gondolja" Ha az a cél hogy MÜKÖDJÖN az autód akkor nem ártana körülnézni OFF karbik között, de olyan k. primitiv legyen mint egy faék, kézi szivató, 0 db bimetall, stb!
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #2257 Dátum: 2010. április 11. 08:42:15 am » |
|
Lehet még találni olykor-olykor 4x100-ról 5x120-ra osztókörmódosítót, de azt nem javaslom...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #2258 Dátum: 2010. április 11. 08:46:34 am » |
|
Lehet még találni olykor-olykor 4x100-ról 5x120-ra osztókörmódosítót, de azt nem javaslom...
Az egy vicces dolog, haver vett a skodára 4x100-ra alakítót. 2 centi vastag, és kb 6 kiló ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #2259 Dátum: 2010. április 11. 09:02:09 am » |
|
Valaki nem tudja hogy lehet átalakítani az e30at 4x100 ról 5x120ra? úgy tudom e21nél felmegy a e12 kerékagy de állítólag itt ez nem kivitelezhető ![1001](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/1001.gif) Valaki esetleg tudja a megoldást?? ![85](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/85.gif) Legegyszerűbben: Hátra e36 Compact lengőkarok. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Van dobos is kicsipénzért,de érdemes a tárcsásat kivárni. Előre meg e32 tengelycsonkot kell kiesztergálna e30 csonk méretére,majd fel és arra az e32 kerékagy,majd muterrel lerögzít. De BMWPOWER-en Megtalálod Turboá topicjai között,most nem tudom pontosan,melyik építéséhez rakta be... ![Wink](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/wink.gif)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szabi84
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #2260 Dátum: 2010. április 11. 10:34:54 am » |
|
"ui: Kádzsetről meg hallani sem akarok! ![Evil](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/evil.gif) Karbi rúlz, karbi az isten! ![408](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/408.gif) (ha működik) ![crazy2](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/crazy2.gif) " [/quote] Na igen!Igy tul sok a hiba lehetoseg,eloszor a gyujtast kene beloni mindenkepp.Motor beallitasnal is eloszor gyujtast allitunk aztan karburalunk nem forditva meg ossze-vissza.A rangatas es a nagyfordulaton elveszo ero gyujtasbol is adodhat(rossz beallitas,oxidalt erintkezok,eloszto fedel stb).Az ingadozo alapjarat,hidegen leallas az is lehet gyujtas(keves elogyujtas)de lehet karbi (falss levego,rossz bemelegedes szabalyzo). Milyen gyujtas van a tieden? Karburatorod reagal az allitasra (alapjarat,CO)?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #2261 Dátum: 2010. április 11. 10:43:26 am » |
|
Fingom nincs, hogy reagál-e rá, azt a csavart még nem tekergettem, amúgy is max szagra tudnám megállapítani, mérőm nincs. Elosztófedél kicserélődőtt már és a rotor is benne. Elektromos a gyújtáselosztóm. Én inkább nagy előgyújtásra gondolok, mert néha hidegen hallani az önindító torpanását. Lütyőtől kaptam egy szerelő elérhetősége, hétfőn hívom, aztán megkérem hogy gyújtást lője be, és nézzen rá a COmra, ha szar állítsa be, aztán meglátjuk a továbbiakat. Ez a vizes szar lesz amúgy a baj forrása, haynes könyv szerint 20°Cnál kéne 9mm-t kiállni a tüskének, ez pedig szobahőmérsékleten már jön kifele mint az istennyila.
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #2262 Dátum: 2010. április 11. 10:58:52 am » |
|
Hát az elektromos jeladójú karbiban is vannak röpsúlyok, szépen beszarhat a visszahúzó rugó, és máris szar az egész. Fülre meg nem önindítózás közben szoktak gyujtást álltani, ennél kicsit tudományosabban kellene. Aztán a vákuumos elögyujtás szabályzást már ne is emlitsük.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #2263 Dátum: 2010. április 11. 11:16:11 am » |
|
Persze, ezért is szeretném szerelővel megnézetni, a dolgaimat, aki be is méri, nem csak hangra tekergeti az elosztómat. Előgyújtást pedig abból következtetem, hogy annó a skodámon is ez volt, alig forgatta az indítót, aksit meg leszívta a hatalmas előgyújtás miatt. Amúgy én nem az a fajta vagyok aki 0ból akar megoldani minden problémát, csak eddig még nem találkoztam A szerelővel! ![Cheesy](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cheesy.gif) Azt viszont utálom ha lehúznak és a semmire fizetek lóvékat, legyen az pár ezer Ft vagy több 10.
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
Mpower
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #2264 Dátum: 2010. április 11. 11:38:38 am » |
|
Legegyszerűbben: Hátra e36 Compact lengőkarok. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Van dobos is kicsipénzért,de érdemes a tárcsásat kivárni. Előre meg e32 tengelycsonkot kell kiesztergálna e30 csonk méretére,majd fel és arra az e32 kerékagy,majd muterrel lerögzít. De BMWPOWER-en Megtalálod Turboá topicjai között,most nem tudom pontosan,melyik építéséhez rakta be... ![Wink](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/wink.gif) Ez kivitelezhető Thanks !! ![9](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/9.gif)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #2265 Dátum: 2010. április 11. 14:06:32 pm » |
|
Persze, ezért is szeretném szerelővel megnézetni, a dolgaimat, aki be is méri, nem csak hangra tekergeti az elosztómat. Előgyújtást pedig abból következtetem, hogy annó a skodámon is ez volt, alig forgatta az indítót, aksit meg leszívta a hatalmas előgyújtás miatt. Amúgy én nem az a fajta vagyok aki 0ból akar megoldani minden problémát, csak eddig még nem találkoztam A szerelővel! ![Cheesy](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cheesy.gif) Azt viszont utálom ha lehúznak és a semmire fizetek lóvékat, legyen az pár ezer Ft vagy több 10. Az esetek 90%-ában ez a legföbb probléma sajnos. Az ember beleun a sok kidobott energia, pénz és idő miatt, és egyszerüen nem bízik már meg senkiben, hogy az meg tudná javítani.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
szabi84
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #2266 Dátum: 2010. április 11. 14:38:07 pm » |
|
Termeszetesen jobb ha szakemberre bizod,csak azert ne essel cseverbol-vederbe! Aki ert hozza az be hangolja CO mero,meg kulonosebb cucc nelkul es eltudja donteni hogy karbi/gyujtas bajos vagy mind 2. Gyujtast probaltam mar allitani sztroboszkoppal(nem is 1el) de nem mindig jott ossze,mivel 25-30eves es sok ezer kmes autokrol beszelunk. Fustot nem kell szagolgatni CO csavart ha lassan befele tekered valtoznia kellene a motor jarasanak(fordulat esik,motor reszket stb)ha teljesen be csavarod le all.Csak azert kerdezem mert ha ilyet csinal akkor meg lehet menteni a karbit,nem feltetlenul kell az egeszet cserelni. A beme haynes szerint 9mm a max vagy magasabb hofokon az is nagyobb? Az enyem semmit nem mozdult kifele meg 90fokon sem,gondoltam hogy beszart!De a tied nem biztos hogy total kaki.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #2267 Dátum: 2010. április 11. 16:14:25 pm » |
|
20°on 9mm, utána jön szépen kifelé. Enyém mozog is, csak ha mínusz fokok vannak, akkor is inkább 12mm. Múltkor bent szereltem a karbit az úszók miatt, levettem ezt a termosztátot is róla hogy megmérjem, ekkor kint még pár fokok voltak csak. Lemértem, letettem, leteszteltem a többi elektromos szart is aztán azt vettem észre, hogy a tüske már elmozdult, nem kicsit. Plusz ha kifelé meghúzom a tüsit a kezemben marad ![Cheesy](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cheesy.gif) . CO csavart majd megnézem még. Az a vicces, mikor elhoztam a verdát, szar volt benne a tűszelep, tömítések, minden. Szinte nem is zárt sehol, ömlött bele a benzin folyton, ahoz képest pöcc-röff, járt a motor, kicsit ingadozott az alapjárat de nem volt semmi extra, csak az hogy nem ment és evett. Most hogy a tűszelepek ki vannak cserélve, zárnak, tömítések jók, mindenhol zár a cucc, hidegen egy kalap szar.
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
Dawe_B
Nem elérhető
Hozzászólások: 225
Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #2268 Dátum: 2010. április 12. 10:33:04 am » |
|
Sziasztok !
Az alábbi problémában kérnék segítséget!
A nyitható tetőmet csak előre hátra tologató funkcióban használtam, a billenő funkciót csak 1-2 szer. Most igy az eső miatt azomban kibillentve használtam. Becsuktam, és hátra ki akartam nyitni éjszakára és nem ment!
Motor burkolatűát lepattintottam, kurblival is csak a billentés - és annak zárása megy. Gombnyomásra nem megy hátra a tető de a motor forogna ( megmozdul de akad)!
Kiszálltam , és láttam hogy a tolótető vezető feletti oldalon eláll a tető síkjától, és belül szintén nem illeszkedik pontosan.
Eddig semmi baja nem volt, törésnek nyoma sincs, nem tudom mi lehet vele.
Volt hasonló gondotok már?
Mi lehet erre a megoldás, beszorulhatott valami a mechanikába?
Köszönöm a segítségeteket előre is!
|
|
|
Naplózva
|
E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86 +3630/832-56-89 +43-676-501-40-60
|
|
|
Dawe_B
Nem elérhető
Hozzászólások: 225
Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #2269 Dátum: 2010. április 12. 10:35:39 am » |
|
Sziasztok !
További felfedezett hiba, az , hogy a klimám teljesen lecsavarva meleget fúj. Elég ha újra feltöltetem gázzal, vagy ilyenkor mi okozza a hibát?
|
|
|
Naplózva
|
E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86 +3630/832-56-89 +43-676-501-40-60
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #2270 Dátum: 2010. április 12. 10:44:14 am » |
|
Hali! A tetődőn vagy az egyik bowden sérült meg, vagy az a fogaskerék, ami a két bowdent hajtja szerintem. Ha bármi más baja lenne, szimmetrikusan kellene működnie... Vedd le a mozgató szerkezetet és próbáld ki a tető nélkül, meg a tetőt is kézzel húzogatva, ha jó, akkor nézd meg a bowdeneket, meg a fogaskerekeket!
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
BMW Józsi
Nem elérhető
Hozzászólások: 480
BMW Mániás
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #2271 Dátum: 2010. április 12. 11:26:44 am » |
|
Sziasztok !
További felfedezett hiba, az , hogy a klimám teljesen lecsavarva meleget fúj. Elég ha újra feltöltetem gázzal, vagy ilyenkor mi okozza a hibát?
Szia ! Nagy valószínüséggel a fűtéscsap a ludas ! / zárlat ,áteresztés ,megszorulás / / ritkábban a fűtéspanel /
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #2272 Dátum: 2010. április 12. 19:17:59 pm » |
|
Kérdés mégegyszer: A hozzértők képről meg tudják állapítani hogy eme himba M30ba jó-e? Köszi
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #2273 Dátum: 2010. április 12. 19:22:32 pm » |
|
Szerintem nem, mert realoem szerint nem egyezik az m20 meg az m30 cikkszáma, de ha tévedek, akkor az okosok majd kijavítanak. ![Wink](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/wink.gif)
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #2274 Dátum: 2010. április 12. 21:10:26 pm » |
|
Kérdés mégegyszer: A hozzértők képről meg tudják állapítani hogy eme himba M30ba jó-e? Köszi
Sajnos nem jó. Az M20-nak vastagabb a himbatengelye, mint az M10/M30-nak ![undecided](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/undecided.gif)
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #2275 Dátum: 2010. április 13. 16:45:03 pm » |
|
jelados diffikben hol van a jelado+a taracsa?
e21 be nem lehet belefaragni a jeladot?? koszi
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #2276 Dátum: 2010. április 13. 17:36:01 pm » |
|
a hátlapban van a jeladó, a tárcsa a dió oldalára van szerelve. E21-be kívülre lehet tenni, Qvik kollégánál már van egy működő példány az e21-re alkalmazott technológiából ![Cool](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cool.gif) A csillag a kihajtás és a féltengely közé van fogatva, semmiféle átalakítást nem igényel, a jeladóvillát a difire az egyik hátlapcsavar sehítségével lehet egy közdarablemezzel felfogatni, átalakításra itt sincs szükség. Egy probléma lépett fel, állítani kell az órán, mert az eltérő kerékméretek miatt többet mutat... A tárcsáról tudok dwg fájlt küldeni, de a legyártás is megoldható. ha kicsit visszább nézel, feltettem pár képet is a megoldásról, bár azok még nem erről készültek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #2277 Dátum: 2010. április 13. 21:30:03 pm » |
|
Mi van, ha az Eta főtengelyt belerakom egy m20b20-ba? ![huh](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/huh.gif) Jó lesz az úgy vajon? Elvileg 2441 cm 3 lenne így...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #2278 Dátum: 2010. április 13. 21:39:10 pm » |
|
Esetleg Diesel tengely? ![Wink](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/wink.gif)
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #2279 Dátum: 2010. április 14. 06:31:28 am » |
|
...de milyen dugó-hajtókar konfiggal?
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
|