Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #900 Dátum: 2010. május 05. 13:38:13 pm » |
|
Szerintem a beltere kaki. Nekem abszolút nem jön be ez a szín. Minőséggel nincs gond, de...
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #901 Dátum: 2010. május 05. 19:33:11 pm » |
|
Nem szép ez az autó. A díszléc nagyon hiányzik az oldaláról, a felni egy melléfogás, a hátulja sem szép, stb. Ha teljesen gyári marad a kinézet, akkor sokkal ütősebb lenne.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #902 Dátum: 2010. május 05. 19:52:59 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
scses
Nem elérhető
Hozzászólások: 554
|
|
« Válasz #903 Dátum: 2010. május 05. 20:24:43 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. május 05. 20:32:25 pm írta scses »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #904 Dátum: 2010. május 05. 20:28:35 pm » |
|
Ezt most nem értem!
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
scses
Nem elérhető
Hozzászólások: 554
|
|
« Válasz #905 Dátum: 2010. május 05. 20:33:56 pm » |
|
Ezt most nem értem! Lemaradt a lényeg.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #906 Dátum: 2010. május 07. 18:30:21 pm » |
|
Üdv! valaki meg tudja mondani, mitől függ, hogy bmw logós, vagy bmw feliratos szelepfedél került az m10-re? Képekben: ( a képeket a guglival kerestem) logós: a feliratos: Ahogy átnéztem a motorjaimat, minden logós van, akkor milyen m10-en fogok feliratos szelepfedelet találni? Off esetleg ha valakinél van fölös, jelezzen, tudok adni cserébe logósat... ON
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. május 07. 18:35:49 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #907 Dátum: 2010. május 07. 19:04:18 pm » |
|
Rákontrázok. Az mitől függ, hogy a logó a hűtő felé eső részen van, vagy a tűzfal felé eső részen? Szintén netes kép: http://www.hyakushiki.net/e21motor.jpg
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #908 Dátum: 2010. május 07. 19:06:32 pm » |
|
Üdv! valaki meg tudja mondani, mitől függ, hogy bmw logós, vagy bmw feliratos szelepfedél került az m10-re? Képekben: ( a képeket a guglival kerestem) logós: Ahogy átnéztem a motorjaimat, minden logós van, akkor milyen m10-en fogok feliratos szelepfedelet találni? Off esetleg ha valakinél van fölös, jelezzen, tudok adni cserébe logósat... ON amin felirat van az 02-esről van..vagyis 75 előtti m10ről.. az hogy miért van a jel itt-ott azt nem tudom...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. május 07. 21:06:10 pm írta Mike »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #909 Dátum: 2010. május 07. 19:16:05 pm » |
|
Rákontrázok. Az mitől függ, hogy a logó a hűtő felé eső részen van, vagy a tűzfal felé eső részen? Az attól függ, hogy milyen karbi + légszűrő volt a motoron eredetileg. A logó mindig úgy került, hogy ne takarja a légszűrő. Pl az 1b2 légszűrője az olajbetöltő nyílás előtt egyenesen, kereszteben megy a jobb első sarok felé, ott az olajbetöltő mögé került a logó. Azthiszem (de ez nem biztos) a didta32/32-nek jobboldalra indul a légszűrőcsöve, majd az olajbetöltőt megkerülve fordul előrefelé, így ott a logó a fedél elejére kerül. Ha találok, rakok képeket... up: egy kép, hátul kanyarodós légszűrőház: keresztbemenő légszűrőház:
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. május 08. 07:39:41 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #910 Dátum: 2010. május 07. 22:11:59 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #911 Dátum: 2010. május 07. 22:24:18 pm » |
|
28as orra van, és talán a hátsó lámpák is azé.
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #912 Dátum: 2010. május 07. 22:44:44 pm » |
|
A román rendszám.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #913 Dátum: 2010. május 07. 23:26:38 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #914 Dátum: 2010. május 08. 10:17:59 am » |
|
500 eurót simán megér egy ilyen nagy becsben tartott szépség... Nem is értem. Mennyi idő elmehetett vele mire belefaragták és az eredmény sajnos egy hulladék.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
totyy528
Nem elérhető
Hozzászólások: 320
Sámán
|
|
« Válasz #915 Dátum: 2010. május 08. 10:39:59 am » |
|
facelift-es e12 1983ból
|
|
|
Naplózva
|
E21 320 M10,E30 318I,E21 320 M20,<E12 528I>,E34 520I 24V,E12 520,E36 325I COUPE,E39 523I TOURING,E46 318Ci< E87 116d> szabibmw.s5.com
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #916 Dátum: 2010. május 08. 11:24:42 am » |
|
Mikinek szétvágni a tetőablak miatt pont tökéletes lenne.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #917 Dátum: 2010. május 08. 13:26:02 pm » |
|
Tényleg! Erre pont jó lenne és Temesvár még csak nincs is messze. Csak hát az 500euró ezért az állapotért irreális... vagy lehet lemosom és OT?
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
szabi84
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
|
|
« Válasz #918 Dátum: 2010. május 08. 13:47:17 pm » |
|
Szegeny 520as ha tudta volna hogy erre a sorsa jut megkapaszkodott volna a futoszallag vegen! Vannak tehetseges emberek romanban,meg tudja fogni ket kezzel a kalapacsot es mar azt hiszi hogy szerelo ! A felnotas meg mutogatja is hogy milyet alkottak De meg a lampak,lehet a sz@mok meg erdekesebbek! Kerult egy ilyen capa hozzam is a 318as sajnos ilyen,odazarnam a kezeit a 2ajtohoz meg a motorhazteto ala! Veletlenul se tudjon meg 1ilyet csinalni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #919 Dátum: 2010. május 08. 13:55:37 pm » |
|
Tényleg! Erre pont jó lenne és Temesvár még csak nincs is messze. Csak hát az 500euró ezért az állapotért irreális... vagy lehet lemosom és OT? Irreális, de basszus látod, hogy nem találsz épkézláb tetőt a tiédhez! Persze az az izgi, ha ilyen utángyártott tetőablak van belehenkölve.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #921 Dátum: 2010. május 09. 08:16:38 am » |
|
Én nme láttam ezt mostanában hírdetve, de ettől még éehet.
Beszéltem vele, kivonatta véglegesre 1-2 hónapja.. amit nem is értek, ezzel sikeresen lenullázta a kocsi értékét.. ha lenne papírja, talán el tudná tolni 1 kilóért, de így....
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #922 Dátum: 2010. május 09. 08:25:50 am » |
|
Mikinek szétvágni a tetőablak miatt pont tökéletes lenne. Akkor már érdemesebb valamilyen offos tetőablakot beletenni Pl. audi, opel, vagy mazda.... mindhárom üveges, külön árnyékolóval, csavarozós tipusú, a japánok ráadásul rozsdamentes acélból csinálták a tálcáját, így még el sem rohad... ja és 5-10 E ft-ért hozzádvágják... ( ha nem tudnék meglenni tetőablak nélkül, igen erősen gondolkodnék a dologon, de nem érzem aktuálisnak a problémakört) Csakhát nem eredeti megoldás...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szabi84
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
|
|
« Válasz #923 Dátum: 2010. május 09. 10:15:09 am » |
|
Az ara a temesvari autonak szerintem alkudhato,ra is kerdezhetek.A leirasban annyi szerepel hogy mukodokepes de muszaki,biztositas nincs az tuti.Evek ota alhat az ut szelen,ocskavas kent vegzi igy is ugy is. A tetoablakra nem tudom mit mondjak latni kellene,nem bizti hogy eredeti!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #924 Dátum: 2010. május 09. 10:23:18 am » |
|
Promega Nekem nem az a bajom, hogy nincs tetőablakom, mert az E12-m eredetileg is az. A baj az,hogy sérült a tető és ezért keresek tetőablakos, sérülésmentes komplett E12 tetőt. Nekem nem lételemem az üvegtető, az csak véletlen, hogy a fekete E28-ban, amit használhatok, épp az van A temesvári E12-nél nem csak az a kérdés, hogy a tető gyári-e (annak látszik), hanem hogy sérült-e a tető, épek-e az oszlopok. De 500 juróért sok, én max. 150-160 eurót adnék érte. Persze kérdés, hogy a határon át tudom-e trélerezni minden baj nélkül.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
szabi84
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
|
|
« Válasz #925 Dátum: 2010. május 09. 10:51:01 am » |
|
150-160ra nem tudom ha leengedi az arat,de kell egy kis biztatas neki. En harmat vittem at Jankmajtisra egynek volt csak papirja.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szabi84
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
|
|
« Válasz #926 Dátum: 2010. május 09. 15:42:48 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #927 Dátum: 2010. május 09. 18:44:27 pm » |
|
Mit jelent? Gondolom nem azt,hogy "szép napot"...
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #928 Dátum: 2010. május 10. 07:46:28 am » |
|
Nekem nem az a bajom, hogy nincs tetőablakom, mert az E12-m eredetileg is az. A baj az,hogy sérült a tető és ezért keresek tetőablakos, sérülésmentes komplett E12 tetőt. Nekem nem lételemem az üvegtető, az csak véletlen, hogy a fekete E28-ban, amit használhatok, épp az van Ezzel tisztában vagyok, nem konkrétan neked szólt, hanem általában a schibedach/üvegschibedach hisztériára, illteve arra, hogy az én álláspontom szerint a bmw ebben az időben a tetőeblakok technikai megoldását kicsit elszabta... bár lehet, hogy a tetőablak csak másodlagos volt, és a tető merevségének biztosítás fontosabb volt... ilyenkor jó lenne megkérdezni egy-egy tervező Jürgent, hogy mit miért csináltak annó...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #929 Dátum: 2010. május 10. 12:33:26 pm » |
|
collins, itt el se dicsekedtél, hogy stasis-i, írói vénával vagy megáldva nézem az iskolaújságot, honnan vették ezt a cápabmw-s fotót, kerestem rajta a fórumos autókat.. aztán látom, hogy te írtad a cikket
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|