CápaBMW fórum
2024. március 28. 09:49:01 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 1334619 alkalommal)
Imik-e-28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



« Válasz #270 Dátum: 2007. szeptember 01. 17:09:32 pm »

Szevasztok. Segítsetek nekem pls. Az 524 td cápámon ma vmiért az elektromos ablakok megadták magukat. Gondoltam hogy a motorháztető alatti biztosítékok közül ment ki valamelyik de a kisbiztosítékok kivétel nélkül jók voltak. Akkor viszont nem tudom mi a baj pontosan és gyanítom hogy egyszerre a két elektromotor nem mondhatott csődöt. Azért gyanakszom biztosítékra, mert mikor beszereltem az új rádiót, akkor egy rövid pillanatra véletlenül összeért a rádió táp és a testvezetéke. Bár mondjuk a rádió érdekes módon működik. Szóval nem tudom mi lehet a hiba oka.

Szia!
Az ablak biztosítéka külön helyen van a többitől, ne kérdezd miért!
Ha  a müszerfal alján lévő burkolatot leszeded, akkor bal oldalon benézel és veled szemben lesz egy fehér sok pólusú csatlakozó sor.
Ebből jön ki egy kábel, ami ha jól emlékszem fehér-zöld színű és ezen a kábelen lesz egy fekete henger alakú biztosíték ház.
Na ezt nyisd ki és nézz bele, hogy jó e a bizti.

Mármint a kormány alatti műanyag lapot kell levenni ugye?


Ööö nem.  Smiley
Azt ami azt is körbeveszi.
Ami a világítás kapcsoló alatt kezdődik és a pedáloknál ér véget.
Naplózva
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #271 Dátum: 2007. szeptember 01. 17:45:00 pm »

Szevasztok. Segítsetek nekem pls. Az 524 td cápámon ma vmiért az elektromos ablakok megadták magukat. Gondoltam hogy a motorháztető alatti biztosítékok közül ment ki valamelyik de a kisbiztosítékok kivétel nélkül jók voltak. Akkor viszont nem tudom mi a baj pontosan és gyanítom hogy egyszerre a két elektromotor nem mondhatott csődöt. Azért gyanakszom biztosítékra, mert mikor beszereltem az új rádiót, akkor egy rövid pillanatra véletlenül összeért a rádió táp és a testvezetéke. Bár mondjuk a rádió érdekes módon működik. Szóval nem tudom mi lehet a hiba oka.

Szia!
Az ablak biztosítéka külön helyen van a többitől, ne kérdezd miért!
Ha  a müszerfal alján lévő burkolatot leszeded, akkor bal oldalon benézel és veled szemben lesz egy fehér sok pólusú csatlakozó sor.
Ebből jön ki egy kábel, ami ha jól emlékszem fehér-zöld színű és ezen a kábelen lesz egy fekete henger alakú biztosíték ház.
Na ezt nyisd ki és nézz bele, hogy jó e a bizti.

Mármint a kormány alatti műanyag lapot kell levenni ugye?


Ööö nem.  Smiley
Azt ami azt is körbeveszi.
Ami a világítás kapcsoló alatt kezdődik és a pedáloknál ér véget.
Jaja arra gondoltam énis. Köszi. Szólok ha az volt a gond csak most az akkut kell feltölteni mert lemerítette apám...
Naplózva
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #272 Dátum: 2007. szeptember 01. 20:38:00 pm »

végül nem az volt a gond. Van a műszerfal alatt egy kapcsoló, melyet elég könnyen és észrevétlenül be lehetett nyomni térddel. Szerencsére előbb észrevettem a hibámat, mint ahogy elkezdtem volna levenni a burkolatot. Mostmár nincs semmi gond Cheesy .Ez nevetséges tudom nevetek énis magamon Cheesy
Naplózva
insomniac
Vendég
« Válasz #273 Dátum: 2007. szeptember 01. 21:55:32 pm »

a villamosság soha nem volt az erősségem, bár már tanultam egy keveset Smiley
meg is találtam a választ a kérdésemre a 2-3. oldal körül, de nem teljesen világos.
szóval le tudná írni valaki szájbarágósan, hogy mit hova kössek, hogy menjen a fordszámmérő? (e21 23 l-jet) köszi
Naplózva
feribmw

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217


csak BMW és Bmw.


« Válasz #274 Dátum: 2007. szeptember 02. 21:56:39 pm »

a villamosság soha nem volt az erősségem, bár már tanultam egy keveset Smiley
meg is találtam a választ a kérdésemre a 2-3. oldal körül, de nem teljesen világos.
szóval le tudná írni valaki szájbarágósan, hogy mit hova kössek, hogy menjen a fordszámmérő? (e21 23 l-jet) köszi
Helló
Hivj fel és megoldjuk a problémát 30-3301493
feribmw
Naplózva
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #275 Dátum: 2007. szeptember 03. 20:08:27 pm »

sziasztok! a 728i-en behalt a rövid fény de csak a vezető oldalán: távolsági jó, kimértük és a rövid fénynél csak 10v volt és nemtudjuk mi lehet a gond.... Sad
Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #276 Dátum: 2007. szeptember 03. 20:19:55 pm »

sziasztok! a 728i-en behalt a rövid fény de csak a vezető oldalán: távolsági jó, kimértük és a rövid fénynél csak 10v volt és nemtudjuk mi lehet a gond.... Sad

Hol mérted? Lehet egy oxidált csati, vagy a biztinél..Mikori az E23? A facelift jót tett a biztitáblának, végre nem a régi szar maradt, hanem a sokkal tartósabb késes biztik..
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #277 Dátum: 2007. szeptember 04. 08:11:18 am »

sziasztok! a 728i-en behalt a rövid fény de csak a vezető oldalán: távolsági jó, kimértük és a rövid fénynél csak 10v volt és nemtudjuk mi lehet a gond.... Sad
Testhez képest mérted vagy az izzó csatlakozójánál?
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #278 Dátum: 2007. szeptember 04. 14:37:38 pm »

 lámpára ami rámegy azt mértük.... +a bizti jó a test jó ... 1szerűen nem értem Sad ( megpróbálom a bizti házból kivezetni újból a kábelt... )
Naplózva
feribmw

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217


csak BMW és Bmw.


« Válasz #279 Dátum: 2007. szeptember 04. 19:23:57 pm »

lámpára ami rámegy azt mértük.... +a bizti jó a test jó ... 1szerűen nem értem Sad ( megpróbálom a bizti házból kivezetni újból a kábelt... )
Nos bizti jó, a test szint jó, tehát magához a lámpafoglalatához mindenki megérkezik.
Nézd meg magát a lámpa foglalatát amivel csatlakozol az izzóhoz, és az izzót is, lehet, hogy meglepetés ér mert a foglalatrésze van megzakkanva. Volt rá példa már.
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #280 Dátum: 2007. szeptember 04. 20:04:37 pm »

lámpára ami rámegy azt mértük.... +a bizti jó a test jó ... 1szerűen nem értem Sad ( megpróbálom a bizti házból kivezetni újból a kábelt... )
Nos bizti jó, a test szint jó, tehát magához a lámpafoglalatához mindenki megérkezik.
Nézd meg magát a lámpa foglalatát amivel csatlakozol az izzóhoz, és az izzót is, lehet, hogy meglepetés ér mert a foglalatrésze van megzakkanva. Volt rá példa már.
Gyorsabb voltál de jó a válasz. smiley majd ha ezen is túl vagy és mégsem világít rendesen akkor folytatjuk...
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #281 Dátum: 2007. szeptember 05. 20:36:09 pm »

Smiley sikerült! tesóm mért mindent de nem hitte el hogy a kábel xar.... hát az volt a gond! Smiley kicseréltem és megy!!
köszi a segítségeteket! viszont lenne 1 másik problémám: a fűtésnél vannak a kapcsolók hogy merre terelje a levegőt de sajna csak ritkán működik:( sajna mindig a szélvédőre megy....
Naplózva
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #282 Dátum: 2007. szeptember 05. 21:28:07 pm »

Smiley sikerült! tesóm mért mindent de nem hitte el hogy a kábel xar.... hát az volt a gond! Smiley kicseréltem és megy!!
köszi a segítségeteket! viszont lenne 1 másik problémám: a fűtésnél vannak a kapcsolók hogy merre terelje a levegőt de sajna csak ritkán működik:( sajna mindig a szélvédőre megy....

A fűtéskapcsolók között nekem is van rossz. Én bontott középkonzolokat tanulmányoztam, úgy tűnt, hogy szétkopik a kapcsoló. Szétbontani nem mertem, mert nekem csak a hátsó lábtér fűtése nem akar menni.
Naplózva
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #283 Dátum: 2007. szeptember 06. 08:38:15 am »

Smiley sikerült! tesóm mért mindent de nem hitte el hogy a kábel xar.... hát az volt a gond! Smiley kicseréltem és megy!!
köszi a segítségeteket! viszont lenne 1 másik problémám: a fűtésnél vannak a kapcsolók hogy merre terelje a levegőt de sajna csak ritkán működik:( sajna mindig a szélvédőre megy....

A fűtéskapcsolók között nekem is van rossz. Én bontott középkonzolokat tanulmányoztam, úgy tűnt, hogy szétkopik a kapcsoló. Szétbontani nem mertem, mert nekem csak a hátsó lábtér fűtése nem akar menni.
Én úgy tudom, hogy valami vákumos szabályozó szokott behalni és az nemterelgeti a levegőt. Nem szokták szeretni javítani mert fél műszerfalat le kell bontani.
Naplózva
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #284 Dátum: 2007. szeptember 06. 12:18:56 pm »

Smiley sikerült! tesóm mért mindent de nem hitte el hogy a kábel xar.... hát az volt a gond! Smiley kicseréltem és megy!!
köszi a segítségeteket! viszont lenne 1 másik problémám: a fűtésnél vannak a kapcsolók hogy merre terelje a levegőt de sajna csak ritkán működik:( sajna mindig a szélvédőre megy....

A fűtéskapcsolók között nekem is van rossz. Én bontott középkonzolokat tanulmányoztam, úgy tűnt, hogy szétkopik a kapcsoló. Szétbontani nem mertem, mert nekem csak a hátsó lábtér fűtése nem akar menni.
Én úgy tudom, hogy valami vákumos szabályozó szokott behalni és az nemterelgeti a levegőt. Nem szokták szeretni javítani mert fél műszerfalat le kell bontani.

Igen, az a durvább hibalehetőség. Ahhoz az egész műszerfalat kell ízekre szedni, emlékeim szerint a fűtésházzal egyetemben. Lütyő is kóstolgatta már ezt a részt Smiley
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #285 Dátum: 2007. szeptember 06. 12:59:46 pm »

Smiley sikerült! tesóm mért mindent de nem hitte el hogy a kábel xar.... hát az volt a gond! Smiley kicseréltem és megy!!
köszi a segítségeteket! viszont lenne 1 másik problémám: a fűtésnél vannak a kapcsolók hogy merre terelje a levegőt de sajna csak ritkán működik:( sajna mindig a szélvédőre megy....

A fűtéskapcsolók között nekem is van rossz. Én bontott középkonzolokat tanulmányoztam, úgy tűnt, hogy szétkopik a kapcsoló. Szétbontani nem mertem, mert nekem csak a hátsó lábtér fűtése nem akar menni.
Én úgy tudom, hogy valami vákumos szabályozó szokott behalni és az nemterelgeti a levegőt. Nem szokták szeretni javítani mert fél műszerfalat le kell bontani.

Igen, az a durvább hibalehetőség. Ahhoz az egész műszerfalat kell ízekre szedni, emlékeim szerint a fűtésházzal egyetemben. Lütyő is kóstolgatta már ezt a részt Smiley

Hát ez pontosan így van én már ezen túl vagyok... sad
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #286 Dátum: 2007. szeptember 06. 13:03:08 pm »

Smiley sikerült! tesóm mért mindent de nem hitte el hogy a kábel xar.... hát az volt a gond! Smiley kicseréltem és megy!!
köszi a segítségeteket! viszont lenne 1 másik problémám: a fűtésnél vannak a kapcsolók hogy merre terelje a levegőt de sajna csak ritkán működik:( sajna mindig a szélvédőre megy....

A fűtéskapcsolók között nekem is van rossz. Én bontott középkonzolokat tanulmányoztam, úgy tűnt, hogy szétkopik a kapcsoló. Szétbontani nem mertem, mert nekem csak a hátsó lábtér fűtése nem akar menni.
Én úgy tudom, hogy valami vákumos szabályozó szokott behalni és az nemterelgeti a levegőt. Nem szokták szeretni javítani mert fél műszerfalat le kell bontani.

Igen, az a durvább hibalehetőség. Ahhoz az egész műszerfalat kell ízekre szedni, emlékeim szerint a fűtésházzal egyetemben. Lütyő is kóstolgatta már ezt a részt Smiley

Ezt úgy tudod megnézni, hogy a jobboldali lábtérnél kell benyúlni ahol jön ki a levegő és ha ott könyen megy a terelőlemez akkor valószínűleg ez a gondja. Szétszedni még nem szedtem szét én sem, de a múltkor vetettem rá egy-két pillantást amikor lebontottam a műszerfal alját. Nem semmi ami ott van alatta. Javaslatom először fotózd le, hogy mi-hová megy, mire van kötve, merre van elvezetve, mert eléggé zsufi van ott "bent".
Naplózva
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #287 Dátum: 2007. szeptember 06. 16:32:11 pm »

ok! de akkor most mi legyen mert lassan itt a tél Cheesy
Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #288 Dátum: 2007. szeptember 06. 16:35:48 pm »

Smiley sikerült! tesóm mért mindent de nem hitte el hogy a kábel xar.... hát az volt a gond! Smiley kicseréltem és megy!!
köszi a segítségeteket! viszont lenne 1 másik problémám: a fűtésnél vannak a kapcsolók hogy merre terelje a levegőt de sajna csak ritkán működik:( sajna mindig a szélvédőre megy....

Az enyémben(ami volt, 83-as) pneumatikus-vákumos (pszihoszomatikus) mozgatóelemek voltak..Nem egyszerű játék szétszedni, de azokat kellene kipróbálnod szívással, hogy működnek-e...

Egyébként a régebbi hetesekhez van egy bontott fűtéskonzolom, ha valakit érdekel a fűtőradiátorral együtt...
Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #289 Dátum: 2007. szeptember 06. 16:37:24 pm »

Smiley sikerült! tesóm mért mindent de nem hitte el hogy a kábel xar.... hát az volt a gond! Smiley kicseréltem és megy!!
köszi a segítségeteket! viszont lenne 1 másik problémám: a fűtésnél vannak a kapcsolók hogy merre terelje a levegőt de sajna csak ritkán működik:( sajna mindig a szélvédőre megy....

A fűtéskapcsolók között nekem is van rossz. Én bontott középkonzolokat tanulmányoztam, úgy tűnt, hogy szétkopik a kapcsoló. Szétbontani nem mertem, mert nekem csak a hátsó lábtér fűtése nem akar menni.
Én úgy tudom, hogy valami vákumos szabályozó szokott behalni és az nemterelgeti a levegőt. Nem szokták szeretni javítani mert fél műszerfalat le kell bontani.

Igen, az a durvább hibalehetőség. Ahhoz az egész műszerfalat kell ízekre szedni, emlékeim szerint a fűtésházzal egyetemben. Lütyő is kóstolgatta már ezt a részt Smiley


Kóstolgatta bizony!:Smiley)
Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #290 Dátum: 2007. szeptember 06. 16:39:12 pm »

Smiley sikerült! tesóm mért mindent de nem hitte el hogy a kábel xar.... hát az volt a gond! Smiley kicseréltem és megy!!
köszi a segítségeteket! viszont lenne 1 másik problémám: a fűtésnél vannak a kapcsolók hogy merre terelje a levegőt de sajna csak ritkán működik:( sajna mindig a szélvédőre megy....

A fűtéskapcsolók között nekem is van rossz. Én bontott középkonzolokat tanulmányoztam, úgy tűnt, hogy szétkopik a kapcsoló. Szétbontani nem mertem, mert nekem csak a hátsó lábtér fűtése nem akar menni.
Én úgy tudom, hogy valami vákumos szabályozó szokott behalni és az nemterelgeti a levegőt. Nem szokták szeretni javítani mert fél műszerfalat le kell bontani.

Igen, az a durvább hibalehetőség. Ahhoz az egész műszerfalat kell ízekre szedni, emlékeim szerint a fűtésházzal egyetemben. Lütyő is kóstolgatta már ezt a részt Smiley

Ezt úgy tudod megnézni, hogy a jobboldali lábtérnél kell benyúlni ahol jön ki a levegő és ha ott könyen megy a terelőlemez akkor valószínűleg ez a gondja. Szétszedni még nem szedtem szét én sem, de a múltkor vetettem rá egy-két pillantást amikor lebontottam a műszerfal alját. Nem semmi ami ott van alatta. Javaslatom először fotózd le, hogy mi-hová megy, mire van kötve, merre van elvezetve, mert eléggé zsufi van ott "bent".

Viszont a vákumos résznél szzinekkel vannak jelölve a szelepek is, és a csövek is(persze, ha Béla bácsi tuningolta, akkor valószinüleg mindegyik cső vagy szilikon, vagy fehér)...
Naplózva
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #291 Dátum: 2007. szeptember 06. 16:56:12 pm »

Smiley sikerült! tesóm mért mindent de nem hitte el hogy a kábel xar.... hát az volt a gond! Smiley kicseréltem és megy!!
köszi a segítségeteket! viszont lenne 1 másik problémám: a fűtésnél vannak a kapcsolók hogy merre terelje a levegőt de sajna csak ritkán működik:( sajna mindig a szélvédőre megy....

Az enyémben(ami volt, 83-as) pneumatikus-vákumos (pszihoszomatikus) mozgatóelemek voltak..Nem egyszerű játék szétszedni, de azokat kellene kipróbálnod szívással, hogy működnek-e...

Egyébként a régebbi hetesekhez van egy bontott fűtéskonzolom, ha valakit érdekel a fűtőradiátorral együtt...
Az már magában szívás mit kell azon próbálgatni? Smiley
Naplózva
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #292 Dátum: 2007. szeptember 06. 17:01:59 pm »

ok! de akkor most mi legyen mert lassan itt a tél Cheesy
Mivel én nem csináltam még ilyet (csak láttam, hogy ott kell majd valamit csinálni) két dolgot javaslok:
1.) Végig fűtöd a telet a szélvédővel (gondolom a defros kapcsoló az megy), mint ahogy én is tettem tavaj előtt.
2.) Ami jobb megoldásnak tűnik, megvárod Gistit (mint írta Ő már megbütykölte) és felveszed Vele a kapcsolatot.
Szerintem.
Naplózva
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #293 Dátum: 2007. szeptember 06. 18:25:37 pm »

ok! de akkor most mi legyen mert lassan itt a tél Cheesy
Mivel én nem csináltam még ilyet (csak láttam, hogy ott kell majd valamit csinálni) két dolgot javaslok:
1.) Végig fűtöd a telet a szélvédővel (gondolom a defros kapcsoló az megy), mint ahogy én is tettem tavaj előtt.
2.) Ami jobb megoldásnak tűnik, megvárod Gistit (mint írta Ő már megbütykölte) és felveszed Vele a kapcsolatot.
Szerintem.
Ok! Ha Gisti segít benne akkor megbütykölöm. ( remélhetőleg lesz még jó idő Cheesy )
 
Még van 1-2 problémám Cheesy : a jobb fűthető tükröm nem fűt+ a hátsó ablakomban csak 2 fűtőszál megy rendesen.


Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #294 Dátum: 2007. szeptember 07. 09:32:45 am »

Hát az rendes meló lesz. Én úgy kezdtem, hogy csak a műszerfal alját kell kibontani aztán jött a középkonzol, kormányoszlop, műszerfal kompletten. Aki akkor betért a garázsba egy kicsit furán nézett, hogy miért csinálok az öreglányból belezett csirkét. Szal rendesen szét kell kapni ha normálisan akarod megjavítani. Ha csak a "vákummotor+-kal van gondod az a nagyobb szerencse mert (igaz nem mindegyiket) alulról ki lehet cserélni őket. Ezek a kis szemetek egyébként semmi másból nem állnak mint egy műanyag ház és egy gumimembrán (ezt szívod és ezzel mozgatod a terelő lapátokat) ha ez lyukas akkor szokott ilyen gond lenni.
De én először a szívótorok alján nézném meg a helyedben a gumicsöveket nem szakadtak e ill. nincs lecsúszva mert akkor már nem is működik.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #295 Dátum: 2007. szeptember 08. 21:50:46 pm »

Hát az rendes meló lesz. Én úgy kezdtem, hogy csak a műszerfal alját kell kibontani aztán jött a középkonzol, kormányoszlop, műszerfal kompletten. Aki akkor betért a garázsba egy kicsit furán nézett, hogy miért csinálok az öreglányból belezett csirkét. Szal rendesen szét kell kapni ha normálisan akarod megjavítani. Ha csak a "vákummotor+-kal van gondod az a nagyobb szerencse mert (igaz nem mindegyiket) alulról ki lehet cserélni őket. Ezek a kis szemetek egyébként semmi másból nem állnak mint egy műanyag ház és egy gumimembrán (ezt szívod és ezzel mozgatod a terelő lapátokat) ha ez lyukas akkor szokott ilyen gond lenni.
De én először a szívótorok alján nézném meg a helyedben a gumicsöveket nem szakadtak e ill. nincs lecsúszva mert akkor már nem is működik.

megnézem de sztem nem szedem szét teljesen mert nincs még alkatrészem és nem is tom mi kéne majd hozzá
+benzinpumpát hol és mennyiért lehet újat venni mert most bontott van benne és már 1 meghalt
megint másik van benne Cheesy
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #296 Dátum: 2007. szeptember 09. 14:48:11 pm »

Na emberek, egy elektrokérdés!
Unalmamban kicseréltem az indexlámpákban az izzót sárgára. (Ehhez ha valaki nem ismerné a módot - lereszelem az egyik pöcköt az izzóról, és utána simán beteszem a normál foglalatba.) Minden ment is frankón, de azt vettem észre, hogy a jobb hátsó lámpa jó 25%-kal halványabban világít mint a bal. Kompletten, minden fényére kiterjedôen. Arra gyanakszom, talán a testelése korrodálódott. Kérdés: van neki a 6-os csatiján test, vagy a kasztniról kapja? Az izzók közül az alsó sor foglalatai szintén kicsit oxidosak voltak, de azt is megtakarítottam. Mindent lehúztam, befújtam, mozgattam, de semmi javulás.  Mitôl lehet?
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #297 Dátum: 2007. szeptember 12. 09:52:35 am »

nekem meg megint lenne egy kérdésem Cheesy

szal nemtom eldönteni hogy az abs működik vagy nem... hogyan tudom ezt kipróbálni?Huh
(az abs lámpa nem gyullad ki amikor gyujtásra rakom)....bocs nem értek hozzá!
Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #298 Dátum: 2007. szeptember 12. 10:14:13 am »

nekem meg megint lenne egy kérdésem Cheesy

szal nemtom eldönteni hogy az abs működik vagy nem... hogyan tudom ezt kipróbálni?Huh
(az abs lámpa nem gyullad ki amikor gyujtásra rakom)....bocs nem értek hozzá!

Elméletileg a lámpának akkor kellene világítani ha valami nem passzol.....
Bár nekem sosem volt és nem is kellett ABS. Smiley
Egy féle képpen tudsz rájönni hogy műxik-e.
Felgyorsulsz úgy 50-60-ig,és utánna nyomsz egy satu féket.
Persze körültekintően,nehogy jöjjenek mögötted. Cheesy

Ha működik az ABS,akkor egy tompa dobolást fogsz érezni a talpadon a fékpedáltól.
És természetesen elmarad a blokkoló kerekek keltette csikorgás,és ezzel együtt a féknyom.
Wink

Ha nem működik,akkor ezek a jelenségek elmaradnak,és csikorgó kerékkel fogsz meg állni,doboló fékpedál nélkül.
A tempo meg elég is,mert ha esetleg nem működik a blokkolásgátló,akkor ennél a sebességnél nem fogod kockásra fékezni még  gumikat. Smiley Wink
Naplózva
soma
Vendég
« Válasz #299 Dátum: 2007. szeptember 12. 14:27:05 pm »

Üdv
Ealaki tudna segiteni 535-höz kapcsolási rajzot szeretnék
Elöre is köszi.
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!