CápaBMW fórum
2018. augusztus 19. 08:16:33 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 [165] 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 ... 202   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 1012000 alkalommal)
pic
Vendég
« Válasz #4920 Dátum: 2012. április 04. 12:02:06 pm »

Most a patacipőre gerjedsz? Tongue
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #4921 Dátum: 2012. április 04. 12:32:09 pm »

Most a patacipőre gerjedsz? Tongue
Nem ezen volt a lényeg, hanem az újabb modelleken. Ne offolj kérlek!


* 373977_379321005435672_136086086425833_1204717_1644603353_n.jpg (67.08 KB, 960x720 - megtekintve 406 alkalommal.)
Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #4922 Dátum: 2012. április 04. 14:39:06 pm »

Jesszusom,mennyire lehet szar allapotban az a kocsi?? Evil

Kiolvasták az E61-ből a valós futott km-t. 650ezer.

Az autóban garantáltan eredeti gyári turbo, kuplung, lendkerék, szivattyú eredeti gyári, de felújított porlasztók vannak. Kicsit el kellene gonodlkodni a 200ezres turbo és lendkerék cseréken, a felhasználás módján és a szervízek által javasolt alkatrészcseréken.
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4968



« Válasz #4923 Dátum: 2012. április 04. 20:07:48 pm »

Kiolvasták az E61-ből a valós futott km-t. 650ezer.

Az autóban garantáltan eredeti gyári turbo, kuplung, lendkerék, szivattyú eredeti gyári, de felújított porlasztók vannak. Kicsit el kellene gonodlkodni a 200ezres turbo és lendkerék cseréken, a felhasználás módján és a szervízek által javasolt alkatrészcseréken.

Az derék!  2014

Akkor nekem még van bő 400-am, hogy eladjam visszatekerve 250 ezerrel.  Evil

Cimbinek 450-nél hullott be a szívósorból a szelep az 530d-n.... Ehhez képest olvastam ugyanilyen problémákat 200 ezer állítólagos kilóméterrel...  Roll Eyes
Naplózva

1985 E28 530i
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4968



« Válasz #4924 Dátum: 2012. április 04. 20:08:37 pm »

Jesszusom,mennyire lehet szar allapotban az a kocsi?? Evil


Meglepődnél, hogy mennyire nem szar!
Naplózva

1985 E28 530i
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #4925 Dátum: 2012. április 04. 21:39:14 pm »

Meglepődnél, hogy mennyire nem szar!

Remelem tudod hogy vicceltem.   Evil
En lattam par nem visszatekert oraju autot... amik jobb muszaki es esztetikai allapotban voltak,mint a harmad annyitt futott tarsaik.
...Illetve ora szerinti.  Cheesy

Az enyemben is volt 423 ezer amikor elengedtem a kezet. (Thank you Mister)
Es szep volt,jo volt.

Karbantatas kerdese,nem mase.
Hogy gazdaja van,vagy forgalmiba bejegyzett tulajdonosa.

Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4968



« Válasz #4926 Dátum: 2012. április 04. 21:43:44 pm »

Sejtettem, mert Te vagy itt a gázolajpüspök  Evil
Naplózva

1985 E28 530i
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4838


E12 építés alatt, E28 építés alatt, amúgy E30, E39


« Válasz #4927 Dátum: 2012. április 05. 08:32:08 am »

Meglepődnél, hogy mennyire nem szar!

Hát ennek most véres a nyaka is, úgyhogy eljött az ideje. Hallod collins! Cheesy

Abszolút nem megy, folyamatos lmm hibát ír, bizonyos fordulaton torpan, más fordulaton ráz, kuplung és lendkerekes, fél sor nem izzít (ezt a hibát mondjuk nem értem). Számításaim szerint valahol 500 és 700 ezer között kellene rákölteni. Jó, ez soknak hangzik, viszont szinte minden fődarab eredeti. Ez futott km-re bontva azt jelenti, hogy km-enként 1 ft-ot visszaforgatunk az autóba, mindenki számolja ki, hogy megéri-e vagy sem!

Mielőtt a dízel ellentábor elkezdene trubékolni az izzításon és a torpanáson kívül semmi nem dízelspecifikus hiba. Akit érdekel az E39 525d topicban szívesen leírom a javítási költségeket.
Naplózva

Főmordor.
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5242


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #4928 Dátum: 2012. április 05. 13:54:41 pm »

Írd!  Wink
Naplózva

E23 728i '81, E23 730i '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #4929 Dátum: 2012. április 05. 14:38:08 pm »

Ez igy van. Smiley

Es kerlek,ird le,mert engem peldaulerdekel,sot erdekel a hibakereses,javitas folyamata is.  Evil
Ke komolyan.

Egyebkent a torpanas sem diesel spec. problema.  Cheesy

Hondam is torpan,de csak hidegen.  Evil


Hát ennek most véres a nyaka is, úgyhogy eljött az ideje. Hallod collins! Cheesy

Abszolút nem megy, folyamatos lmm hibát ír, bizonyos fordulaton torpan, más fordulaton ráz, kuplung és lendkerekes, fél sor nem izzít (ezt a hibát mondjuk nem értem). Számításaim szerint valahol 500 és 700 ezer között kellene rákölteni. Jó, ez soknak hangzik, viszont szinte minden fődarab eredeti. Ez futott km-re bontva azt jelenti, hogy km-enként 1 ft-ot visszaforgatunk az autóba, mindenki számolja ki, hogy megéri-e vagy sem!

Mielőtt a dízel ellentábor elkezdene trubékolni az izzításon és a torpanáson kívül semmi nem dízelspecifikus hiba. Akit érdekel az E39 525d topicban szívesen leírom a javítási költségeket.
Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #4930 Dátum: 2012. április 05. 14:38:47 pm »

Sejtettem, mert Te vagy itt a gázolajpüspök  Evil

Nem vagyok katolikus.  Evil
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4065



« Válasz #4931 Dátum: 2012. április 05. 14:52:38 pm »

Akkor a gázolajrabbi  Evil
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Yamaha XJ900F
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4838


E12 építés alatt, E28 építés alatt, amúgy E30, E39


« Válasz #4932 Dátum: 2012. április 05. 15:19:02 pm »

Ez igy van. Smiley

Es kerlek,ird le,mert engem peldaulerdekel,sot erdekel a hibakereses,javitas folyamata is.  Evil
Ke komolyan.

Egyebkent a torpanas sem diesel spec. problema.  Cheesy

Hondam is torpan,de csak hidegen.  Evil



Szerintem a LMM miatt torpan.

A hibakeresés és javítás folyamat egyszerű. Beviszem Miskolcra az álBMW-be. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #4933 Dátum: 2012. április 05. 22:30:48 pm »

Szerintem a LMM miatt torpan.

A hibakeresés és javítás folyamat egyszerű. Beviszem Miskolcra az álBMW-be. Cheesy

Pf... Te tudod.

En elvallalnam...  Smiley
alBMW-s szervizarak alatt.  Evil
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4838


E12 építés alatt, E28 építés alatt, amúgy E30, E39


« Válasz #4934 Dátum: 2012. április 07. 20:02:42 pm »

Pf... Te tudod.

En elvallalnam...  Smiley
alBMW-s szervizarak alatt.  Evil

Ez más kategória. Ennek menni kell bármi áron, termeli a pénzt ezen nem spórolunk. Hivatalos szervízbe nem vinném, de ezekben a fiúkban megbízom.
Naplózva

Főmordor.
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #4935 Dátum: 2012. április 07. 20:53:16 pm »

Ez más kategória. Ennek menni kell bármi áron, termeli a pénzt ezen nem spórolunk. Hivatalos szervízbe nem vinném, de ezekben a fiúkban megbízom.

En a heten csereltem motort egy e46-ban.
Hugy-de. De man a 150 lovas valtozat.  Evil

Na annak is menni kell minden aron,mert egy kinai tulaja van,O csinalja itt delen akinai uzleteket.
Na szoval menni kell,menni kell,de azon kivul hogy tankolja,b@szik ra.
Szo szerint.
Semmi olajcsere,semmi! S.E.M.M.I. !!!
...ennek kovetkezteben eltort az olajpumpa,kilyukadt az olajtekno,elfolyt a maradek 2 liter olaj is,amiben volt (a cimke tanulsaga szerint) ugy 44-45 ezer Km.  Cheesy
Szurok feketek.
Osszes gombfej log,osszes szilent megszunt letezni... belseje eredetileg beige,most inkabb olajos-koszos szurke es arnyalatai.
Nem volt gusztusom lefotozni.
Na szoval kezdesnek arajanlat,hiba megallapitasra.
200 Euro-ert leszedtem a teknot.  Evil
Csapagyak lereszelve,hajtokarcsapagyak megforogva.
Motorcsere.
Talaltunk egyet (az egesz szigeten) kompletten 1400 Euro-ert.
Beepitesi garival,1 eve allt.
Na racsap,ugysincs mas....
Bedobtam kompletten,mondanom sem kell,(es ez komoly) szuper allapotban van. most meg.
Na mondom,megadom az eselyt,elfusson legalabb 1 evet...  Evil
Rendeltem uzemanyagszurot,olajszurot,legszurot,pollenszurot,vettem 5-40 MOTUL X-cess olajat.

A kis szarhazi ki volt akadva hogy (az elore megbeszelt arajanlat: ~2550 Euro) 80 Euroval tulleptuk a koltsegvetest,mert ezekre a szurokre semmi szukseg,enek az autonak menni kell,nem lakik benne senki,O sem...  Cheesy

De igazabol jol pofanvagtam volna egy csopajszerrel,de inkabb elmagyaraztam neki hogy a "mindenaron" fedi a szuroket es az olajat is.

O arra gondolt hogy csak bedobom azt ennyi,minek ebbe barmit cserelni,uj motor.  Evil

Van baj boven...
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5958


Üzemképtelenítő


« Válasz #4936 Dátum: 2012. április 08. 15:50:35 pm »

Jó,hogy nem értette,odahaza a riksában nem kell olajat cserélni,max a drájvört. Cheesy
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #4937 Dátum: 2012. április 08. 17:52:09 pm »

En a heten csereltem motort egy e46-ban.
Hugy-de. De man a 150 lovas valtozat.  Evil

Na annak is menni kell minden aron,mert egy kinai tulaja van,O csinalja itt delen akinai uzleteket.
Na szoval menni kell,menni kell,de azon kivul hogy tankolja,b@szik ra.
Szo szerint.
Semmi olajcsere,semmi! S.E.M.M.I. !!!
...ennek kovetkezteben eltort az olajpumpa,kilyukadt az olajtekno,elfolyt a maradek 2 liter olaj is,amiben volt (a cimke tanulsaga szerint) ugy 44-45 ezer Km.  Cheesy
Szurok feketek.
Osszes gombfej log,osszes szilent megszunt letezni... belseje eredetileg beige,most inkabb olajos-koszos szurke es arnyalatai.
Nem volt gusztusom lefotozni.
Na szoval kezdesnek arajanlat,hiba megallapitasra.
200 Euro-ert leszedtem a teknot.  Evil
Csapagyak lereszelve,hajtokarcsapagyak megforogva.
Motorcsere.
Talaltunk egyet (az egesz szigeten) kompletten 1400 Euro-ert.
Beepitesi garival,1 eve allt.
Na racsap,ugysincs mas....
Bedobtam kompletten,mondanom sem kell,(es ez komoly) szuper allapotban van. most meg.
Na mondom,megadom az eselyt,elfusson legalabb 1 evet...  Evil
Rendeltem uzemanyagszurot,olajszurot,legszurot,pollenszurot,vettem 5-40 MOTUL X-cess olajat.

A kis szarhazi ki volt akadva hogy (az elore megbeszelt arajanlat: ~2550 Euro) 80 Euroval tulleptuk a koltsegvetest,mert ezekre a szurokre semmi szukseg,enek az autonak menni kell,nem lakik benne senki,O sem...  Cheesy

De igazabol jol pofanvagtam volna egy csopajszerrel,de inkabb elmagyaraztam neki hogy a "mindenaron" fedi a szuroket es az olajat is.

O arra gondolt hogy csak bedobom azt ennyi,minek ebbe barmit cserelni,uj motor.  Evil

Van baj boven...

Nem tudom mit lepődsz meg egy dízelnél a fekete szűrőn Cheesy Olaj és szűrőcserénél a 200. méter után fekete az atyaúristen is a motorban.
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4838


E12 építés alatt, E28 építés alatt, amúgy E30, E39


« Válasz #4938 Dátum: 2012. április 08. 18:57:09 pm »

Nem tudom mit lepődsz meg egy dízelnél a fekete szűrőn Cheesy Olaj és szűrőcserénél a 200. méter után fekete az atyaúristen is a motorban.

Igen olyan dízelben, ami megtett már vagy 600ezer km-t. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #4939 Dátum: 2012. április 08. 21:41:15 pm »

En nagyon sok elso szervizet csinaltam "uj" autokon.
Egy motorbol nem engedtem le sarga,vagy arnyalatai szinu olajat,pedig volt hogy 2000km utan csereltem es ez a 2000 km volt a motorban.
Egyebkent a reszecskeszuros autokon tapasztalatom szerint hamarabb "feketedett" az olaj.
Gyorsabban kormosodott be.

Itt jegyeznem meg,nem lepodtem meg,en kulonbseget teszek fekete es fekete kozott is.  Smiley

De tapasztalat az is hogy minel nagyobb a toltesi mennyisege egy motornak,annal szebb az olaj a szerviz alkalmaval.
Mert 3 liter olaj kib@szott hamar bekormolodik.
8,5 mar annal kesobb.  Grin

Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6817


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4940 Dátum: 2012. április 09. 00:50:49 am »

Szép is lenne, ha az olaj nem lenne fekete "rövid" táv után is. Többek közt az a dolga...

Egyébiránt jól mondja Dénes, érzékelhető különbség van szemre is egy 2000 km-es és egy 15000 km-es olaj között ugyanabból az autóból.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5958


Üzemképtelenítő


« Válasz #4941 Dátum: 2012. április 09. 01:48:33 am »

Nekem,mikor kihoztam a zsír új kopelt,"járassuk be" címszóval,ledzsaltunk a szabolcsba a rokonsághoz,meg vissza,800km után pont olyan volt az olaj,mint a kátrány,amint itt leengedek a munkagépekből 500ü.óra után. Cheesy
De nem tudom ez mit jelent,nem is érdekel,szerintem nem lehet messzemenő következtetéseket levonni az olaj színéből,állagából,dízelnél főleg,pont olyan 50 ü.óra után,mint 500 után. huh Tongue
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5958


Üzemképtelenítő


« Válasz #4942 Dátum: 2012. április 09. 01:49:25 am »

Jut eszembe,még 3 zöld lámpa világít az E39-en,az mit jelent? huh
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5242


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #4943 Dátum: 2012. április 09. 06:02:29 am »

Szép lassan haladsz az inspekció felé  Wink Amikor elfogyni látszik a zöld szín, be kell/lehet invesztálni olajra, szűrőre, stb. Vagy fogod a géptérben a hetes lábat, letesteled, ráadod a gyújtást, és egyszer csak újra zöld lesz mind  Cheesy
Naplózva

E23 728i '81, E23 730i '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #4944 Dátum: 2012. április 09. 11:33:36 am »

Miszter biciklije mar OBD-s,nincs benne korcsati.  Evil
De keresgelhet nyugodtan.... hatha megis...  Cheesy

Egyebkent muszerfalrol lehet megoldani a dolgot.
« Utoljára szerkesztve: 2012. április 09. 11:47:46 am írta collins » Naplózva
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5242


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #4945 Dátum: 2012. április 09. 20:47:35 pm »

Sorry.  Lips Sealed Nekem az E38-ban volt, emiatt feltételeztem. Befogtam.
Naplózva

E23 728i '81, E23 730i '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4838


E12 építés alatt, E28 építés alatt, amúgy E30, E39


« Válasz #4946 Dátum: 2012. április 09. 20:57:00 pm »

Miszter biciklije mar OBD-s,nincs benne korcsati.  Evil
De keresgelhet nyugodtan.... hatha megis...  Cheesy

Egyebkent muszerfalrol lehet megoldani a dolgot.

98-as tds-ben nekem volt. Műszerfalról 2000/9 utántól lehet megoldani. Misteré 98-as.
Naplózva

Főmordor.
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #4947 Dátum: 2012. április 09. 20:58:27 pm »

Miszter biciklije mar OBD-s,nincs benne korcsati.  Evil
De keresgelhet nyugodtan.... hatha megis...  Cheesy

Egyebkent muszerfalrol lehet megoldani a dolgot.

Ez itt mi? Befőttes üveg?


* Az új korszak kezdete 010.jpg (97.95 KB, 1152x864 - megtekintve 447 alkalommal.)
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #4948 Dátum: 2012. április 09. 21:10:09 pm »

Upsz!

Akkor viszont en kerek elnezest,teljesen abban voltam hogy M54-rol es 2000/9 utanrol beszelek.  Evil Cheesy
Biztosan megzavart a sok VANOS!  Grin

Hat apam,akkor csipofogoval a keritesbol egy darabot es hajra!  Evil
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6817


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4949 Dátum: 2012. április 09. 21:12:23 pm »

Vagy veszel tíz euróért egyet ebayről Smiley
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Oldalak: 1 ... 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 [165] 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 ... 202   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!