CápaBMW fórum
2018. augusztus 21. 22:19:53 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 [178] 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 1013939 alkalommal)
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4968



« Válasz #5310 Dátum: 2013. május 29. 16:09:22 pm »

 poundit

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/750/bmw_750i_automata-6883410
Naplózva

1985 E28 530i
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5958


Üzemképtelenítő


« Válasz #5311 Dátum: 2013. június 18. 14:39:57 pm »

Miért van olyan érzésem,hogy ebben nem 350 000km van? Roll Eyes
Annyi alatt nem létezik,hogy így szétfoszlik az ülés,és az a szivacspárna....... Embarrassed
De lehet 350-ért el lehet hozni,annyit meg megér,főleg nekem. Azn Roll Eyes Cheesy
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/528/bmw_528i_friss_vizsga.digit_klima.fix_a-6978622
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4968



« Válasz #5312 Dátum: 2013. június 18. 15:29:32 pm »

Ebben bő 500 ezerrel több van, mint 350.   Cheesy
Naplózva

1985 E28 530i
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6817


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5313 Dátum: 2013. június 18. 16:46:29 pm »

Én csak azt nem értem, hogy miért nem vesz hozzá kb 5 ezer ft-ért egy ilyen szövet ülést.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
M5swap

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1048


« Válasz #5314 Dátum: 2013. június 19. 10:21:45 am »

Mert már az sem fér bele az árrésbe  Cheesy

Én csak azt nem értem, hogy miért nem vesz hozzá kb 5 ezer ft-ért egy ilyen szövet ülést.
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2312


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #5315 Dátum: 2013. június 19. 20:59:56 pm »

Nesze, itt van!

BMW 428i 4 hengeresen.

http://www.autonavigator.hu/ujdonsag/bemutatkozik_a_bmw_4-es_coupe-10315?utm_source=hirfigyelo&utm_medium=email&utm_campaign=hirlevel_2013-06-18&utm_content=cikk
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4838


E12 építés alatt, E28 építés alatt, amúgy E30, E39


« Válasz #5316 Dátum: 2013. június 19. 21:13:23 pm »


Hibaforrások: hátul oldalanként 5 lengőkaros, kettős megfúvású turbós, távolságtartós tempomattal, változó áttételű kormánymű. ÁÁÁÁÁ ipari fos. Sad
Naplózva

Főmordor.
maxx900

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 967


A gumisgyerek kompatis a fagyislyánnyal


« Válasz #5317 Dátum: 2013. június 19. 21:18:50 pm »

Azt is írták,hogy nem lesz új 3-as coupe!Akkor M3?Vagy M4 lesz helyette?Vagy 4ajtós M3?Vagy mi a fasz?
...és a tradíciók?
Naplózva

TYREMAXX
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3708



« Válasz #5318 Dátum: 2013. június 20. 06:26:01 am »

Túl nagy a motorja... csak akkor veszek, ha lesz belőle 900-as  Evil Evil
Naplózva
M5swap

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1048


« Válasz #5319 Dátum: 2013. június 20. 16:52:37 pm »

A 4-es lesz a 3-as coupe. Ugyanúgy, mint ahogy az Audinál az A4 a limó/avant és az A5 a coupe.
Milyen tradíciók? Pl. hol vannak már a bivaly szívómotorok? Soha nem lesz már S38  Tongue

Azt is írták,hogy nem lesz új 3-as coupe!Akkor M3?Vagy M4 lesz helyette?Vagy 4ajtós M3?Vagy mi a fasz?
...és a tradíciók?

Naplózva
maxx900

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 967


A gumisgyerek kompatis a fagyislyánnyal


« Válasz #5320 Dátum: 2013. június 20. 21:28:31 pm »

Nekem inkább egy e30 M3,mint egy ilyen új buzibringa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naplózva

TYREMAXX
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4968



« Válasz #5321 Dátum: 2013. június 20. 21:50:54 pm »

Hamár hármas és M, akkor E46 M3 CSL.  Smiley

Naplózva

1985 E28 530i
M5swap

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1048


« Válasz #5322 Dátum: 2013. június 20. 22:04:46 pm »

Még az E28 M5 mellett is visszasírom az E30 M3-amat, annyira profán gép volt  Cry

Nekem inkább egy e30 M3,mint egy ilyen új buzibringa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


* 5186227_8992df9701f6f4aba27669abb93ab2e9_s.jpg (5.48 KB, 200x134 - megtekintve 287 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2013. június 20. 22:10:27 pm írta M5swap » Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5958


Üzemképtelenítő


« Válasz #5323 Dátum: 2013. június 21. 01:34:19 am »

Bakker,ezek már ilyen olcsók? shocked
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/530/bmw_530d_touring_automata_komf.bor-panorama-naviprof-6989822
Mennyit eszik egy ilyen valójában,7-9l körül el lehet vele lavírozni nem?
Egy otthoni átlagos e32 35i-re,hogy így nézzen ki,meg tuti legyen a motor,futómű, másfelet úgy ráborít a paraszt,hogy a franc eszi meg  undecided ,ha ebből 2 évente kitaposom a 6 dugót,meg a csapágysort  Cool Roll Eyes ,akkor is elgondolkodtató.Ebben még lehet tartalék,az E39 dízelek otthon már oda vannak,ez kb félúton lehet,amit nem kell programozni benne,azt nagyjából meg is tudom reszelni rajta.Ha jól meggondolom,azért az olyan 28i-k,mint az enyém,még közel 1 millkóért mennek otthon,meg a gáz,átírás,kis foltozgatás,simán másfél mire először megtankolhatom. crazy2
Na,jövő héttől a kis kannát dízellel töltöm meg  Roll Eyes ,szokjam a gondolatot. Cheesy
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5242


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #5324 Dátum: 2013. június 21. 06:20:24 am »

Ezt már itthon teszed?
Naplózva

E23 728i '81, E23 730i '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4838


E12 építés alatt, E28 építés alatt, amúgy E30, E39


« Válasz #5325 Dátum: 2013. június 21. 08:28:36 am »

Bakker,ezek már ilyen olcsók? shocked
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/530/bmw_530d_touring_automata_komf.bor-panorama-naviprof-6989822
Mennyit eszik egy ilyen valójában,7-9l körül el lehet vele lavírozni nem?
Egy otthoni átlagos e32 35i-re,hogy így nézzen ki,meg tuti legyen a motor,futómű, másfelet úgy ráborít a paraszt,hogy a franc eszi meg  undecided ,ha ebből 2 évente kitaposom a 6 dugót,meg a csapágysort  Cool Roll Eyes ,akkor is elgondolkodtató.Ebben még lehet tartalék,az E39 dízelek otthon már oda vannak,ez kb félúton lehet,amit nem kell programozni benne,azt nagyjából meg is tudom reszelni rajta.Ha jól meggondolom,azért az olyan 28i-k,mint az enyém,még közel 1 millkóért mennek otthon,meg a gáz,átírás,kis foltozgatás,simán másfél mire először megtankolhatom. crazy2
Na,jövő héttől a kis kannát dízellel töltöm meg  Roll Eyes ,szokjam a gondolatot. Cheesy

8-9 ha vered neki 10. És még véletlenül se vegyél ilyet! Ebből csak a 25d-t szabad. A kézinek a lendkerék az automatának meg a váltója nem bírja. A változó szívócsőhossz terelőlapárjait meg előszeretettel megeszi és akkor jön egy félmilliós (bontott alkatrészekből) történő felújítás. Ne! Egyéb selejtes megoldásokról Kzoltán tudna nyilatkozni. Egy E39 3-szor megbízhatóbb.
Naplózva

Főmordor.
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5958


Üzemképtelenítő


« Válasz #5326 Dátum: 2013. június 21. 08:45:04 am »

8-9 ha vered neki 10. És még véletlenül se vegyél ilyet! Ebből csak a 25d-t szabad. A kézinek a lendkerék az automatának meg a váltója nem bírja. A változó szívócsőhossz terelőlapárjait meg előszeretettel megeszi és akkor jön egy félmilliós (bontott alkatrészekből) történő felújítás. Ne! Egyéb selejtes megoldásokról Kzoltán tudna nyilatkozni. Egy E39 3-szor megbízhatóbb.


Mennyibe fáj 1 új lendkerék 150-200?A terelő lapátkákat meg rögtön kicserélem,és akkor nem tud mit szippantani,maga az cucc ehhez sem lehet túl drága,ha még időben cserélem,a lendkerékben,meg a lapátkák cseréje után megint van 2-300 000km nem? .Egy fapados modellben kevesebb selejtes lehet kanóc lehet,mindenképpen manuális,nekem nem kell tv,navi,nagyklíma,pdc,satöbbi buzibazár,még sibeda sem,alap klíma,4 el ablak,tempomat,abs,meg horog,persze kombi legyen,azt csókolom,kizárásos alapon  Cheesy  Grin
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4968



« Válasz #5327 Dátum: 2013. június 21. 11:33:39 am »

8-9 ha vered neki 10. És még véletlenül se vegyél ilyet! Ebből csak a 25d-t szabad. A kézinek a lendkerék az automatának meg a váltója nem bírja. A változó szívócsőhossz terelőlapárjait meg előszeretettel megeszi és akkor jön egy félmilliós (bontott alkatrészekből) történő felújítás. Ne! Egyéb selejtes megoldásokról Kzoltán tudna nyilatkozni. Egy E39 3-szor megbízhatóbb.

E39-ben is van lapka facelift után.
20/25/30/35 d egykutya, mindegyikben van.

E39-hez képest sokkal strapabíróbb, jobb a futóműve. Nem jön zavarba 17-18 collos keréktől sem. E39 meg 16 felett szenved.

E39-ekben is kezdenek különböző elektronikák haldokolni mára, nagyon elöregedtek. Viszont bontóban még lehet hozzá bogarászni.

E61 csomagtérajtóba vezető kábelek megtörnek változatos hibákat generálva, nem túl macerás javítani, csak bosszantó.

Panorámatető hátsó része szeret elromlani, illetve a lefolyók eldugulni (mondjuk ez minden tetőablakos BMW-re igaz).

E61 légrugók is feladják úgy 400 körül, van ahol a kompresszor is.

25/30/35d kipufogó leömlő elreped, nem javítható. Szívósor tömítés alól ráfolyik az olaj az izzításvezérlőre és megadja magát.




Mennyibe fáj 1 új lendkerék 150-200?A terelő lapátkákat meg rögtön kicserélem,és akkor nem tud mit szippantani,maga az cucc ehhez sem lehet túl drága,ha még időben cserélem,a lendkerékben,meg a lapátkák cseréje után megint van 2-300 000km nem? .Egy fapados modellben kevesebb selejtes lehet kanóc lehet,mindenképpen manuális,nekem nem kell tv,navi,nagyklíma,pdc,satöbbi buzibazár,még sibeda sem,alap klíma,4 el ablak,tempomat,abs,meg horog,persze kombi legyen,azt csókolom,kizárásos alapon  Cheesy  Grin

A lendkerék kb. 400 ezret elmegy, 200 körüli az ára. Ha javasolhatnék, akkor sibeda nélküli, manuálváltósat keress. Ha nagyon számít a fogyasztás, akkor 20d, egész tűrhetően megy. Napi igavonónak tökéletes, sokkal kevesebb problémával.
Naplózva

1985 E28 530i
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5129



« Válasz #5328 Dátum: 2013. június 21. 14:54:42 pm »

Bakker,ezek már ilyen olcsók? shocked
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/530/bmw_530d_touring_automata_komf.bor-panorama-naviprof-6989822
Mennyit eszik egy ilyen valójában,7-9l körül el lehet vele lavírozni nem?
Egy otthoni átlagos e32 35i-re,hogy így nézzen ki,meg tuti legyen a motor,futómű, másfelet úgy ráborít a paraszt,hogy a franc eszi meg  undecided ,ha ebből 2 évente kitaposom a 6 dugót,meg a csapágysort  Cool Roll Eyes ,akkor is elgondolkodtató.Ebben még lehet tartalék,az E39 dízelek otthon már oda vannak,ez kb félúton lehet,amit nem kell programozni benne,azt nagyjából meg is tudom reszelni rajta.Ha jól meggondolom,azért az olyan 28i-k,mint az enyém,még közel 1 millkóért mennek otthon,meg a gáz,átírás,kis foltozgatás,simán másfél mire először megtankolhatom. crazy2
Na,jövő héttől a kis kannát dízellel töltöm meg  Roll Eyes ,szokjam a gondolatot. Cheesy

Mibajod az 525i-vel? Az is van ugyanennyiért. Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5958


Üzemképtelenítő


« Válasz #5329 Dátum: 2013. június 21. 15:37:52 pm »

Mibajod az 525i-vel? Az is van ugyanennyiért. Smiley

Semmi,csak nem kívánom a pumpadűzéket számolni a pályán,ahogy tolnak le a 240 nyútonommal..... Cheesy
Egy kézis 45i is úgy fogyaszt,mint az automata 25i,kb.
Ez a bódé 30i alatt vicc,na jó,minden BMW az Roll Eyes und otthon sem jobb a helyzet,pl bontott cucc témában,kb minden 15dízelre jut egy benzines,és az sem kézis 30i,kiváltképp a kombik között. Wink
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5958


Üzemképtelenítő


« Válasz #5330 Dátum: 2013. június 21. 15:45:53 pm »

"Ha nagyon számít a fogyasztás, akkor 20d, egész tűrhetően megy"
Akkor most burkoltan ugyan,de lebuziztál,mi? Cheesy Roll Eyes
Számít a fogyasztás,azért a benzines csak gázzal,vagy dízel,és mivel gyakorlatilag nincs eladó kombi,kézis E39/E61 30i,vagy ilyesmi,a kör bezárul,dízelből meg van minden variáció,a körülmények áldozata vagyok/leszek. Cheesy crazy2
Nem mellesleg,az újabb dízelek hardware részével kapcsolatban nincsenek különösebb fenntartásaim,a sok buzi kanóc csinálja galibát,de abból az azonos korú benzinesekben sincs hiány,most éppen a tempomat makkant meg az E39-ben..... undecided huh angry
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5242


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #5331 Dátum: 2013. június 21. 16:43:22 pm »

Tehát: ezt a lelki terrort  Cheesy még kint ejted meg magadon, vagy már itthon?
Naplózva

E23 728i '81, E23 730i '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4968



« Válasz #5332 Dátum: 2013. június 21. 18:16:46 pm »

"Ha nagyon számít a fogyasztás, akkor 20d, egész tűrhetően megy"
Akkor most burkoltan ugyan,de lebuziztál,mi? Cheesy Roll Eyes
Számít a fogyasztás,azért a benzines csak gázzal,vagy dízel,és mivel gyakorlatilag nincs eladó kombi,kézis E39/E61 30i,vagy ilyesmi,a kör bezárul,dízelből meg van minden variáció,a körülmények áldozata vagyok/leszek. Cheesy crazy2

Akkor legyen 20d, és egy benzines E32 750i-vel kompenzálhatsz. Az jó hobbiautónak (gáz nélkül  Evil ), amit megspórolsz a traktorral, ez majd jóízűen elfogyasztja.  Cheesy
Naplózva

1985 E28 530i
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4838


E12 építés alatt, E28 építés alatt, amúgy E30, E39


« Válasz #5333 Dátum: 2013. június 21. 19:36:02 pm »

E39-ben is van lapka facelift után.
20/25/30/35 d egykutya, mindegyikben van.


Nem akarok E39/E60 vitát nyitni, de.

Lehet, hogy abban is van lapka, csak abba nem mengy tönkre.Cheesy

E60-ban elektromos motor állít a turbón valami az szokott behalni és ha nem találsz bontottat, akkor csak tuboval adják. Ez E39-en vákuumos.
E60 többet fogyaszt 1.5 literrel és nem megy jobban. Ez a részecskeszűrő miatt van.

Ami az E39 tényleg nagy hibája, hogy a legfiatalabb is 10 éves és van bennük minimum 350 ezer km, de nálam álltalában kapni 5-600 ezrest is. Cheesy




Naplózva

Főmordor.
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4968



« Válasz #5334 Dátum: 2013. június 21. 21:05:31 pm »

Nem akarok E39/E60 vitát nyitni, de.

Lehet, hogy abban is van lapka, csak abba nem mengy tönkre.Cheesy

E60-ban elektromos motor állít a turbón valami az szokott behalni és ha nem találsz bontottat, akkor csak tuboval adják. Ez E39-en vákuumos.
E60 többet fogyaszt 1.5 literrel és nem megy jobban. Ez a részecskeszűrő miatt van.

Ami az E39 tényleg nagy hibája, hogy a legfiatalabb is 10 éves és van bennük minimum 350 ezer km, de nálam álltalában kapni 5-600 ezrest is. Cheesy

Én már láttam E39-et is behullott lapkával. Meg E46-ot is. Attól, hogy vákumos az állítása a turbónak, ugyanúgy be szokott hányni, és kevesebbet is bír, mint az újabb. Porlasztócsúcsok is ugyanúgy döglődnek a "kiváló" minőségű magyar gázolajtól.

A kábeltörés a csomagtartónál szintúgy betegség, csak E39-nél a sedannál is van ilyen.

35d mindkét turbója tartós, E39-nél több gond volt a 30-asokkal. Az 525 tds-t inkább ne is említsük...

Van pro és kontra mindkét típus esetében. Igaz, hogy szubjektív, de nekem az E60 sedan hátulról nem tetszik, a touring rendben van. E39-nél meg mindkettő jó.
Naplózva

1985 E28 530i
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5129



« Válasz #5335 Dátum: 2013. június 21. 22:07:12 pm »

Semmi,csak nem kívánom a pumpadűzéket számolni a pályán,ahogy tolnak le a 240 nyútonommal..... Cheesy
Egy kézis 45i is úgy fogyaszt,mint az automata 25i,kb.
Ez a bódé 30i alatt vicc,na jó,minden BMW az Roll Eyes und otthon sem jobb a helyzet,pl bontott cucc témában,kb minden 15dízelre jut egy benzines,és az sem kézis 30i,kiváltképp a kombik között. Wink

Bontott cucc? A beszippantó flepni az bontottban is beszippantódhat, a kettőstömegű meg lehet ugyanúgy rossz...  Cheesy
Vegyél benzinest, abban legalább a kettőstömegű lendkerék nem megy szét (oké szétmegy, de sokkkkkkal később).

Amúgy a céges Focusunkhoz került az új kettőstömegű 200+ba...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4838


E12 építés alatt, E28 építés alatt, amúgy E30, E39


« Válasz #5336 Dátum: 2013. június 21. 22:26:15 pm »

Én már láttam E39-et is behullott lapkával. Meg E46-ot is. Attól, hogy vákumos az állítása a turbónak, ugyanúgy be szokott hányni, és kevesebbet is bír, mint az újabb. Porlasztócsúcsok is ugyanúgy döglődnek a "kiváló" minőségű magyar gázolajtól.

A kábeltörés a csomagtartónál szintúgy betegség, csak E39-nél a sedannál is van ilyen.

35d mindkét turbója tartós, E39-nél több gond volt a 30-asokkal. Az 525 tds-t inkább ne is említsük...

Van pro és kontra mindkét típus esetében. Igaz, hogy szubjektív, de nekem az E60 sedan hátulról nem tetszik, a touring rendben van. E39-nél meg mindkettő jó.

Behullott lapkát csak E60 vagy utáni mondellnél láttam, azt is kizárólag 30asoknál vagy feljebb.

Abban azt hiszem kiegyezhetünk, hogy a 25d minden esetben tartósabb.
Naplózva

Főmordor.
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4968



« Válasz #5337 Dátum: 2013. június 21. 22:41:58 pm »

Ez tényleg így van, valamiért mindkét szériából sokkal több a jó 25-ös, mint a 30-as. Mármint a d.

A 30i-t dicsérik nagyon, V8-ak meg hullanak, szintén mindkét szériából...  1084
Naplózva

1985 E28 530i
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5338 Dátum: 2013. június 21. 23:32:12 pm »

Bontott cucc? A beszippantó flepni az bontottban is beszippantódhat, a kettőstömegű meg lehet ugyanúgy rossz...  Cheesy
Vegyél benzinest, abban legalább a kettőstömegű lendkerék nem megy szét (oké szétmegy, de sokkkkkkal később).

Amúgy a céges Focusunkhoz került az új kettőstömegű 200+ba...

Benzines begázozva. Nem értem minek erőltetni a dízelt.
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4838


E12 építés alatt, E28 építés alatt, amúgy E30, E39


« Válasz #5339 Dátum: 2013. június 22. 00:21:06 am »

Benzines begázozva. Nem értem minek erőltetni a dízelt.

Nincs céged? Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Oldalak: 1 ... 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 [178] 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!