CápaBMW fórum
2024. november 30. 21:06:23 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 ... 206   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 3479808 alkalommal)
gim_e12
Vendég
« Válasz #990 Dátum: 2009. január 10. 09:20:06 am »

Boge! Színpadra!  afro

Nem hidraulikus, pneumatikus. Bár ezt konkrétan nem ismerem, de pályakocsiknál divat az emelő. A boxban az olajbúvár rádug egy levegő csövet a gyorscsatira, amitől a kocsi megemelkedik. ennyi. Nem bentről mahinál, mert a nagynyomású tartály cipelése túl nehéz lenne. Bár lehet hogy létezett ilyen is, de én még csak a külső csatissal találkoztam.

Meg kell nézni egy-két pályaversenyt.
Ott így oldják meg pl. kerékcsere - nem mint a F1-ben hanem ezzel a levegős rendszerrel.
De itt nem árt ha nincs elrohadva a kocsi, mert ez konkrétan egylépcsős emelő. Amint megkapja a nyomást egyből emeli a maxra.
Aztán csatlakozás megszűntet kocsi visszaesik a kerekekre és GO.
Naplózva
TotoE12
Vendég
« Válasz #991 Dátum: 2009. január 10. 11:52:04 am »

Boge! Színpadra!  afro

Nem hidraulikus, pneumatikus. Bár ezt konkrétan nem ismerem, de pályakocsiknál divat az emelő. A boxban az olajbúvár rádug egy levegő csövet a gyorscsatira, amitől a kocsi megemelkedik. ennyi. Nem bentről mahinál, mert a nagynyomású tartály cipelése túl nehéz lenne. Bár lehet hogy létezett ilyen is, de én még csak a külső csatissal találkoztam.

Meg kell nézni egy-két pályaversenyt.
Ott így oldják meg pl. kerékcsere - nem mint a F1-ben hanem ezzel a levegős rendszerrel.
De itt nem árt ha nincs elrohadva a kocsi, mert ez konkrétan egylépcsős emelő. Amint megkapja a nyomást egyből emeli a maxra.
Aztán csatlakozás megszűntet kocsi visszaesik a kerekekre és GO.
Na hát ezek nem voltak elrohadva... Cheesy Cheesy Grin
Naplózva
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #992 Dátum: 2009. január 10. 16:12:00 pm »

jelen pillanatban nem tudom elképzelni a dolgot, de gondolom nem véletlenül találták ki Smiley
http://www.youtube.com/watch?v=dy81vYQqzEw&feature=related
Ezen jól látszik, hogyan emeli magát. Így már el sem kell képzelned. Smiley
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #993 Dátum: 2009. január 10. 16:18:43 pm »

köszi! gyorsak a fiúk! Smiley
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #994 Dátum: 2009. január 10. 23:17:03 pm »

Boge! Színpadra!  afro

Nem hidraulikus, pneumatikus. Bár ezt konkrétan nem ismerem, de pályakocsiknál divat az emelő. A boxban az olajbúvár rádug egy levegő csövet a gyorscsatira, amitől a kocsi megemelkedik. ennyi. Nem bentről mahinál, mert a nagynyomású tartály cipelése túl nehéz lenne. Bár lehet hogy létezett ilyen is, de én még csak a külső csatissal találkoztam.

Meg kell nézni egy-két pályaversenyt.
Ott így oldják meg pl. kerékcsere - nem mint a F1-ben hanem ezzel a levegős rendszerrel.
De itt nem árt ha nincs elrohadva a kocsi, mert ez konkrétan egylépcsős emelő. Amint megkapja a nyomást egyből emeli a maxra.
Aztán csatlakozás megszűntet kocsi visszaesik a kerekekre és GO.

Most őszintén Gim. Láttál már elrohadt pályagépet?? Úgy értem amit használnak és nem egy fészerben porosodik.
Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #995 Dátum: 2009. január 11. 09:54:44 am »

Boge! Színpadra!  afro

Nem hidraulikus, pneumatikus. Bár ezt konkrétan nem ismerem, de pályakocsiknál divat az emelő. A boxban az olajbúvár rádug egy levegő csövet a gyorscsatira, amitől a kocsi megemelkedik. ennyi. Nem bentről mahinál, mert a nagynyomású tartály cipelése túl nehéz lenne. Bár lehet hogy létezett ilyen is, de én még csak a külső csatissal találkoztam.

Meg kell nézni egy-két pályaversenyt.
Ott így oldják meg pl. kerékcsere - nem mint a F1-ben hanem ezzel a levegős rendszerrel.
De itt nem árt ha nincs elrohadva a kocsi, mert ez konkrétan egylépcsős emelő. Amint megkapja a nyomást egyből emeli a maxra.
Aztán csatlakozás megszűntet kocsi visszaesik a kerekekre és GO.

Most őszintén Gim. Láttál már elrohadt pályagépet?? Úgy értem amit használnak és nem egy fészerben porosodik.
Humornak szántam. Tudom, hogy ezeknél az autóknál hamarabb jön el az egyéb okokból bekövetkező amortizáció (pl. TK) mint hogy megjelenjen az első rozsdafolt. Wink
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #996 Dátum: 2009. január 11. 12:28:45 pm »

OK Roll Eyes
Igaz a könnyítés egy olcsó formája lenne, csak lassú smiley
Naplózva
TotoE12
Vendég
« Válasz #997 Dátum: 2009. január 11. 15:21:44 pm »

Nem tudom láttátok-e már...
De én behugyoztam Shocked
http://www.cardomain.com/ride/2929437
Naplózva
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #998 Dátum: 2009. január 11. 15:36:41 pm »

Nem tudom láttátok-e már...
De én behugyoztam Shocked
http://www.cardomain.com/ride/2929437


Indy na ez nem pite.Van aki így csinálja.Pénzért minden.Nekem is leesett az állam micsoda technika  408
Naplózva

750ia
VA E21
Vendég
« Válasz #999 Dátum: 2009. január 11. 22:40:03 pm »

Azért nem minden ,csak a pénz, de nem árt ha van!
Hát ez az a szint ahol sosem fogok tartani  undecided  Milyen műhely (hangár). Erre mondom, hogy van értelme otthon is faragni, de van egy szint ami minimum  undecided Egyenlőre legyen egy nyamvadt féltetőm már nyáron.  Nem tudok mit hozzáfűzni, irigylem a felszereltséget és a munkát is!
Természetesen mentve az összes kép  Wink

Thx Toto! Ha találsz még ilyet vagy ehhez hasonlót jöhet!
Naplózva
TotoE12
Vendég
« Válasz #1000 Dátum: 2009. január 11. 23:28:50 pm »

Azért nem minden ,csak a pénz, de nem árt ha van!
Hát ez az a szint ahol sosem fogok tartani  undecided  Milyen műhely (hangár). Erre mondom, hogy van értelme otthon is faragni, de van egy szint ami minimum  undecided Egyenlőre legyen egy nyamvadt féltetőm már nyáron.  Nem tudok mit hozzáfűzni, irigylem a felszereltséget és a munkát is!
Természetesen mentve az összes kép  Wink

Thx Toto! Ha találsz még ilyet vagy ehhez hasonlót jöhet!
Elég régóta bújjuk a helyi bmws vagy bmw fan haverokkal a neten található átépítéseket, de amikor haverom rátalált erre, ezen mi is szétcsusztunk.
Ehhez foghatót én még nem láttam.Én is elhültem teljesen.
Természetesen ha találunk még ehhez foghatot, linkelem.Smiley
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1001 Dátum: 2009. január 12. 00:17:51 am »

Nem tudom láttátok-e már...
De én behugyoztam Shocked
http://www.cardomain.com/ride/2929437


Aztaqrva. Lehugyozom a bokám.

(Bocs, most nem jutott más az eszembe.)
Naplózva

Főmordor.
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #1002 Dátum: 2009. január 12. 09:39:14 am »

Azért nem minden ,csak a pénz, de nem árt ha van!
Hát ez az a szint ahol sosem fogok tartani  undecided  Milyen műhely (hangár). Erre mondom, hogy van értelme otthon is faragni, de van egy szint ami minimum  undecided Egyenlőre legyen egy nyamvadt féltetőm már nyáron.  Nem tudok mit hozzáfűzni, irigylem a felszereltséget és a munkát is!
Természetesen mentve az összes kép  Wink

Thx Toto! Ha találsz még ilyet vagy ehhez hasonlót jöhet!

Szerintem neked kb ez lenne való:



* CIMG0446l.JPG (115.17 KB, 1152x864 - megtekintve 1026 alkalommal.)
Naplózva
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #1003 Dátum: 2009. január 12. 10:44:56 am »

Tibi ez a régi kecód képe,szép igényes,de legalább jó volt az idő álltalában.Most már értem mitől ilyen a börszined.Elöször azt hittem cigó vagy,de azok nem csípik a krómhuszárokat.És  így már világos a képet látván Evil Csak azt nem értem a Mexikóiak Amerikába tartanak te mit keresel itt Grin Evil Azn itt kurva hideg van ám télen
Naplózva

750ia
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #1004 Dátum: 2009. január 12. 10:52:56 am »

Tibi ez a régi kecód képe,szép igényes,de legalább jó volt az idő álltalában.Most már értem mitől ilyen a börszined.Elöször azt hittem cigó vagy,de azok nem csípik a krómhuszárokat.És  így már világos a képet látván Evil Csak azt nem értem a Mexikóiak Amerikába tartanak te mit keresel itt Grin Evil Azn itt kurva hideg van ám télen

Vissza kellett jönnöm... Hiányzott Gyurcsány meg Orbán, meg az egész politikai elit, meg az idegeskedések, stressz, betegségek, rosszkedv, depresszió...
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1005 Dátum: 2009. január 12. 11:01:28 am »


Vissza kellett jönnöm... Hiányzott Gyurcsány meg Orbán, meg az egész politikai elit, meg az idegeskedések, stressz, betegségek, rosszkedv, depresszió...

Ez nagyon találó. Úgy látom téged is átjárt a délamerika fíling. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1006 Dátum: 2009. január 12. 11:51:13 am »

 1335 1335 1335 1335 1335 1335 1335 1335 1335 1335 1335 1335 1335 1335 sm_69 sm_69 sm_69 sm_69 sm_69 sm_69 sm_69 sm_69 sm_69 sm_69 sm_69 sm_69


Promega
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #1007 Dátum: 2009. január 16. 23:46:50 pm »

A vizuális ingerhez:no comment
A zene:ATB collides whit beauty
http://www.youtube.com/watch?v=0twTJBxPmzM&feature=related
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
TotoE12
Vendég
« Válasz #1008 Dátum: 2009. január 17. 17:02:50 pm »

Jááááájjjjjj Cheesy Cheesy
Mindjárt összepisilem magam ez annyira kemény. Evil
http://www.youtube.com/watch?v=nS8OwGZ1MNM&feature=related
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #1009 Dátum: 2009. január 17. 18:03:28 pm »

Nabummm, ez meg mi?Huh  Cheesy



* TorqueOmata4488.jpg (53.5 KB, 800x600 - megtekintve 1082 alkalommal.)
Naplózva

70/627-5355
TotoE12
Vendég
« Válasz #1010 Dátum: 2009. január 17. 18:52:16 pm »

Nabummm, ez meg mi?Huh  Cheesy



confused confused confused Cheesy
Naplózva
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 832



« Válasz #1011 Dátum: 2009. január 18. 10:48:58 am »

Nabummm, ez meg mi?Huh  Cheesy



szerintem az Isetta utóda akar lenni
Naplózva
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #1012 Dátum: 2009. január 18. 18:31:43 pm »

Emlékeim szerint valami C1 v. E1 .Az 1-es Bmw előfutára abból az idöből amikor a Z1 megjelent
Naplózva

750ia
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1013 Dátum: 2009. január 18. 18:33:16 pm »

őszintén szólva a BMW kínálatában a Z1 az az autó, amit formára nem tudok hovatenni. valami hihetetlen béna vonásai vannak helyenként, de egy jópár tök jó ötlet is van benne.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #1014 Dátum: 2009. január 18. 18:49:56 pm »

őszintén szólva a BMW kínálatában a Z1 az az autó, amit formára nem tudok hovatenni. valami hihetetlen béna vonásai vannak helyenként, de egy jópár tök jó ötlet is van benne.

Jelentéktelen semmitmondó forma (szerintem)a Bmw páratlan motor és futóművével  2014 a jó és a rossz párban sm_68
Naplózva

750ia
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #1015 Dátum: 2009. január 18. 19:08:18 pm »

Nabummm, ez meg mi?Huh  Cheesy



Szégyenfolt?
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
VA E21
Vendég
« Válasz #1016 Dátum: 2009. január 19. 16:15:45 pm »

őszintén szólva a BMW kínálatában a Z1 az az autó, amit formára nem tudok hovatenni. valami hihetetlen béna vonásai vannak helyenként, de egy jópár tök jó ötlet is van benne.
Inkább Z1 ,mint a Z4-ed!
Naplózva
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #1017 Dátum: 2009. január 19. 16:34:57 pm »

őszintén szólva a BMW kínálatában a Z1 az az autó, amit formára nem tudok hovatenni. valami hihetetlen béna vonásai vannak helyenként, de egy jópár tök jó ötlet is van benne.
Inkább Z1 ,mint a Z4-ed!

Inkább Z8 a többi picike,bár ez se valami nagy.De az isten 507  angel



* ms06bmw507.jpg (75.93 KB, 600x383 - megtekintve 1029 alkalommal.)
Naplózva

750ia
rnie
Vendég
« Válasz #1018 Dátum: 2009. január 19. 16:42:36 pm »

őszintén szólva a BMW kínálatában a Z1 az az autó, amit formára nem tudok hovatenni. valami hihetetlen béna vonásai vannak helyenként, de egy jópár tök jó ötlet is van benne.
Inkább Z1 ,mint a Z4-ed!

Inkább Z8 a többi picike,bár ez se valami nagy.De az isten 507  angel



az 507 az igazi, aztan Z8, Z4, Z3, és a Z1 a maradék...ha olcsóbb lenne, mint a Z3, lehet, h vennék, de a mostani árfolyama vicc:)
Naplózva
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #1019 Dátum: 2009. január 19. 16:55:59 pm »

őszintén szólva a BMW kínálatában a Z1 az az autó, amit formára nem tudok hovatenni. valami hihetetlen béna vonásai vannak helyenként, de egy jópár tök jó ötlet is van benne.
Inkább Z1 ,mint a Z4-ed!

Inkább Z8 a többi picike,bár ez se valami nagy.De az isten 507  angel





az 507 az igazi, aztan Z8, Z4, Z3, és a Z1 a maradék...ha olcsóbb lenne, mint a Z3, lehet, h vennék, de a mostani árfolyama vicc:)

Tudod mit nem értek.Az 507-es időkben volt a Mercinek a 300 valami.Az ajtók felfele nyiltak.
Collins nyugi  Wink
Na azt favorizálták,nem értem miért,félretéve a márkanevet abszolult a Bmw formavilága visz mindent és meg kockáztatom,hogy a világon abban az időben a legszebb roadster volt mind külsőleg mind teknikailag  sm_68
Naplózva

750ia
Oldalak: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 ... 206   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!