02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #1110 Dátum: 2009. március 21. 12:22:26 pm » |
|
Isten ha lejönne a földre,és esetleg mint halandó próbálna érvényesülni,ez az ezüst csoda lenne a szolgálatija Nem igaz... szerintem az e34 az szebb....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #1111 Dátum: 2009. március 21. 12:34:44 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1112 Dátum: 2009. március 21. 17:17:55 pm » |
|
Még 1 kis finomság
Gyönyörű az autó: etalon a mai napig, de ha meg köveztek, ha nem: én a felnijétől rosszul vagyok.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1113 Dátum: 2009. március 21. 17:19:37 pm » |
|
Isten ha lejönne a földre,és esetleg mint halandó próbálna érvényesülni,ez az ezüst csoda lenne a szolgálatija Nem igaz... szerintem az e34 az szebb.... 02! nem unalmas már ez a téma? De. Piszkosul unalmas.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
priby
Vendég
|
|
« Válasz #1114 Dátum: 2009. március 21. 17:36:39 pm » |
|
Az én véleményem az, hogy az E30 kabrió rettenetesen le van gatyásodva. Ha van pénzmag a 323-ra akkor egyértelműen ezt választanám. Bár lehet hogy elfogult vagyok. találtam egy másikat e30at is http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=2421200&command=ugras&screenwidth=1920a 323i az nagyon tetszik, de mintha egyszer kivesézték volna itt fórumon, csak nem találom sehol... asszem 2,8m-ról indult az ára tavaly...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins húga
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
|
|
« Válasz #1115 Dátum: 2009. március 21. 20:11:18 pm » |
|
a fekete e30 cabrio több, mint fél éve van fent a használtautón. ha jól emlékszem, akkor anno 1.2M-ért hirdette a srác!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. március 21. 20:16:37 pm írta collins húga »
|
Naplózva
|
|
|
|
priby
Vendég
|
|
« Válasz #1116 Dátum: 2009. március 21. 21:19:04 pm » |
|
a fekete e30 cabrio több, mint fél éve van fent a használtautón. ha jól emlékszem, akkor anno 1.2M-ért hirdette a srác!
azt láttam, h tavaly szeptemberi képek, sejtettem, h ment az ára lejjebb. ahogy a 3.0cs-t is még 1,5-ért hirdették 1 hónapja, most meg 1m-ért.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #1117 Dátum: 2009. március 22. 06:48:45 am » |
|
Pribi ! http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=2813105&command=ugras&screenwidth=1920Az ilyen állítólag tökéletesen restaurált autókkal csak az a baj, hogy egyik sem az. ( Tisztelet az iszonyúan kevés korrekt kivételnek ! ) Motorkerékpár téren láttam már csodákat restaurált veteránokról. (Kb. 22-23 éve foglalkozom veterán motorokkal.) Iszonyú szar érzés, amikor rájön az ember, hogy amiért kifizetett egy "vagyont", még mennyit költhet rá, hogy tényleg olyan legyen, amilyennek állították ! Hidd el nekem ! Vagy akár kérdezd meg Csibészt ! Ő nemrég vett egy ilyen tökéletes restauráltnak hírdetett E23-at-ami valóban gyönyörűűűű-és azt írta, hogy azért van még mire költeni rajta ! Az emelőbakokat is említette, ha jól emlékszem. Hogyan van "restaurálva" az autó, ha kell kezdeni lakatolgatni az alját ? Ha 2 gurigával rendelkezel, inkább vegyél egy jó alapot és te csináltasd meg magadnak ! Akkor tudod mit javíttatál meg, mit cseréltettél ki,...stb. Szerintem egy jó alapot átírással együtt is beszippanthatsz 2-400 000 körül. 1 600 000 -ből meg azt hiszem ha aranyba mártod is kijön a restaurálás. Természtesen a te pénzed, azt csinálsz vele, amit akarsz. Csak leírtam a véleményemet.
|
|
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1118 Dátum: 2009. március 22. 06:53:53 am » |
|
Pribi ! http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=2813105&command=ugras&screenwidth=1920Az ilyen állítólag tökéletesen restaurált autókkal csak az a baj, hogy egyik sem az. ( Tisztelet az iszonyúan kevés korrekt kivételnek ! ) Motorkerékpár téren láttam már csodákat restaurált veteránokról. (Kb. 22-23 éve foglalkozom veterán motorokkal.) Iszonyú szar érzés, amikor rájön az ember, hogy amiért kifizetett egy "vagyont", még mennyit költhet rá, hogy tényleg olyan legyen, amilynnek állították ! Hidd el nekem ! Vagy akár kérdezd meg Csibészt ! Ő nemrég vett egy ilyen tökéletes restauráltnak hírdetett E23-at-ami valóban gyönyörűűűű-és azt írta, hogy azért van még mire költeni rajta ! Az emelőbakokat is említette, ha jól emlékszem. Hogyan van "restaurálva" az autó, ha kell kezdeni lakatolgatni az alját ? Ha 2 gurigával rendelkezel, inkább vegyél egy jó alapot és te csináltasd meg magadnak ! Akkor tudod mit javíttatál meg, mit cseréltettél ki,...stb. Szerintem egy jó alapot átírással együtt is beszippanthatsz 2-400 000 körül. 1 600 000 -ből meg azt hiszem ha aranyba mártod is kijön a restaurálás. Természtesen a te pénzed, azt csinálsz vele, amit akarsz. Csak leírtam a véleményemet. ver.2: Svájci/Német használt autós oldalakon keresel egy patent állapotú 79.03-04-ig gyártott cápit, hazahozod kapásból OT és lesz egy olyan állapotú cápid, amit itthon sosem találnál. (ha jól vettem le az anyagi keretet, szerintem simán belefér) Csak 1 példa neked E21 323i (bár ennél 1 évet még rá kellene várni az OT-ra): http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=104621285&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=PETROL&minFirstRegistrationDate=1970-01-01&maxFirstRegistrationDate=1980-12-31&minPrice=4000&maxPrice=5001&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=1(és nekem: E12 520/6 aut.): http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=103256519&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=PETROL&minFirstRegistrationDate=1970-01-01&maxFirstRegistrationDate=1980-12-31&minPrice=5000&maxPrice=6001&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=1
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. március 22. 07:09:39 am írta gim_e12 »
|
Naplózva
|
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #1119 Dátum: 2009. március 22. 07:03:45 am » |
|
Ez a legkézenfekvőbbmegoldás.
|
|
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1120 Dátum: 2009. március 22. 07:17:04 am » |
|
Pribi ! http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=2813105&command=ugras&screenwidth=1920Az ilyen állítólag tökéletesen restaurált autókkal csak az a baj, hogy egyik sem az. ( Tisztelet az iszonyúan kevés korrekt kivételnek ! ) Motorkerékpár téren láttam már csodákat restaurált veteránokról. (Kb. 22-23 éve foglalkozom veterán motorokkal.) Iszonyú szar érzés, amikor rájön az ember, hogy amiért kifizetett egy "vagyont", még mennyit költhet rá, hogy tényleg olyan legyen, amilyennek állították ! Hidd el nekem ! Vagy akár kérdezd meg Csibészt ! Ő nemrég vett egy ilyen tökéletes restauráltnak hírdetett E23-at-ami valóban gyönyörűűűű-és azt írta, hogy azért van még mire költeni rajta ! Az emelőbakokat is említette, ha jól emlékszem. Hogyan van "restaurálva" az autó, ha kell kezdeni lakatolgatni az alját ? Ha 2 gurigával rendelkezel, inkább vegyél egy jó alapot és te csináltasd meg magadnak ! Akkor tudod mit javíttatál meg, mit cseréltettél ki,...stb. Szerintem egy jó alapot átírással együtt is beszippanthatsz 2-400 000 körül. 1 600 000 -ből meg azt hiszem ha aranyba mártod is kijön a restaurálás. Természtesen a te pénzed, azt csinálsz vele, amit akarsz. Csak leírtam a véleményemet. Ez így is van..Érdekes módom nagyon megszaporodtak a teljesen restaurált autók idehaza, illetve amiket annak mondanak..És ha valaki ilyet akar, elég soxor bele is esik a csapdába.. Mellékesen egy igazi restaurálás nem áll meg 1,5 misi alatt: (
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
priby
Vendég
|
|
« Válasz #1121 Dátum: 2009. március 22. 07:34:19 am » |
|
igen, azt számolgattam én is, h jó alappal jót csinálni az min. 1,5m és még a k*rvasok rászánt idő és idegeskedés. most biztos(nak tűnő) melóm van, mellette gyerek, nem tudnék naponta órákat foglalkozni vele, viszont vhogy hiányzik. ezért gondolkodom kicsit drágább de "kevesebb foglalkozást" igénylő vason. a 3.0 cs is minimum 1 gyomorfekély lett volna ezzel kasztnival, beltérrel, fékekkel, motorral, stb., nem beszélve arról, h a végén van egy olyan autóm, ami sokkal sokkal töben van, mint amit ér a piacon. vhol a középutat szeretném megtalálni, mint gondolom sokan mások. a kintről behozós dolog se tuti (ennek pl. nem tetszik a színe ). kimész, mert a képen szép, ott kiderül, h mégsem olyan, vmi nincs rendben vele, röpködnek a 20k-k, megy az időd, nem beszélve az itthoni procedúrákról, amire már rágondolni is egy ideggörcs (nekem).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1122 Dátum: 2009. március 22. 08:52:26 am » |
|
igen, azt számolgattam én is, h jó alappal jót csinálni az min. 1,5m és még a k*rvasok rászánt idő és idegeskedés. most biztos(nak tűnő) melóm van, mellette gyerek, nem tudnék naponta órákat foglalkozni vele, viszont vhogy hiányzik. ezért gondolkodom kicsit drágább de "kevesebb foglalkozást" igénylő vason. a 3.0 cs is minimum 1 gyomorfekély lett volna ezzel kasztnival, beltérrel, fékekkel, motorral, stb., nem beszélve arról, h a végén van egy olyan autóm, ami sokkal sokkal töben van, mint amit ér a piacon. vhol a középutat szeretném megtalálni, mint gondolom sokan mások. a kintről behozós dolog se tuti (ennek pl. nem tetszik a színe ). kimész, mert a képen szép, ott kiderül, h mégsem olyan, vmi nincs rendben vele, röpködnek a 20k-k, megy az időd, nem beszélve az itthoni procedúrákról, amire már rágondolni is egy ideggörcs (nekem). Sajnos ha olyat akarsz találni, amin effektív kevesebb a munka,akkor a legjobb, ha egy szétszedettet találsz, ami fémtiszta..Azon felül mindent el lehet takarni, és ez csak a kaszni... A veteránautózás egyébként is messze van a nyugalomtól..Elég, ha csak a forgalomba mennél ki vele....
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #1123 Dátum: 2009. március 22. 10:15:09 am » |
|
Nesze nektek finomat
Függetlenül attól ,hogy alpina, nem alpina. Ennek a hetesnek a formája úgy néz ki ,mint 7-8 gombóc olvadó fagyi Az E38-al kifújt Bunglet meg bitófára!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
priby
Vendég
|
|
« Válasz #1124 Dátum: 2009. március 22. 10:37:14 am » |
|
lehet, h 30 év múlva unokáink bangle-t fogják visszasírni... "azok még bmw-k voltak..." egyébként most ahogy nézegettem a belinkelt 2000ti katalógusképeket, (kívülről nagyon ronda) sztem kurv*jó műszerfala volt, az e21 műszerfala egy műanyag szar ahhoz képest (mégis szeretem az e21et műszerfalával együtt). ahogy ezt az új 7est nézem, nem tudom elképzelni, h valaha tetszeni fog, vagy elegánsnak fogom találni, vagy úgy érezném, h 30 év elteltével patinássá vált. de lehet, h csak idő és nézőpont kérdése lesz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #1125 Dátum: 2009. március 22. 11:42:04 am » |
|
lehet, h 30 év múlva unokáink bangle-t fogják visszasírni... "azok még bmw-k voltak..." egyébként most ahogy nézegettem a belinkelt 2000ti katalógusképeket, (kívülről nagyon ronda) sztem kurv*jó műszerfala volt, az e21 műszerfala egy műanyag szar ahhoz képest (mégis szeretem az e21et műszerfalával együtt). ahogy ezt az új 7est nézem, nem tudom elképzelni, h valaha tetszeni fog, vagy elegánsnak fogom találni, vagy úgy érezném, h 30 év elteltével patinássá vált. de lehet, h csak idő és nézőpont kérdése lesz. Nem nagy durr, tény. Viszont lásd be azt is, hogy hülyén nézne ki egy e21 az említett műszerfallal Vagy 2002 ti E21 műszerfallal
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
priby
Vendég
|
|
« Válasz #1126 Dátum: 2009. március 22. 13:26:12 pm » |
|
Nem nagy durr, tény. Viszont lásd be azt is, hogy hülyén nézne ki egy e21 az említett műszerfallal Vagy 2002 ti E21 műszerfallal igen, ezek tények. viszont egy 02-est s14 motorral már elnézegetnék... meg azon gondolkodom, h vajon egy 4.6os m62 beférne-e az e21-be?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #1127 Dátum: 2009. március 22. 14:01:15 pm » |
|
Pribi ! http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=2813105&command=ugras&screenwidth=1920Az ilyen állítólag tökéletesen restaurált autókkal csak az a baj, hogy egyik sem az. ( Tisztelet az iszonyúan kevés korrekt kivételnek ! ) Motorkerékpár téren láttam már csodákat restaurált veteránokról. (Kb. 22-23 éve foglalkozom veterán motorokkal.) Iszonyú szar érzés, amikor rájön az ember, hogy amiért kifizetett egy "vagyont", még mennyit költhet rá, hogy tényleg olyan legyen, amilyennek állították ! Hidd el nekem ! Vagy akár kérdezd meg Csibészt ! Ő nemrég vett egy ilyen tökéletes restauráltnak hírdetett E23-at-ami valóban gyönyörűűűű-és azt írta, hogy azért van még mire költeni rajta ! Az emelőbakokat is említette, ha jól emlékszem. Hogyan van "restaurálva" az autó, ha kell kezdeni lakatolgatni az alját ? Ha 2 gurigával rendelkezel, inkább vegyél egy jó alapot és te csináltasd meg magadnak ! Akkor tudod mit javíttatál meg, mit cseréltettél ki,...stb. Szerintem egy jó alapot átírással együtt is beszippanthatsz 2-400 000 körül. 1 600 000 -ből meg azt hiszem ha aranyba mártod is kijön a restaurálás. Természtesen a te pénzed, azt csinálsz vele, amit akarsz. Csak leírtam a véleményemet. Ez így is van..Érdekes módom nagyon megszaporodtak a teljesen restaurált autók idehaza, illetve amiket annak mondanak..És ha valaki ilyet akar, elég soxor bele is esik a csapdába.. Mellékesen egy igazi restaurálás nem áll meg 1,5 misi alatt: ( Szerintem meg másfél mil qrva kevés egy restaurálásra, hogy az kívülről + belülről olyan legyen mint az új, ja és a motorgenerál + minden... inkább 3 mill! Én 10 éve csináltattam az enyémnek csak a kasztniját fényezéssel együtt egy millióért, és abban nem volt benne a mtorgenerál, illetve a belseje, a futóműhöz sem lett hozzányúlva. A lakatosmunka az új elemekkel, illetve a fényezés került ennyibe. Haverom az egészet a-z ig szétszedette, és felújította, újrahuzatta belsejét motorgenerál etc... pöpec lett... 4 mil lett a vége... Szóval 1.5 millió egy tényleg hibátlan újraélesztésre A-Z-ig szerintem nagyon karcsú. Viszont 2 millér már lehet tényleg kint nem restaurált, kocsit kapni gyönyörű állapotban, amihez hozzá sem kell nyúlni és mehet az OT-ra! Az a megoldás, én azt tenném...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #1128 Dátum: 2009. március 22. 18:15:44 pm » |
|
Igen látszik,hogy mennyit költöttél az autódra.Nagyon szép,igényes.Vigyázz rá
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #1129 Dátum: 2009. március 23. 10:51:39 am » |
|
Igen látszik,hogy mennyit költöttél az autódra.Nagyon szép,igényes.Vigyázz rá Szerintem meg nem lett olyan amilyennek lennie kéne, de én nem költök rá többet, megrohad most már úgy ahogy van, vagy ahhoz hogy tökéletes legyen, még minimum 1 mill kéne... nekem nem ér annyit...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #1130 Dátum: 2009. március 23. 11:03:03 am » |
|
Igen látszik,hogy mennyit költöttél az autódra.Nagyon szép,igényes.Vigyázz rá Szerintem meg nem lett olyan amilyennek lennie kéne, de én nem költök rá többet, megrohad most már úgy ahogy van, vagy ahhoz hogy tökéletes legyen, még minimum 1 mill kéne... nekem nem ér annyit... 1 millát!? Mire?
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #1131 Dátum: 2009. március 23. 14:24:28 pm » |
|
Várjatok már 02 lej-ben számolt!
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #1132 Dátum: 2009. március 23. 14:32:23 pm » |
|
Igen látszik,hogy mennyit költöttél az autódra.Nagyon szép,igényes.Vigyázz rá Szerintem meg nem lett olyan amilyennek lennie kéne, de én nem költök rá többet, megrohad most már úgy ahogy van, vagy ahhoz hogy tökéletes legyen, még minimum 1 mill kéne... nekem nem ér annyit... 1 millát!? Mire? Mondjuk, egy profi fékgenerál új csövekkel meg tárcsákkal meg mindennel, meg úgy az egész belsejét ki kéne baszni a picsába... bebőröztetni az üléseket, kárpitoztatni az egészet, beleértve a boxot, műszerfalat + zöld, vagy kék ablakokat bele...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #1133 Dátum: 2009. március 23. 14:34:29 pm » |
|
Várjatok már 02 lej-ben számolt! Dong-ban inkább...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #1134 Dátum: 2009. március 23. 15:58:43 pm » |
|
Ha 2 gurigával rendelkezel, inkább vegyél egy jó alapot és te csináltasd meg magadnak ! Akkor tudod mit javíttatál meg, mit cseréltettél ki,...stb. Szerintem egy jó alapot átírással együtt is beszippanthatsz 2-400 000 körül. 1 600 000 -ből meg azt hiszem ha aranyba mártod is kijön a restaurálás. Természtesen a te pénzed, azt csinálsz vele, amit akarsz. Csak leírtam a véleményemet. Ez így is van..Érdekes módom nagyon megszaporodtak a teljesen restaurált autók idehaza, illetve amiket annak mondanak..És ha valaki ilyet akar, elég soxor bele is esik a csapdába.. Mellékesen egy igazi restaurálás nem áll meg 1,5 misi alatt: ( Szerintem meg másfél mil qrva kevés egy restaurálásra, hogy az kívülről + belülről olyan legyen mint az új, ja és a motorgenerál + minden... inkább 3 mill! Én 10 éve csináltattam az enyémnek csak a kasztniját fényezéssel együtt egy millióért, és abban nem volt benne a mtorgenerál, illetve a belseje, a futóműhöz sem lett hozzányúlva. A lakatosmunka az új elemekkel, illetve a fényezés került ennyibe. Haverom az egészet a-z ig szétszedette, és felújította, újrahuzatta belsejét motorgenerál etc... pöpec lett... 4 mil lett a vége... Szóval 1.5 millió egy tényleg hibátlan újraélesztésre A-Z-ig szerintem nagyon karcsú. Viszont 2 millér már lehet tényleg kint nem restaurált, kocsit kapni gyönyörű állapotban, amihez hozzá sem kell nyúlni és mehet az OT-ra! Az a megoldás, én azt tenném... Erre értettem a "jó alapot". Ha "a talán még menthető" kategóriából indulunk, akkor határ a csillagos ég.
|
|
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #1135 Dátum: 2009. március 23. 15:59:26 pm » |
|
Tehetség + jó kiállás letagadhatsz min. -10 15 évet,kitűnő hang párosulva ritmusérzékkel,és kiemelném a megjelenést ill. a kisugárzásod.Kuriózum na,ez van. A kritikám az egésszel szemben:ezt a tehetséget át kéne adnod az embereknek,a jövő zálogainak. Eredmény: max mani = zsír szép 02,sok ribi,pia,buli. Tibi gondolkozz el légyszives
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #1136 Dátum: 2009. március 23. 16:25:09 pm » |
|
Ha 2 gurigával rendelkezel, inkább vegyél egy jó alapot és te csináltasd meg magadnak ! Akkor tudod mit javíttatál meg, mit cseréltettél ki,...stb. Szerintem egy jó alapot átírással együtt is beszippanthatsz 2-400 000 körül. 1 600 000 -ből meg azt hiszem ha aranyba mártod is kijön a restaurálás. Természtesen a te pénzed, azt csinálsz vele, amit akarsz. Csak leírtam a véleményemet. Ez így is van..Érdekes módom nagyon megszaporodtak a teljesen restaurált autók idehaza, illetve amiket annak mondanak..És ha valaki ilyet akar, elég soxor bele is esik a csapdába.. Mellékesen egy igazi restaurálás nem áll meg 1,5 misi alatt: ( Szerintem meg másfél mil qrva kevés egy restaurálásra, hogy az kívülről + belülről olyan legyen mint az új, ja és a motorgenerál + minden... inkább 3 mill! Én 10 éve csináltattam az enyémnek csak a kasztniját fényezéssel együtt egy millióért, és abban nem volt benne a mtorgenerál, illetve a belseje, a futóműhöz sem lett hozzányúlva. A lakatosmunka az új elemekkel, illetve a fényezés került ennyibe. Haverom az egészet a-z ig szétszedette, és felújította, újrahuzatta belsejét motorgenerál etc... pöpec lett... 4 mil lett a vége... Szóval 1.5 millió egy tényleg hibátlan újraélesztésre A-Z-ig szerintem nagyon karcsú. Viszont 2 millér már lehet tényleg kint nem restaurált, kocsit kapni gyönyörű állapotban, amihez hozzá sem kell nyúlni és mehet az OT-ra! Az a megoldás, én azt tenném... Erre értettem a "jó alapot". Ha "a talán még menthető" kategóriából indulunk, akkor határ a csillagos ég. Az enyém jó alap volt, 4 kilóért vettem, nem volt szétrohadva abszolút, csak volt rajta rozsda itt ott... viszont ahol volt, azt az egész elemet kibasztam és újat vettem belőle... szóval mivel mindenhol volt rajta rozsda, így az egész bódé nagyjából ki lett cserélve vadi új elemekre... szerintem az az alap egy teljes felújításnál, hogy nem glettelnek rozsdalukat... így viszont ha új elemeket kell venni, akkor belenyúlhat a tag a zsebébe rendesen...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #1137 Dátum: 2009. március 23. 16:26:32 pm » |
|
Tehetség + jó kiállás letagadhatsz min. -10 15 évet,kitűnő hang párosulva ritmusérzékkel,és kiemelném a megjelenést ill. a kisugárzásod.Kuriózum na,ez van. A kritikám az egésszel szemben:ezt a tehetséget át kéne adnod az embereknek,a jövő zálogainak. Eredmény: max mani = zsír szép 02,sok ribi,pia,buli. Tibi gondolkozz el légyszives Most ez meg hogy jön ide?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #1138 Dátum: 2009. március 23. 17:28:35 pm » |
|
Tehetség + jó kiállás letagadhatsz min. -10 15 évet,kitűnő hang párosulva ritmusérzékkel,és kiemelném a megjelenést ill. a kisugárzásod.Kuriózum na,ez van. A kritikám az egésszel szemben:ezt a tehetséget át kéne adnod az embereknek,a jövő zálogainak. Eredmény: max mani = zsír szép 02,sok ribi,pia,buli. Tibi gondolkozz el légyszives Most ez meg hogy jön ide? Úgy baz....meg,hogy a kib...tt nagy tehetségeddel jól tudnál keresni,aúgy sehogy
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #1139 Dátum: 2009. március 23. 18:40:43 pm » |
|
Tehetség + jó kiállás letagadhatsz min. -10 15 évet,kitűnő hang párosulva ritmusérzékkel,és kiemelném a megjelenést ill. a kisugárzásod.Kuriózum na,ez van. A kritikám az egésszel szemben:ezt a tehetséget át kéne adnod az embereknek,a jövő zálogainak. Eredmény: max mani = zsír szép 02,sok ribi,pia,buli. Tibi gondolkozz el légyszives Most ez meg hogy jön ide? Úgy baz....meg,hogy a kib...tt nagy tehetségeddel jól tudnál keresni,aúgy sehogy Értem. Köszönöm a tippet... Ilyen jó ötleteket ritkán kap az ember. Nagyon hálás vagyok
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|