CápaBMW fórum
2024. november 27. 20:42:53 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 [170] 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 ... 206   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 3472604 alkalommal)
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #5070 Dátum: 2012. október 03. 19:46:44 pm »

Bence ne színészkedj, neked ez tetszik.  Evil
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #5071 Dátum: 2012. október 03. 19:48:31 pm »

Olyan 2T waresz hangja van....

tetszik de nem Bmwben
Naplózva

Bence
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #5072 Dátum: 2012. október 03. 20:20:04 pm »

 Cheesy
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5073 Dátum: 2012. október 03. 21:32:29 pm »

Régen ez lett volna a forgatókönyv:
mike belinkeli
indy lefikázza, hogy jön coller és megvédi őket
jön coller és elmeséli ez miért jó
mike bejelenti, hogy szarik rá
indy tol egy smileyt: Evil
MR közli, hogy csalódott bennem
mike egyetért, de felment azzal, hogy fiatal vagyok
coller megköszöni, hogy elviselik, de megvédi magát, hogy ő azért szeret öregautózni
indy szól, hogy elég a buziskodásból, nézzük meg ezt a tetkós-piercinges csajt

mindenki békésen fekszik le aludni Smiley
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #5074 Dátum: 2012. október 03. 23:42:39 pm »

"régen" ennek az izének a terveit bevitte volna valami zöldfülű mérnök mazsola(mint pl te  Cheesy )az illetékeshez,hogy ezt nézze meg,páros lábbal rúgták volna ki a cégtől,de talán az egész germán prémium szegmensből,max a bodri alumínium edényét tervezhette volna meg. Tongue
Kicsit megérné utána járni,hogy miért is van válság,miért is kell ilyen játék autókat gyártani?
Örök dilemma számomra,hogy egy ilyen szerencsétlenség kifejlesztése,tervezése,tesztelése,legyártása,mennyire terheli a környezetet,vagyis mennyivel kíméli jobban,mint egy euro1-es M30,amit már nem kell tervezni,stb,de 3 literrel többet fogyaszt,mikorra éri utol az új,a régit?
Ez olyasmi,mint mennyivel kíméli jobban az euro5-ös motor a környezetet,mint az euro4-es,valaki számolja,hogy mennyi műanyagba,energiába,satöbbibe került azt kifejleszteni,sorozat gyártani?
Nekem gyanús,hogy nem,vagy alig képesek mindent összevetve behozni az újak az iszonyú költségeket.Vagy pl mennyivel több alkatrészből áll egy mai hetes,mint egy E32?Arra gondolok,hogy egy E32 35i 40%-al több káros anyagot bocsájt ugyan ki,de mennyi káros anyagba került az új hetes 20x annyi alkatrészét,megtervezni,legyártani,satöbbi?Biztos,hogy csak a kipufogógáz összetétele,az egyetlen mérce?
Ha csal belegondolok,hogy az én 28i-m motorja mennyivel több alkatrészt tartalmaz,mint az előző gen. 28i(M30),és 9 lóval,meg 15 nyútonnal tud többet,komolytalannak tűnik a környezet védelem,az alapján,hogy mittomén,30%-al kevesebb káros anyagot pufog ki.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5075 Dátum: 2012. október 04. 07:37:01 am »

Régen ez lett volna a forgatókönyv:
mike belinkeli
indy lefikázza, hogy jön coller és megvédi őket
jön coller és elmeséli ez miért jó
mike bejelenti, hogy szarik rá
indy tol egy smileyt: Evil
MR közli, hogy csalódott bennem
mike egyetért, de felment azzal, hogy fiatal vagyok
coller megköszöni, hogy elviselik, de megvédi magát, hogy ő azért szeret öregautózni
indy szól, hogy elég a buziskodásból, nézzük meg ezt a tetkós-piercinges csajt

mindenki békésen fekszik le aludni Smiley

Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5076 Dátum: 2012. október 04. 07:51:15 am »

"régen" ennek az izének a terveit bevitte volna valami zöldfülű mérnök mazsola(mint pl te  Cheesy )az illetékeshez,hogy ezt nézze meg,páros lábbal rúgták volna ki a cégtől,de talán az egész germán prémium szegmensből,max a bodri alumínium edényét tervezhette volna meg. Tongue
Kicsit megérné utána járni,hogy miért is van válság,miért is kell ilyen játék autókat gyártani?
Örök dilemma számomra,hogy egy ilyen szerencsétlenség kifejlesztése,tervezése,tesztelése,legyártása,mennyire terheli a környezetet,vagyis mennyivel kíméli jobban,mint egy euro1-es M30,amit már nem kell tervezni,stb,de 3 literrel többet fogyaszt,mikorra éri utol az új,a régit?
Ez olyasmi,mint mennyivel kíméli jobban az euro5-ös motor a környezetet,mint az euro4-es,valaki számolja,hogy mennyi műanyagba,energiába,satöbbibe került azt kifejleszteni,sorozat gyártani?
Nekem gyanús,hogy nem,vagy alig képesek mindent összevetve behozni az újak az iszonyú költségeket.Vagy pl mennyivel több alkatrészből áll egy mai hetes,mint egy E32?Arra gondolok,hogy egy E32 35i 40%-al több káros anyagot bocsájt ugyan ki,de mennyi káros anyagba került az új hetes 20x annyi alkatrészét,megtervezni,legyártani,satöbbi?Biztos,hogy csak a kipufogógáz összetétele,az egyetlen mérce?
Ha csal belegondolok,hogy az én 28i-m motorja mennyivel több alkatrészt tartalmaz,mint az előző gen. 28i(M30),és 9 lóval,meg 15 nyútonnal tud többet,komolytalannak tűnik a környezet védelem,az alapján,hogy mittomén,30%-al kevesebb káros anyagot pufog ki.

Szerintem, ha a világon valaki kompetensen és pontosan lebomlási időket, kitermelési és gyártási mellékterméket figyelembe véve kiszámolná, hogy melyik terheli jobban a környezetet, gyártani egy E30/32/34 minőségű 25-30 évig működő autót vagy gyártani egy F1-10-30 minőségű 15 évig működőt, akkor bizonyosan árdekes dolgok jönnének ki. Bár ez az ember nyilván Osama bin Laden után a 2 legkeresettebb ember lenne a földön, mert minden modern multi bérgyilkost küldene rá. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 832



« Válasz #5077 Dátum: 2012. október 04. 09:37:00 am »

Örök dilemma  hogy Hajdú Energomat (megy 20évig és tudják javítani, viszont sokat fogyaszt) vagy valami modern energiatakarékos amit 5 évente kidobsz mert már nem éri meg javítani.

Énse nagyon hiszek abban hogy a mai autók összességében környezetbarátabbak lennének. Egy 1.3as autó ma már 1300kiló.
Nameg persze a gyártónak se éri meg ha nem akarsz újat venni.
Faterom Zaporozec-el megjárta Stockholmot oda vissza, Warnyúval meg Franciaországot Lengyelországot pedig kőkori technológiák voltak a maguk idejében is.
Lehet hogy egy használt diesel e60-al nem mernék nekivágni csak biztosan elérhető olcsó tréleres elérhetőséggel..
« Utoljára szerkesztve: 2012. október 04. 19:03:35 pm írta Sztavrosz » Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5078 Dátum: 2012. október 04. 19:04:25 pm »

Mondjuk a háztartási gépekre szerintem ez nagyon nem igaz. Abból a minőségi pl. AEG tud sokáig jó lenni. Konkrétan emlékszem, hogy a jó kis nem automata Hajdúnk 110 litert fogyasztott, a mostani pedig 37 litert. Alapvetően nyilván káros lehetett a műanyag szarjait előállítani, bár ebben elég sok a fém alkatrész, a borítása is az sok másikkal ellentétben. A víz pedig jelenleg nagyobb érték, mint "némi" plusz CO2. Kétségkívül a beszaró, fostalicska háztartási gépek újra(nem)hasznosítása nagy para!!!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 832



« Válasz #5079 Dátum: 2012. október 04. 19:11:55 pm »

Igen csak a minőséget kevesen engedhetik meg maguknak. A legtöbben a licenc alapján törökországban gyártott tömegcikkeket veszik. De hallottam a minőségi cucc csapnivaló szervízhátteréről is. (a legjobb de ha elromlik  még annyira se értenek hozzá). Ez a baj az E60-al is, az egyik szervízben ahhoz is 30perc laptopozás kellett hogy megmondják miért nincs világítás az egyik oldalon...
(35ért vettünk egy használt candy mosógépet 1éve, szerinted fogom javítani 40ér a programpanelt ami elszokott rajta szállni? 5ezer alatt ki se jönnek megnézni)
Ha tönkremegy kuka sajnos. De nekem így éri meg, és ez ipari méretekben is így zajlik sajnos. És az autóm is zabál mai szemmel...
Meghalunk mind, megbűnhődik az emberiség a hedonizmusáért  Evil
« Utoljára szerkesztve: 2012. október 04. 19:25:31 pm írta Sztavrosz » Naplózva
c_sonty

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Válasz #5080 Dátum: 2012. október 04. 19:56:23 pm »

Nekünk Fagor volt a mosógép, mosogatógép, tűzhely, 4-5 év alatt elromlott a programkapcsoló mindben. 20-30e..
Azóta már csak a tűzhely Fagor, de abban is rossz a program kapcsoló.  Cool  Cheesy 
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #5081 Dátum: 2012. október 04. 20:37:43 pm »

rokonsagtol kaptunk anno hajdu energomat mosogepet 16 evesen es 5ev mulva ajandekoztuk tovabb mikor vettunk ujat
Naplózva

Bence
sura

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



« Válasz #5082 Dátum: 2012. október 05. 07:26:11 am »

Sziasztok!

Ma reggel az e36-om (M52B20) felforralta a vizet. Úgy vettem észre, amikor leparkoltam folyt ki a víz az autóból. A motor térbe belenéztem és láttam folyik a víz a motor elején, de miután le vettem a hűtő sapkáját és a nyomást kiegyenlítettem, a folyás meg is szűnt. Megnéztem az olaj betöltő sapkáját és nem habos, habár ez még nem jelent semmit. Szóval szerintetek így látatlanba, tapasztalatok alapján mi lehet a gondja?
Naplózva
Tibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



« Válasz #5083 Dátum: 2012. október 05. 08:36:17 am »

Szia!

Vízpumpád megy? Termosztát nyit?  Smiley

(Annyira nem értek ám hozzá, de majd jönnek és kijavítanak)  crazy2
Naplózva

'82 728i
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5084 Dátum: 2012. október 05. 09:41:36 am »

Sziasztok!

Ma reggel az e36-om (M52B20) felforralta a vizet. Úgy vettem észre, amikor leparkoltam folyt ki a víz az autóból. A motor térbe belenéztem és láttam folyik a víz a motor elején, de miután le vettem a hűtő sapkáját és a nyomást kiegyenlítettem, a folyás meg is szűnt. Megnéztem az olaj betöltő sapkáját és nem habos, habár ez még nem jelent semmit. Szóval szerintetek így látatlanba, tapasztalatok alapján mi lehet a gondja?

Nézd meg (álló motornál!!!) amikor már bemelegedett, a viszkolapátot simán tudod-e pörgetni. Ha igen, akkor az baj.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
sura

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



« Válasz #5085 Dátum: 2012. október 05. 13:43:49 pm »

Remélhetőleg csak a vízpumpa a ludas. Most van kés alatt, várom a további fejleményeket.
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #5086 Dátum: 2012. október 05. 21:07:17 pm »

Faterom Zaporozec-el megjárta Stockholmot oda vissza, Warnyúval meg Franciaországot Lengyelországot pedig kőkori technológiák voltak a maguk idejében is.
Lehet hogy egy használt diesel e60-al nem mernék nekivágni csak biztosan elérhető olcsó tréleres elérhetőséggel..

Én egy használt E61-et használok családi autónak, lassan 4 éve. Ma hajnalban értem haza, egy seggel 1600 km, Brüsszel-Békéscsaba. Hidd el, kifele sem trailer vitt  Evil

Sokszor megyek ilyen távokat vele, semmi megbízhatósági bajom nem volt még vele, 25d, kéziváltós. Volt már E60-ad, vagy csak internetes legendákra támaszkodsz vagy a szomszéd néni unokahúgának az unokatestvérének a szomszédja mesélte?  Roll Eyes
Naplózva

1985 E28 530i
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5087 Dátum: 2012. október 05. 21:36:34 pm »

Az E60 megbízhatóságával semmi baj. A miénkben 650 ezer km igen hatszázötvenezer kilóóóóméter van. 525d kéziváltó. Eredeti, gyári, bontatlan a HF, szivattyú, TURBO!!!!, blokk, váltó, diffi, féltengely, részecskeszűrő hogy a kényesebbeket említsem.

A baj a szériával nem itt van, hanem az elektronikában, az egyéb anyagminőségben ... ... ... meg a koncepcióban.
Naplózva

Főmordor.
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #5088 Dátum: 2012. október 05. 21:51:47 pm »

Nekem eddig a pdc szart be egyszer, meg a csomagtérajtó átvezető kábelről nyúzódott le a szigetelés. De ezért még nem kell trailert hívni  Evil

Úgy látom, akkor még egy óvatos 400 ezer benne van a miénkben is...  Azn
Naplózva

1985 E28 530i
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5089 Dátum: 2012. október 05. 22:02:28 pm »

PDC csere, turbo lapát állító elektromotor, rádiómodul, leömlő, kuplungtárcsa és szerkezet és a kedvencem, az ablakemelő végállás érzékelője. Cheesy

Ja az előző hozzászólásomból kimaradt, de gyári a kettőstömegű lendkerék. Cheesy
 
Naplózva

Főmordor.
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #5090 Dátum: 2012. október 06. 19:33:38 pm »

Moscow Showroom 2012. Szégyen vagy nem, ezekkel kevés a bajom.


* mscshowroom004-39.jpg (247.05 KB, 720x480 - megtekintve 1013 alkalommal.)

* mscshowroom004-40.jpg (278.9 KB, 720x480 - megtekintve 1029 alkalommal.)

* mscshowroom004-41.jpg (249.91 KB, 720x480 - megtekintve 971 alkalommal.)

* mscshowroom004-42.jpg (261.47 KB, 720x480 - megtekintve 1010 alkalommal.)

* mscshowroom004-43.jpg (290.77 KB, 720x480 - megtekintve 1015 alkalommal.)

* mscshowroom004-44.jpg (325.63 KB, 800x533 - megtekintve 1026 alkalommal.)

* mscshowroom004-45.jpg (251.26 KB, 720x480 - megtekintve 956 alkalommal.)
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #5091 Dátum: 2012. október 06. 21:14:04 pm »

Zolee,Mike ti jártok?


 Evil Evil
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #5092 Dátum: 2012. október 06. 21:26:21 pm »

Még nem  Evil

Lehet, hogy most sokak lelkivilágába beletaposok, de mindketten heterók vagyunk.  Tongue

Hogy egy klasszikust idézzek (a Mag3 kasztnisa): Akinek nincs otthon flexe, az buzi! Evil
Naplózva

1985 E28 530i
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5093 Dátum: 2012. október 06. 22:56:47 pm »

Elbaszott jó mind gagus, azért nincs velük bajod!


kzolee: nekem van egy itthon, de rossz. Akkor mi van? Cheesy
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #5094 Dátum: 2012. október 06. 23:07:55 pm »

Itthon nekem sincs........ Cheesy
Collins,nálad nem csak a flex üzemképtelen. Grin Cheesy
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #5095 Dátum: 2012. október 07. 05:41:30 am »

Tudom, hogy off, de ezt még le kell csapjam:

Coller, most az a baj, hogy nem sikít?  Cheesy
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #5096 Dátum: 2012. október 08. 19:31:57 pm »

Moscow Showroom 2012. Szégyen vagy nem, ezekkel kevés a bajom.


Tény,hogy ezek már emberibb formába vannak bújtatva,emészthetőbb a formájuk,mint a bangle korszak "bmw"-i.
Szombaton voltunk Limerickbe,semmi extra,annyi amit érdemes tudni róla,hogy ott van a legközelebbi "off licence" BMW szalon.Valahogy mindig oda esz a fene,és sikerül elbaszcsizni 1-2 órát.
Nézegettem a fünfereket,teljesen kulturált a formája,bele ücsörögtem,körbe tapiztam Cheesy,minden kinyitottam amit lehet  Cool ,majd becsuktam.Persze csak húgydé volt teszt autó,és az sem kombi,így nem volt ingerenciám menni vele.A géptetőn nekem kicsit sok az él,meg a hajlat,a többi elmegy.Határozottan nagyobb a hely mögöttem mint az E39-ben,a csomagtér is szemmel láthatóan nagyobb.Abszolút éreztem benne a prémium minőséget,a kidolgozást,szépen bimmbammozik mindenre  Cheesy ,ahogy kinyitottam az ajtót,kiírta,hogy szevasz Jóska  Cool ,meg ilyenek.A balos első sárvédőn narancsos volt a fényezés. Tongue huh
A gépházban a motor,meg a hűtő között bő 50 centi a szpész  huh ,gondolom a 6 cilinderes motorral már nem ilyen tök.
Apropó motorok.A 20d négyhengeres,a 25d szintén,csak több lóerővel huh undecided ,azért egy bő 60 000€-s kocsiba illenők egy 6 hengeres motor,szerintem.
A 30,meg a 35 d már nem hagy kétséget affelől,hogy nem egy dízelesített sziguliban ül a júzer.
A benzin motorok szintén zenész,a 20i 4 hengeres turbó,a 28i szintén 4 hengeres turbó,csak több lóerővel.Azért az már tényleg segítségre szorul,aki kifüstöl 70 ropit egy 4 hengeres "bmw"-ért. Cheesy
Aztán megérkezünk a BMW szekcióba,a 30i már 3.0 sorhat,258le,a 35i ugyanez túróval 306le,az 50i meg már a 95 óta ismert 4.4 2 túróval,407 lóval.
Ezek árát helyhiány miatt inkább nem közlöm... Cheesy Grin
Összeségében,tetszik a mostani fünfer,a szívó 3litykóssal,esetleg a túróssal  Azn Roll Eyes kék is,a dízelekből a butított 3.0litykóst,25d név alatt értékelhetőnek találtam,kár,hogy már nem gyártják. crazy2
Persze lehet változna a véleményem,ha lett volna hetes is a szalonban. Cool Roll Eyes Azn 
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #5097 Dátum: 2012. október 08. 20:06:15 pm »


ahogy kinyitottam az ajtót,kiírta,hogy szevasz Jóska  Cool

Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5098 Dátum: 2012. október 08. 20:19:15 pm »

Cheesy Cheesy Cheesy


Igen, ezen én is jót derültem Cheesy
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #5099 Dátum: 2012. október 08. 20:29:29 pm »


Tény,hogy ezek már emberibb formába vannak bújtatva,emészthetőbb a formájuk,mint a bangle korszak "bmw"-i.

Én, mint a Banglepróféta  Cheesy úgy gondolom, hogy megint elkezdett laposodni, kommercializálódni a dizájn. A cápák nyers, kicsit agresszív dizájnja után az E32/34 vagy méginkább a földhözcsapott gyurma alakú E38/39 vonal gázabb, mint a Bangle korszak karakteresebb megoldásai...  Roll Eyes

A többivel egyetértek!  Wink
Naplózva

1985 E28 530i
Oldalak: 1 ... 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 [170] 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 ... 206   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!