Schnitzer
Vendég
|
|
« Válasz #540 Dátum: 2008. szeptember 01. 21:23:43 pm » |
|
Találtam pár friss képet a Drágáról... Mik ezek a felnik? Mondtad, hogy másik van rajta, de ez mi? A pofám leszakad? Egyszerű,Gyárias,Kimért... Pont mint Én. Nem akarok semmi cicomát,20-as Alpinára meg nem fussa.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #541 Dátum: 2008. szeptember 01. 21:38:21 pm » |
|
Vagy kartervédőt alá a váltóig, nekem is az lesz ,persze aluból. Elejét ültesd! Retek ha feláll az eleje..én is csak az elejét ültettem. A kocsi orra lement, oldalnézetből az egész kocsi lejt, viszont így lett egyenlő a távolság elől, hátúl a gumi és a kerékívek között!
15-ös lesz nekem ugye a nyári garnitúra, és úgy szeretném ültetni az elejét, ahogy írtad. szted kb mennyit érdemes? elöl 4, hátul 2 centire gondoltam egyelőre. szted, Indy? (ne legyen racsingos - tudod az nem nekem való - de nézzen ki valahogy )
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Lóránd
Nem elérhető
Hozzászólások: 233
e23 732i
|
|
« Válasz #542 Dátum: 2008. szeptember 02. 20:01:31 pm » |
|
hello! ez milyen felnifajta? bbs???
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Radyus
Vendég
|
|
« Válasz #543 Dátum: 2008. szeptember 02. 20:55:36 pm » |
|
hello! ez milyen felnifajta? bbs??? Ottrombán nagy! (De ez csak privát vélemény volt, ízlések és pofonok...)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Schnitzer
Vendég
|
|
« Válasz #544 Dátum: 2008. szeptember 02. 21:02:41 pm » |
|
hello! ez milyen felnifajta? bbs??? Pontosan. BBS RS ... a számát nem tudom. Ebből az RS-ből van vagy 15 féle.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Schnitzer
Vendég
|
|
« Válasz #545 Dátum: 2008. szeptember 02. 21:04:42 pm » |
|
hello! ez milyen felnifajta? bbs??? ennek mi történt a tetejével? Úgy nevezik: TopChop. Az oszlopokból kivágnak egy tetszőleges mértéket,majd a maradékot összepasszintják... etc...etc
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. szeptember 02. 21:07:01 pm írta Schnitzer »
|
Naplózva
|
|
|
|
Radyus
Vendég
|
|
« Válasz #546 Dátum: 2008. szeptember 02. 21:23:55 pm » |
|
hello! ez milyen felnifajta? bbs??? ennek mi történt a tetejével? Úgy nevezik: TopChop. Az oszlopokból kivágnak egy tetszőleges mértéket,majd a maradékot összepasszintják... etc...etc na akkor nem én néztem félre. ritka ronda lett.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Schnitzer
Vendég
|
|
« Válasz #547 Dátum: 2008. szeptember 03. 11:41:31 am » |
|
hello! ez milyen felnifajta? bbs??? ennek mi történt a tetejével? Úgy nevezik: TopChop. Az oszlopokból kivágnak egy tetszőleges mértéket,majd a maradékot összepasszintják... etc...etc na akkor nem én néztem félre. ritka ronda lett. NEMRÖHÖG!!!!!!!!!!!!!!!! Habzsírostészta lett.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #548 Dátum: 2008. szeptember 03. 18:51:49 pm » |
|
Vagy kartervédőt alá a váltóig, nekem is az lesz ,persze aluból. Elejét ültesd! Retek ha feláll az eleje..én is csak az elejét ültettem. A kocsi orra lement, oldalnézetből az egész kocsi lejt, viszont így lett egyenlő a távolság elől, hátúl a gumi és a kerékívek között!
15-ös lesz nekem ugye a nyári garnitúra, és úgy szeretném ültetni az elejét, ahogy írtad. szted kb mennyit érdemes? elöl 4, hátul 2 centire gondoltam egyelőre. szted, Indy? (ne legyen racsingos - tudod az nem nekem való - de nézzen ki valahogy ) Nekem 9 cm-t lett elől összenyomva a gyári rugó. Ez kb. 7 cm-es ültetést jelent... ossz-szorozz ,ha kell cím adok. Amúgy így egyenlő nekem a távolság a gumi és az ívek között ,elől - hátúl ....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #549 Dátum: 2008. szeptember 03. 18:54:05 pm » |
|
hello! ez milyen felnifajta? bbs??? Brutálisan überallaes!!!! BBS RS 19 - 20 col? ..Gimén van 18 -as ,az sem piskóta!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #550 Dátum: 2008. szeptember 03. 18:54:59 pm » |
|
hello! ez milyen felnifajta? bbs??? Pontosan. BBS RS ... a számát nem tudom. Ebből az RS-ből van vagy 15 féle. ja megírtad már ,te kis egyszerű és visszafogott rasztaboy
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
scses
Nem elérhető
Hozzászólások: 554
|
|
« Válasz #551 Dátum: 2008. szeptember 04. 02:50:36 am » |
|
Szép hosszú cápa nektek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #552 Dátum: 2008. szeptember 04. 07:13:48 am » |
|
Szép hosszú cápa nektek.
Ezt múltkor én is beszúrtam de nem volt nagy a lelkesedés. Pedig ha valaki ritkaságokra hajt....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #553 Dátum: 2008. szeptember 04. 19:12:05 pm » |
|
Szép hosszú cápa nektek.
Ezt múltkor én is beszúrtam de nem volt nagy a lelkesedés. Pedig ha valaki ritkaságokra hajt.... Akkor vedd meg te!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #554 Dátum: 2008. szeptember 04. 20:01:29 pm » |
|
Szép hosszú cápa nektek.
Ezt múltkor én is beszúrtam de nem volt nagy a lelkesedés. Pedig ha valaki ritkaságokra hajt.... Erre ne várd hogy lelkesedjek. ez valami ritka gusztustalan . Ráadásul nagyon photosopposnak tűnik, vagy rohadt igénytelen. Bár ez látszik a képeken is. Nagyon mutatós a traktorkerék a vezetőülés mögött, és igen tetszetős az ajtó és egyéb elemek kárpitozása. Gondos, igényes munkára vall. Gratulálok akárki készítette, de ha valaki tudja a címét feltétlenül tegye be a Szerelők topikba. Köszönet érte.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Schnitzer
Vendég
|
|
« Válasz #555 Dátum: 2008. szeptember 04. 21:10:32 pm » |
|
hello! ez milyen felnifajta? bbs??? Pontosan. BBS RS ... a számát nem tudom. Ebből az RS-ből van vagy 15 féle. ja megírtad már ,te kis egyszerű és visszafogott rasztaboy Hé! Neb@szoga-ssámán gósztrájder. Majd ha készen lesz a kerekem,felrakom...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Schnitzer
Vendég
|
|
« Válasz #556 Dátum: 2008. szeptember 04. 21:32:30 pm » |
|
Valami eszembe jutott... Némrég,olyan fél éve szó volt itt a cápák súlyáról,meg hogy több/kevesebb van a forgalmiban,mint amennyi ...stb...stb. Akkor Boge felhozta hogy ha valaki mázsa közelében jár,esetleg mérje le,pakolja ki a nemgyári plusszokat... Ma lemértem a lovam. Pár adat,hátha esetleg. Fék-lengéscsillapító padon mért értékek,hitelesek,mivel műszaki vizsgát csinálunk vele. Súly: (ezek tényleg kereken ennyi súlyt nyomnak,nincsenek kerekítve) Bal első kerékre : 400kg Jobb első kerékre:400kg Bal hátsó kerékre:390kg Jobb hátsó kerékre:380kg A gyári adat :1525kg szárazon,teletankolva,folyadékokkal. Nekem bennt volt pluszban:10CD,telefon,hátitáska~4kg,2L motorolaj,3Kg egyéb kütyü. A súlyelosztásom viszont b@romi jó. Fékerő: kN=Kilónyúton. Bal első kerék:2,37 kN Jobb első kerék:2,44 kN ______7,9kg pedálerőnél__ Bal hátsó kerék:1,96 kN Jobb hátsó kerék:2,01 kN ______13,9kg pedálerőnél__ Kézifék: Bal hátsó: 2,56 kN Jobb hátsó: 2,45 kN _____ ez a max. fékezőerő. Csak gondoltam.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. szeptember 04. 21:36:50 pm írta Schnitzer »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #557 Dátum: 2008. szeptember 04. 21:59:01 pm » |
|
Ugyanez touringban 3/4-es tanknál, 2kg-os pontosságú digit mérlegen. Mondjuk én nem pakoltam ki belőle semmit volt benne poroltó, ásványvíz, telefon, ilyenek.
BE 430kg, JE 438kg BH 418kg, JH 416kg
Ez a teljes súlyra vetítve %-ban
BE 25,26%, JE 25,73% BH 24,55%, JH 24,44%
És ezek után csúnyán néznek a Subarusok, amikor körberöhögöm őket a "simmetric AWD" hallatán. Kicsit zokon veszik, hogy a dízel kombimnak jobb a súlyelosztása, mint az agyonmarketingelt boxer összkerekesnek.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Schnitzer
Vendég
|
|
« Válasz #558 Dátum: 2008. szeptember 04. 22:02:33 pm » |
|
És ezek után csúnyán néznek a Subarusok, amikor körberöhögöm őket a "simmetric AWD" hallatán. Kicsit zokon veszik, hogy a dízel kombimnak jobb a súlyelosztása, mint az agyonmarketingelt boxer összkerekesnek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #559 Dátum: 2008. szeptember 05. 08:10:15 am » |
|
Szép hosszú cápa nektek.
Ezt múltkor én is beszúrtam de nem volt nagy a lelkesedés. Pedig ha valaki ritkaságokra hajt.... Erre ne várd hogy lelkesedjek. ez valami ritka gusztustalan . Ráadásul nagyon photosopposnak tűnik, vagy rohadt igénytelen. Bár ez látszik a képeken is. Nagyon mutatós a traktorkerék a vezetőülés mögött, és igen tetszetős az ajtó és egyéb elemek kárpitozása. Gondos, igényes munkára vall. Gratulálok akárki készítette, de ha valaki tudja a címét feltétlenül tegye be a Szerelők topikba. Köszönet érte. Na nem is abban a formában gondoltam a lelkesedést. nem sok reakció volt rá - pedig igazi egyedi fos
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #560 Dátum: 2008. szeptember 05. 08:11:00 am » |
|
Szép hosszú cápa nektek.
Ezt múltkor én is beszúrtam de nem volt nagy a lelkesedés. Pedig ha valaki ritkaságokra hajt.... Akkor vedd meg te! Majd a tiedet. -ha kész lesz. -egyszer. De rendesen megcsinálni!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #561 Dátum: 2008. szeptember 05. 20:56:35 pm » |
|
Csak gondoltam. [/quote] Hazudós nem is szoktál gondolkodni...
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #562 Dátum: 2008. szeptember 06. 16:48:23 pm » |
|
hello! ez milyen felnifajta? bbs??? Ottrombán nagy! (De ez csak privát vélemény volt, ízlések és pofonok...) Szerintem is sok neki . elnyomja az autó formáját. Szerintem.
|
|
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #563 Dátum: 2008. szeptember 06. 18:53:17 pm » |
|
Szép hosszú cápa nektek.
Ezt múltkor én is beszúrtam de nem volt nagy a lelkesedés. Pedig ha valaki ritkaságokra hajt.... Akkor vedd meg te! Majd a tiedet. -ha kész lesz. -egyszer. De rendesen megcsinálni! Sosem lesz eladó, (de majd mehetsz vele ..felügyelet mellett ) bár tudom, ne mondjam ,hogy sosem ..akkor valami nagyon nagy sza@nak kell beütnie. Cseréről sem lehetne szó, mert te meg az E32-t nem adod. De ha eccer eladó, nem mondom többszőr ,tudod kit kell hívni Majd kell egy családi verda is úgy 5 év múlva, mikor többed magunkal növekszünk Durcival Jó forma, jó felnik, jó szín, a motor épp határeset ..női tulajtól, garázsban tartott
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Radyus
Vendég
|
|
« Válasz #564 Dátum: 2008. szeptember 06. 19:06:57 pm » |
|
hello! ez milyen felnifajta? bbs??? Ottrombán nagy! (De ez csak privát vélemény volt, ízlések és pofonok...) Szerintem is sok neki . elnyomja az autó formáját. Szerintem. Egyébként hihetetlen, hogy az agymosó marketing gépezet mennyie jól működik! Akinek volt még AUTÓJA, az emlékszik a lökhárító nevű fogalomra! Az volt a dolga, hogy azzal koccantál neki a kukáskonténernek vagy a másik autónak, ki lehetett kalapálni ha elgörbült, vagy le lehetet cserélni pár ezer forintért. Aztán jöttek a fekete színű, "egybe lökhárító-köténylemezek", amik 8-10km/h-ás ütközést még maradandó alakváltozás nélkül elviseltek, és a karcokat is jól állták! Ekkor kitalálták, hogy EXTRAKÉNT a kocsi színűre fujják, a magasabb felszereltségű modelleken! Függetlenül attól, hogy szerintem feketén sem csúnya, pár év alatt írtó ciki lett, ha nem volt színre fújva! Mostanra minden "lökhárító" egy ugyanolyan fényezett karosszériaelem mint mondjuk az ajtó, amit ha nekimegy egy biciklis gyerek, fényeztethetsz le 30-40-50-60 ezerért!!! ...az alufelni ugyanez! A felninek egyetlen egy szerepe van, az hogy legyen mire feltenni a gumit!!! Se több, se kevesebb! Az, hogy a versenysportban méregdrága aluminium, de inkább magnézium ötvözeteket használtak a súlycsökkentés és a szilárdság érdekében, az nem ugyanaz, mint a széria autók "gagyi" alufelnijei, amik nehezebbek és sérülékenyebbek, mint a jó kis lemezfelni! Ráadásul egy szép gyári dísztárca ugyanolyan esztétikus, és nem vonja el egyből az ember figyelmét magáról a kocsiról! Most iszonyat ronda autókat próbálnak kompenzálni baszott nagy felnikkel, és gyakorlatilag az első három pillantásod az autó vonalai helyett a "szartaposókra" irányúlnak! (Kedvencem pedig az 1.4-es izomautók a 215-225-ös gumikkal, amivel megmozdulni is alig tudnak, és persze Kormoran meg Sava, meg faszom márkában, mert egy 17-es Michelin vagy Bridgestone garnitúra többe kerülne mint a fél autója az embernek!) AGYRÉM!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #565 Dátum: 2008. szeptember 06. 19:20:04 pm » |
|
hello! ez milyen felnifajta? bbs??? Ottrombán nagy! (De ez csak privát vélemény volt, ízlések és pofonok...) Szerintem is sok neki . elnyomja az autó formáját. Szerintem. Egyébként hihetetlen, hogy az agymosó marketing gépezet mennyie jól működik! Akinek volt még AUTÓJA, az emlékszik a lökhárító nevű fogalomra! Az volt a dolga, hogy azzal koccantál neki a kukáskonténernek vagy a másik autónak, ki lehetett kalapálni ha elgörbült, vagy le lehetet cserélni pár ezer forintért. Aztán jöttek a fekete színű, "egybe lökhárító-köténylemezek", amik 8-10km/h-ás ütközést még maradandó alakváltozás nélkül elviseltek, és a karcokat is jól állták! Ekkor kitalálták, hogy EXTRAKÉNT a kocsi színűre fujják, a magasabb felszereltségű modelleken! Függetlenül attól, hogy szerintem feketén sem csúnya, pár év alatt írtó ciki lett, ha nem volt színre fújva! Mostanra minden "lökhárító" egy ugyanolyan fényezett karosszériaelem mint mondjuk az ajtó, amit ha nekimegy egy biciklis gyerek, fényeztethetsz le 30-40-50-60 ezerért!!! ...az alufelni ugyanez! A felninek egyetlen egy szerepe van, az hogy legyen mire feltenni a gumit!!! Se több, se kevesebb! Az, hogy a versenysportban méregdrága aluminium, de inkább magnézium ötvözeteket használtak a súlycsökkentés és a szilárdság érdekében, az nem ugyanaz, mint a széria autók "gagyi" alufelnijei, amik nehezebbek és sérülékenyebbek, mint a jó kis lemezfelni! Ráadásul egy szép gyári dísztárca ugyanolyan esztétikus, és nem vonja el egyből az ember figyelmét magáról a kocsiról! Most iszonyat ronda autókat próbálnak kompenzálni baszott nagy felnikkel, és gyakorlatilag az első három pillantásod az autó vonalai helyett a "szartaposókra" irányúlnak! (Kedvencem pedig az 1.4-es izomautók a 215-225-ös gumikkal, amivel megmozdulni is alig tudnak, és persze Kormoran meg Sava, meg faszom márkában, mert egy 17-es Michelin vagy Bridgestone garnitúra többe kerülne mint a fél autója az embernek!) AGYRÉM! Valahogy kikell tünni.. Itt szombathelyen is van látni való bőven, főleg 10 után este a tesó parkolóban, mikor gyűlni kezdenek a halyi erőcsávók a hevített verdákkal. Nem megyek részletekbe, met tudjátok mi a pálya Felhozatal, Fiat puntó, Astra, Civic, Calibra (a kihagyhatatlan) ,Corsa, Swift .."iszonyatosan" megcsinálva mind, szigorúan elsőkerék pörgetve, minden elindulásnál, főleg a kanyaroknál indulásból , mikor ráfordulnak a tesó bejáratra (kitekert kormányművel) ..Az igazán elveteműlteknél a mulatós is szól full hangerőn A csúcs egy 156 -os alfa..nem hittem el. Ezt kénytelen voltam lefotózni (ha otthon leszek feldobom). 19 colos aranyozott ,küllős felniken!!!! hahahaha, Oda kellett menni,mert nem hagyhattam ki ,hogy ne fotózzam le, még beszéltem is a sráccal. Gondolom nyugtázta mennyire irigykedem Pár buta és értetlen kérdés a részemről...tök jól nyomtam Vélemény.. tuningoljunk ( bár a tuning kifejezés nálam a blokk környékétől kezdődik) és maradjunk a jóizlés határain belűl. Egy 66-os impalán a gettóba elmegy a latinamerikaiak között (sőt kötelező ) ,de egy alfán? Végül is megnézik, ha ez a cél.. Itt sokan csorgatják rá a nyálukat, de 100 emberből 20 "műértő" és az meg leokádja. De mindenkinek a saját kocsija a legszebb... Amúgy az az E32 ,eléggé shoppolt szagú, főleg a kerekek aljánál látni. De ennek a kocsinak még legalább jól áll, bár egy két collal azért itt is túllőttek 18 való rá! Bár valaki közűlünk még azt is kicsinyítené A suzuki kereskedőről meg nem is beszélek, ki ki van dobva mellénk. Kihoztak egy SX4 sedan, Swift, Splash-t és ott fűzöget ,hogy vegyek mert ilyen olyan jó. Még vissza is jött a sajátjával, hogy megmutassa a gyári sport 7x17 -es kerekeket, miket ráhevített. (Elől van 7x14-em a 21-en ) Bár mondtam neki ,hogy nem szükséges.. Mind 1 ,jó arcot vágtam. De azért mutattam egy képet a kocsimról + elötte a blokkról és egy két paramétert meséltem. Felfogattam vele, hogy nálam nem a felni átmérő, hanem a szélessége döntő. "Mostmár megértem miért nem akarsz suzukit" ennyi volt a válasz
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. szeptember 06. 19:30:29 pm írta Indy »
|
Naplózva
|
|
|
|
Radyus
Vendég
|
|
« Válasz #566 Dátum: 2008. szeptember 06. 19:33:17 pm » |
|
Naná!!! 15-ös, max 16-os, magas peremű, komfortos, de prémium gumikkal! Amúgy most őszintén, ez nem a Le Mans! 50/90/130 a megengedett, ráadásul van ahol 30-cal is alig tudok végigmenni, mert szanaszét szakad a kocsim a kátyúkon! Amúgy a kitekert kormánnyal kipörgő elsőkerekesekről mindig egy összkerekes Audi hirdetés jut eszembe: "ez megindul, nem csak vakargatja az aszfaltot!" ...de ez sem rossz: http://www.hasznaltauto.hu/2335544_bmw_525_1993
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. szeptember 06. 19:36:51 pm írta Radyus »
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #567 Dátum: 2008. szeptember 06. 19:36:15 pm » |
|
Naná!!! 15-ös, max 16-os, de prémium gumikkal! Amúgy most őszintén, ez nem a Le Mans! 50/90/130 a megengedett, ráadásul van ahol 30-cal is alig tudok végigmenni, mert szanaszét szakad a kocsim a kátyúkon! Amúgy a kitekert kormánnyal kipörgő elsőkerekesekről mindig egy összkerekes Audi hirdetés jut eszembe: "ez megindul, nem csak vakargatja az aszfaltot!" gondold el ha ezek az említett verdák hátsőkerekesek lennének..ott nem lenne kerékpörgetés és csikorgás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Radyus
Vendég
|
|
« Válasz #568 Dátum: 2008. szeptember 06. 19:40:04 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #569 Dátum: 2008. szeptember 06. 19:41:15 pm » |
|
Ki is megyek vacsorázni a kamionhoz ,vissza a tesóba..mnár kezdődik a cirkusz. Az első sorban akarok űlni, mikor jönnek a zsaruk (tegnap is tiszteletüket tették ) Azt látnotok kéne... mindenki uzsgyi Mi a hősökterén nem kapkodtuk el uff! E21 forever!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. szeptember 06. 19:43:40 pm írta Indy »
|
Naplózva
|
|
|
|
|