CápaBMW fórum
2024. április 25. 08:51:07 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autószerelés képekben  (Megtekintve 170514 alkalommal)
feribmw

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217


csak BMW és Bmw.


« Válasz #90 Dátum: 2007. szeptember 21. 20:01:08 pm »

A következő lép egy elvi elrendezést mutat egy gyárilag összerakott, ezeddig nem piszkált, gyári menetrögzítővel megáldott lendkerék leszedéséhez.
Promega
Elnézést , de ezen probléma egyszerübben is megoldható lett volna ha felhivsz elmondom.
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #91 Dátum: 2007. szeptember 26. 18:14:43 pm »

BMW E21 BBS gyári hátsó ültető rugók!!!!
Felül 8,5mm vastag,
alul 12,4mm vastag az anyag
a rugó átmérője 100mm,
a rugó hossza kb. 322mm(pontosan nem tudtam lemérni)
Képek:




* Kép438.jpg (105.45 KB, 1200x1600 - megtekintve 998 alkalommal.)

* Kép439.jpg (94.26 KB, 1200x1600 - megtekintve 940 alkalommal.)

* Kép440.jpg (106.38 KB, 1200x1600 - megtekintve 834 alkalommal.)

* Kép441.jpg (65.55 KB, 1600x1200 - megtekintve 954 alkalommal.)
Naplózva

steffe
stasis
Vendég
« Válasz #92 Dátum: 2007. szeptember 26. 19:58:16 pm »

BMW E21 BBS gyári hátsó ültető rugók!!!!
Felül 8,5mm vastag,
alul 12,4mm vastag az anyag
a rugó átmérője 100mm,
a rugó hossza kb. 322mm(pontosan nem tudtam lemérni)
Képek:




Ez is köszönjük!
Naplózva
videospromega

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


Mostmár úszkálunk...


« Válasz #93 Dátum: 2007. szeptember 27. 12:00:09 pm »

A szériagyártás kontra motorhangolás szellemében újabb két kép:

Az elsőn a 315-ben talált hajtókarok láthatók a beépítés szerinti sorrendben, az elsőt már elkezdtem könnyíteni. Jól átszik a hajtókarok "egyformasága", lemérve 5g-nál nagyobb volt a szórásuk, bár szerintem valami magyar "mesterember" is lehet a dologban.

A második képen az  egyik gyári és a könnyített hajtókar látható. A gyáriak 810-820g-osak voltak, a könnyített most tart 750 g-nál. bár még sokat lehet rajtas finomítani.
Most készül a cnc-program a nagyolás gépesítéséhez.

Promega


* P1010011 másolata.jpg (63.61 KB, 1024x768 - megtekintve 953 alkalommal.)

* P1010013 másolata.jpg (88.08 KB, 1024x768 - megtekintve 929 alkalommal.)
Naplózva

Promega

BMW 315 1982, alpinweiB (O==[][]==O)

Lassanként megjobbítom... nagyonlassanként
feribmw

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217


csak BMW és Bmw.


« Válasz #94 Dátum: 2007. szeptember 27. 19:41:34 pm »

Kesztyütartózár 80-ig


* k zár.JPG (71.65 KB, 640x480 - megtekintve 949 alkalommal.)

* k zár 1.JPG (75.11 KB, 640x480 - megtekintve 941 alkalommal.)
Naplózva
feribmw

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217


csak BMW és Bmw.


« Válasz #95 Dátum: 2007. szeptember 27. 19:43:35 pm »

E21 óra


* E21 fóra.JPG (77.96 KB, 640x480 - megtekintve 955 alkalommal.)

* E21 fóra1.JPG (73.77 KB, 640x480 - megtekintve 949 alkalommal.)
Naplózva
feribmw

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217


csak BMW és Bmw.


« Válasz #96 Dátum: 2007. szeptember 27. 19:45:03 pm »

M20 B20 olajszivattyú


* M20 oilsz.JPG (81.93 KB, 640x480 - megtekintve 901 alkalommal.)

* M20 oilsz 1.JPG (75.61 KB, 640x480 - megtekintve 930 alkalommal.)
Naplózva
feribmw

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217


csak BMW és Bmw.


« Válasz #97 Dátum: 2007. szeptember 27. 19:46:31 pm »

E21 csomagtérzár


* E21 cszár.JPG (74.23 KB, 640x480 - megtekintve 946 alkalommal.)

* E21 cszár 1.JPG (79.24 KB, 640x480 - megtekintve 944 alkalommal.)
Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #98 Dátum: 2007. szeptember 29. 19:04:39 pm »

Hát,Én most nem fogok motort szerelni,de azért ide rakom. Smiley
Kicsit helyre pofoztam egy garnitúra ajtó kárpitot.

Az egész úgy kezdődött hogy a sógoromnál pakolásztunk,és találtam egy zacskót amiben ilyenek voltak. Smiley
Valami utólagos villany ablak kiegészítői lehettek.......


* DSC00006.JPG (79.01 KB, 1280x1024 - megtekintve 873 alkalommal.)

* DSC00007.JPG (46.34 KB, 1280x1024 - megtekintve 860 alkalommal.)
Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #99 Dátum: 2007. szeptember 29. 19:07:40 pm »

Én meg tervezem egy ideje hogy ki cserélem a kárpit,mert nem is nagyon tetszik,és kissé viharvert is. Smiley
Hát ezek kéznél voltak,szépen meg takarítottam őket.
Mivel kézi abalakos volt a drága,ezért pont kapóra jöttek ezek a "dugók".



* DSC00014.JPG (77.42 KB, 1280x1024 - megtekintve 864 alkalommal.)

* DSC00015.JPG (63.27 KB, 1280x1024 - megtekintve 857 alkalommal.)
Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #100 Dátum: 2007. szeptember 29. 19:11:22 pm »

Először oda mértem a belső dugót a kárpithoz,majd körbe rajzoltam.

Utána tapéta vágó késsel szépen ki metszettem a felesleget.....

Majd el is távolítottam. Smiley


* DSC00037.JPG (49.99 KB, 1280x1024 - megtekintve 864 alkalommal.)

* DSC00039.JPG (39.2 KB, 1280x1024 - megtekintve 870 alkalommal.)

* DSC00041.JPG (44.69 KB, 1280x1024 - megtekintve 863 alkalommal.)
Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #101 Dátum: 2007. szeptember 29. 19:14:44 pm »

Mikor ez meg volt,bele paszintottam a belső ellen darabot,szépen feszűlt ahogy kell.
(közben el szívtam egy betonszofit) grin
Ez után ki vágtam a külső kárpitot is.


* DSC00043.JPG (48.64 KB, 1280x1024 - megtekintve 855 alkalommal.)

* DSC00045.JPG (45.12 KB, 1280x1024 - megtekintve 862 alkalommal.)

* DSC00047.JPG (58.56 KB, 1280x1024 - megtekintve 857 alkalommal.)
Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #102 Dátum: 2007. szeptember 29. 19:18:00 pm »

Ez után bele helyeztem teljesen a belső ellendarabot,szépen állt.

Majd kívülről rá nyomtam a külső borítást.
Ez van az utastér felé.........


* DSC00048.JPG (52.88 KB, 1280x1024 - megtekintve 830 alkalommal.)

* DSC00049.JPG (42.19 KB, 1280x1024 - megtekintve 828 alkalommal.)

* DSC00050.JPG (66.97 KB, 1280x1024 - megtekintve 846 alkalommal.)
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #103 Dátum: 2007. szeptember 29. 19:19:54 pm »

Hapsi!!

Ezek a Spal DeLux nevű univerzális ablakemelő cuccai!!

Amugy neked elég lett volna a legkisebb is mert nekem az E28ban azzal volt megcsinálva!!!
Naplózva

steffe
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #104 Dátum: 2007. szeptember 29. 19:21:18 pm »

Majd teljesen össze nyomtam,és voalá!
Ennyi volt. Smiley

Ezt az eljárást meg ismételtem még 3X,és kész is volt. Wink



* DSC00051.JPG (62.77 KB, 1280x1024 - megtekintve 837 alkalommal.)

* DSC00054.JPG (90.69 KB, 1280x1024 - megtekintve 821 alkalommal.)

* DSC00055.JPG (84.66 KB, 1280x1024 - megtekintve 825 alkalommal.)
Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #105 Dátum: 2007. szeptember 29. 19:22:57 pm »

Hapsi!!

Ezek a Spal DeLux nevű univerzális ablakemelő cuccai!!

Amugy neked elég lett volna a legkisebb is mert nekem az E28ban azzal volt megcsinálva!!!

Nem bánom. Smiley
De ebben a szettben azok nem voltak benne,mert el lettek használva. Roll Eyes
Meg nekem ez tetszik,a mérete végett a kora '80-as éveket idézi vissza. Cheesy
Legalábbis nekem. Wink
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #106 Dátum: 2007. szeptember 29. 19:23:51 pm »

Hapsi!!

Ezek a Spal DeLux nevű univerzális ablakemelő cuccai!!

Amugy neked elég lett volna a legkisebb is mert nekem az E28ban azzal volt megcsinálva!!!

Nem bánom. Smiley
De ebben a szettben azok nem voltak benne,mert el lettek használva. Roll Eyes
Meg nekem ez tetszik,a mérete végett a kora '80-as éveket idézi vissza. Cheesy
Legalábbis nekem. Wink

Ott a pont!!
Igy is nagyon baba!!! smiley
Naplózva

steffe
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #107 Dátum: 2007. szeptember 29. 19:25:43 pm »

És örömmel konstatáltam hogy a viillany ablak kapcsoló helye bele volt perforálva a kárpitba,ezért azt csak ki kellett "pattintani". Smiley

Hát ennyi.........


* DSC00056.JPG (48.5 KB, 1280x1024 - megtekintve 839 alkalommal.)

* DSC00046.JPG (57.95 KB, 1280x1024 - megtekintve 809 alkalommal.)

* DSC00059.JPG (57.93 KB, 1280x1024 - megtekintve 823 alkalommal.)
Naplózva
feribmw

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217


csak BMW és Bmw.


« Válasz #108 Dátum: 2007. október 02. 19:38:49 pm »

E-28 müszercsoport


* E28 óra.JPG (73.66 KB, 640x480 - megtekintve 839 alkalommal.)

* E28 óra 1.JPG (77.41 KB, 640x480 - megtekintve 846 alkalommal.)
Naplózva
feribmw

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217


csak BMW és Bmw.


« Válasz #109 Dátum: 2007. október 02. 19:47:54 pm »

E-21 fékszerkezet első föként 323-ba volt szerelve.


* E-21 fék.JPG (81.6 KB, 640x480 - megtekintve 868 alkalommal.)

* E-21 fék 1.JPG (65.61 KB, 640x480 - megtekintve 846 alkalommal.)
Naplózva
feribmw

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217


csak BMW és Bmw.


« Válasz #110 Dátum: 2007. október 02. 19:52:46 pm »

M20-B20 hengerfej 1980-tól ezek voltak szerelve csak más más szerelvényekkel karbis ,K-jet,L-jet motronik
és csak a szerelvények változtak valamint az öntvény minősége.


* M20 hfej.JPG (83.67 KB, 640x480 - megtekintve 786 alkalommal.)

* M20 hfej1.JPG (76.86 KB, 640x480 - megtekintve 791 alkalommal.)

* M20 hfej2.JPG (71.57 KB, 640x480 - megtekintve 781 alkalommal.)
Naplózva
stasis
Vendég
« Válasz #111 Dátum: 2007. október 02. 21:33:09 pm »

Feri, promega

Ezek nagyon jó képek, köszönjük!
Naplózva
ujjtibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



« Válasz #112 Dátum: 2007. október 04. 06:33:42 am »

Ha már hengerfej akkor 320/4 egyben és robbantva:


* IMG_1536.JPG (77.4 KB, 1600x1200 - megtekintve 777 alkalommal.)
Naplózva

06-30-499-20-10
E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
ujjtibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



« Válasz #113 Dátum: 2007. október 04. 06:34:12 am »

na még


* IMG_1534.JPG (72.16 KB, 1600x1200 - megtekintve 774 alkalommal.)

* IMG_1535.JPG (90.27 KB, 1600x1200 - megtekintve 780 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2007. október 04. 06:44:23 am írta ujjtibor » Naplózva

06-30-499-20-10
E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
ujjtibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



« Válasz #114 Dátum: 2007. október 04. 06:38:19 am »

robbantva


* IMG_1525.JPG (97.37 KB, 1600x1200 - megtekintve 817 alkalommal.)

* IMG_1528.JPG (79.15 KB, 1600x1200 - megtekintve 818 alkalommal.)

* IMG_1529.JPG (71.17 KB, 1600x1200 - megtekintve 792 alkalommal.)
Naplózva

06-30-499-20-10
E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
ujjtibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



« Válasz #115 Dátum: 2007. október 04. 06:39:45 am »

m10 b20 főtengely


* IMG_1531.JPG (60.41 KB, 1600x1200 - megtekintve 800 alkalommal.)
Naplózva

06-30-499-20-10
E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
ujjtibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



« Válasz #116 Dátum: 2007. október 04. 06:42:00 am »

végül ráadásnak egy m10 olajszivattyú


* IMG_1532.JPG (72.79 KB, 1600x1200 - megtekintve 823 alkalommal.)

* IMG_1533.JPG (74.92 KB, 1600x1200 - megtekintve 808 alkalommal.)
Naplózva

06-30-499-20-10
E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #117 Dátum: 2007. október 04. 06:54:21 am »

m10 b20 főtengely

Tibor,csak egy kérdés.....

M10 B20-as főtengelyt nézegetem.
Csak ennek van dupla soros vezérmű lánca,vagy létezik B18-asban is?
Esetleg volt B20-as aminek szimpla volt?

Naplózva
ujjtibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



« Válasz #118 Dátum: 2007. október 04. 06:59:30 am »

Nem vagyok benne biztos de a korai tipusoknál duplasoros jött, de azt gondolom létezik 1.8 hoz is. Legalább is amikor az e12-est csináltam a boltban megkérdezte, hogy ugye duplasoros van rajta.
De feribmw barátom pontos felvilágosítást tud adni
Naplózva

06-30-499-20-10
E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #119 Dátum: 2007. október 04. 07:03:38 am »

Nem vagyok benne biztos de a korai tipusoknál duplasoros jött, de azt gondolom létezik 1.8 hoz is. Legalább is amikor az e12-est csináltam a boltban megkérdezte, hogy ugye duplasoros van rajta.
De feribmw barátom pontos felvilágosítást tud adni

Értem,köszi. Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!