CápaBMW fórum
2024. május 01. 09:07:09 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 [133] 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2328320 alkalommal)
ujjtibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



« Válasz #3960 Dátum: 2009. január 02. 14:24:55 pm »

Ez az aminek látszik.
Van még egy belőle itthon tartalékban mindenre számitva.



* IMG_1530.JPG (80.13 KB, 1400x1000 - megtekintve 740 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2009. január 02. 14:30:50 pm írta ujjtibor » Naplózva

06-30-499-20-10
E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
TotoE12
Vendég
« Válasz #3961 Dátum: 2009. január 02. 18:28:39 pm »

Egy kis sufni tuning az E12 M10 1.8-ra
2 db. Dellorto 40-es átmérővel, jelenleg még nem teljesen befejezett kivitelezésben.
Nem akarod leírni hogy mégis miket kell variálni egy ilysféle átalakításnál? Smiley Smiley Smiley
Érdekelne.... Tongue
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3962 Dátum: 2009. január 02. 19:18:35 pm »

Nem egyszerűb a "sima" 2.7-et felpörgetni,csippel?Megjegyzem itt kint ültem/vezettem 325i-t ami csippelve volt,meg valami tengely,és kurvára takarodott!!!A srác szerint 200-210le körül volt,de mondom odabaszott rendesen,pedig akkor még a 750-em fénykorát élte. laugh

Na jó hagyjuk már! És mitől lett volna 210le??? Elárulom semmitől. A megmaradt 15x/16x lóerőrere rárakott max 5%-ot a nyomatékgörbét meg előbbre hozta 800 fordulattal. Rohadtul érezni tudom, de a tulaj meg rögtön csípőből be is lőtte 210-re.

Esküszöm leírom, hogy mi lesz a 3,6-os motorommal csinálva, és meg lehet tippelni a várható teljesítményt. Ha fellökném a carstylingra ott rögtön 300 lóra saccolnák én meg örülök, ha padon hozza a gyári adat +10%-ot.
Naplózva

Főmordor.
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #3963 Dátum: 2009. január 02. 19:22:52 pm »

szerintem úgy számolta, h haveroktól hallotta h a csipp +10% a tengely szintén, és összeadta a számokat Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:33:44 pm írta Promega » Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #3964 Dátum: 2009. január 02. 20:41:23 pm »

Szerintem siman hozhat 30le t egy chip,meg tengely,a 2.5nek.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:33:56 pm írta Promega » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #3965 Dátum: 2009. január 02. 21:12:29 pm »

Nem egyszerűb a "sima" 2.7-et felpörgetni,csippel?Megjegyzem itt kint ültem/vezettem 325i-t ami csippelve volt,meg valami tengely,és kurvára takarodott!!!A srác szerint 200-210le körül volt,de mondom odabaszott rendesen,pedig akkor még a 750-em fénykorát élte. laugh

Szerintem nem kell azert lebecsulni az angol tuningot mivel onnan indult majdnem az osszes normalis tuningceg.
pl.hany loeros gyaarilag a motor.1985-1991 325i - 2.5 L M20B25 I6, 170 PS (125 kW/168 hp) /a tobbire ne terjunk ki.
A kozel 200le, kb 1/5tel tobb mint a gyari motor/pontosabban 5,6666,ha belegondolunk hogy a lada motor kb 65le 48kw hozza adva 5,6tizednyi tuningot akkor lesz 76le kb.,amit kicsit tobb uzemanyaggal meg levegovel meg egy hatsodobbal lehet elerni.szerintetek mennyit tud rgy N-s zsiguli.biztos tobbet mint 76le.
kicsit tobb uzemanyag egy tuti porlaszto meg legszuro meg hengerfelypolir,stb... kb pont olyan mint amit a csiptunning csinalhat tobb levego meg benzin.
-kipufogo dob kb+3-5%
-legszuro       kb+1%
-hengerfelypoir  +6-8%
-porlaszto finomitas fuvokak +5-7%
-veztengely     kb+10%
nna most ha osszeadod 25-31% legyen max 20%....lehetseges?? szerintem igen akkor nem lehetetlen egy chip+veztengely+kipuff+levszuro kb30le./325bmw/ szerintetek?


Masik, minden viszonylagos amikor LE-rol beszellgetunk mert sokan nem a kereken mertet veszik alapul mert nem azt a szoktak.

uff
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3966 Dátum: 2009. január 02. 21:25:35 pm »

Ja akkor miért is szarozok, egyedi dugattyúkkal, 14-es kompresszióval, könnyített lendkerék/főtengely,hajtókar kombinációval, egyedi tömítéssel, új alkatrészekkel, ha csak egy csip és 220+30%=286LE. És már el is értem azt a teljesítményt, amit a BMW gyár az E28M5-ben + 100 ccm-mel, +12 szeleppel, külön szívócsonkkal, meg 600 különféle alkatrész módosításával ért el? Ja! Mert nem igaz.

A példa rossz. Olyan gyártót hoztál fel amelyiknél nem számított a gyártószalagon +-10LE szórás. Más egy Zsiguliba faragni 30%-ot, mint egy nyugati autóba.
Naplózva

Főmordor.
pic
Vendég
« Válasz #3967 Dátum: 2009. január 02. 22:28:00 pm »

Érdemes benézni. Ha vki rendelne tőlük előtte szóljon lécci!
www.vacmotorsports.com/
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #3968 Dátum: 2009. január 03. 23:46:22 pm »

Hát hölgyeim,no comment.E21 820LE:http:http://uk.youtube.com/watch?v=lr62GjMIHEE&feature=related
Csak tudnám miért nem linkelődik be?


« Utoljára szerkesztve: 2009. január 03. 23:50:13 pm írta mr.v12 » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3969 Dátum: 2009. január 04. 00:01:32 am »

http://uk.youtube.com/watch?v=lr62GjMIHEE&feature=related
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:35:10 pm írta Promega » Naplózva

Bence
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #3970 Dátum: 2009. január 04. 18:15:27 pm »

Ez beteg...
http://uk.youtube.com/watch?v=G50GUtpzMvs&feature=related

Itt egy subarut ver le. Még előnyt is adott.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:34:56 pm írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3971 Dátum: 2009. január 04. 20:07:10 pm »

Tetszik ahogy megalázza őket az előnnyel. Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:35:28 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
TotoE12
Vendég
« Válasz #3972 Dátum: 2009. január 04. 21:50:54 pm »

Ettől az E12től, még mindig beszarok Cheesy
http://www.youtube.com/watch?v=aQpzyQOft0U
Naplózva
Mitya
Mitya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 402


Műanyagos


WWW
« Válasz #3973 Dátum: 2009. január 05. 07:56:00 am »

http://www.youtube.com/watch?v=HaqjfT60DQM&feature=related

Már úgyis ráfért egy kis felújítás!  760 uglystupid2
Naplózva

tel.sz.:06209163620
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #3974 Dátum: 2009. január 05. 19:36:16 pm »

Nagyon sajnálom az autót és kár érte.
Beleülnék 1 ilyenbe. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:35:52 pm írta Promega » Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3975 Dátum: 2009. január 05. 19:53:06 pm »

Én inkább hazahoznám...  Grin
Sőt ezt még akár bevállalnám másodverdának is lepapírozva Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:36:05 pm írta Promega » Naplózva

Bence
pic
Vendég
« Válasz #3976 Dátum: 2009. január 05. 21:30:12 pm »

Igazi vetítős balfasz. angry
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:36:22 pm írta Promega » Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #3977 Dátum: 2009. január 07. 18:19:26 pm »

M10B18 ,Hayabusa karbisorral.    Bár én maradnék a gsxr 1.1 -énél, de ez az én korlátoltságom  Evil
Csak ,mint érdekesség + a hitetlenkedők végett.  Wink
http://www.youtube.com/watch?v=0vmJHbx48Z0&feature=related
és egy kis hang  ,E21 Gr.5. (legalább is a kaszni) Tongue
http://www.youtube.com/watch?v=tHcP60uDCrQ&feature=related
Youngtimer hegyi verseny. Vegyesen. Opelek, 02, E30, Porsche, Lancia Delta S4 (nézzétek az időket Tongue)  stb. Nem kicsit átépítve!
http://www.youtube.com/watch?v=u9FpUeoiJXg&feature=related
« Utoljára szerkesztve: 2009. január 07. 18:30:57 pm írta Indy » Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #3978 Dátum: 2009. január 07. 19:26:05 pm »

Ha már felfutás akkor nekem valamiért Mark Fleury a kedvencem  Evil

http://www.youtube.com/watch?v=h-QmSOZUw1s&feature=related#
http://www.youtube.com/watch?v=zM2N8jIWmIo&feature=related#

« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:36:50 pm írta Promega » Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #3979 Dátum: 2009. január 08. 01:29:43 am »

Ja-ja!! Alap!  A motoron kívül a futóművet irigylem. Nem sokat billeg a kocsi  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:37:06 pm írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3980 Dátum: 2009. január 08. 08:11:33 am »

Ez most drift vagy felfutás?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:37:21 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3981 Dátum: 2009. január 08. 11:15:21 am »

Kicsi bukás:

http://www.youtube.com/watch?v=BA-HOjThblQ&feature=related
Naplózva

Főmordor.
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #3982 Dátum: 2009. január 08. 12:00:57 pm »

Ez most drift vagy felfutás?
Alapvetően hegyi felfutó verseny, csak Fleury inkább a közönségnek és magának mint az órának autózik  Evil
De láttam már Hockenheimben drift versenyen is  Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:37:43 pm írta Promega » Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #3983 Dátum: 2009. január 08. 12:12:35 pm »


Dénes Miki barátom Sad
Sanyika a navigátor egy sorral elnézte az itinert és ez lett belőle  shocked A szopás az, hogy full új volt még a versenyautó, mindent építhettek a kezdetektől  undecided A bódé kifli lett, nem kicsit, pont ott találkozott a villanykaróval ahol Miki ült  undecided Dúrva!!! De épült egy másik kocsi. 2008ban a teljes szezonban már driftelt, idén pedig meglep minket egy AE2000-el (HondaS2000 moci az AE86ban)  Tongue Evil
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3984 Dátum: 2009. január 08. 12:18:18 pm »

Alapvetően hegyi felfutó verseny, csak Fleury inkább a közönségnek és magának mint az órának autózik  Evil
De láttam már Hockenheimben drift versenyen is  Tongue
Remélem nem lesz harag, de ebben az esetben ez kb annyit ér mintha egy gyorsúszó versenyen elkezdenék pillangózni, pusztán a közönség kedvéért. Nem beszélve arról, hogy egy hosszabb pályán biztos utolérik a többiek, szóval tök gáz.

Ellenben amit csinál az szép, de rossz helyen teszi. Az ilyeneket mindig utáltam. Sad
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:38:19 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #3985 Dátum: 2009. január 08. 12:58:47 pm »

Mér' lenne harag?!  Cheesy
Svájcban nem rendeznek drift versenyt, neki ezt dobta a gép Cheesy Azért ügyes a srác! A közönség is imádja! Gondolom, ha nagyon feltartaná a mezőnyt akkor simán nem nevezhetne legközelebb  Evil
Mondjuk engem is izgat, hogy mennyi mennyivel lassabb keresztben! Ha lesz rá időm, akkor összerakok egy videót, Parádsasvárról van belsőm drift kocsikból meg a gyorsasági szakágból, egymás mellé rakom kép a képben szinkronizálva és meglátjuk mennyire marad le mondjuk Puci a 4,6V8 E30-al, mondjuk a Bongó féle E90 ellen Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:42:04 pm írta Promega » Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #3986 Dátum: 2009. január 08. 16:31:56 pm »

Dénes Miki barátom Sad
Sanyika a navigátor egy sorral elnézte az itinert és ez lett belőle  shocked A szopás az, hogy full új volt még a versenyautó, mindent építhettek a kezdetektől  undecided A bódé kifli lett, nem kicsit, pont ott találkozott a villanykaróval ahol Miki ült  undecided Dúrva!!! De épült egy másik kocsi. 2008ban a teljes szezonban már driftelt, idén pedig meglep minket egy AE2000-el (HondaS2000 moci az AE86ban)  Tongue Evil
 shocked  shocked Láttam már a videót  Shocked Viszont mindig elcsodálkozok, hogy mennyire kicsapta az oszlopot, elrepült az is a francba...
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:42:27 pm írta Promega » Naplózva

70/627-5355
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #3987 Dátum: 2009. január 08. 23:57:35 pm »

Pic

A tripla karbizásról:
csináltam ilyet egy egykori téli autómba. Nem volt rossz, de nem jött meg a hangja, amit elvártam volna. Nagy baj, hogy a devandertől nem fértek el a tölcsérek, ezért buta a légáram is, mondjuk nem rosszabb, mint egy utcai karbinál. A fogyasztás igen magas volt alapból, de ha azt nézzük, hogy téli ütésnél, mikor ha 50-el mész és rendszeresen 120-at mutat, a gyári K-jet is beevett 20-at. A karbi 25-30-at kért ütve, 15-öt alapból.
Kipróbáltam, majd eldtam. Egy próbának jó volt.
Ha utcára akarod, akkor csak úgy jó, ha veszel zsír újat, esetleg full felújítottat. A használtakkal csak a gond van.
Ha bohóckodni kell, akkor kb 1 óra összehangolni, kit érdekel, hogy 1523-as fordulaton, ha hirtelen ráállsza gázra kicsit torpan, de 1524-nél már nem. Ha nem vagy maximalista, nem nehéz összelőni.


* 086966_20061128181145.jpg (70.61 KB, 640x427 - megtekintve 1008 alkalommal.)
Naplózva
pic
Vendég
« Válasz #3988 Dátum: 2009. január 09. 00:26:18 am »

De szerinted a k-jet el tud látni táplálékkal egy 2.7-es motrot?
Amúgy 30-cal megyek mikor 120-at mutat az óra vizes úton. Havon Toyota Hiace-szel mentem 50-120-at Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:43:39 pm írta Promega » Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #3989 Dátum: 2009. január 09. 01:14:54 am »

Remélem nem lesz harag, de ebben az esetben ez kb annyit ér mintha egy gyorsúszó versenyen elkezdenék pillangózni, pusztán a közönség kedvéért. Nem beszélve arról, hogy egy hosszabb pályán biztos utolérik a többiek, szóval tök gáz.
Ellenben amit csinál az szép, de rossz helyen teszi. Az ilyeneket mindig utáltam. Sad
Szerintem tök jó. Nem a megszokott látok belőle 2 másodpercet. Amíg nem árt, addig megfér sz.tem a felfutók mellet, ez mérhető a közönségen  2014    Itt legalább biztos lehetsz benne, hogy örömből autózik és nem az eredményre hajt  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:44:01 pm írta Promega » Naplózva
Oldalak: 1 ... 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 [133] 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!