Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4170 Dátum: 2009. szeptember 18. 20:12:50 pm » |
|
A jóbüdöskurvaélet!!! Ez nagyon durva!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TotoE12
Vendég
|
|
« Válasz #4171 Dátum: 2009. szeptember 18. 21:20:33 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:25:35 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4172 Dátum: 2009. szeptember 18. 21:48:10 pm » |
|
És még én vagyok gigalomániás mi? :laugh:Vagy a V10 még elmegy?
Én nem a motort nézem, hanem az építést és annak minőségét, kivitelezését. Letérdeltem párszor, van mit tanulni.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4173 Dátum: 2009. szeptember 18. 21:54:26 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:27:13 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4174 Dátum: 2009. szeptember 24. 20:27:22 pm » |
|
A videón látható BMW-ben egy M20 motor zümmög....... http://www.youtube.com/watch?v=1YGX5QABpFE #Kérdés?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. szeptember 24. 20:46:12 pm írta mr.v12 »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #4175 Dátum: 2009. szeptember 24. 21:15:19 pm » |
|
ezt ma láttam... nem gyenge.. és magyar! 6-800 le...
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #4176 Dátum: 2009. szeptember 24. 21:20:18 pm » |
|
Hátőőőőőőőő igen !!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:27:36 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #4177 Dátum: 2009. szeptember 24. 21:21:44 pm » |
|
Ez Turboá gépe... A poweren van neki külön topicja is.... Volt mérésen és 656le tudtak mérni,de csak ezért ennyi,mert nem volt jó tapadása,amugy olyan 800-900le között van a gép.....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:27:47 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #4178 Dátum: 2009. szeptember 24. 21:26:42 pm » |
|
...taníts, mester!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:27:56 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #4179 Dátum: 2009. szeptember 24. 21:27:27 pm » |
|
http://www.bmwpower.hu/forum/viewtopic.php?t=254Itt a linkje a topicjának!!! Komoly a gép,és nem kevés munkában van..... Ja 656le és 770Nm volt a mérésen....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:28:06 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #4180 Dátum: 2009. szeptember 24. 21:29:22 pm » |
|
igen, igen... arrafelé jártam ma
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #4181 Dátum: 2009. szeptember 24. 21:33:12 pm » |
|
m20! Szar az m20, mert nem bírja a gyűrődést.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4182 Dátum: 2009. szeptember 24. 21:37:20 pm » |
|
Azért ez az M20,már nem "az" az M20! :eusa_naughty:Itt picit többről van szó..... ,persze más is az építők célja,mint a széria 20i-nál.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:28:24 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4183 Dátum: 2009. szeptember 24. 22:06:11 pm » |
|
Volt mérésen és 656le tudtak mérni,de csak ezért ennyi,mert nem volt jó tapadása,amugy olyan 800-900le között van a gép..... tipikus power szöveg
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #4184 Dátum: 2009. szeptember 24. 22:57:42 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4185 Dátum: 2009. szeptember 26. 14:49:11 pm » |
|
Mindig hánytam a kotlába tett technikától....most is. Legalább le lenne mosva.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #4186 Dátum: 2009. szeptember 27. 18:50:29 pm » |
|
Azért ez az M20,már nem "az" az M20! :eusa_naughty:Itt picit többről van szó..... ,persze más is az építők célja,mint a széria 20i-nál. Ha a blokk és a hf valamennyire is emlékeztet az eredetire, az már azt jelenti, hogy a technika fejleszthető!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
balo77
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
|
|
« Válasz #4187 Dátum: 2009. szeptember 27. 21:45:41 pm » |
|
tipikus power szöveg ott a pont. bírom ezeket a poweros fiúkat bemondásra bizonyosan verhetetlenek. Nem volt tapadás... Az enyém is 200-600 lovas csak még sosem volt akkora a tapadás. Majdha turboá szörnye kibír menni egy rendeset gyorsulni és nem térdel le a sokadiknál sem, na akkor majd ünnepelhetünk. Amúgy tényleg rengeteget dolgoztak és szoptak vele.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4188 Dátum: 2009. szeptember 28. 07:06:59 am » |
|
A poweres fiúk között is vannak a bemondósok, meg a mérősök. Turboá a mérősök közé tartozik. és ismerve a gépet, és mérés körülményeit, nem csodálom, hogy nem tudták rendesen lemérni. A 900 lovat pedig nem Turboá mondta, hanem a többiek mondták a gyorsulásból következtetve.
A letérdelésekről: A tényekből kiindulva,pl. hogy széria alkatrészekből dolgoznak, illetve bevallottan a határokat keresik, törvényszerűen következik a letérdelés. Attila olyan srác, aki elmegy a végsőkig, és nem hajlandó kompromisszumokra, addig csinálja, amíg el nem éri a kitűzött célt.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:29:08 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4189 Dátum: 2009. szeptember 28. 08:18:40 am » |
|
Anyám. Erre nincs szó.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4190 Dátum: 2009. szeptember 28. 08:39:46 am » |
|
A poweres fiúk között is vannak a bemondósok, meg a mérősök. Turboá a mérősök közé tartozik. és ismerve a gépet, és mérés körülményeit, nem csodálom, hogy nem tudták rendesen lemérni. A 900 lovat pedig nem Turboá mondta, hanem a többiek mondták a gyorsulásból következtetve.
A letérdelésekről: A tényekből kiindulva,pl. hogy széria alkatrészekből dolgoznak, illetve bevallottan a határokat keresik, törvényszerűen következik a letérdelés. Attila olyan srác, aki elmegy a végsőkig, és nem hajlandó kompromisszumokra, addig csinálja, amíg el nem éri a kitűzött célt.
Ez így van!
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #4191 Dátum: 2009. szeptember 28. 08:42:22 am » |
|
Anyám. Erre nincs szó. 16odszor nyálazom végig, elképesztő... lesz nálunk valaha ilyen? vagy esetleg van is olyan, aki ilyet tud?
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4192 Dátum: 2009. szeptember 28. 08:46:16 am » |
|
Ahogyan elnézem, csak a cuccok lehetnek olyan 10 millába itthoni árakkal számolva. Kint persze olcsóbb és az életszínvonal is más. A technikai háttér meg a másik....itthon legalább el fog telni 10 év, mire bárki is eljut erre a szintre. De tegyük hozzá,hogy itthon is rendelkezésre áll a tudásanyag, csak az anyagi háttér....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:29:51 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #4193 Dátum: 2009. szeptember 28. 08:49:07 am » |
|
ez azt jelenti, hogy ha lenne olyan őrült jelentkező, aki rászán egy ilyen projektre mondjuk 100.000 eurot, akkor ugyanilyen színvonalon itthon is elkészülhetne ez az autó??
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:30:02 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4194 Dátum: 2009. szeptember 28. 08:50:35 am » |
|
16odszor nyálazom végig, elképesztő... lesz nálunk valaha ilyen? vagy esetleg van is olyan, aki ilyet tud?
Valami hasonló csövezést képzeltem el az E3-amon. Ha más nem ennyi.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4195 Dátum: 2009. szeptember 28. 08:51:21 am » |
|
ez azt jelenti, hogy ha lenne olyan őrült jelentkező, aki rászán egy ilyen projektre mondjuk 100.000 eurot, akkor ugyanilyen színvonalon itthon is elkészülhetne ez az autó?? Szerintem igen. A tudás megvan sok helyen, csak a fizetőképes kereslet nincs meg.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #4196 Dátum: 2009. szeptember 28. 09:02:58 am » |
|
talán a tudás megvan, de van magyarországon van olyan műhely, ahol a tudás, az elhivatottság, a profizmus (ami többet jelent a tudásnál!), a felszereltség, az igényesség úgy együtt van, hogy ez lenne a végeredmény??
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:30:14 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4197 Dátum: 2009. szeptember 28. 09:11:49 am » |
|
Szerintem van. Sőt, szerintem ennél érdekesebb dolgok is készültek és készülnek nálunk. Csak zsigulikat faragnak saját maguknak a szakik, nem pedig BMW-t.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:30:24 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4198 Dátum: 2009. szeptember 28. 11:50:16 am » |
|
ez azt jelenti, hogy ha lenne olyan őrült jelentkező, aki rászán egy ilyen projektre mondjuk 100.000 eurot, akkor ugyanilyen színvonalon itthon is elkészülhetne ez az autó?? Bizony azt Sok jó szakember van, csak el kell felejteni azt a tipikus magyar, beidegződött mondatokat,hogy "jóvanazúgy", "nanehogymár, jó lesz az úgyis..." , "az hülyeség", "minek az?" , "nemcsinálom, fogadjunk nemfizet"
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #4199 Dátum: 2009. szeptember 28. 12:23:42 pm » |
|
Így van. Egyrészt a szerelők is óvatosabban kísérleteznek, mert anyagi okokból nem engedhetik meg maguknak, hogy egyszer is hibázzanak. Láttam már angolszász, ill német oldalakon is, hogy "kipróbáltuk-nem ez a megoldás-nézzük máshogy" hozzáállással született meg egy-két project.
Meg aztán nézzük meg, hogy itthon mit tehet az ember, ami nem illegális beavatkozás...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:30:50 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
|