pic
Vendég
|
|
« Válasz #4200 Dátum: 2009. szeptember 28. 12:28:28 pm » |
|
Bizony azt Sok jó szakember van, csak el kell felejteni azt a tipikus magyar, beidegződött mondatokat,hogy "jóvanazúgy", "nanehogymár, jó lesz az úgyis..." , "az hülyeség", "minek az?" , "nemcsinálom, fogadjunk nemfizet" Akkor téged egyból ki lehet húzni a listáról mint szóba jöhető szakember. Vagy meg tudsz változni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4201 Dátum: 2009. szeptember 28. 12:45:34 pm » |
|
Megpróbálok
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:31:34 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #4202 Dátum: 2009. szeptember 28. 13:52:48 pm » |
|
ez azt jelenti, hogy ha lenne olyan őrült jelentkező, aki rászán egy ilyen projektre mondjuk 100.000 eurot, akkor ugyanilyen színvonalon itthon is elkészülhetne ez az autó?? Nincs ilyen műhely. Itthon mindenki gyári autót csinál!!!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4203 Dátum: 2009. szeptember 28. 14:32:30 pm » |
|
Gyárit mi?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:31:48 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4204 Dátum: 2009. szeptember 28. 19:45:08 pm » |
|
Én úgy tudom,otthon van már v10 biturbó,Magyar tulajjal,Magyar hatósági jelzéssel,Magyar építéssel,csak nem publikus,és a suttogó propaganda szerint igencsak túl van a 800lóerőn.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:31:57 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4205 Dátum: 2009. szeptember 28. 20:10:35 pm » |
|
Vannak ám cifrábbak is. Ahonnan vettem a 25iA-t ott volt még 3db E9, 2002, 2db 745, 750, 630, a feleOT-s, plusz épülő batmobil meg 2000 is. Az sem publikus, pedig a faszinak volt olyan műhelye, ahol egy ilyen projekt simán elkészülhetne.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:32:12 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #4206 Dátum: 2009. szeptember 28. 20:29:28 pm » |
|
Koordinátákat!!!!!!!!
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #4207 Dátum: 2009. szeptember 28. 21:07:56 pm » |
|
Azért egyszer szeretnék ilyen szinten lenni autóépítésből, bár sztem ez nagyon messze van.
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #4208 Dátum: 2009. szeptember 28. 23:31:06 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #4209 Dátum: 2009. szeptember 29. 13:21:12 pm » |
|
Hát igen. Némi rossz hír Indy-nek, hogy ez nemcsak hogy M50B28 az E21-ben, hanem +túró. (szintén power)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:32:31 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4210 Dátum: 2009. szeptember 29. 13:24:09 pm » |
|
Ha arra gondolsz hogy már más is tett előtte M50B28at E21be akkor nem ez igencsak rossz hír, hanem hogy BMWWWWnek szerintem vagy 10-12éve(sacc, pontosan nem tom) benne van
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:32:46 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #4211 Dátum: 2009. szeptember 29. 13:39:40 pm » |
|
Bence: Én csak egy kicsit piszkálni akartam, hogy ez még turbo-s is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4212 Dátum: 2009. szeptember 29. 13:44:08 pm » |
|
Ja hogy arra gondoltál hogy sosem lesz kész
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:33:00 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Mitya
Mitya
Nem elérhető
Hozzászólások: 402
Műanyagos
|
|
« Válasz #4213 Dátum: 2009. október 01. 09:20:22 am » |
|
E-21 első toronymerevítő pontos méretei kellenének! Ha esetleg tud valaki segíteni.... Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
tel.sz.:06209163620
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4214 Dátum: 2009. október 01. 10:00:34 am » |
|
Én is keresem... Ha esetleg Neked is megvan szólj MItya mert itt a cégnél tudok gyártatni. Van sík és Csőlézer is hegesztő meg festő is UI: E28é is kéne
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:33:11 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #4215 Dátum: 2009. október 01. 11:03:48 am » |
|
Bejelentkeznék egyre, ha aktuális lesz.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:33:24 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4216 Dátum: 2009. október 01. 11:58:54 am » |
|
E-21 első toronymerevítő pontos méretei kellenének! Ha esetleg tud valaki segíteni.... Köszönöm!
bmwdgy csinált már többet is. Nekem is az E12-re is.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mitya
Mitya
Nem elérhető
Hozzászólások: 402
Műanyagos
|
|
« Válasz #4217 Dátum: 2009. október 01. 12:05:07 pm » |
|
Én is keresem... Ha esetleg Neked is megvan szólj MItya mert itt a cégnél tudok gyártatni. Van sík és Csőlézer is hegesztő meg festő is UI: E28é is kéne Nálunk is van masina ami kivágná a hozzávalókat. Gondoltam megspórolok egy kis méricskét, és ha már valaki túl van rajta ossza meg kérem szépen!!
|
|
|
Naplózva
|
tel.sz.:06209163620
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #4218 Dátum: 2009. október 01. 20:56:36 pm » |
|
otthon lemérem majd az alumat!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:33:44 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Mitya
Mitya
Nem elérhető
Hozzászólások: 402
Műanyagos
|
|
« Válasz #4219 Dátum: 2009. október 02. 05:14:17 am » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:33:53 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
tel.sz.:06209163620
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #4220 Dátum: 2009. október 06. 15:54:58 pm » |
|
Jó kis régi ralisnittek EREDETI motorhanggal, melyből latható, hallható, hogy a hőskor szívómotorjainak gyönyörű hangja tán örökre a multé. http://axisofoversteer.blogspot.com/2009/10/pure-sound.html
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
oldp
Vendég
|
|
« Válasz #4221 Dátum: 2009. október 09. 11:49:39 am » |
|
Sziasztok, az E21 merevitő engem is érdekelne.. Kinél lehet a rendelést leadni? üdv: oldp
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4222 Dátum: 2009. október 09. 13:26:47 pm » |
|
Még nem indult meg a gyártás... Ha Steffe leméregette +1 hét mulva tudok kb árat is mondani...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4223 Dátum: 2009. október 09. 13:38:46 pm » |
|
milyen anyagból lenne? falvastagság? kb. tömeg? ki tervezné meg? v pont steffe mintája alapján készülne?
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4224 Dátum: 2009. október 09. 14:13:28 pm » |
|
Steffe mintája alapján lenne acélcsőből.... MInősített hegesztő hegesztené, festés ezüst lenne + lakk
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #4225 Dátum: 2009. október 28. 09:13:41 am » |
|
Építettek már magyarországon m20-asból 28-asnál nagyobbat(2.9/3.0/3.15)?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #4226 Dátum: 2009. október 28. 11:31:05 am » |
|
Én nem tudok róla, de a driftes Szeles Adorján gondolkodik ebben az irányban, neki jelenleg egy td főtentengelyes gépe van, de legutóbb már a 3.2 -es elkészítéséről beszélt nekem, szerintem Ő eléggé képben van a témában.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:34:20 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4227 Dátum: 2009. október 29. 21:57:09 pm » |
|
Építettek már magyarországon m20-asból 28-asnál nagyobbat(2.9/3.0/3.15)?
Én úgy tudom,hogy az Indyféle 2.8 főtengelye belepász az M20B25-be,így a hosszabb lökettel,de a gyári furattal kiadja a 2.8-at,86mm-ig árulnak dugót az M20-hoz,azzal már közel 2.9. A 3.0,3.2 úgy lehetséges,hogy az E36 M3 főtengelye belepasszol az M20 blokkba,el is forog,de vonalfúrni kell a főtengely gyámjait az M-es tengelyek vastagabb nyugvócsapágyai miatt.Természetesen a főtengelyvégi szijtárcsák,a hajtókarok,azok furatai,hossza,a dugattyútető,és a csapszegfurat sehol-semmilyen más kombinációban nem működik,úgyhogy minden variációhoz vagy egyedi dugattyúk,vagy egyedihajtókarok szükségeltetnek. De az eredmény nem marad el.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Mitya
Mitya
Nem elérhető
Hozzászólások: 402
Műanyagos
|
|
« Válasz #4228 Dátum: 2009. október 30. 06:19:03 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
tel.sz.:06209163620
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4229 Dátum: 2009. október 30. 06:21:40 am » |
|
Mert?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:35:02 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
|