collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4440 Dátum: 2010. január 24. 01:00:28 am » |
|
Egy kis original Motorsport!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4441 Dátum: 2010. január 24. 23:17:24 pm » |
|
Hát ezt egy párszor meg kellett néznem!! Külön tetszik, hogy kibaszták belőle a 6hengert
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4442 Dátum: 2010. január 25. 09:19:34 am » |
|
Azért 4:30 nál befigyel egy 21-es is a háttérben
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mitju
Vendég
|
|
« Válasz #4443 Dátum: 2010. január 28. 18:13:40 pm » |
|
A coffos körszakálas gyerek "Powered" Kovács Ákos, a bmwpoweren is találhatóak a munkásságai!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4444 Dátum: 2010. január 29. 22:28:06 pm » |
|
A 6cilinder,béby six fanoknak,némi csigával,bestiális!! http://www.youtube.com/watch?v=hAS5yUcg7iw#
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
fura
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305678912
|
|
« Válasz #4445 Dátum: 2010. február 01. 17:20:29 pm » |
|
hátha van valakinek valami jo ötlete.adott 1.m10b18.injekcios.a kérdés az lenne :hogyan lehetne teljesitményt növelni.az adott motoron.most nem a turbos megoldásokra lennék kiváncsi.hajtokar csere?esetleg dugo csere?sürités variálása?a cél 130-140 paci lenne.vagy kár veszödni motor csere oszt jolvan
|
|
|
Naplózva
|
06305678912
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4446 Dátum: 2010. február 01. 17:36:13 pm » |
|
most milyen befecskendezés van rajta?
A szívó tuning módjai játszanak: sűrítés növelése, vezérműtengely csere, hf járatainak portolása, forgó-alternáló tömegek könnyítése (főtengely, lendkerék), motor balanszírozása. Nagyobb pillangószelep beépítése.
Ami nem kimondottan motortuning: difi cseréje rövidebbre: jobb gyorsulás, de kevesebb végsebesség.
A motorcserére esetére: 100Eft körül lehet venni komplett 318is motorokat váltóval...
Mindkét variáns jó lehet, attól függően, hogy mi a célod az átalakítással.
Fontos, hogy a motorfejlesztést megelőzze a fék és futómű fejlesztése, hogy az új motor ne az első árokban kössön ki az autóval együtt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fura
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305678912
|
|
« Válasz #4447 Dátum: 2010. február 01. 17:53:54 pm » |
|
k-jet.egyébként én is nézegettem az is motorokat.tetszik a dolog.a jelenlegi motort ugye fel kéne ujjitani+a váltot is.ennek az árábol nagyábol meg van az is motor.ha motor cserére kerül a sor azt mennyire necces lepapirozni?meg hát az ujj motort mekkora szivás beépiteni.ettöl parázok egy kicsit.persze a fék futomü is morcositva lesz.egyenlöre még csak a kasztninál tartok.ill lassan kezdödik.azért informálodok elöre hogy majd az összeszerelésnél jo irányba induljak el.az autot hétvéginek szánom,de használhato legyen akár mindennap is
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 01. 18:03:28 pm írta fura »
|
Naplózva
|
06305678912
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4448 Dátum: 2010. február 01. 18:28:28 pm » |
|
318is motor szerintem is jó választás lenne, viszont a papírozás macerás... Ha marad az eredeti motor, akkor szerezz egy m10b20 főtengelyt+hajtókarokat és már nyertél is kb 15 lovat. Sportvezérműtengelyt is vehetsz bele (10LE), esetleg hengerenkénti pillangó, vagy fogsz 2db duplatorkú karbit (mint Bubo) és rárakod azt (szintén egy 10-es) és erőben már meg is vagy a kívántál, a blokkod meg az eredeti. Futóműnél ekkora krafthoz szerintem elég az E21 323i gyári fékje, vagy esetleg e30 M20B25-ösének a komplett fékjeit (Első-hátsó nyergek, tárcsák, a hátsó nyereghez kelleni fog E21 323i hátsó lengőkar), vagy csinálsz valami ilyesmit: http://silverstone.fortunecity.com/chicane/541/specials.htm#BrakesVolvo 4 dugattyús féknyereg előre (ez szerintem nagyon jó dolog, nem is kell ehhez semmi nagyobb módosítás és igen jó fékhatást érsz el vele) Vagy a másik lehetőség (Fiat Stilo 1.9D Multijet 281x26-os tárcsák, közepét esztergályossal felfúratod nagyobbra, valamint az osztókört módosíttatod 4x100-ra, E28 vagy ami mégjobb E12 4 dugós féknyergek, nekem ez utóbbi lesz...) Hátra pedig mindenképp E30 hátsó féknyergek E30/E21 sportféktárcsákkal (ugyanaz).
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
fura
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305678912
|
|
« Válasz #4449 Dátum: 2010. február 01. 18:35:37 pm » |
|
ez afötengely hajtokar dolog elképzelhetö hogy majd érdekelni fog
|
|
|
Naplózva
|
06305678912
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #4450 Dátum: 2010. február 01. 18:59:04 pm » |
|
ez afötengely hajtokar dolog elképzelhetö hogy majd érdekelni fog És mit fogsz csinálni vele? Azért olvass egy kicsit a dolog után, mert itt azért vannak eltévedt ötletek...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fura
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305678912
|
|
« Válasz #4451 Dátum: 2010. február 01. 19:33:26 pm » |
|
oda adom az autoszerelömnek.majd ö tudja mit hogyan
|
|
|
Naplózva
|
06305678912
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #4452 Dátum: 2010. február 01. 19:38:55 pm » |
|
oda adom az autoszerelömnek.majd ö tudja mit hogyan
Ajjaj..Ez drága mulatság kibontakozását sejteti: (
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #4453 Dátum: 2010. február 01. 20:09:06 pm » |
|
Ajjaj..Ez drága mulatság kibontakozását sejteti: ( Nem is kicsit...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fura
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305678912
|
|
« Válasz #4454 Dátum: 2010. február 01. 20:15:41 pm » |
|
tul drága lenne?akkor már tényleg nem tudom mi lenne a jo megoldás
|
|
|
Naplózva
|
06305678912
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4455 Dátum: 2010. február 01. 20:40:42 pm » |
|
1.8-as,kétszelepes,K-jetes motorba még 40le,szívóban,háááát ,az kb 40%-os teljesítmény növekedés,nehéz szülés lesz . Szerintem mielőtt rögtön tuningban,IS motor cserében gondolkodsz,ted rendbe a bennelévő mocit,ha hozza a gyári 105 lovat nem lesz az szar,ha mégis kevesled,én előeször egy fasza kipufogó rendszert tennék rá,hogy tudjon öblíteni,hogy legyen is mit kiöblíteni egy nagyobb vez.tengelyt amit még a gyári rugók tudnak követni,nem lebegnek be,esetleg kicsit legyalulni a hf.ből,a kompesszió növelése miatt,ez lehet vagy 15le plussz szerintem.ezt már érezni lehet. Ui:Golf 2 GTI-m volt betegágy motorral,alig ment,kapott egy jó használt mocit,és mintha egy kategóriát ugrott volna a gép ,de pl. Trabencének is most lett gatyába rázva a kocsija,illetve a kocsijának a motorja,kérdezd meg tőle,jobb lett e?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 01. 20:46:24 pm írta MR.V12 »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4456 Dátum: 2010. február 01. 20:53:10 pm » |
|
tul drága lenne?akkor már tényleg nem tudom mi lenne a jo megoldás IS motort bele! Kipróbálható motort veszel 100-120 között. Még pár ezres és már benne is figyel. Ha bármit is elkezdesz faragni a végén úgyis többe lesz. Ugyanazt a teljesítményt eléred egy 2000-es mocival meg iszonyat gépmunkával a HF-en. De akkor már komplett tömítés szett, meg a gyűrűket is illik megnézni, szóval ott leszel, hogy belelapátolsz többet, cserébe nem fog sokkal jobban menni, mint az IS, de 1,5-szer annyit fog zabálni.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #4457 Dátum: 2010. február 01. 20:53:44 pm » |
|
tul drága lenne?akkor már tényleg nem tudom mi lenne a jo megoldás Ahogy leírtad,úgy lenne drága..Odaadod neki, és majd tudja mit kell vele csinálni..Viszont ha lövésed sincs, mit KELLENE csinálni vele,akkor nagyon sokba fájhat..Elnézést azoktól a szerelőktől, akik SZERELŐK, én a másik tipusra értettem..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #4458 Dátum: 2010. február 01. 20:54:54 pm » |
|
1.8-as,kétszelepes,K-jetes motorba még 40le,szívóban,háááát ,az kb 40%-os teljesítmény növekedés,nehéz szülés lesz . Szerintem mielőtt rögtön tuningban,IS motor cserében gondolkodsz,ted rendbe a bennelévő mocit,ha hozza a gyári 105 lovat nem lesz az szar,ha mégis kevesled,én előeször egy fasza kipufogó rendszert tennék rá,hogy tudjon öblíteni,hogy legyen is mit kiöblíteni egy nagyobb vez.tengelyt amit még a gyári rugók tudnak követni,nem lebegnek be,esetleg kicsit legyalulni a hf.ből,a kompesszió növelése miatt,ez lehet vagy 15le plussz szerintem.ezt már érezni lehet. Ui:Golf 2 GTI-m volt betegágy motorral,alig ment,kapott egy jó használt mocit,és mintha egy kategóriát ugrott volna a gép ,de pl. Trabencének is most lett gatyába rázva a kocsija,illetve a kocsijának a motorja,kérdezd meg tőle,jobb lett e? Mi van veled??Semmi nitro,turbó, kompresszor, V12??Ajjaj, szelidülsz.. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4459 Dátum: 2010. február 01. 21:05:28 pm » |
|
IS motort bele! Kipróbálható motort veszel 100-120 között. Még pár ezres és már benne is figyel. Ha bármit is elkezdesz faragni a végén úgyis többe lesz. Ugyanazt a teljesítményt eléred egy 2000-es mocival meg iszonyat gépmunkával a HF-en. De akkor már komplett tömítés szett, meg a gyűrűket is illik megnézni, szóval ott leszel, hogy belelapátolsz többet, cserébe nem fog sokkal jobban menni, mint az IS, de 1,5-szer annyit fog zabálni.
Azért az IS motort berakni nem "pár" ezres ,szerintem ha szerelő csinálja az még 100-150 ezres,mire pipec lesz,de ehhez elkötelezett/elvetemült BMW buzi szerelő kell,a sima óttószerelő töketlen ehhez,meg lehúz mint a szaros gatyát!!
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #4460 Dátum: 2010. február 01. 21:06:57 pm » |
|
Mondjuk én nem vagyok valami hatalmas tuning májszter, de azért azt az IS mocit is illő lenne átnézni, kopó alkatrészeket kicserélgetni stb. Ezzel együtt már sztem nem lesz az olyan "olcsó".
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4461 Dátum: 2010. február 01. 21:10:56 pm » |
|
Mi van veled??Semmi nitro,turbó, kompresszor, V12??Ajjaj, szelidülsz.. ) 130-140lovat szeretne a kolléga,ahhoz ezek nem kellenek,de tényleg öregszem :(egyre többet nézegetem a vektrákat,passatokat,mondeókat............
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4462 Dátum: 2010. február 01. 21:11:25 pm » |
|
Mondjuk én nem vagyok valami hatalmas tuning májszter, de azért azt az IS mocit is illő lenne átnézni, kopó alkatrészeket kicserélgetni stb. Ezzel együtt már sztem nem lesz az olyan "olcsó".
Természetesen. De azért az esély nagy rá, hogy jobb állapotút tud venni kipróbálhatóan, mint amilyen most van benne.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4463 Dátum: 2010. február 01. 21:12:14 pm » |
|
Azért az IS motort berakni nem "pár" ezres ,szerintem ha szerelő csinálja az még 100-150 ezres,mire pipec lesz,de ehhez elkötelezett/elvetemült BMW buzi szerelő kell,a sima óttószerelő töketlen ehhez,meg lehúz mint a szaros gatyát!! Szerintem többen is vannak a fórumon, akik ezt megoldják neki nagyságrendekkel olcsóbban.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4464 Dátum: 2010. február 01. 21:17:04 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 01. 21:36:41 pm írta MR.V12 »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4465 Dátum: 2010. február 01. 21:18:49 pm » |
|
Szerintem többen is vannak a fórumon, akik ezt megoldják neki nagyságrendekkel olcsóbban.
100 rongy alatt? ?? Örömmel hallom,akkor tegyenek a hivatásosok nyilvánosan,egy tisztességes ajánlatot!
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4466 Dátum: 2010. február 02. 01:32:34 am » |
|
Ezeket talán még nem láttátok...
|
880175.jpg (238.12 KB, 1024x683 - megtekintve 869 alkalommal.)
14775831.jpg (133.74 KB, 797x465 - megtekintve 843 alkalommal.)
38834028_c0a18fb55e.jpg (69.37 KB, 500x375 - megtekintve 863 alkalommal.)
3777040094_b41ec4e0fe.jpg (167.43 KB, 500x375 - megtekintve 930 alkalommal.)
BMW.jpg (98.7 KB, 672x353 - megtekintve 844 alkalommal.)
bmw-320-turbo-23926.jpg (291.79 KB, 1024x768 - megtekintve 844 alkalommal.)
N320-3.jpg (110.09 KB, 672x472 - megtekintve 812 alkalommal.)
Nschnitzer3.jpg (120.3 KB, 672x448 - megtekintve 827 alkalommal.)
NShnitzer2.jpg (131.66 KB, 672x448 - megtekintve 823 alkalommal.)
Schnitzer2.jpg (122.06 KB, 672x374 - megtekintve 789 alkalommal.)
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4467 Dátum: 2010. február 02. 07:10:57 am » |
|
Ezeket talán még nem láttátok...
Ultrabrutál, kössz szépen. Ilyen tali hol vót??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fura
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305678912
|
|
« Válasz #4468 Dátum: 2010. február 02. 08:40:48 am » |
|
köszönöm a tanácsokat.még 1 dolog játszik a fantáziámmal.m20b20 i.ha kevés akkor ha jol tudom át lehet füzni 23-ra
|
|
|
Naplózva
|
06305678912
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4469 Dátum: 2010. február 02. 09:12:42 am » |
|
Mindkét módszer lehet olcsó és drága is és mindkettő lehet gyenge és erős is:) Jó tanács tudom, de pl. 1. kipróbálható IS, okéd, de ültél már 5-ben hog ytudd, ez jó?? 2. jó IS, de bír kb 2 hónapot, mert egész életében rúgták neki..vagy elromlik 2 jeladó, aminek darabja 27ezer pénz ...és pont senkinek nincs bontott 3.Jó IS és szerencséd van 4. kolompoló b10b20 dugók, na ez majdnem biztos 5. tök jó m10b20 cuccok, szar karbik, kopott tengely 6. gondolom ne fárasszalak tovább Szerencse kell vagy sok pénz, ez az igazság. Ha kifogsz egy jó IS-t az jó, de kell majd másik váltó, nem 1-2 darab kábel, komplett, ismétlem komplett moci, lehetőleg Te szedd ki, egyedi motortartó bakok, sok-sok cumi, esetleg kardán, ha nem sikerül úgy elhelyezni. Azért egy ilyen osztályidegen motorcsere nem éppen egyszerű, ráadásul ohne papper. A tuning meg vagy fos vagy drága lesz. Kellemes elmélkedést
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|